2008-11-22, 00:14
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moorgan
om en mytoman ljuger om att han är mytoman då? :s
så vad? du skrev ju själv att han var mytoman, då är han ju det.
Citera
2008-11-22, 00:25
Medlem
Snapcounts avatar
Har träffat på ett par människor som mer än väl har pyntat på sanningen.

Det som slår mig snabbast är en som har idag familj med en trevlig, intelligent hyffsatt snygg kvinnlig läkare.

Ja får fan inte ihop det ??, hur jag en tänkte på det.
Citera
2008-11-22, 00:49
Bannlyst
Jag har förnekat att jag är rasist och homofob .....

Jävla Mytoman
Citera
2008-11-22, 01:12
Medlem
milfhunters avatar
Jag hade en arbetskamrat en gång som ljög om precis allt hela tiden. Sa han att han hade varit och pissat så kunde man ge sig fan på att han hade sketit istället!
Killen var 25 år gammal....fast skulle man satt sig och räknat på alla arbeten och år som han spenderat på dessa så borde han vart minst 50 bast.

Och han hade alltid det värsta av allt! Värsta stereon, värsta bilen, största lägenheten......han hade det bästa av allt.. Han hade haft diverse olika värnpliktstjänstgöringar (Allt från sjukvårdare till prickskytt och kustjägare) och FN uppdrag ovanpå detta..

Bilen var det alltid något fel på...så den hade han aldrig med sig till jobbet.
Utan han snikade alltid skjuts av en jobbarkompis.(självklart hade han inte ens körkort framkom det senare)..Och när vi blev hembjudna till honom och någon frågade var alla hans prylar var, så var allting utlånat till "polaren"..

Killen spelade Allan och var lycklig med det ända tills det var en annan snubbe som tröttnade och konfronterad honom med alla hans lögner...Historien slutade med att han sjukskrev sig och sa slutligen upp sig när han insåg att alla tydligen förstod att han inte var så ball som han ville ge sken av.....ganska tragiskt egentligen. ..
Citera
2008-12-04, 01:35
Medlem
Smajos avatar
Jaha, denna tråden passar mig utmärkt! Jag har en bekant som är samhällets störta mytoman. Min vän arbetar med honom, och jag ska försöka hålla tråden uppdaterad med hans dagliga myter! Notera att det är otroligt vad saker denna person kan!

Till att börja med; "Jag tankade hem sagan om ringen på 15 sekunder idag. jag hackade skolans nätverk"

"jag har aldrig sett robban så jävla full som i helgen.. vi tog farsans hembrända och jag tog en tratt och bara hällde i honom! TVÅ sjuttis drack han genom tratten bara sådär. jävlar vad full han blev"

"syrran blev utslängd från lägenheten kl 2 igårnatt med alla saker så jag åkte till macken och hyrde 13 släpkärror och ställde utanför huset med hennes stuff"

"Ja jävlar serru, jag,robban och fedde var på fest men den var inget att tjoa på så vi åkte till helsingborg (16 mil) för att crippa lite! fedde skulle ju bränna julabocken där men polisen tog honom när han var där uppe men jag och robban vi stack som fan i feddes volvo och fedde som var så smart lyckades ta sig därifrån"

TILL EXEMPEL! Kommer uppdatera med lite färskare myter imorgon antar jag
Citera
2008-12-04, 12:22
Medlem
stevensegalls avatar
en riktig lirare ibyn derog till med att han hade hoppat från tians höjd på badhuset en dag, sen när han hoppat såg han att det saknades vatten , så han landade på femman och bröt armen, efter det när han va på femman, så va det ju för jobbig att gå ner med stegen, så han hoppade ner i poolen iallafall :P

Och varje gång brevbäraren kom å lämmnade post i brevlådan så stog han på gården med ett hagelgevär och sköt mot brevbäraren om han inte la i pengar. haha

Han har gjort allt
Citera
2008-12-04, 15:49
Medlem
Sideshow Bobs avatar
!
Senast redigerad av Sideshow Bob 2008-12-04 kl. 16:28.
Citera
2008-12-04, 16:14
Medlem
Sideshow Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMongo
som f.ö. såg ut som en påse skridskor

*skrattar hejdlöst* Hur fan ser man ut då?
Citera
2008-12-04, 17:31
Medlem
Lillhagen73s avatar
Störd!

En kille på jobbet hade jobbat med en snubbe som hade kört med sin bil över en bro när det blåste! Inget konstigt med det kan man tycka men det blåste så mycket så att hela bilen lyfte. Ingen jätteöverdrift kanske...det kan ju kännas så ibland när man åker på broar och det blåser mycket.
Men nu kommer vi till poängen. Då var snubbe tvungen att lägga till att han klev ur bilen och drog ner den till marken och sen fortsatte köra!!!
Härlig mytoman!
----------------------
En annan kille på jobbet berättade att en som jobbat där innan hade varit med om att köra en bil över kajkanten ner i vattnet.
Vilken tur att han klarade sig tänker man kanske då.
Då var han tvungen att sockra historien lite med att han hört att man var tvungen att vänta tills bilen var vattenfylld, så han och hans polare tog en cigg medans dom väntade!
Mycket troligt eller?
Citera
2008-12-04, 17:41
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillhagen73
En kille på jobbet hade jobbat med en snubbe som hade kört med sin bil över en bro när det blåste! Inget konstigt med det kan man tycka men det blåste så mycket så att hela bilen lyfte. Ingen jätteöverdrift kanske...det kan ju kännas så ibland när man åker på broar och det blåser mycket.
Men nu kommer vi till poängen. Då var snubbe tvungen att lägga till att han klev ur bilen och drog ner den till marken och sen fortsatte köra!!!
Härlig mytoman!
----------------------
En annan kille på jobbet berättade att en som jobbat där innan hade varit med om att köra en bil över kajkanten ner i vattnet.
Vilken tur att han klarade sig tänker man kanske då.
Då var han tvungen att sockra historien lite med att han hört att man var tvungen att vänta tills bilen var vattenfylld, så han och hans polare tog en cigg medans dom väntade!
Mycket troligt eller?

Jag tror att de drev med dig Lillhagen
Citera
2008-12-04, 17:43
Bannlyst
Finns ett par juveler som sitter o skriver i forumet för kriminella nätetverk/organisationer.
Citera
2008-12-04, 17:47
Medlem
Lillhagen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Jag tror att de drev med dig Lillhagen

Dom två killarna är inte dom som brukar driva med mig. Dom berättade det i samma veva som vi hade snackat om en annan kille på avdelningen som alltid ljög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in