2010-10-28, 16:33
Bannlyst
Har en polare vars farsa brände till stockholm (47 mil) på 2 timmar i deras alfa romeo!

En annan polare käkade 50 pannkakor.
Samma person fick även 2 meter kuk på natten.

Har även en som lyckades fly från polisen på cykel när han blev jagad av en helikopter.

En annan som hoppade av sin psykologi kurs för han kunde redan allt och behövde inte gå den då. (han är förövrigt bäst i världen på allt)

Att folk orkar...
Senast redigerad av Foax 2010-10-28 kl. 16:38.
Citera
2010-10-28, 17:01
Medlem
Nynges avatar
Orkar inte skriva, men räcker väll att jag länkar denna länken om honom

http://sv.wikipedia.org/w/index.php?...&oldid=9493494
Citera
2010-10-28, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BiGQ
Har en Kompis som bruka träna med mig innan nån gång väll varit ute på krogen 1-2 gånger asså killen är sjysst...men enda problemet han är så jävla stor mytoman... ska berätta lite exempel.

En dag träffar ja han ska vi gå träna ...börjar han snacka om att han jobbat hela dagen tjänar 380 kr + provision + bonus på de han har 4 dator skärmar 1 facebook 1 flashback (Roligaste saken jag hitta han för 1 dag sen på fb han posta en tråd sjukt kände igen bilden) och dom 2 andra bara så.... .Säger han han har folk som jobbar under sig ... han får ta rast när han vill...han har jazzuci på jobbet ifall han vill ta de lungt... det var 1 dag... killen studerar på högskola bor hemma... då han även ljuger om att han har värsta lägenheterna

nån vecka senare börjar han ljuga om att han är miljonär är sten rik har flera millen på kontot ...att hans.Pappa äger största firma i Dubai ...killen...bor hemma har inga pengar flashar då då med nån hundralapp.. bölar över 200 kr när man lånar ifall man glömde kanske plånboken

värsta av allt var 1 dag han ...ringde sa ska vi ut hade ju inget göra så sa ja lungt kommer du till mig säger jag ju så säger han.Ja jag hämtar dig fan har fått en bil från firma dom betalar allt! ..dom köpte den till mig ... tänkte ^^ wooot! men när han kom fatta jag ..stog hyrbil där back....

Bara en fråga detta är sorgligt va får folk ljuga så mycket utan fatta allvar ?

Fattar inte heller vad det är du försöker berätta.
Ta ett djupt andetag och försök igen.
Citera
2010-10-28, 18:28
Medlem
EvilElviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiGQ
Har en Kompis som bruka träna med mig innan nån gång väll varit ute på krogen 1-2 gånger asså killen är sjysst...men enda problemet han är så jävla stor mytoman... ska berätta lite exempel.

En dag träffar ja han ska vi gå träna ...börjar han snacka om att han jobbat hela dagen tjänar 380 kr + provision + bonus på de han har 4 dator skärmar 1 facebook 1 flashback (Roligaste saken jag hitta han för 1 dag sen på fb han posta en tråd sjukt kände igen bilden) och dom 2 andra bara så.... .Säger han han har folk som jobbar under sig ... han får ta rast när han vill...han har jazzuci på jobbet ifall han vill ta de lungt... det var 1 dag... killen studerar på högskola bor hemma... då han även ljuger om att han har värsta lägenheterna

nån vecka senare börjar han ljuga om att han är miljonär är sten rik har flera millen på kontot ...att hans.Pappa äger största firma i Dubai ...killen...bor hemma har inga pengar flashar då då med nån hundralapp.. bölar över 200 kr när man lånar ifall man glömde kanske plånboken

värsta av allt var 1 dag han ...ringde sa ska vi ut hade ju inget göra så sa ja lungt kommer du till mig säger jag ju så säger han.Ja jag hämtar dig fan har fått en bil från firma dom betalar allt! ..dom köpte den till mig ... tänkte ^^ wooot! men när han kom fatta jag ..stog hyrbil där back....

