• 1
  • 2
2007-10-29, 19:45
Bannlyst
Igår drack jag som fan, blev riktigt full..

Så hoppar man på tåget tillbaka till Landskrona, där man raggar på den sexiga tjejen som tar biljetten..

Sedan när man ska hoppa ut, så blir man knuffad. Jag är inte det minsta aggressiv, men när man provocerar mig är jag riktigt farlig, speciellt ifall jag är full. Jag går ur tåget och kollar neråt.. Denne man, på 1.90 meter och vägde runt 100 kg, såg ut som rena muskler.. - riktig 'mansman' ifall man ska säga så. Hells Angels typ..

Jag får värsta dampet, och skriker ut. " VA FAN GÖR DU DIN HORUNGE, KOM HIT DÅÅ" och börjar gå raskt mot han. Han blir så jävla rädd, att han nästan ramlade då han gick bakåt. Tur att väggen stoppade han, och att vännerna stoppade mig. Sedan så säger han "kom då" till mig när dörren påbörjat att stängas. Jag tar mig loss och springer dit men vet att jag inte kommer hinna pga dörrarna. Denne gång ramlar han av rädsla

Ngt roligt att dela med sig
2007-10-29, 19:48
Medlem
Coolt.
2007-10-29, 19:59
Medlem
Vad var det roliga: att du hoppade på tåget? Att du hoppade ut? Allt hoppande ihopslaget?
2007-10-29, 19:59
Medlem
$Paladin$s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Igår drack jag som fan, blev riktigt full..

Så hoppar man på tåget tillbaka till Landskrona, där man raggar på den sexiga tjejen som tar biljetten..

Sedan när man ska hoppa ut, så blir man knuffad. Jag är inte det minsta aggressiv, men när man provocerar mig är jag riktigt farlig, speciellt ifall jag är full. Jag går ur tåget och kollar neråt.. Denne man, på 1.90 meter och vägde runt 100 kg, såg ut som rena muskler.. - riktig 'mansman' ifall man ska säga så. Hells Angels typ..

Jag får värsta dampet, och skriker ut. " VA FAN GÖR DU DIN HORUNGE, KOM HIT DÅÅ" och börjar gå raskt mot han. Han blir så jävla rädd, att han nästan ramlade då han gick bakåt. Tur att väggen stoppade han, och att vännerna stoppade mig. Sedan så säger han "kom då" till mig när dörren påbörjat att stängas. Jag tar mig loss och springer dit men vet att jag inte kommer hinna pga dörrarna. Denne gång ramlar han av rädsla

Ngt roligt att dela med sig

Grattis, här får du en klapp på huvudet...
2007-10-29, 20:01
Medlem
$Paladin$s avatar

Dubbel post
2007-10-29, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Vad var det roliga: att du hoppade på tåget? Att du hoppade ut? Allt hoppande ihopslaget?

Ditt svar var det roliga
Å andra sida hade du inte kunnat leverera det utan TS saga så h*n får väl ta åt sig lite av äran.

.
2007-10-29, 20:05
Bannlyst
En alban som druckit ensam hela kvällen
2007-10-29, 20:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Ditt svar var det roliga
Å andra sida hade du inte kunnat leverera det utan TS saga så h*n får väl ta åt sig lite av äran.

.

Hoppas h*n är en hon. Då blir det plus i kanten.
2007-10-29, 20:06
Medlem
Proclaimers avatar
Klart han blev rädd för en liten ettrig albanier. Alla vet ju att ni har kniv.
2007-10-29, 21:37
Medlem
Secretss avatar
Skåning eller?
2007-10-29, 22:31
Bannlyst
Enda vapnen jag hade var knytnävarna, tyvärr.
Roliga är att de stora 'HA' typerna är inte så tuffa som de verkar, i stridens hetta
2007-10-29, 22:35
Medlem
Ja, det verkar ha varit en storslagen strid.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in