2012-11-06, 23:16
Medlem
En mytomankille jag dejtade:

*Påstod att hans farfar var från bergen i norra Ryssland, därför var han så lång. Trots att hans mamma var svensk o hans pappa latino.
*Han var även släkt med Bellman.
*Han hade fått en tropisk ö i present av hans moster som vunnit på lotto, och undrade om jag ville följa med honom dit.
*Han bröt sig in i ett källarförråd o sa att det var ingen fara för det var hans kompis förråd och att det var okej för kompisen att vi kunde sova där när han var bortrest.
*Han bröt sig in i en port i gamla stan o sa att det gjorde inget att vi var därinne för hans mormor ägde hela huset.
*Han sa att han hade en etta på Östermalm fast han bodde hos mamma i förorten.

Ett psyko jag dejtat:
*Påstod att han hade varit knarkboss i någon spansk stad när han var 15 år, och trots hans låga ålder så såg all maffia upp till honom där när han åkte runt i staden på sin Aprilia motorcykel.
*Och att han flera gånger blivit tillfrågad att vara med i porrfilm men att han alltid säger nej.
Citera
2012-11-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
"Alltså. Jag var på krogen och helt plötsligt blir det bråk mellan HA och några andra. Jag tar ledarens tjej i handen och springer ut från krogen och räddar henne på så sätt.
HA ledaren kommer fram sen och ger mig en tändare som senare exploderar i ansiktet på mg (pekar på ett obetydligt ärr i ansiktet) och gör mig till hedersmedlem. Jag fick en guldkedja av dom ked ängeln du vet, men den har jag låst in i ett bankfack då denär värd MINST 100.00"

Detta var när jag jobbade i STHLM så inte vilken HApres som helst inte...

Mytoman nr2 "jag har en teleporter ikällaren plus en atomubåt. En gång teleporterade jag mig till röda torget i Moskva (yesss) och blev jagad av två FBI agenter. Dom hade två pistoler var och jag hade bara en pistol men jag skjöt deras pistoler ur händerna på dom sen blev jag jagad genom byrondellen på motorcykel (hur han kom dit? Beats me) och dom prejade mig så det blev en explotion men jag överlevde.

Detta var min favvo på gymnasiet. Alla kategorier.

Haha...men var det du som drog dessa historier alltså?
Citera
2012-11-06, 23:48
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
När jag var yngre spelade vi en hel del world of warcraft tillsammans, där mötte vi en snubbe som hette Per Lager, kallade sig Pelle.
Han berättade helt otroliga saker när vi pratade i skype, det gick överstyr så vi blev misstänksamma. Han berättade om hur otroligt rik han var, det fanns inget i världen hans pappa inte kunde köpa. En gång när vi spelade wow tillsammans berättade han hur han hade en riktigt het, naken tjej i sin säng men han ville hellre hjälpa oss i spelet för vi behövde det.

Det roligaste är att min vän hittade den här tråden: http://www.fragbite.se/?threadID=798515 Första texten handlar om honom, kände direkt igen ett par roliga lögner han hade dragit för oss.
HAHA! Kände igen namnet på en kille i den tråden som bor i Västerås
Citera
2012-11-07, 00:04
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-nr1
Effektrör så kommer du inte upp i några 120 men med rätt trimm som faktiskt vissa har så kan du få upp en moped i 120.

En kille som brukade va på fritidsgården när jag va yngre och "hängde" där myttade mycket.
Minns en gång när jag och några till hade spelat poker med varandra, typ 200kr insats vinnarn tog allt. Jag vann så drog vi till fritidsgården och pratade lite om det.
Han dyker upp och började babbla om sina pokerminnen hans pappa hade lärt honom spela poker när han va typ 3 eller 4 år gammal, redan då hade han spelat närpoker. Från att han va ungefär 5 år tills 8 år gammal så hade han tydligen spelat in ca 8mkr, hans far va lite bättre och under dessa 3 år spelat in ungefär 25 miljoner.
Så dom två tillsammans hade på 3 års tid spelat in 33mkr.

Hans far va också expert på mycket, vad som än behövdes fixas så lagade han det. Dom hade inte köpt nya möbler eller någonting på jag vet inte hur många år. Detta va för hans pappa "uppgraderade" och lagade allt. Ny telefon? Nej pappa fixar in touchskärm till en gammal knappsatstelefon.

