2008-09-10, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
hehehe, 48 växlar
6 drev fram och 8 bak alltså, eller kanske 4 fram och 12 bak, sweet maffigt vevparti om inte annat, och vilken grotesk kedjelinje

hälsa killen att hela cykelindustrin vill veta var han funnit ett sånt underverk

Tydligen hade han " speciallbeställt" den direkt från fabriken med hjälp av någon kontakt han hade inom företaget( kom inte ihåg) .Annars hade en dylik cykel säkert kostat 100 000...minst. Enligt han själv alltså Men eftersom han hade såpass grym kontakt inom företaget fick han ju rabatt Ganska logiskt eller hur?

Iofs verkade ju den snubben inte sakna pengar. För han ägde ju både en värsting motorcykel och en Corvette av senaste årsmodell. Dessvärre så stod dom ju båda i ett garage någonstans borta i tjotahaiti och han hade ju varken körkort för bil eller motorcykel ....ett socialfall som jobbar på ungdomsgården, fan inte ens i nian gick man ju på det där
Citera
2008-09-10, 19:52
Medlem
Har mött en kille som påstått att han är utbildad lärare, läkare och psykolog. Inte illa, vad blir det? 15 års utbildning? Rätt maffiga studieskulder. Tyvärr råkade han inte jobba som något av det han utbildat sig till.

En kille jag känner, men inte orkar träffa speciellt ofta skryter ofta om hur många slagsmål han varit med om. Att han har huligankontakter i England via sin farsa och så vidare.

Sedan har jag träffat en del tjejer som sagt att dom varit singlar
Citera
2008-09-10, 20:37
Medlem
En som heter ett namn som slutar på y, men i passet han fick stod det ie, han fick självklart 5000kr i skadestånd. Jag ifrågasatte det hela, då fick han plötsligt 2500.

Han hade en tjej som var 6 år äldre, körde en BMW Z3, var jättesmal och stora bröst, säkert var hon modell om jag frågat det.. Men inga bilder på dem två.

När han flög till thailand mellanlandade de i NY/JFK, pga motvind ifall de flygit rakt dit.

Han hade en 52'' samsung plasma TV, vad jag vet finns inte den storleken. Inbyggd hårddisk hade den också.

Han jobbade på radio, hade lätt för att få jobb, gick vakt-linje på gymnasiet, året efter gick han två linjer samtidigt; hotel/restaurang och estet.

Han hade en 70tals moppe som gjorde 70km/h, otrimmad..

Och mycket mer. Enda anledningen till att jag drogs med han var att vi sommarjobbade på samma ställe.
Citera
2008-09-11, 20:13
Medlem
theshades avatar
Hade en polare som jag bröt med pga hans mytomani.

Träffade min blivande flickvän på krogen och vår första kyss tog plats. Min polare kommer in och ser detta och sliter ut mig och skriker på mig om att vi inte ska dissa varandra för brudar. (?) Hursomhelst så säger han dagen efter att han hånglade massor med den där tjejen jag hånglat med, men att det var när jag inte var där. Jag säger bara "OK" för vi var ju inte ihop eller nåt så hon får göra som hon vill.

Senare när jag blev tillsammans med tjejen så frågade jag om det var sant att de hånglat "en massa". Självklart nej. På en fest en tid senare så ifrågasatte min flickvän hans snack och han ignorerade henne tills jag sa "vafan kan du inte bara erkänna att du ljög?" Han fortsätter ignorera och vi fortsätter ta upp saker han sagt som vi har bevis för att de är lögn. Då vänder han sig tillslut till kompis nummer tre och säger "men du, du var ju med då när..." men avbryts av ett "lägg NER för i helvete!".

Mycket av hans lögner kretsar kring materialistiska saker. Han hade en skithäftig cykel som var köpt för 15.000, men det sålde han precis innan jag flyttade dit. Han hade även en gasdriven MAC11 (airsoft k-pist) som han också sålt. När jag frågade vart den var köpt så mumlade han något om att hans pappa köpt den. Mer än fem olika bilar har han ägt som ingen har sett. De har antingen stått i olika garage i andra stadsdelar eller varit på verkstaden eller så har den tidigare köparen köpt tillbaka bilen innan den kommit fram. Han har också haft olika flickvänner runt om i Sverige som ingen sett, men det fanns såklart bilder på dem, med den där snyggast.se- loggan i hörnet.

Han har även varit på radio, och när jag frågat vilket program och vilken tid så kollade jag upp det på deras hemsida där man kunde lyssna på tidigare sändningar och skickade länken till honom på msn för att visa att han inte var med. Men nej, han hade varit på radio.

Usch. Kan sitta hela dagen med exempel men detta börjar bli långdraget.
Citera
2008-09-11, 22:42
Medlem
poof ball hats avatar
En polare blev skjuten på Tumba station i knät och kutade mellan Tumba och Tullinge på spåren med både 15 personer och polisen efter sig, det var roligt att höra.
Citera
2008-09-11, 23:13
Medlem
Mustaines avatar
Har en klasspolare som är en tvättäkta mytoman.

Innan priset på snus gick upp så hade hans farsa tydligen fyllt hela kylen och frysen med stockar, och ändå gick han och tiggde en prilla två veckor efter det eftersom alla stockarna var slut.

Han har även bänkat 150 kg vid 17 års ålder, men har aldrig lyckats bevisa detta eftersom han har skadat sin axel.

Han har också lirat CS med eliten, och varit en naturbegåvning på Gutar Hero.
Citera
2008-09-11, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaine

Innan priset på snus gick upp så hade hans farsa tydligen fyllt hela kylen och frysen med stockar, och ändå gick han och tiggde en prilla två veckor efter det eftersom alla stockarna var slut.

