2012-11-06, 18:59
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svennisen
Var själv utsatt för en mytoman i lumpen...

Han hade en Mustang som var värd 700 000.. Snackade så jävla mycket om denna bilen, och när vi väl övertala honom att komma och visa den, ja då hade han sålt den 3 dagar innan...

Han snackade även om hur han hade fått låna en ferarri och bränna sönder däcken på den, en månad senare hade han tydligen aldrig kört en ferarri..

Han hade även en flickvän från australien som var modell och älskade rövsex...

Denna killen var man ganska ofta tvungen att sitta vakt med på nätterna.

Kul de två första veckorna.
Hmmm känner igen denna killen......
Citera
2012-11-06, 19:05
Medlem
Marqels avatar
Haha, underbar tråd! Får mig att tänka på en gammal rövare en person dragit:

En gammal skolkamrat vars familj måste ha ha haft "ren blodlinje" sen flera generationer tillbaka påstod på fullaste allvar att han hade kört en motorcykel från Göteborg till Stockholm på cirka 45 minuter! Utan ställ, hjälm och iförd ett par jävla TRÄSKOR!
Att vi sa att det var helt omöjligt eftersom att det inte finns några motorcyklar som gör 600 knyck bortförklarade han snabbt med att den var trimmad. Hur mycket vi än ifrågasatte hans story så höll han fast vid den.

Blev en del facepalms under den diskussionen kan jag lova..
Citera
2012-11-06, 19:08
Medlem
lazioos avatar
Har en jävligt bra polare som kunde ljuga som fan förr i tiden. Nu har han lugnat ner sig ganska mycket med lögnerna.

Han gjorde lumpen i Eksjö och en gång när jag träffade honom under en helg då han var hemma igen, så sa han att han under den gångna veckan hade varit i USA och träffat ingen mindre än George W Bush. Hela hans förband från Eksjö hade fått träffa Bush och skaka hand med honom. Det bästa var att allt var så detaljerat. Han kunde säga allt om livvakterna som Bush hade och hur de såg ut.

Några veckor efter denna historien så träffade jag på honom igen. Denna gången så berättade han att han hade varit i Ryssland under den gångna veckan. Även denna gången var han där med sitt förband från Eksjö regemente. I Ryssland så hade de fått gör några militära övningar, varav en av dem var att man skulle simma under isen från ett hål till ett annat. Men han klarade inte det, och hans hjärta stannade när han var halvvägs under isen. De räddade honom och flög honom akut till Moskva där de fick igång hjärtat igen.

Helt sjuka historier killen har.
Senast redigerad av lazioo 2012-11-06 kl. 19:12.
Citera
2012-11-06, 19:23
Medlem
KanLiteAvVarjes avatar
Hade en bekant på gymnasiet vars pappa jobbade på Bukowskis(?). Där hade de tydligen fått specialtillstånd från polisen att utrusta sina (frakt)bilar med sirén och blåljus som man sätter upp på taket därför att de fraktade så värdefulla saker. En gång hämtade pappan honom från skolan på väg med några värdefulla tavlor när det kom mystiska bilar... Pappan satte då upp blåljuset på taket och körde ifrån dem med hjälp av att bryta alla trafikregler som finns.

Pappan var även reservofficer i armén och hade blivit inkallad att leda en skarp övning i Värtahamnen. Man lade då ut 100 skarpa stridsvagnsminor, men när övningen avblåstes hittades bara 99. Saken var nu försvarsmaktens, SÄPO och polisens högsta prioritet på riksnivå. Det var nog en rysk spion som hade tagit den, och han fanns nog i de egna leden. Och hans pappa visste vem det var....

Ganska intressant att jag minns hur oerhört detaljerat och med name-dropping han kunde återge allting....
Senast redigerad av KanLiteAvVarje 2012-11-06 kl. 19:26.
Citera
2012-11-06, 19:38
Medlem
Arbetskamrat (hobbypilot)

han fick backa ner flygplanet en gång för det var en sån storm makes no sense jag vet!
Citera
2012-11-06, 19:40
Medlem
Gustjaevels avatar
Träffade en myttoman i omklädningsrummet vid ett utebad häromåret. Han kom in och sa något i stil med "Fan vad skönt att ha semester". Sedan började han snacka på om att han just simmat en och en halv mil. Började ana ugglor i mossen så frågade om han hade något personligt simrekord.
– En gång simmade jag en kilometer på tre minuter under vatten.
Konfronterade honom med att det är cirka åtta sekunder per längd och därmed världsrekord om och om igen. Han nickade och sa att det nog var något "i den stilen". Jag och mina kompisar bombarderade honom med frågor i en god timme och kom bland annat fram till att

- Han en gång druckit två liter vodka och två plattor öl på en dag
- Han en gång låg med 17 tjejer på en fest. Sen tappade han räkningen.
- Hans mest stolta ögonblick var när han, fem år gammal, blev uttagen i juniorlandslaget i både hockey och fotboll. Han slutade dock året efter för att han hade "prestationsångest".
- Han hade en cykel som gick att plocka isär i EXAKT 7999 delar

Mot slutet av samtalet sa han att vi skulle hålla koll på det lokala cykelloppet i helgen där han skulle vara med. Vi skrattade ihjäl oss, men döm av vår förvåning när han var på framsidan av lokaltidningen som VINNARE!
Citera
2012-11-06, 19:44
Medlem
Bescs avatar
Underbar trådstart!

