Den sjukaste jag dunkat måste varit den här tjejen jag lärde känna ute. Vi sprang på varandra flera gånger ute, flirta lite men det blev aldrig mer än lite små flirt och sånt.. Sen en kväll så sa jag till henne när jag träffa henne på ett stureplans hak att nu räcker det med spelet och ska jag få nummret eller inte. Hon börja garva, tog min mobil och skrev in det själv efter att ha plundrat luren för att "hon ville inte vara en hora av många" jag tänkte inte mer på ordvalet utan sa bara att "Im not a player, I just fuck a lot.." Hon garva som fan och gav mig den fetaste kyssen jag varit med om.. Hon var en sån där riktig kaxig blatte brud som var så jävla porrig att det ända jag tänkte är att dunka kebaben ur henne..
Well.. Hon smsa kvällen efter som var en lördag och sa att hon var hemma och vänta på mig och var lite kaxig över att "jag inte kommit förbi tidigare" så jag tänkte hey grönt ljus så jag gled över dit. Galningen öppnar och det första hon säger är "Jag visste du skulle vara här snabbt över din kåta horunge" jag blev helt ställd och kontrade med "va fan säger du idiot?!" Hon garvar, tar mig på kuken och säger kom in. Fett chockad över bemötandet så glider jag in och undrar va fan det är med henne. Efter att ha fixat lite käk och så frågar hon om jag ska ha massage, jag säger visst, hon börjar knåda ryggen super skönt men så plötsligt så biter idioten mig hårt som fan på mig röv. Jag lakkar till och frågar igen va fan hon gör den idioten. Då flippar hon helt, hon börjar svära åt mig, kalla mig alla möjliga grejer och säger att jag ska slå henne.. Jag tänker att jag har hamnat i samma rum som Exorcisten så jag tänker dra.. Hon drar av sig kläderna och står i underkläder och säger att om jag vill ha det här måste jag slå henne.. Jag blir helt ställd men så jävla porrig som hon va så stanna jag, garvar och låtsas örfilar henne löst. Hon blir arg igen, kallar min mamma för en hora och då snear jag till för min mamma hade gått bort för några få år innan. Så jag börjar svära sönder henne och blir förbannad, hon säger igen att jag ska slå henne. Sen så gav hon mig en sån jävla örfil så jag bara gav en lika fet tillbaka. Hon blir tvär kåt, börjar slika sina fingrar och vill jag ska svära åt henne. Jag tänker hey lika bra att göra va fan hon vill så jag örfilar henne som fan, spottar på henne och svär. Hon går låss och flyger på mig och vi börjar knulla som fan.. Det var helt sjuka grejer som jag låter vara osagda. Men när hon red så örfila hon sig själv och pulla sig själv i halsen att hon fick spy reflexer. Sa grejer som "Slå mig din hund, spräng mitt jävla rövhål, våldta mig din jävla neger (och jag är brun ja, men svart, nej..) och sån skit... När hon kom blev det en mix mellan gråt, svordomar, örfilar och stön.. Den tjejen skrämde mig fan.. Var en sjuk upplevelse men fan lite otäckt efteråt..
En najs grev var att jag fick köra Roccos toalett dopp när jag dunka henne i daiman.. Man kände sig lite porrfilm då.. haha

Men nej fan.. Aaaaldrig igen..