Han har även bänkat 150 kg vid 17 års ålder, men har aldrig lyckats bevisa detta eftersom han har skadat sin axel.

Hahaha...vet en kille på mitt gym som hävdar att han kunnat högreppa på 120 kg i bänkpress och aldrig käkat steroider...idag maxar han inte ens 100. Troligt?

En annan historia dock. Vet ej om det kan räknas som en mytoman men i när jag gick i högstadiet hade jag en kille en klass under mig som hade någon forma av mental störning( utvecklingsstörd?). Var fel av hans föräldrar att låta honom gå i en vanlig skola för han blev rätt så mobbad.

Hursomhelst några år senare så har denna kille helt tappat sin verklighetsförankring. Han var tydligen " med" ( eller om han blev jagad) av ryska maffian. Amerikanerna hade skrikit åt honom i skogen från högtalarna i slalombacken att: ********* you are under arrest!!

Det hade även cirkulerat många helikoptrar i detta lilla 10 000 pers samhället och en massa olika bilar av alla möjliga färger och bilmärken/modeller hade cirkulerat där för att leta efter honom.Tydligen hade maffian också buggat tugummina på den lokala ica butiken också..ja shit,den killen var fan schizo på riktigt. Ganska synd om honom var det egentligen så om detta inlägg ska skrivas i humor är väl osäkert. Ganska bra lögner iaf.
Citera
2008-09-11, 23:49
Medlem
Mr.Deagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Hade en polare som jag bröt med pga hans mytomani.

Träffade min blivande flickvän på krogen och vår första kyss tog plats. Min polare kommer in och ser detta och sliter ut mig och skriker på mig om att vi inte ska dissa varandra för brudar. (?) Hursomhelst så säger han dagen efter att han hånglade massor med den där tjejen jag hånglat med, men att det var när jag inte var där. Jag säger bara "OK" för vi var ju inte ihop eller nåt så hon får göra som hon vill.

Senare när jag blev tillsammans med tjejen så frågade jag om det var sant att de hånglat "en massa". Självklart nej. På en fest en tid senare så ifrågasatte min flickvän hans snack och han ignorerade henne tills jag sa "vafan kan du inte bara erkänna att du ljög?" Han fortsätter ignorera och vi fortsätter ta upp saker han sagt som vi har bevis för att de är lögn. Då vänder han sig tillslut till kompis nummer tre och säger "men du, du var ju med då när..." men avbryts av ett "lägg NER för i helvete!".

Mycket av hans lögner kretsar kring materialistiska saker. Han hade en skithäftig cykel som var köpt för 15.000, men det sålde han precis innan jag flyttade dit. Han hade även en gasdriven MAC11 (airsoft k-pist) som han också sålt. När jag frågade vart den var köpt så mumlade han något om att hans pappa köpt den. Mer än fem olika bilar har han ägt som ingen har sett. De har antingen stått i olika garage i andra stadsdelar eller varit på verkstaden eller så har den tidigare köparen köpt tillbaka bilen innan den kommit fram. Han har också haft olika flickvänner runt om i Sverige som ingen sett, men det fanns såklart bilder på dem, med den där snyggast.se- loggan i hörnet.

Han har även varit på radio, och när jag frågat vilket program och vilken tid så kollade jag upp det på deras hemsida där man kunde lyssna på tidigare sändningar och skickade länken till honom på msn för att visa att han inte var med. Men nej, han hade varit på radio.

Usch. Kan sitta hela dagen med exempel men detta börjar bli långdraget.

fan han låter jobbig, förstår att du bröt kontakten.
Citera
2008-09-12, 16:23
Medlem
På tal om mytomaner http://www.youtube.com/watch?v=ltreh6lFrsA
Citera
2008-09-12, 16:51
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustaine

det är väldigt vanligt med "axelskador" och "förkylningar" hos personer som kör med tunga vikter i bänkpressen och dessa åkommor brukar skala av minst 75% av lyftkraften hos den "drabbade"
Citera
2008-09-12, 17:32
Medlem
Raschoels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxius696
Kommer ni ihåg Robban från min kompis jobb???

Han hade köpt en sorundsystem för 70 80 tusen.
En kväll sitter han o kollar på filmen Heat med de stora grabbarna Al och Robban
Han har så högt ljud så att grannarna tror att det är en uppgörelse och ringer polisen. Polisen skickar över sin specialstyrka till plats de bankar på dörren och skriker : ÖPPNA DET ÄR POLISEN. Robban går upp o öppnar in springer hela polisteamet och drar ner honom på golvet
Robban förklarar att allt är ett missförstånd och det är hans nya sorundsystem som har orsakat allting.
Polisen säger aha fan grymt ljud kan vi stanna över o kolla på slutet m dig????

Detta är över 10 år sen o på den tiden konsumerades en hel del cannabis jag glömmer aldrig den dan när min kompis kom hem o berättade det för mig jag trodde jag skulle hamna på psyket det var tider det

haha? är du dum?
Senast redigerad av Raschoel 2008-09-12 kl. 17:45.
Citera
2008-09-13, 01:08
Har en polare som påstod sig (ca 2002) att han hade kört bil 400 000 mil. När jag på pekade att det var avståndet till månen x 10, eller 1 000 varv runt jorden, så forsatte han att hävda att han hade fört journal över varenda biltur han gjort... Han var då ca 32 år...

Givetvis fick man aldrig se journalen.

Samma snubbe sa en gång att han hade haft sex med två tvillingar, o det var första gången han hade sex med två brudar samtidigt, som om han skulle ha haft det många gånger. Han lever relativt ensam...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in