Bara en fråga detta är sorgligt va får folk ljuga så mycket utan fatta allvar ?

Om man läser skiten med inställningen att man själv vore en korkad invandrare så går det.
Citera
2010-10-28, 20:36
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Ha, ha! Klart man måste ljuga rejält när man väl ljuger. Cirkus känns ju standard när man mytar. Msn var nytt, däremot.

Finns en massa andra saker hon ljög om också, dock kom jag inte på mer när jag skrev det inlägget!
Citera
2010-10-28, 21:41
Medlem
Historier om mytomaner är helt underbara. Gillar verkligen att höra dem och när någon berättar något mytomaniskt skulle jag aldrig komma på tanken att avslöja den solklara lögnen utan istället låtsas tro på honom för att få honom att ljuga ihop mer till någon annan gång.

Den västa lögnen jag någonsin hört är en sjukt ful kille som va med om den mest otroliga flygresan någonsin när han skulle hem från USA. På flygplatsen såg hela brasiliens fotbollslandslag, självklart skakade han hand med Ronaldinho och självklart sov hela hans familj.
När de väl skulle ta planet hem till Kastrup var hans plats dubbelbokad så han fick åka hem med ett annat plan. När han skulle på det planet var även platsen där dubbelbokad och självklart fick han då en plats i något slags VIP rum med all möjlig lyx.

(Vid detta laget tror man att lögnen är fullbordad då dagen redan kan vara en av de mest otroliga någonsin, men nej...)

Uppe i VIP rummet träffar han en otroligt fin brud, henne ligger han med, tre gånger men glömmer att ta hennes nummer eller någon information alls, såklart... Men det är inte över här!

När han väl landar på Kastrup i Köpenhamn tar han självklart en stor, vit, limosintaxi hem...
Citera
2010-10-28, 21:49
Medlem
Fibras avatar
Hade en snubbe som gick i min klass förut som bland annat påstod att hans Morfar vunnit nobelpriset för att ha uppfunnit ketchup och att han åkte runt med privatchafför och limosin i Stockholm hela dagarna. Han påstod också att hans brorsa var en känd hiphopare och hade gjort en låt om honom som hette "Konrad" Mitt i natten, finns många fler myter från denna man återkommer om jag kommit på några fler.
Citera
2010-10-28, 21:54
Bannlyst
En kille i min klass i 6an var tydligen bäst i Sverige på poker då han vann flera hundra tusen varje natt men sedan skänkte han bort dem av misstag!

samma kille var med i ett gäng som kallades Rissne boys och de körde gängkrig varje söndag kväll och efter när de vunnit så knullade de en brud på toaletten i en lägenhet.

Hans morbror var tydligen världsmästare i att köra skoter och hans pappa var tydligen as rik, det visade sig senare att hans fader var en avdankad alkis som bodde i en etta i något ghetto.

Sedan var det en annan kille som tydligen hade vunnit X games ett antal gånger samt att han hade en pistol som sköt osynliga skott som stannade kvar i luften och dödade alla som gick förbi dem samt att han kunde flytande koreanska hans pappa skulle tydligen känna samtliga gangsters runt om i världen bland annat 50 cent som skulle komma o döda oss med sin rymdraket ifall vi gjorde något dumt.
Citera
2010-10-28, 22:32
Medlem
durtmeisters avatar
en som jag känner sa att bussarna han brukar ta så är det hål på 1mx1m så man ser rakt igenom och en gång ramladen kille ner.
Han säger även att han känner busschauffören så han får röka inne i bussen.
Han har även blivit avsugen på denna buss så kom det 3 20åringar och apploderade och high-5ade honom medan han blev avsugen.
Killen som körde bussen visste även att det var hans födelsedag så alla i bussen sjöng för honom och han fick godis trotts att han aldrig pratat med killen.
Stället där han bor typ på landet iallafall 08-området förort så blir det snöhögar på 2m som är 2km långa efter att plogen plugat upp det så han o hans brorsa brukade göra "gångar" i dessa högar där de kunde gå upprätt i typ 100 m.
Citera
2010-10-28, 22:56
Medlem
stoffzkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $crooge
Känner en mytoman som påstår sig vara mästare i alla kampsporter o hans farsa var tydligen Hells Angels yrkesmördare. HA bossen jobbar på farsans jobb o är tydligen värsta homien med mytomanen o hans farsa.
En gång hade HA bossen knackat på hans dörr o bett honom ta hand om en sportbag fylld med alla möjliga vapen för att polisen skulle komma o undersöka hans lägenhet.
'Mitt bästa vapen är min mobiltelefon! Jag ringer ett samtal så kommer hela Iraq hit o står vid min sida!' har jag hört honom säga ett flertal gånger också.
Hans slagsmåls historier är guld värda också. Tack vare hans enorma slagstyrka o sin ring så lyckades han slå av en killes ögonbryn! So cool!

