2009-04-09, 01:06
Medlem
mjamjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaiN i Stugan^
Han kan inte ha haft alla getter i hagen

haha, det bästa ever!
Citera
2009-04-09, 01:11
Medlem
faixers avatar
Hade en grabb i min klass förut som sa att han gick runt med olika kända gäng och slogs på fotbolls matcher. Han sa även att han drog upp en biff snubbe mot väggen och matade på med slag. Roliga var ju att mytomanen var spinkig, klen och hoppade till så fort man viftade med handen framför honom.

Han hoppade av i ettan för att börja jobba i en butik inne i stan, där skulle han tjäna 30 tusen per månad. Undrar vad han håller på med nu..

Citera
2009-04-09, 01:13
Medlem
mjamjas avatar
En föredetta vän till mig brukade snacka om att han hade en gitarr värd 850 000 kr. Undra varför han inte sålde den så hans arbetslösa mamma hade råd att bjuda på annat än snabbmakaroner och falukorv...?
Citera
2009-04-09, 01:14
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjamja
En föredetta vän till mig brukade snacka om att han hade en gitarr värd 850 000 kr. Undra varför han inte sålde den så hans arbetslösa mamma hade råd att bjuda på annat än snabbmakaroner och falukorv...?
Det var ju hans gitarr!
Citera
2009-04-09, 01:22
Medlem
supermassives avatar
En f.d. vän till mig berättade en gång för några år sedan hur hon och hennes kille hade tagit en promenad vid en sjö. Då hade det helt plötsligt kommit fram ett gäng som började spöa upp hennes pojkvän, medan de höll fast henne och sedan sprungit iväg. Tydligen hade de misshandlat honom så brutalt att han höll på att dö där vid vattnet och att det sista han sa var: "Lena, jag älskar dig så mycket. Glöm mig aldrig, kom ihåg mig och besök min grav varje dag." Sedan gav han henne ett smycke och satte det runt hennes hals. Sedan puttade hon honom ut i vattnet, för att han ville dö där. Sedan gick hon hem.
Citera
2009-04-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
En f.d. vän till mig berättade en gång för några år sedan hur hon och hennes kille hade tagit en promenad vid en sjö. Då hade det helt plötsligt kommit fram ett gäng som började spöa upp hennes pojkvän, medan de höll fast henne och sedan sprungit iväg. Tydligen hade de misshandlat honom så brutalt att han höll på att dö där vid vattnet och att det sista han sa var: "Lena, jag älskar dig så mycket. Glöm mig aldrig, kom ihåg mig och besök min grav varje dag." Sedan gav han henne ett smycke och satte det runt hennes hals. Sedan puttade hon honom ut i vattnet, för att han ville dö där. Sedan gick hon hem.

Vart har jag sett den filmen nånstans.. Fan vad tragiklyschigt. Haha!
Citera
2009-04-09, 01:30
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darko
Vart har jag sett den filmen nånstans.. Fan vad tragiklyschigt. Haha!
Haha ja, det är som taget från en film. Kan se händelseförloppet framför mig!

Det som också var ganska roligt var att han hade gett henne sitt halsband till henne, som visade sig vara ett sånt där billigt skräp i form av Tor's hammare tillsammans med svart lädersnöre, som man kan köpa på marknader.
Citera
2009-04-09, 02:23
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
hade en kille i min klass som ljög om allt från att han sprungit ifrån polishelikoptrar som jagat honom, till att hans morsa legat med Johnny Cash helt idiotiska lögner som alla bara skakade på huvudet åt. Likt förbannat fortsatte han med sina rövarhistorier.
Citera
2009-04-09, 02:27
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapt3n Rövskägg
hade en kille i min klass som ljög om allt från att han sprungit ifrån polishelikoptrar som jagat honom, till att hans morsa legat med Johnny Cash helt idiotiska lögner som alla bara skakade på huvudet åt. Likt förbannat fortsatte han med sina rövarhistorier.
Hehe. Ibland är det tur att man har dessa mytomaner, så att man kan få sig ett gott skratt då och då.
Citera
2009-04-09, 02:34
Medlem
Don Toros avatar
En intressant frågeställning: Tror ni någon i denna tråd har ljugit om att han stött på en mytoman/lögn som inte är sann? Dvs, att man ljuger om att ha hört en lögn?
Citera
2009-04-09, 03:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Don Toro
En intressant frågeställning: Tror ni någon i denna tråd har ljugit om att han stött på en mytoman/lögn som inte är sann? Dvs, att man ljuger om att ha hört en lögn?

Ja det är ju Flashback så vad tror du själv?
Citera
2009-04-09, 14:56
Medlem
semuors avatar
En bekant säger till mig att han ska köpa en trimmad fyrhjuling.. Innan han sagt detta har han även sagt att han ska importera en sprillans ny bmw från tyskland, att han ska importera in bilar från tyskland och sälja billigare och att han ska skaffa mc-kort. Och ja, han är dödsseriös, han skojar inte med mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in