När jag studerade ett år för att läsa upp mitt matte betyg träffade jag på en sanslöst idiotisk mytoman.
Han var väl runt 1.60cm lång som alltid spelade "psykfalls - maniac tyngst i stan" men alla tyckte ju trots allt att han var en jävla lallare. Han satt på något behandligshem och fick bara komma till skolan och studera.
Historia #1
Jag träffade honom på bussen där han berättade att om någon blåser honom dödar han honom han hade tydligen blivit blåst på 50 kronor för ett ciggpaket. Han ringde 2 polare och slängde in killen i bagagelucka på en bil körde ut honom i skogen och det var vinter ute. Slet av honom kläderna och passade på att slå av hans knäskålar med ett baseballträd. Han fortsatte senare i historian att berätta att han gick till bilen och hämtade en spik pistol och körde fast hans pung i en stubbe sedan lämnade han killen där att frysa ihjäl men att han endast tog hans mobil och slog 112 och lade den på stubben.
Historia #2
Han hade tydligen åkt runt på en stulen motorcykel av sportmodell killen vad (16 år) vid det här tillfället. Han fick sedan poliser efter sig och vid detta tillfälle ska han gasat upp i 230km/h och vänt sig och om räckt finger till poliserna rena ghostrider sen ska han ha undkommit.
Historia #3
När han var liten och hans mamma satt jobbade hade han en psykiskt sjukmördare som barnvakt som senare åkte in för mord och sitter nu inspärrad på ett mental sjukhus.
Historia #4
Jag träffade honom på bussen igen och han hade tydligen varit thaiboxnings mästare så troligt för grabben rökte ju inte 20 cigg om dagen.
Historia #5
Han berättade för mig en dag att han var en av de yngsta som någonsin suttit inspärrad på Hall-fängelset i en egen avspärrad cell där han satt inne i 23h och fick röra sig i ett litet vitt rum i 1/h.
Historia #6
Han berättade för mig att han ångrade när han hade slängt ut en kille från en balkong och fallet blev 3 meter sedan gått ut och givit honom en spark i huvudet. Han önskar att han hade kunnat gjort det ogjort för att killen vart tydligen rullstolsbunden.
Historia #7
Han berättar för mig att han har ett enormt kontakt-nät världen över där han tar in droger från olika ställen han samarbetade med Hell's Angels och andra organiserade brottsligheter.
En dag kom han till skolan och hade med sig en färgad väska i färgerna grön, gul, blå, röd, m.m
Han påstod att han skulle göra affärer han hade tydligen 800,000kr i denna fina väska. Men hans affärer blev aldrig av
Inte dåligt för en 16-åring!
EDIT: Jag lät honom alltid fortsätta berätta saker som att jag trodde honom för då fortsatte han, men tillslut började alla jävlas med honom så att han flyttade!