2009-05-03, 16:42
Medlem
Glada Taskens avatar
Hörde en berätta att att varit ute och seglat i storm.. det blåste tydligen så stark att vinden krökte 5tums spiken han höll ut från fönstret.

Han var tydligen även en av de första att vara längst ner i marianergraven

Citera
2009-05-03, 17:22
Medlem
Hellcats avatar
"Min kompis Bobbo" som hamnade i samma poliseskort som Khadaffi.. behöver jag dra fler?
Citera
2009-05-03, 17:25
Medlem
phunques avatar
Jag skulle kunna berätta sida upp och sida ner om mytomaner men jag hinner inte, jag ska spela golf med påven. Sen ska jag shoppa lite med kungen.
Citera
2009-05-03, 18:55
Medlem
GeneralEttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phunque
Jag skulle kunna berätta sida upp och sida ner om mytomaner men jag hinner inte, jag ska spela golf med påven. Sen ska jag shoppa lite med kungen.

Jag om någon vet att Påven är en hejare på golf (han e min pappa)
Senast redigerad av GeneralEttan 2009-05-03 kl. 18:55. Anledning: Stavning
Citera
2009-05-03, 19:53
Bannlyst
Min lillasysters klasskompis går på ridgymnasium och ska tydligen snorta kokain

... NOT
Citera
2009-05-03, 21:41
Bannlyst
Hörde en historia om en mytoman, en medelålders man, som påstod att han " råkat" skjuta två rådjur då han var ute och joggade på elljusspåret. Ett rådjur hoppade fram på vägen och han slängde upp bössan och tryckte av och just då hoppade ett till rådjur fram framför det första så han skjöt två rådjur
Citera
2009-05-04, 07:02
Medlem
GeneralEttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermesetas
Hörde en historia om en mytoman, en medelålders man, som påstod att han " råkat" skjuta två rådjur då han var ute och joggade på elljusspåret. Ett rådjur hoppade fram på vägen och han slängde upp bössan och tryckte av och just då hoppade ett till rådjur fram framför det första så han skjöt två rådjur

Det e inga konstigheter :P att skjuta två rådjur inte
Citera
2009-05-04, 09:58
Medlem
the_d0ct0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralEttan
Det e inga konstigheter :P att skjuta två rådjur inte
Inte heller att ha med sig ett gevär när man är ute och joggar.
Citera
2009-05-06, 02:48
Medlem
Polis

En halvkompis berättade att han hade blivit nedslagen av 6 poliser och att dom hade snott hans plånbok. Han hade sedan gått till polisstationen och fått tillbaka pengarna..

Samma snubbe hade klippt av gräs från sin gräsmatta, försökte lurat oss att det var weed, rullat alltsammans i en tågbiljett och rökt.
Han sprang sedan runt och sa att han var jagad av troll i flera timmar...
Citera
2009-05-06, 02:52
Medlem
Psyko Dads avatar
De värsta lögnerna man tog åt sig av var de man fick serverade som barn av de vuxna.
Nu är det mer skitsaker jag stör mig på, bagateller av olika ointressanta slag,'
Som barn trodde man på allt ont & det var en mardrömstid.
Citera
2009-05-06, 11:31
Medlem
den sjukaste lögnen en mytoman berättat för mig var att min pappa blivit påkörd och hade brytit nacken vid smällen.

När han berättade det, så blev allt chock, och jag hade ingen möjlighet att ringa för närmaste telefon var 1.5 mil bort, och jag var ute och gick.

Jag hade inge pengar på mobilen...

Jag satte mig ner och trodde inte det jag hört...
så jag sätter mig ner vid en insjö, på en brygga och funderar... funderar...

7 timmar sedan är klockan 23.00 och mytomanen körde ut till sjön av någon lustig anledning och berättade för mig att han hade skojat.

Han fick en laddad höger....
Citera
2009-05-06, 14:04
Medlem
Jag har en kompis som fortfarande påstår att han hade ett väldigt bra humm om hur det mesta fungerade vid den låga åldern 5.
Han påstod att han visste hur kärnreaktorer och raketmotorer fungerade, bland en massa annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in