2010-10-28, 23:27
Medlem
1337lols avatar
Ljuger mytomaner även (mycket) för familj och släkt? Någon som vet?

Jag är nyfiken eftersom jag tyvärr inte har haft så värst mycket med mytomaner att göra.
Citera
2010-10-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337lol
Ljuger mytomaner även (mycket) för familj och släkt? Någon som vet?

Jag är nyfiken eftersom jag tyvärr inte har haft så värst mycket med mytomaner att göra.

Ja det gör dom.
Citera
2010-10-28, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvilElvis
Om man läser skiten med inställningen att man själv vore en korkad invandrare så går det.

hooj hooj du kunde inte hålla rasismen utanför detta va?
Citera
2010-10-29, 00:18
Medlem
Elwisps avatar
En kille jag kände på mellanstadiet brukade skryta om vad han hade snattat från kiosken i närheten av skolan, han påstod att han hade snattat godis, chips(!) och läsk för flera hundra spänn en gång. Det var nog inte så många som trodde honom
Citera
2010-10-29, 00:31
Medlem
Röbbesnöbbes avatar
Ska fan skapa en tråd om mytomaner som blivit överbevisade att de haft FEL och ljuger för helt ärligt... Vissa mytomaner låter ju inte riktigt friska och fan vad jag är sugen på lite historier om mytomaner som blir ägda.

Det är ju en sak om man hittade på lite saker när man var 7 år, de flesta jag kände hittade på lite skit då, även jag. Men att i vuxen ålder komma med så makabra historier är ju bara befängt.
Citera
2010-10-29, 00:36
Medlem
En lirare i stan som går under namnet Dirten brukade dra en jävla massa underliga historier bla annat denna var hans favorit..
Han varnade precis alla hans "vänner" som bara umgicks med han för att få sig ett gott skratt om att reta upp hans storebror...
När hans storebror blev arg så brukade han dra av sig skorna samt sockarna & på fötterna hade han fast tejpat sprutor med morfin i & på tårna var det fast limmade rakblad...
Men tyvärr så var inte detta sant...
Träffade på den här herrn för ett tag sedan då påstod han sig vara chef för LKAB gruvan när han ist jobbar på en ställe där handikappade tvättar bilar & skruvar isär tvätt maskiner bla...

En annan lirare påstod att hans farsa har jobbat som polis kommissarie i vår hemstad vilket inte stämmer..
Det som stämmer med denna historia är att gubb jäveln har jobbat på polis stationen men inte som kommissarie.....
Utan som arrest vakt men fick sparken pga han gillade ta med sig ett par öl då & då till jobbet & blev givetvis på fyllan

Finns många fler berättelser om dessa 2 individer...
Citera
2010-10-29, 00:54
Medlem
olof86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Röbbesnöbbe
Men att i vuxen ålder komma med så makabra historier är ju bara befängt.
Vet du vad som är befängt? Att använda ord man inte själv förstått betydelsen av. I ditt fall "makabra".

http://sv.wiktionary.org/wiki/makaber
Citera
2010-10-29, 07:33
Medlem
64550.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiGQ
Har en Kompis som bruka träna med mig innan nån gång väll varit ute på krogen 1-2 gånger asså killen är sjysst...men enda problemet han är så jävla stor mytoman... ska berätta lite exempel.

En dag träffar ja han ska vi gå träna ...börjar han snacka om att han jobbat hela dagen tjänar 380 kr + provision + bonus på de han har 4 dator skärmar 1 facebook 1 flashback (Roligaste saken jag hitta han för 1 dag sen på fb han posta en tråd sjukt kände igen bilden) och dom 2 andra bara så.... .Säger han han har folk som jobbar under sig ... han får ta rast när han vill...han har jazzuci på jobbet ifall han vill ta de lungt... det var 1 dag... killen studerar på högskola bor hemma... då han även ljuger om att han har värsta lägenheterna

nån vecka senare börjar han ljuga om att han är miljonär är sten rik har flera millen på kontot ...att hans.Pappa äger största firma i Dubai ...killen...bor hemma har inga pengar flashar då då med nån hundralapp.. bölar över 200 kr när man lånar ifall man glömde kanske plånboken

värsta av allt var 1 dag han ...ringde sa ska vi ut hade ju inget göra så sa ja lungt kommer du till mig säger jag ju så säger han.Ja jag hämtar dig fan har fått en bil från firma dom betalar allt! ..dom köpte den till mig ... tänkte ^^ wooot! men när han kom fatta jag ..stog hyrbil där back....

Bara en fråga detta är sorgligt va får folk ljuga så mycket utan fatta allvar ?

Vafan?
Senast redigerad av 64550. 2010-10-29 kl. 07:38.
Citera
2010-10-29, 08:04
Medlem
Har en tjej i min klass som är mytoman.
När vi började 1an på gymnasiet så började hon ca en vecka efter alla andra.
Jag hade då börjat hänga med en tjej som gått på samma skola som mytomanen sen innan och visste vilka rövarhistorier hon brukade komma med.

Första dagen så berättade hon för oss att hon hade en 10årings hjärna och det var därför hon hade lite problem med talet (det berodde egentligen på hennes tandställning som hon dessutom vid många tillfällen förnekade att hon hade).

Hennes lillebror kunde även flytande engelska vid 6 månaders ålder och brukade sitta i deras pappas knä och spela WoW.

Tjejen väger dessutom över 100kg och försöker nästintill varje dag smälla i oss att hon drar storlek 38/M i kläder.

Men vi skrattar gott om henne, har många gånger talat om att man skulle gjort en bok av alla hennes påhitt!
Citera
2010-10-29, 10:17
Medlem
En till mytoman....
Det verkar inte vara ngn hejd på denne herres rövar historier

http://www.youtube.com/watch?v=SA45wx7m1Ls
Citera
2010-10-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpaw
En till mytoman....
Det verkar inte vara ngn hejd på denne herres rövar historier

http://www.youtube.com/watch?v=SA45wx7m1Ls

Börsvärde på 500 miljarder +1
Citera
2010-10-29, 13:37
Medlem
Har träffat allt för många mytomaner och jag och en kompis har kommit fram till att det oftast är överviktiga personer som "lider" av detta.

Antagligen så är dom missnöjda med sig själva och vill alltid vara den som varit med om mest och berättar man en sak som är sann så ska dom självklart dra sin historia (dom har ju varit med om allt) och ska alltid vara 10x värre. Några rimliga gränser finns ju inte heller utan det ska vara allt mellan möjligt och omöjligt och ändå förväntar dom sig att man ska tro på det och ifrågasätter man något så blir historien ytterligare 10x värre.

Något som ibland är kul är att själv ljuga ihop en historia för dom och sedan kommer ju deras historia och man fattar ju ganska snabbt att allt är skitsnack...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in