2010-10-27, 16:13
Medlem
En kompis på lågstadiet ljög så mycket att han trodde på det själv. Historierna blev bara otroligare och häftigare vartefter. Han hade cyklat in i en vägg och flugit 5 meter upp i luften. Han hade också en katt som hade en svans med en diameter på 10 cm (varför i helvete ljuger man om nått sånt!?). Sen när han fick körkort hade bromsarna och handbromsen slutat att fungera vilket ledde till att han flög med bilen över en riksväg.
Citera
2010-10-27, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hade en i min paralellklass som hade kört med sin extremt trimmade go-cart på vägen.(Han körde ifrån snuten som han sade.) När han kom till skolan efter helgen så hade han tjut i öronen och huvudet eftersom han hade kört så fort att han sprängde ljudvallen.....

Ha ha det var det roligaste jag hört på länge!
Citera
2010-10-27, 16:15
Medlem
GenKans avatar
my god ÄNTLIGEN en tråd för detta!

Vi kallar honom Johan från Uppsala har enligt uppgifter:

1: Blivit av med körkortet för att han körde med 2.5ppm sprit i blodet, på en gocart på E4an mellan Sthlm och Uppsala

2: Vart ute med polarna och festat i Uppsala. Vaknat naken med en handduk på Arlanda flygplats med en 100ing tejpad med silvertejp på låret.

3: Köpt en Ipad 6månader innan första släpptes i Asien/Usa för att göra sitt hem "mer apple´igt)

4: Tagit in på hotell med några polare som hyrde porr för 14,000kr på en kväll på ett rum han betalade för. ("no homo" la han till)

5: Åkt till Estland och smugglat (på fyllan) ombord 3st Estniska porr skådisar som han senare lämna i hamn när han kom hem till Swe.

6: Opererat ryggen 49 gånger pga fylleskador

7: Rest genom England och druckit i snitt 14st 50cl om dagen i 14 dagar UTAN att betala för någon.

Listan kan göras längre men dessa är dom jag fastnat för. Ajuste, han har varit pro surfare i USA också när han studerade till att bli bartender...
Citera
2010-10-27, 16:16
Medlem
Spaders avatar
Inte riktigt någon historia från mitt håll men här är en rolig mytoman:
http://www.youtube.com/watch?v=RxWfKIZNyOk

/Spader
Citera
2010-10-27, 16:17
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
En random turkpolare till min kompis höll benhårt på att han "var och provspelade för Barca" och att han festade med Ronaldinho osv. Snubben var dålig på fotboll, skitful och gick i 3an på gymnasiet för 3e försöker i rad. Han LACKADE om någon sade emot det, fyfan vad kul man hade åt honom.

Sen har vi Jim, från Trelleborg.. som i 13 års-åldern drack 120% alkohol
Jim Andersson? 1993?
Citera
2010-10-27, 16:17
Medlem
En kille skullefixa jobb åt mig på ett företag han kände ju vd personligen , var ju bara det att han själv inte jobbade kvar som han påstod
Citera
2010-10-27, 16:21
Medlem
Jimpan81s avatar
En jobbar polare skulle fylla jämt och tog två veckor semester och sa att han skulle sticka till Usa, ett tag in på hans semester så träffar en annan jobbar polare på honom i en liten håla 45mil ifrån hemorten, givetvis fick han frågan men han låtsades inte om att han hade sagt att han skulle dit.
Dessutom var grabben solbränd trots att det inte var sommar, så han hade sannolikt tom lagt sig i ett solarium bara för att visa att det var bra väder over there....
Citera
2010-10-27, 16:25
Medlem
En bekant snubbe i sundsvall påstod sig ha råkat ut för en flygplanskrash. Till råga på allt var han den enda överlevande. Planet störtade inte utan sprängdes 'in mid air, men han lyckades i sista sekund grabba tag i en av de bortsprängda vingarna, som därefter singlade ner till marken som ett asplöv. Han var fullt medveten om vilken extrem änglavakt han hade haft den dagen.
Citera
2010-10-27, 16:26
Medlem
Porryhatters avatar
Tyvärr har jag ingen kompis som är mytoman. Men det skulle vara roligt att vara det med denna herre.
http://www.youtube.com/watch?v=SA45wx7m1Ls

Annars kanske man kunde slå ihop denna tråd med den största mytto tråden (som jag kan minnas finns) nämligen denna. https://www.flashback.org/t261455
Citera
2010-10-27, 16:27
Medlem
Oteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiddmeistr
Hade varit kul att ta del av era mest märkliga/underhållande historier när folk har ljugit friskt om något som inte alls stämde.

Vad mig själv beträffar så kan jag inte för stunden komma på något "out of the blue". Det händer ibland att nån kamrat ljuger om vilka dem har legat med vilket senare visar sig vara helt åt helvete mycket skitsnack. Eller när en bekant påstod att hon hade befunnit sig i Berlin under hela förra sommaren, festat som fan och träffat riktigt schööna människor. Det kom senare fram att hon hade spenderat sommaren med att läsa upp ämnen på Komvux och kännt sig allmänt misslyckad. Det märkliga va att varje gång man hörde av henne så var det alltid "liv och festligheter" i bakgrunden..Hon lär väl ha suttit med telefonen mot dator högtalaren eller nått.

Bush -> 9/11 ??
Citera
2010-10-27, 16:28
Medlem
Hade en värsting i min barndomsgäng på högstadiet.

Han hade varit sprutnarkoman i 3 år (då 16).

Hans farsa var försvarsadvokat för HA och han var bundis med alla där. När vi började gymnasiet så upptäckte vi att hans farsa städade skolan varje Tisdag och Torsdag.

Han hade blivit knivhuggen i magen av ett gäng i Stockholm, men det gjorde inget för hans kompisar i HA spöade dom sen.

Skröt alltid om att han hade flera miljoner på ett hemligt konto så han orkade inte göra någonting i skolan.

Han hade blivit inbjuden av Hans Majestät att sitta brevid honom på Nobel middagen, men han hade tackat nej för att han skulle mecka med sin moppe.

Han hade förlorat oskulden när han var 10 och knullat sönder en dubbelsäng med den hemliga ex-flickvännen som var 14 när det hände.

Dom jag kommer ihåg just nu, finns mängder med små lögner som den lilla mytomanen dragit. Nu längre vill ingen vara med honom för att han ljuger så mycket.
Citera
2010-10-27, 16:29
Medlem
Friendslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Victor90
En random turkpolare till min kompis höll benhårt på att han "var och provspelade för Barca" och att han festade med Ronaldinho osv. Snubben var dålig på fotboll, skitful och gick i 3an på gymnasiet för 3e försöker i rad. Han LACKADE om någon sade emot det, fyfan vad kul man hade åt honom.

Sen har vi Jim, från Trelleborg.. som i 13 års-åldern drack 120% alkohol

Inte illa, var fick han tag i den alkoholen .
En kille på gymnasiet jag gick på la sig i en diskussion mellan 2 killar som diskuterade vilken sorts motor som var bäst rak 6 eller V8.
Killen kontrade helt seriöst att han tyckte att en Rak V8 var den bästa motorn

Sen har min kusins farsa ALLTID en "jobbarkompis" som har gjort något lite bättre än det du har gjort.
Jag har bestigit Mount Everest. Ähh de är väl inget jag har en blind jobbarkompis som helt ensam besteg K2 med händerna bakbundna.
Senast redigerad av Friendslayer 2010-10-27 kl. 16:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in