2010-10-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hade en i min paralellklass som hade kört med sin extremt trimmade go-cart på vägen.(Han körde ifrån snuten som han sade.) När han kom till skolan efter helgen så hade han tjut i öronen och huvudet eftersom han hade kört så fort att han sprängde ljudvallen.....
hahahahahahahahahaha
Citera
2010-10-27, 16:05
Medlem
SunSunJes avatar
Kom på en sak nu! Vi har en kille som säger att han känner Jerry Hoffmaestro (Antar att det är någon i hoffmaestro) och han brukar få privata spelningar utav hela bandet!
Citera
2010-10-27, 16:05
Medlem
Curses avatar
Har ju en kompis som hela tiden kommer med nya och smått otroliga historier...

Kom ihåg en gång så sa han att han var adlig och behövde inte betala skatt(han har ett av sverige vanligaste "son" namn förövrigt)...

Han hade fått utbildning av navy seal eller nått liknande... han blev dock ändå inte uttagen till lumpen

Nog haft en borta match med dom flesta kända kvinnorna i sverige...

Skulle haft ett jobb som aktiemäklare(börsmäklare kanske det heter?) under ett par år bor, dock ändå hemma hos morsan och farsan...

Verkar för övrigt tjäna extremet mkt pengar på sitt nya jobb som truckförare, men verkar ändå inte ha råd att flytta ifrån morsans och farsans villa i förorten....

Han kommer nästan hela tiden med nya historier, fan han borde ju fatta att ingen tror han längre...
Citera
2010-10-27, 16:06
Medlem
Mitander1234s avatar
En tjej i min klass under högstadiet ljög om att hon hade ett privatflygplan , att hennes föräldrar va rika som fan, att hon hade massa märkeskläder men inte fick ha på sig dom i skolan och massa annan skit(dom hade stort hus, de va allt... )

På tal om märkeskläder,på vårat skolfoto hon tog av en lacoste logga från ett par skor hon hade och limmade fast den på en topp hon aldrig haft varken innan eller efter fotot...finns vittnen som beskådade detta i omklädningsrummet (vi fotades i idrottshallen)

Skulle kunna göra listan lång, men har varken tid eller ork
Citera
2010-10-27, 16:08
Medlem
Callmebabas avatar
När min kompis bodde i sitt hemland så bråka han mot lejon efter 10 minuter kom hans pappa och skjöt de.
Citera
2010-10-27, 16:10
Medlem
Ntrusts avatar
Mytomaner är bara för roliga asså
Här kommer ett par historier jag hört.

När han jobbade i norrland så brukade han rida hem på isbjörnar.

När han var och simma ute i mitten av Atlanten så mötte han en val som var hotfull ,,Och då
helt plötsligt kom det ett flytande järnrör som han dödade valen med.

Han hade vart ute och kört cross och kört mot mötande trafik men det var inga problem eftersom han hoppa och stegrade över alla bilar,Han körde även av vägen i 160blås och det ända som hände var att det vart en skråma i hans jacka

Han har även lyft 15 st snutar med 2 händer när dem tjafsa med honom..
Citera
Bannlyst
hatar folk som ljuger
Citera
Medlem
rompompoms avatar
en kille jag känner hade skrivit 2.7 på högskoleprovet sista året på gymnasiet
Citera
Medlem
TokyoBarns avatar
Min polare mytade sönder när han var yngre.

''Min morfar ska bygga tivoli på vår kolonigård''

''Min morfar har målat tavlor som är värda flera miljoner''

''Vunnit flera CS-turneringar'' Vad jag vet så har han vunnit 1.

osvosv

Nyligen så sa han att han festat med Adept backstage, tillsammans med en polare när dom var i Malmö. Eftersom jag inte kan motbevisa det där så låter jag det gå.
Citera
2010-10-27, 16:11
Medlem
goin-xxxls avatar
Som knatte så var det 2 st som backade upp varann i allt den andra sa.

dom hade en "några år äldre vän" som dom bland annat skröt om att han hade stor kuk och hade 3 hårstrån på ballen men det kanske han hade också.
Samma vän hade kastat en granat i 7rnas klassrum.
Ariel Sharon från israel var världens mest efterlysta man för att han varit på en 3 vånings bar och kastat ner en granat därifrån på allt folk och hoppat en volt ut igenom ett fönster från 3e våningen precis innan den sprängdes.
Dom hade dessutom ett gäng där dom bodde och i finland och dom och gänget hade en pistol i Finland
och hade negrer i sitt gäng, när jag frågade : Varför då ?? så sa dom att dom är bra för man ser inte dom i mörkret.

Mer kmr ifall jag minns ngt

edit : Samt hade en av deras farsor en ful Ford Mustang som Nicolas Cage eller vem de nu är i 60 seconds hade kommit till Sverige för att hämta den till filmen.
Och en annan kille dom vart bästisar med senare hade varit nere på stranden med sin familj och sina grannar och dessutom dykt under vattnet och slickat grannbruden som han knullade hela tiden (han var extremt ful och dessutom kom det fram att allt var lögn)
och dessutom så var det en Man som förföljt honom hela hans liv och ville döda honom ,Som Polisen, Militären och FBI var rädda för.
Senast redigerad av goin-xxxl 2010-10-27 kl. 16:15.
Citera
2010-10-27, 16:11
Medlem
Har en snubbe vid namn David. En gång satt vi i ett garage, jag David och några till. Jag och min plastbror utbrast i ett hetsigt skratt då David och dom andra lämnade garaget, bara jag och min plastbror kvar. Det vi skrattade åt var att en av killarna bad David berätta det värsta han varit med om, då lyckas han klämma ur sig att en gång, var han i malmö, tydligen stack han skruvmejslar i ögonen på folk och råna gamla kärringar. För övrigt så är hans pappa någon typ av tattare (enligt David själv iallafall..) Kan ju inte påstå att killen är särskilt ledsen över hans fars snesteg, istället skryter han om hans "tattar pappa".

Frågan är, ska man skratta eller gråta? Möjligtvis gråta pga. allt skrattande.
Citera
2010-10-27, 16:12
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Hörde av en jag känner när vi kom in på att mönstra, och han slapp undan lumpen genom att rulla sig in i mattan och säga att han var en kebabrulle,

När jag sa att jag hört den storyn innan många gånger och att det altid var ens kompis som gjort det fast på den tiden var det en kåldolme alla sa att de var för att slippa rycka in,

Sen började han med att hans kompis minsan haft choklad pudding i byxan och när han pratat med psykologen på mönstringen tagit handen bak i brallan där chokladpuddingen var och sen tagit den till munnen och slickat på och på så sett ansets vara galen och slapp göra lumpen,

Jag blev riktigt lack och sa att han ska sluta ljuga specielt historier som man hört för 20år sedan i flera versioner, men han bara stog med öppen mun. gud vad jag hatar mytomaner kan förstå om man är 14-18 och ljuger pgr av osäkerhet men inte i 30års åldern.
Senast redigerad av Rostiga.Sheriffbrickan 2010-10-27 kl. 16:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in