2010-05-10, 11:38
Medlem
gugglianos avatar
En ganska sinneslö bekant till en bekant som var tvilling påstod att så fort att han "blivit till" alltså på befruktat äggs nivå, såg han sin pappas kuk skjuta av det skott som blev hans bror Fy fan vad jag garvade åt detta.
Citera
2010-05-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadonna
Fy faan vilken rolig tråd, suttit o läst igenom hela nu. Har inga direkta roliga storys kanske, men bodde med en mytoman i en dryg vecka (får väl tilläggas att detta var på psyk) och hon hade gjort en del schyssta grejer i sitt liv.

Tjejen var då 15-16 och berättade t.ex om att hon fått 4 poäng av 5 möjliga på något borderlinetest och fått diagnosen (den får man inte förrän man är 18+) och berättade även om att hon och hennes ex hade haft sex flera hundra gånger (på typ 2-3 månader) och att de ofta gjort det på kyrkogårdar och dylikt.

Om man har sex två-tre gånger om dagen så är man uppe i över 200 gånger på tre månader. Låter inte så osannolikt för ett par tonåringar tycker jag. Om man ligger på psyk så låter det inte så jävla otroligt att man har sex på udda ställen också, men vad vet jag.
Citera
2010-05-11, 15:22
Medlem
JokkMokks avatar
En 80-talist vars moped hade 16 pluggar bland annat på bromsen så att den sänker farten.

Denna moped kunde också stegra upp för en backe i 180 km/h med 10 husvagnar på.

Mopeden Är En Malaguti Firefox har jag för mig.

Även en kille som sade att han hade en rulltrappa ner till frankrike, men när vi skulle få se den hade han lånat ut den.
Citera
2010-05-19, 20:02
Medlem
Mytomaner är ju sjukt underhållande!
Känner tyvärr ingen i fråga, men garvar på rätt bra när jag ser klippet med Thomas Quick när han anklagar Johnny Farebrink för att vara delaktig i mordet på ett hollänskt par. Notera Quicks antydan på att han och Farebrink suttit tillsammans i en bastu och onanerat åt varandra.
http://www.youtube.com/watch?v=q32JemKHeQY
Citera
2010-05-22, 04:17
Medlem
Det var en som sa att han hade kört 15 mil på bakhjulet med en moped.
Sen var det en som sa att han hade hällt i en ko 2 liter vodka så att kon slog en bakåtvolt.
Citera
2010-05-22, 05:03
Medlem
haha rolig tråd.

kommer ihåg en historia en polare berättade åt mig som en kille berättat åt honom. denna killen ska tydligen vara mytoman, känner han inte själv så. kommer inte riktigt ihåg heller hur allting gick till men..

han hade varit på F21 (försvarsmaktens flygflottilj) i Luleå med sin moped, en flakmoppe, varpå militären hade upptäckt honom och börjat jaga honom med allt från bilar och motorcyklar till helikoptrar och flygplan. dom hade även skjutit mot honom från helikoptern, men visst fan hade han lyckats köra ifrån dom med sin flakmoppe och skakat av sig dom! Han hade tydligen kommit helt förskräckt med sin flakmoppe och berättat denna historian för mina polare, precis efter han kört ifrån militären.. ajuste
Citera
2010-05-22, 11:32
Medlem
Sweelys avatar
Jag har till skillnad från många andra inget roligt att dela med mig av, men jag har otaliga historier där folk myttat sönder.

Min favorit måste nog vara när en vän till mig hävdade att hans vespa åkte i runt 170 km/h på motorvägen. När jag testade den så gick den knappt upp i 50.
Citera
2010-05-23, 18:56
Medlem
Kivans avatar
Sammanfogade ämnen.
/Mod
Citera
2010-05-23, 23:00
Medlem
papa_smurfs avatar
Har en kille i klassen som mytar om allt, allt från att ha hackat sig in i Pentagon till att bara gå och snacka en massa skit som hur många brudar han fått omkull (oskuld), det värsta är att han tror på det
Citera
2010-05-24, 00:06
Medlem
Denoms avatar
Mytomaner kan vara härliga
Har en kompis som är mytoman, nyligen blev han rånad av några blattar efter krogen inne i stan, första berättelsen löd "jo de kom fram och skrek lite om plånboken så jag gav dem den". Efter en natts sömn träffade han en annan kompis, då löd berättelsen "jo de kom fram och började kaxa om plånboken och den ena slog till mig, då skrek jag åt dem så de sprang iväg, men plånboken var borta". Tredje berättelsen ett tag senare löd "jo de kom fram och den ena slog till mig, då slog jag tillbaka men de var för många så de tog min plånbok när jag hade slagit ner den första killen". Finalen i berättelsen är dock att han anmälde den fjärde varianten, också den grövsta, till polisen ( ), den löd "fan det kom fram ett gäng säkert sju stycken och fan de kaxade och skrek att de skulle ha plånboken och mobilen av mig fan, då gick jag fram och knuffade till den ena snubben av dem och alla andra, fan de blev rädda och började springa därifrån, men fan de kom tillbaka många fler bara 10 sekunder senare och då vände jag mig om och fan där stod en taxi som jag hoppade in i och ropade KÖÖÖR så jag kom därifrån".

Han har mytat en hel del i övrigt också, och han är inte ens allmänbildad nog att förstå betydelsen av ordet mytoman. Lite roligt var det när han skrek att flickvännen var korkad och kallade honom mytoman eller någonting sånt och inte hade en aning om vad hon snackade om...
Citera
2010-05-24, 00:15
Medlem
Igor89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Mytomaner kan vara härliga
Har en kompis som är mytoman, nyligen blev han rånad av några blattar efter krogen inne i stan, första berättelsen löd "jo de kom fram och skrek lite om plånboken så jag gav dem den". Efter en natts sömn träffade han en annan kompis, då löd berättelsen "jo de kom fram och började kaxa om plånboken och den ena slog till mig, då skrek jag åt dem så de sprang iväg, men plånboken var borta". Tredje berättelsen ett tag senare löd "jo de kom fram och den ena slog till mig, då slog jag tillbaka men de var för många så de tog min plånbok när jag hade slagit ner den första killen". Finalen i berättelsen är dock att han anmälde den fjärde varianten, också den grövsta, till polisen ( ), den löd "fan det kom fram ett gäng säkert sju stycken och fan de kaxade och skrek att de skulle ha plånboken och mobilen av mig fan, då gick jag fram och knuffade till den ena snubben av dem och alla andra, fan de blev rädda och började springa därifrån, men fan de kom tillbaka många fler bara 10 sekunder senare och då vände jag mig om och fan där stod en taxi som jag hoppade in i och ropade KÖÖÖR så jag kom därifrån".

Han har mytat en hel del i övrigt också, och han är inte ens allmänbildad nog att förstå betydelsen av ordet mytoman. Lite roligt var det när han skrek att flickvännen var korkad och kallade honom mytoman eller någonting sånt och inte hade en aning om vad hon snackade om...

Hahahahahahaha

Det var en brud på gymnasiet när jag gick där, hon hade uppenbarligen träffat kungen av Kina?
Och blivit skjuten igenom huvudet, men det hade inte blivit några ärr....
Citera
2010-05-24, 00:21
Medlem
HappyHours avatar
Har en vän som ett bra tag innan jag träffade honom skröt om att han tjänade (varje gång olika, sjuka siffror) mellan 12-25lax i månaden på WoW och Css servrar.

Sen vet man ju ett antal personer som är riktiga mytomaner och ljuger och hittar på bara för att, ingen riktig anledning, om onödiga saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in