2009-01-13, 12:37
Medlem
Marodeurs avatar
Kom nu att tänka på en parvel som kunde komma med vissa helt befängda påståenden. Bland annat lyfte hans, väldigt tunna, farsa en traktor. Han menade att hans bror körde skoter en dag när han körde på en pantflaska och hoppade över en lyktstolpe.
Vi hade en mytoman i klassen också, allt vad han sagt alltså. Han var väldigt svag och hade en massa döfeta. Ingen atlet då. Så, när det var tiden för studsmattorna, påstod han att han kunde göra en bakåtvolt. Men han ides inte - han hade gjort det så många gånger hemma.
hHn har sagt mycket men fan att man glömt bort allt
Citera
2009-01-13, 15:20
Medlem
Larsjudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSundanceKid
Om ni har tid så tycker jag att ni ska läsa genom denna tråd
http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=11890

Egna erfarenheter:
En kille på 22 år i en komvuxklass hade sett ett naturprogram om hyenor. Parningen gick till som så att honan hade en gömd liten penis i muttan och parade in den i hanens anal, där även barnen låg i några månader för att sedan fördas ur analen. "Jo men det är sant, det är så!"

Samtidigt berättade han att världens största nyfödda bebis vägde 54kg
"jo hon var astjock om magen innan hon födde"

det med hyenorna är faktiskt ganska sant, honornas fitta är nästan en kuk
Citera
2009-01-13, 19:49
Medlem
sebno1s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=tEKtvMQl--0
Citera
2009-01-13, 20:04
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Hörde från en kompis om en mytoman som givetvis ljög extremt mycket hela tiden. En dag sade han(mytomanen) att han var bög.

Vet inte riktigt om den skrytsamma edgen i det, som kille, är så speciellt stor. Eller om det kanske t.o.m. var sant.
Citera
2009-01-13, 22:48
Medlem
dirnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyptica
I mellanstadiet lärde jag känna en tjej som var väldigt tragisk. Hon hade blivit våldtagen i sin förra skola och var därför tvungen att flytta... hemskt, jovisst. Sen upptäckte hon att hon var gravid och fick gör abort. Fruktansvärt. Efter några månader blev hon dessutom sexuellt utnyttjad av sin styvfar. Även den här gången blev hon gravid och gjorde abort.

Såhär fortsatte det. Våldtäkter, misshandel, graviditeter och aborter om vartannat. Nånstans i mitten av högstadiet bytte hon skola igen och man kan lugnt säga att jag inte ansträngde mig för att hålla kontakten.

Något år senare träffade jag henne igen på stan. Hon hade då vid femton års ålder fått jobb på en fin krog inne i stan och föreslog att jag skulle komma dit vid något tillfälle och "luncha" på hennes bekostnad. Var ju tvungen och kolla hur det egentligen låg till och självklart var det så att när jag väl kom dit fanns det ingen med hennes namn där...
det verkar finnas en sorts människor som helt uppenbart ljuger om såna hemska saker om och om igen? just de blir sexuellt utnyttjade och gruppvåldtagna gång på gång, just de blir gravida och måste göra abort eller får missfall gång på gång. vad är det med de här tjejerna? varför ljuger vissa tjejer om just såna här saker, och varför hittar dom inte på något nytt?

förresten verkar det finnas en trend, vissa ljuger om hur synd det är om dom, och vissa ljuger om hur jävla bra dom är eller vilken tur dom har... känns som att ena är manligt och andra kvinnligt.
Citera
2009-01-16, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srydach
Jag har en gammal polare som är mytoman och jag tycker faktiskt att han är ritkigt skön, det är underbart att ha känt honom för nu kan man sitta och snacka gammla historier om alla hans lögner med kompisar från den tiden. Han var skön på så sätt att han skulle ljuga om allra minsta sak som var helt onödiga. Tillexempel så hade han ganska långa naglar på fingrarna en gång och en av mina klasskompisar frågade då varför han inte klipper dem. Då säger han helt kallt: "Men jag klippte dom igår alltså, de växer typ 2mm om dagen".. Detta är ju en helt onödig lögn istället för att bara erkänna att han glömmt klippa dem!

Några fler exempel är dessa:

* Att när vi en gång var på ett uteställe så berättade han dagen efter att han slagit ner en kille och vi frågade ju varför och vem det var. Då svarar han att det var en kille som var från lilla edet och han var så ful så jag slog ner han. Till saken hör ju även att min polare är 160 och inte alls biffig.

*När tsunami var aktuellt efter katastorfen i Thailand så hade ju självklart han varit med om en tsunami några år tidigare.

*Han berättade en gång att han satt vid datorn ganska sent på natten och helt plötsligt så slog någon sönder ett fönster på ett hus, han går då och hämtar en 75a för att slå ner gärningsmannen. Detta alltså enligt hans version, det som engentligen hade hänt som hans mamma berättade var att någon sprungit genom deras trädgård och han hade hört eller sett detta och inte agerat överhuvudtaget.

Detta är bara ett fåtal av alla lögnerna och jag har fler på lager så om det uppskattas så kanske jag kan skriva några mer.
Låter som en festlig kille skriv lite mer om han och hans bravader.
Citera
2009-01-16, 15:35
Medlem
jollabs avatar
Har en polare som lider av mytoman sjukan. Av han kan man få höra det roligaste berättelserna ever.