Har en bekant som inte kan säga en mening utan hitta på något.

Några snabba exempel.

Spelat golf med Jesper Parnevik på en bana som byggdes 4 år efter han spelat där.
Spelade golf med Tiger Woods på bali. Blev samtidigt sponsrad av quicksilver efter att ha provat på surfing 1 vecka.
Va på en fest en gång och i skogen 200 meter från huset stod det 4 kompisar med Ak47or med lasersikte och väntade på att skjuta den som rörde honom bara han sa till.

Ringde en gång till oss när vi va hos en polare och sa att han och en till polare skulle komma förbi fast den polaren han skulle ta med sig redan va där med oss. Så han gick och gömde sig i garderoben och när väl killen kommer säger han " Nä han kunde inte följa med han skulle dra och käka med sin mormor" kan tillägga att det där även har hänt 2 gånger!!!

Blev "nerslagad" en gång på en resa. Träffade några tjejer senare på kvällen som frågade hur det va med hans näsa efter han faceplantat framför dom när han skulle visa att han kunde gå på händer.

Finns hur mycket som helst.
Citera
2012-11-06, 20:19
Medlem
BlackIncs avatar
Här är TS egna lögner.Om inte har han haft en hård månad. Detta är alltså olika trådar han har startat.
Finns så mycket mer av TS.

Bland annat:
  • När han råkar döda flickvännens kattunge med tegelsen.
  • När han nästan blir rånad av en porrskådis på sin mobiltelefon
  • När han träffar Jesus i sin badrumsspegel
  • Hur han slår sin flickvän och tycker om det
  • Hur hans flickvän tvingar honom att sno mat

2012-11-05
2012-11-03
2012-10-31
2012-10-25
2012-10-25
2012-10-21:

2012-10-18
Citera
2012-11-06, 20:34
Medlem
Windchesters avatar
Detta:
https://www.flashback.org/t2003010
Citera
2012-11-06, 20:42
Medlem
LightClouds avatar
Något som är standard är ju moppepojkar som ljuger om att deras effektrörstrimmade mopeder gör 120 km/h. Andra exempel är Volvoraggares påstående om att deras Volvo 740 GL är snabbast i byn etc.
Citera
2012-11-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Något som är standard är ju moppepojkar som ljuger om att deras effektrörstrimmade mopeder gör 120 km/h. Andra exempel är Volvoraggares påstående om att deras Volvo 740 GL är snabbast i byn etc.

Effektrör så kommer du inte upp i några 120 men med rätt trimm som faktiskt vissa har så kan du få upp en moped i 120.

En kille som brukade va på fritidsgården när jag va yngre och "hängde" där myttade mycket.
Minns en gång när jag och några till hade spelat poker med varandra, typ 200kr insats vinnarn tog allt. Jag vann så drog vi till fritidsgården och pratade lite om det.
Han dyker upp och började babbla om sina pokerminnen hans pappa hade lärt honom spela poker när han va typ 3 eller 4 år gammal, redan då hade han spelat närpoker. Från att han va ungefär 5 år tills 8 år gammal så hade han tydligen spelat in ca 8mkr, hans far va lite bättre och under dessa 3 år spelat in ungefär 25 miljoner.
Så dom två tillsammans hade på 3 års tid spelat in 33mkr.

Hans far va också expert på mycket, vad som än behövdes fixas så lagade han det. Dom hade inte köpt nya möbler eller någonting på jag vet inte hur många år. Detta va för hans pappa "uppgraderade" och lagade allt. Ny telefon? Nej pappa fixar in touchskärm till en gammal knappsatstelefon.

En sån pappa skulle jag också vilja ha :P
Citera
2012-11-06, 22:21
Medlem
Littlepaw13s avatar
"Alltså. Jag var på krogen och helt plötsligt blir det bråk mellan HA och några andra. Jag tar ledarens tjej i handen och springer ut från krogen och räddar henne på så sätt.
HA ledaren kommer fram sen och ger mig en tändare som senare exploderar i ansiktet på mg (pekar på ett obetydligt ärr i ansiktet) och gör mig till hedersmedlem. Jag fick en guldkedja av dom ked ängeln du vet, men den har jag låst in i ett bankfack då denär värd MINST 100.00"

Detta var när jag jobbade i STHLM så inte vilken HApres som helst inte...

Mytoman nr2 "jag har en teleporter ikällaren plus en atomubåt. En gång teleporterade jag mig till röda torget i Moskva (yesss) och blev jagad av två FBI agenter. Dom hade två pistoler var och jag hade bara en pistol men jag skjöt deras pistoler ur händerna på dom sen blev jag jagad genom byrondellen på motorcykel (hur han kom dit? Beats me) och dom prejade mig så det blev en explotion men jag överlevde.

Detta var min favvo på gymnasiet. Alla kategorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in