2009-01-08, 09:23
Medlem
stevensegalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Detta var en kille jag gått i samma skola som:
Han hade uppfunnit en tidsmaskin/teleporter han hade i källaren (han hade även en hajtank där). Med den hade han åkt till röda torget i KINA (haha) där två FBI agenter hade börjat jaga honom. Dom hade fortsatt med det (han bor i ett relativt litet samhälle) där han bor och jagat honom på motorcykel, det hade tydligen var en stor krock också men anledningen till att ingen kände till det var att FBI hade tystat ner det. Sen var det något om att dom hade skjutit på honom men han hade klarat sig genom att göra ninjakicks på dom... Riktigt sjuk kille.
När han gick på högstadiet brukade han alltid byta om i skogen som fanns i anslutning till skolan(innan han gick till lektion och han bytte tillbax innan han gick hem) för hans föräldrar gillade inte att han var nazist (inte så konstigt eftersom han o hans syrra är importerade). Han brukade skjuta softairgun på henne eftersom han hatade gulingar.... Han var även lazergoth ett tag, samma sak där. bytte om i skogen två ggr om dan.
det var bara ett axplock av alla godingar han har dragit ur sig. och JA, allt han sa trodde han på själv. hahahaha

låter som en härlig prick hi hi
Citera
2009-01-08, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevensegall
låter som en härlig prick hi hi
pratade med en tjejkompis, hon påminde mig om atomubåten.. haha
Citera
2009-01-11, 02:44
Medlem
srydachs avatar
Skön mytoman!

Jag har en gammal polare som är mytoman och jag tycker faktiskt att han är ritkigt skön, det är underbart att ha känt honom för nu kan man sitta och snacka gammla historier om alla hans lögner med kompisar från den tiden. Han var skön på så sätt att han skulle ljuga om allra minsta sak som var helt onödiga. Tillexempel så hade han ganska långa naglar på fingrarna en gång och en av mina klasskompisar frågade då varför han inte klipper dem. Då säger han helt kallt: "Men jag klippte dom igår alltså, de växer typ 2mm om dagen".. Detta är ju en helt onödig lögn istället för att bara erkänna att han glömmt klippa dem!

Några fler exempel är dessa:

* Att när vi en gång var på ett uteställe så berättade han dagen efter att han slagit ner en kille och vi frågade ju varför och vem det var. Då svarar han att det var en kille som var från lilla edet och han var så ful så jag slog ner han. Till saken hör ju även att min polare är 160 och inte alls biffig.

*När tsunami var aktuellt efter katastorfen i Thailand så hade ju självklart han varit med om en tsunami några år tidigare.

*Han berättade en gång att han satt vid datorn ganska sent på natten och helt plötsligt så slog någon sönder ett fönster på ett hus, han går då och hämtar en 75a för att slå ner gärningsmannen. Detta alltså enligt hans version, det som engentligen hade hänt som hans mamma berättade var att någon sprungit genom deras trädgård och han hade hört eller sett detta och inte agerat överhuvudtaget.

Detta är bara ett fåtal av alla lögnerna och jag har fler på lager så om det uppskattas så kanske jag kan skriva några mer.
Citera
2009-01-11, 07:57
Medlem
CrapNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad Mongo
Annars var du duktig på att skriva en jävla massa om ingenting.
Därför han har så jävla hög postcount
Citera
2009-01-11, 10:32
Medlem
.-.-.s avatar
Förstår mig inte på alla dessa mytoman tomtar, och hur dom kan tro själva på sina historier, det är ju helt galet.

Känner en väldigt märklig människa som är mytoman. Han har dessutom aspergers. Lönnfet och har feta bröst för att vara kille. Det enda märkliga är att han får knulla vem fan han vill. Varenda 18-20 åring får översvämning i trosorna så fort dom ser han, han är 31. Har aldrig förstått vad det beror på. Kanske är det så att dom tror på alla historier och tänker fan va cool han är.

Har bla sänkt ett par poliser och klarat sig undan med böter, bara det är ju en bedrift. Normalt skulle man åka in så det sjunger om det.
Citera
2009-01-11, 10:40
Medlem
C8H11Ns avatar
På pizzeran här nedanför kom det in en gubbe med trasiga kläder och berättade om en tjej han hade träffat som hade åkt till Mexico. Sedan berättade han att han inte kunde följa med dit för att han skulle ut och kriga. Han hade även vunnit SM i boxning och kunde köra flygplan. Sedan hade han förlorat jobbet som polis, så han hade inga pengar och ingenstans att ta vägen.
Citera
2009-01-12, 01:30
Bannlyst
Har några polare som jobbade hos en mytoman, eller han är nog lätt handikappad..