En sån pappa skulle jag också vilja ha :P

Det vet jag! Tävlade mycket med mopeder på seriösa tävlingar förr, men då hade jag lagt ned 10-15 000 kr på motorn. Därav har jag en hel del kunskap inom området, eller hade förr i alla fall. Därför är det så oerhört kul när någon nybliven mopedförare på 15 år påstår att hans Rieju Drac med turbokit-rör/annat rör som bara låter gör 120 km/h. Riktigt underhållande!
Citera
2012-11-07, 00:07
Medlem
Lobbaaans avatar
En bekant som är mytoman och bäst på allt, kan allt osv hade fått ett jobb som IT-tekniker och berättade det för mig och ett par andra, hur grym han var på datorer osv. Nån timme senare visar en kompis sitt gamla trasiga slutsteg och frågar den blivande IT-teknikern vad han tycker om denna fina hårddisk. Jo den var nice blev svaret och följdfråga på hur många gig den var på. Reaktionen när vi berättade att det var ett slutsteg var ett stumt "jahopp".

En kompis som när vi var mindre försökte tuta i mig att eftersom hans pappa hade gått lumpen så fanns det minsann handgranater, bazooka och AK47:a på deras vind. Samma kompis påstod att hans farfars far eller liknande var kung på en ö utanför Hawaii och att han var släkt med Ingvar Kamprad.

Och de klassiska kompisarna som har fått till det med brudar som ser ut som supermodeller på annan ort har jag ett par också.
Senast redigerad av Lobbaaan 2012-11-07 kl. 00:09.
Citera
2012-11-07, 00:20
Medlem
mrcarlpedals avatar
Sommarjobbade som vaktmästare varvid jag fick träffa en riktigt underlig filur. Här kommer några historier man fick höra

Hans ''polare'' hade en ponny som brukade köpa tidningen på ica åt honom. Han satte en 20 i munnen på den för att sedan få tillbaka dagens tidning och växel.

Han hade även en polare som hade sovit stående i en garderob i 5 år.

Sedan hade han medverkat till att knäckt en bil på mitten genom att hoppa på ett väggupp.

Fick höra otaliga historier men dessa är de enda jag kommer ihåg, en jävla lirare var han iallafall.
Citera
2012-11-07, 00:30
Medlem
Hade en arbetskamrat som drog många rövarhistorier.
Sanna eller ej? Men roliga och otroliga var de.

En favorit, var när han och sin Thaifru åkte till Burma för att hälsa på släktingar.
De bodde i flera månader mitt i djungeln.
Under deras vistelse så dör svärmor.
Arbetskompisen tvingades ta hand om liket och ordna med bl.a. likbränning. Då det hörde till seden att äldsta svärsonen så skulle göra.
Benrester från svärmor togs sedan med på planet hem till Sverige.
Citera
2012-11-07, 00:45
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Hade en arbetskamrat för många år sedan. Han eller hans kompis (det ska alltid vara "en kompis") hade köpt ett hus och hittat ett dolt utrymme under några golvplankor. Detta ledde till en källare där det stod en mint condition Harley Davidson av någon äldre (förstås värdefull) modell som man bara behövde hälla i bensin o sen dra iväg.

Antingen var det denna hoj eller någon annan som då denna "kompis" hade åkt på bakhjulet från Jönköping till Linköping.
Citera
2012-11-07, 00:48
Medlem
randomdues avatar
Tror nog att vissa av dessa historier är skriva av mytomaner
Citera
2012-11-07, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
En gång sa en mytoman att jag va ful, hahaha det var rätt kul.
Om det är du på bilden? För om det är det så ljög han inte
Citera
2012-11-07, 00:55
Medlem
En mytoman jag känner berättade att hans kusin knivhuggit och slagit ner massa folk på en fest.
Han berättade även att han sparkat ner polisen som kommit för att gripa hans bror och att han kört på 120 förbi polisen med en flaska vodka i handen och gett poliserna fingret
Enligt honom så vågar polisen inte göra något mot dem för att de vet vilka hans familj är
Citera
2012-11-07, 01:14
Medlem
men döm av vår förvåning när han var på framsidan av lokaltidningen som VINNARE! [/quote]

haha fy fan va bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in