Heter han Uffe?
Citera
2010-10-28, 23:01
Bannlyst
Kaosturken måste för tillfället vara Sveriges största mytoman:
http://www.youtube.com/watch?v=7Jrc4l46t0c
Citera
2010-10-28, 23:19
Medlem
När jag studerade ett år för att läsa upp mitt matte betyg träffade jag på en sanslöst idiotisk mytoman.

Han var väl runt 1.60cm lång som alltid spelade "psykfalls - maniac tyngst i stan" men alla tyckte ju trots allt att han var en jävla lallare. Han satt på något behandligshem och fick bara komma till skolan och studera.

Historia #1
Jag träffade honom på bussen där han berättade att om någon blåser honom dödar han honom han hade tydligen blivit blåst på 50 kronor för ett ciggpaket. Han ringde 2 polare och slängde in killen i bagagelucka på en bil körde ut honom i skogen och det var vinter ute. Slet av honom kläderna och passade på att slå av hans knäskålar med ett baseballträd. Han fortsatte senare i historian att berätta att han gick till bilen och hämtade en spik pistol och körde fast hans pung i en stubbe sedan lämnade han killen där att frysa ihjäl men att han endast tog hans mobil och slog 112 och lade den på stubben.

Historia #2
Han hade tydligen åkt runt på en stulen motorcykel av sportmodell killen vad (16 år) vid det här tillfället. Han fick sedan poliser efter sig och vid detta tillfälle ska han gasat upp i 230km/h och vänt sig och om räckt finger till poliserna rena ghostrider sen ska han ha undkommit.

Historia #3
När han var liten och hans mamma satt jobbade hade han en psykiskt sjukmördare som barnvakt som senare åkte in för mord och sitter nu inspärrad på ett mental sjukhus.

Historia #4
Jag träffade honom på bussen igen och han hade tydligen varit thaiboxnings mästare så troligt för grabben rökte ju inte 20 cigg om dagen.

Historia #5
Han berättade för mig en dag att han var en av de yngsta som någonsin suttit inspärrad på Hall-fängelset i en egen avspärrad cell där han satt inne i 23h och fick röra sig i ett litet vitt rum i 1/h.

Historia #6
Han berättade för mig att han ångrade när han hade slängt ut en kille från en balkong och fallet blev 3 meter sedan gått ut och givit honom en spark i huvudet. Han önskar att han hade kunnat gjort det ogjort för att killen vart tydligen rullstolsbunden.

Historia #7
Han berättar för mig att han har ett enormt kontakt-nät världen över där han tar in droger från olika ställen han samarbetade med Hell's Angels och andra organiserade brottsligheter.

En dag kom han till skolan och hade med sig en färgad väska i färgerna grön, gul, blå, röd, m.m
Han påstod att han skulle göra affärer han hade tydligen 800,000kr i denna fina väska. Men hans affärer blev aldrig av

Inte dåligt för en 16-åring!

EDIT: Jag lät honom alltid fortsätta berätta saker som att jag trodde honom för då fortsatte han, men tillslut började alla jävlas med honom så att han flyttade!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in