Ja iaf så har han ju gjort allt och äger allt osv. Han har t.ex. båtar för dryga 30 mille och äger flera hus, han har varit polismästare i stockholm mm. Han går t.o.m så långt att han åker och hyr bilar för att visa upp "sina" bilar även fast man klart och tydligt ser att de är hyrbilar så hävdar han bestämt att de är hans. Han går även med kassapengarna i plånboken för att visa hur "mycket" pengar han har.Han ska även alltid ha de som jobbar hos han deras msn och så måste han få en bild på dem(jobbar nästan bara killar hos honom).Han "röker" även(munpuffar) och skryter om hur många cigg han rökt för dagen osv, Det finns så jävla mycket skumma och sjuka saker med killen så jag betvivlar inte att han är psykisksjuk och skulle aldrig jobb hos han men saken är den att alla som har jobbat hos han berättar om hur schysst han värkar i början.Ska at och kolla upp med polarna lite andra sjuka saker han har gjort och ljugit om så ska ni få höra.
Citera
2009-01-12, 13:42
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Umgicks med en kille i min ungdom som var så jävla störande. Ett axplock:

*Hade 40 miljoner D-mark på banken

*Pengarna kom från att hans farfar ägt ett koncentrationsläger under kriget som han sålde till USA sedan

*När han var sen till en lektion i gymnasiet så hade han varit på hemvärnsövning. Eftersom han var sen så släppte de av honom med helikopter på taket

Finns hur mycket mer som helst men det här var 12 år sen nu så jag minns inte allt. Jag hade fest en kväll och en annan polare lackade ur fullständigt. Polarn bad mig slänga ut mytomanen annars fick jag välja mellan dem två helt enkelt.

Mytomanen fick ta sitt pick och pack och dra hem.
Citera
2009-01-12, 17:24
Medlem
Ireqoms avatar
Jag träffade en senast idag...

Min klasskompis berättade helt allvarligt att han hade druckit 1 och ½ Liter vodka plus massa Öl under nyårsafton. Och att han nu fortfarande var bakis... (Den 12:e)
Citera
2009-01-12, 18:50
Medlem
kukkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
pratade med en tjejkompis, hon påminde mig om atomubåten.. haha

Måste bara säga att jag älskar din avatar
Citera
2009-01-12, 22:58
Medlem
Skillbills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srydach
Jag har en gammal polare som är mytoman och jag tycker faktiskt att han är ritkigt skön, det är underbart att ha känt honom för nu kan man sitta och snacka gammla historier om alla hans lögner med kompisar från den tiden. Han var skön på så sätt att han skulle ljuga om allra minsta sak som var helt onödiga. Tillexempel så hade han ganska långa naglar på fingrarna en gång och en av mina klasskompisar frågade då varför han inte klipper dem. Då säger han helt kallt: "Men jag klippte dom igår alltså, de växer typ 2mm om dagen".. Detta är ju en helt onödig lögn istället för att bara erkänna att han glömmt klippa dem!

Några fler exempel är dessa:

* Att när vi en gång var på ett uteställe så berättade han dagen efter att han slagit ner en kille och vi frågade ju varför och vem det var. Då svarar han att det var en kille som var från lilla edet och han var så ful så jag slog ner han. Till saken hör ju även att min polare är 160 och inte alls biffig.

*När tsunami var aktuellt efter katastorfen i Thailand så hade ju självklart han varit med om en tsunami några år tidigare.

*Han berättade en gång att han satt vid datorn ganska sent på natten och helt plötsligt så slog någon sönder ett fönster på ett hus, han går då och hämtar en 75a för att slå ner gärningsmannen. Detta alltså enligt hans version, det som engentligen hade hänt som hans mamma berättade var att någon sprungit genom deras trädgård och han hade hört eller sett detta och inte agerat överhuvudtaget.

Detta är bara ett fåtal av alla lögnerna och jag har fler på lager så om det uppskattas så kanske jag kan skriva några mer.

Srydach, din gamla polare verkar ju vara störtskön ! hade en liknande polare när jag gick i gymnasiet för X antal år sedan.

Fler historier tack !
Citera
2009-01-12, 23:12
Medlem
I mellanstadiet lärde jag känna en tjej som var väldigt tragisk. Hon hade blivit våldtagen i sin förra skola och var därför tvungen att flytta... hemskt, jovisst. Sen upptäckte hon att hon var gravid och fick gör abort. Fruktansvärt. Efter några månader blev hon dessutom sexuellt utnyttjad av sin styvfar. Även den här gången blev hon gravid och gjorde abort.

Såhär fortsatte det. Våldtäkter, misshandel, graviditeter och aborter om vartannat. Nånstans i mitten av högstadiet bytte hon skola igen och man kan lugnt säga att jag inte ansträngde mig för att hålla kontakten.

Något år senare träffade jag henne igen på stan. Hon hade då vid femton års ålder fått jobb på en fin krog inne i stan och föreslog att jag skulle komma dit vid något tillfälle och "luncha" på hennes bekostnad. Var ju tvungen och kolla hur det egentligen låg till och självklart var det så att när jag väl kom dit fanns det ingen med hennes namn där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in