2012-11-10, 23:46
Medlem
Hörde en rolig lögn av samme person jag tidigare skrev om

Vi diskuterade bilar och han frågade om mina favoritmärken, nämnde då Mercedes först, självklart gapar han ut att hans morfars pappa är skaparen utav Mercedes diamond, som senare blev Mercedes Benz och han kan få vilken bil han vill helt gratis, självklart kan han också få designa den hur han vill
Citera
2012-11-11, 00:00
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReinsDyr
hahaha Peller Lager är en lokalkändis, han bor ca 5km från mig. Och allt som står om honom på fragbite stämmer, alltså att han har ljugit om det där inte att han har gjort jack shit av det. haha tror fan jag ska ge mig ut på lite sightseeing och försöka få några bilder på legenden xD
Snälla fixa lite bilder så är du kung! Är han fortfarande hockeyproffs eller?
Citera
2012-11-11, 00:16
Medlem
Andre-Hs avatar
Hörde en liten "stekarkille" säga till en tjej som han gick och höll hand med...
Citat:
Min pappa brukar ge mig presenter som jag inte får berätta.
Förra året fick jag en Lamborghini.
I år fick jag en villa, störst i Östersund.
Citera
2012-11-11, 00:33
Medlem
MartinStLouiss avatar
Har en bekant som är mytoman, han berättade en gång att det hade kommit en kvinnlig fotograf till hans gymnasieskola. Efter ha fotat honom och några andra (för nå projekt? Minns inte den biten) så frågade hon honom om han inte skulle följa med hem till henne. Sagt o gjort, så gjorde han det o han hade såklart sex med henne. Och självklart så var hon en 9-10a på skalan också
Citera
2012-11-11, 00:38
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0VE

en kollega på jobbet påstår att när han kör bil i norrland så brukar det komma renar och gnida sig mot bilen, på så sätt slipper han polera den

Gnida är fel, slickar gör dom. De gillar vägsaltet. De får i sig en massa smuts också antar jag.
Citera
2012-11-11, 00:57
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrmarIGreset

Jan fick tillbaks sitt finger och sydde själv fast det, och det var därför han hade så ont i fingret den där dagen i skolan.

Appropå kroppsdelar så satt jag bredvid en äldre kvinna på tåget. Efter ett tag började hon klaga på ont i magtrakten och typ mumlade för sig själv om dåliga läkare. Jag frågade hur det var och hon började berätta om en magoperation, lät vettigt först och hon såg ganska normal ut. Sen sa hon att det kunde bero på att de opererat bort andra kroppsdelar också, hjärtat var ett av dom, hon sa hon borde vara död men hon var så envis... och då gick jag därifrån ganska snart innan hon ballade ur helt. Jag hade en granne också som var kanske 90, hon berättade att hon fått instruktioner av läkaren att motionera så nu gjorde hon 100 armhävningar och 100 situps varje morgon. Men hon kunde knappt lyfta rullatorn över tröskeln vid entrén till huset. Men hon tyckte det var skönt att få vara hemma för på sjukhuset hade de spänt fast henne dubbelvikt i sängen i flera veckor utan mat för att hennes rygg skulle bli bättre... hmm.
Citera
2012-11-11, 01:13
Medlem
klockan123s avatar
En kille i högstadiet berättade att hans pappa varit en av världens största hockeystjärnor i sin ungdom. Anledninge till att ingen hört talas om honom var för att han inte gillade att ställa upp på intervjuer.
Citera
2012-11-11, 01:50
Medlem
en vän till mig berättade att han var och dök i havet någonstans. plötsligt så kommer det en stor vithaj mot honom. han simmar så fort han kan och som tur är ser han en dörr. han öppnar dörren och kommer in i ett "undervattens disco" han var också tvungen att stänga dörren snabbt så det inte kom in vatten
Citera
2012-11-11, 02:11
Medlem
m00nst0nes avatar
Satt bredvid två 15-åringar(?) på busshållsplatsen och fick höra hur den ena ljög skiten ur sig inför den andra. De pratade om övningskörning och den ena killen påstod att han hade kört 240km/h på motorvägen när han övningskörde. Anledningen till det är för att han inte hade brytt sig om att kolla på hastighetsmätaren
När dom sedan pratade vidare om körteknik osv skulle killen tala om vilken fantastisk fot-teknik han hade när han skulle byta växel. Jo, först trampar han ner kopplingen som enligt honom satt längst till höger, och gaspedalen satt enligt honom i mitten och bromsen till vänster. Han ändrade sig några gånger om ordningen på pedalerna, vilket är rätt märkligt eftersom han för en sekund sen tydligen var en bättre bilförare än självaste Kenny Bräck
Citera
2012-11-11, 02:16
Medlem
kom på en till!! var dock ej med i detta scenario men fick iaf höra av en nära vän som suttit och fikat med en person. personen ser jätte ledsen ut så min vän frågar om de hänt något. personen säger då att hans pappa dött. han beklagar sorgen och dom har ett långt samtal om det. efter ca 30 minuter går personens pappa förbi dom, stannar till, hälsar och pratar med sin son.

sjukt att ljuga om en sån sak :S
Citera
2012-11-11, 02:29
Medlem
m00nst0nes avatar
Vi snackade om stark mat och chili på jobbet när en jobbarkompis hör det och säger att han ätit en chili som var så stark att när han råkade få lite på kinden fick han brännskador där och fick behandla skadan på sjukhus.

Jag tänkte en stund och frågade om chili verkligen är fysiskt heta, eller om det bara blir en reaktion som uppfattas som het när man äter den. Det vet jag faktiskt inte, sa han. Men ändå hade det tydligen hänt honom.

Stämmer det han sa så kan vi ju utvinna energin från chili så har vi lösningen på världens energi-problem.
Citera
2012-11-11, 04:03
Medlem
Gick i samma klass som en kurd under högstadiet. Han var rätt kort och hade väl antagligen komplex för att vara den enda blatten i klassen. Killen snackade ofta om att han kände "tungt" folk i andra stadsdelar och om han hade problem skulle det komma 5 bilar med beväpnade män till lokala det lokala centrumet. Han hade även en tendens att få samtal från "tunga snubbar" när vi var en större grupp.

Han hela tiden haft mobilalarmet på som cover för riktiga samtal...en gång såg två polare honom svara på ett av hans låtsas samtal. Kurden märkte att mina polare såg alarmet men tog samtalet ändå. Hans samtal kunde låta ungefär så här "aah okej mannen neeeej mannen det behövs inte 10 bilar räcker med fem, jaa 7 tusen..visst ok ok, hur många gram? ja ska träffa han sen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in