* Bland annat så har hans pappa spelat i Arsenal. Men det tog inte lång tid innan vi tog reda på att det inte var sant. Han mummlade bara bort allt då.

* Han brukar alltid hitta på historier från krogen. Bland annat så har han beställt en stor shoots bricka för 1100 kr. Men om man frågar dem som han var med där så förstår dom ingenting, för inte såg dom några shoots.

* Han har enligt han själv legat med alla brudar, och alla brudar var dessutom snygga. Han säger även att han har haft en brud som var 17 och hade piercad pussyy..

* Om man ser en vattenskoter som är ute och åker så är det hans vattenskoter men hans brorsa / farsa som kör. Men efter ett tag så synade vi det då deras vattenskoter var sönder sedan länge sedan.

Ett litet utplock av allt roligt
Citera
2009-01-20, 22:05
Medlem
häftig kille srydachs polare!
Citera
2009-01-21, 20:00
Bannlyst
Jobbade ihop med en mytoman för några år sen. Trots att han ljög konstant var han otroligt dålig på det. Ljög som en fyraåring och hade svårt för att hålla reda på vad han sagt. Totalt hopplös att vara i närheten av. Vad man än pratade om kunde han toppa alla andras historier. Jag hade raggarbil ett tag, då hade han också det. Hans var en limousin och cabriolet. Den var så stor så han kunde inte svänga in på gatan han bodde på.
När vi spelade på hästar hade han vunnit förmögenheter vid flera tillfällen. Vi spann vidare och började prata kuskar. Vi började prata om allas vår favoritkusk Eilert Pilarm. Han hängde på, och han hade naturligtvis vunnit mycket pengar på att spela på Eilert.
Innan han började jobba hos oss hade han sommarjobbat som fotbollsproffs i Helsingborg och spelat ihop med Henke Larsson.
Han berättade vid ett tillfälle att han "kunde ninja". (hans eget uttryck)
Träffade honom igen utanför ett varuhus i somras.
Sin vana trogen drog han igång direkt med sina odetajlerade skrönor.
Han hade tydligen varit på Öland helgen innan ihop med sin kompis Börje Salming och krökat. På Öland hade Carola Häggqvist hängt på, hon kände tydligen Börje. Till saken hör att min fru är chef för hans fru och ingen i den familjen hade varit på Öland 2008.
Citera
2009-01-21, 22:44
Medlem
D_Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supereight
Jobbade ihop med en mytoman för några år sen. Trots att han ljög konstant var han otroligt dålig på det. Ljög som en fyraåring och hade svårt för att hålla reda på vad han sagt. Totalt hopplös att vara i närheten av. Vad man än pratade om kunde han toppa alla andras historier. Jag hade raggarbil ett tag, då hade han också det. Hans var en limousin och cabriolet. Den var så stor så han kunde inte svänga in på gatan han bodde på.
När vi spelade på hästar hade han vunnit förmögenheter vid flera tillfällen. Vi spann vidare och började prata kuskar. Vi började prata om allas vår favoritkusk Eilert Pilarm. Han hängde på, och han hade naturligtvis vunnit mycket pengar på att spela på Eilert.
Innan han började jobba hos oss hade han sommarjobbat som fotbollsproffs i Helsingborg och spelat ihop med Henke Larsson.
Han berättade vid ett tillfälle att han "kunde ninja". (hans eget uttryck)
Träffade honom igen utanför ett varuhus i somras.
Sin vana trogen drog han igång direkt med sina odetajlerade skrönor.
Han hade tydligen varit på Öland helgen innan ihop med sin kompis Börje Salming och krökat. På Öland hade Carola Häggqvist hängt på, hon kände tydligen Börje. Till saken hör att min fru är chef för hans fru och ingen i den familjen hade varit på Öland 2008.

Välkommen till sekten, broder.
Citera
2009-01-22, 00:09
Medlem
Jodu, svartskallar med fjäderbatonger 1950!!!!!!
Skulle tro att de fyra svartingar som fanns i landet det årtalet jobbade som betjänter åt kungahuset eller någon grefve som ville spexa med en neger inför sina adelsvänner. Fjäderbatonger och överfallsrån tror jag dessutom var lika sällsynta som flygande grisar på den tiden.
Helskön mytoman, gillar sjörövarhistorierna bäst men allt från munnen på dessa underbara människor är guld i mina öron!

Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Jag har en liten "light" från mannen i fråga...

En dag när jag var liten, kanske 9-10 år (ca 1950), så gick jag genom Slottskogen, en tidig morgon.

Plötsligt så hoppade det fram ett gäng med svartskallar, beväpnade med fjäderbatonger, och skulle råna mig!

Dom tog min plånbok, och det var då jag beslutade mig för att börja med karaten...

Sedan berättade han om hur han spöade den ena efter den andra i skolan.
Hade han läst Ondskan...?

Den här historien är ju inte helt otrolig, förutom det att den utspelades ca. 1950...
Citera
2009-01-22, 14:07
Medlem
Jag har en tjejkompis som säger att.

Robin Bengtsson (Idol) varit kär i henne

Hon hade först rollen som Kim i Andra Avenyn, men dom skrev om den till en kille då hon inte ville vara med (hon hade för mycket på gång då)

Dejtat Neverstorm Jakop och brukar prata med han i telefon

och mycket mer. men de här var det tre största grejerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in