Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-15, 21:28
Medlem
Nagaxs avatar
När jag och min flickvän var nykära

Hon kom 4-5 ggr per knull och vi knullade minst 5 ggr per dag.. Tokiga hormonella sexuellt oerfarna ungdomar, mums
Citera
2010-02-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAsOn
Två stycken tjejer vad jag kan minnas som urskilt sig ur mängden. Båda skrek "KNULLA MIG HÅRDARE" och dylikt. Rev sönder mitt bröst och rygg. Slet mig i håret som det vore omvända roller. Jag kände mig som en slyna helt enkelt

Vet hur det känns broder
Citera
2010-02-16, 10:38
Bannlyst
För ett antal år sedan spenderade jag ett par månader i Japan och milt uttryckt är det ganska kompliserat att anpassa sej och komma in i den Japanska kulturen/gemenskapen/sociala livet. Efter några veckor så blev jag lite bundis med en ev tjejerna i receptionen på hotellet och jag tog mod till mej att bjuda på middag. Hon accepterade glatt och vi var tydligt attraherade av varandra. Jag en lång svenne på 195 kg och 100 kilo, hon en nätt liten japanska på 155 cm och max 45 kg.

Efter några middagar (hade inget annat för mej på kvällarna ändå) så följde hon med mej upp i min svit och vi inledde lite försiktigt med vanligt vaniljsex. Det var först efter ett par gånger hon visade sitt rätta jag. Hon tog med sej skolflicksuniform och fixade små flätor i håret, ville ha sex i tid och otid och när jag inte orkade mer (kom kanske 2-3 ggr) så bad hon att jag kunde förska lite till. Hon var omättlig, och hon ville hela tiden spela på att hon var en liten olydig skolflicka. Varje gång skulle jag också komma i henne, aldrig på ryggslutet eller magen eller ansiktet, bara i henne, då skakade och vibrerade hon och sa bara "don't stop, don't stop". Kunde fan inte fortsätta och då blev hon jättebesviken och var efter ett par minuter på mej och ville köra igen.

Vi var nog båda lika ledsna när jag reste hem till kalla tråkiga svedala. Fan vad jag längtar efter henne.
Citera
2010-02-16, 11:54
Medlem
Igår natt, hon ville att jag skulle pissa i henne...and I could never let a lady down
Citera
2010-02-16, 14:09
Medlem
On Steroidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodi
Handen på hjärtat, det är sant. Men du får iofs. tro vad du vill det spelar ju ingen roll för oss.

Handen på hjärtat, så har jag varit Ironisk från första början... Det ni beskriver anser inte jag platsa in i en tråd som detta, utan är helt normalt om man är över 18år.
Men ni växer väl upp ni med och får nya perspektiv på sex.
Citera
2010-02-16, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PontiakJohanzon
Det lät lite olagligt

Nästan .....men hon e ju 15 höhöhö,

har själv tagit en yngre, 10 år yngre, när jag var 25, då va hon femton, det var en bruds lillsyrra, svin som jag är....

hon va rätt kinky frågade hela tiden om hon var bättre än syrran, tajtare fitta o så...

en annan donna hon skrek hela tiden, lyckades ge henne fontänorgasmer 30 st på en timme....hela min säng var våt då .....hon låg o skaka hela tiden efteråt...blev nästan rädd ...
Citera
2010-02-16, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WrangelSauss
Jag en lång svenne på 195 kg
Du måste vara grymt fet dock. 195 kg!

Riktigt bra story iaf! Har alltid velat höra om västerlänningars sexäventyr i Japan. Mycket fascinerande.
Citera
2010-02-16, 21:06
Medlem
pure.mornings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Den kåtaste jag legat med säger själv ha svårt att veta om hon är kåt eller ej, eftersom hon "alltid är det och inte märker nån skillnad". Iaf, första gången vi knullade trodde jag att hon fejkade/överdrev eftersom hon lät så mycket, hon nästan tjöt så fort jag kom in i henne. Kom oftast flera gånger när vi hade sex också (vilket ju förstås var bra för manligheten) och gjorde det mesta man kan göra.

Har vi haft sex?
Citera
2010-02-17, 11:09
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pure.morning
Har vi haft sex?

Har VI haft sex?
Citera
2010-02-17, 13:36
Medlem
Froztets avatar
Den sjukaste jag dunkat måste varit den här tjejen jag lärde känna ute. Vi sprang på varandra flera gånger ute, flirta lite men det blev aldrig mer än lite små flirt och sånt.. Sen en kväll så sa jag till henne när jag träffa henne på ett stureplans hak att nu räcker det med spelet och ska jag få nummret eller inte. Hon börja garva, tog min mobil och skrev in det själv efter att ha plundrat luren för att "hon ville inte vara en hora av många" jag tänkte inte mer på ordvalet utan sa bara att "Im not a player, I just fuck a lot.." Hon garva som fan och gav mig den fetaste kyssen jag varit med om.. Hon var en sån där riktig kaxig blatte brud som var så jävla porrig att det ända jag tänkte är att dunka kebaben ur henne..

Well.. Hon smsa kvällen efter som var en lördag och sa att hon var hemma och vänta på mig och var lite kaxig över att "jag inte kommit förbi tidigare" så jag tänkte hey grönt ljus så jag gled över dit. Galningen öppnar och det första hon säger är "Jag visste du skulle vara här snabbt över din kåta horunge" jag blev helt ställd och kontrade med "va fan säger du idiot?!" Hon garvar, tar mig på kuken och säger kom in. Fett chockad över bemötandet så glider jag in och undrar va fan det är med henne. Efter att ha fixat lite käk och så frågar hon om jag ska ha massage, jag säger visst, hon börjar knåda ryggen super skönt men så plötsligt så biter idioten mig hårt som fan på mig röv. Jag lakkar till och frågar igen va fan hon gör den idioten. Då flippar hon helt, hon börjar svära åt mig, kalla mig alla möjliga grejer och säger att jag ska slå henne.. Jag tänker att jag har hamnat i samma rum som Exorcisten så jag tänker dra.. Hon drar av sig kläderna och står i underkläder och säger att om jag vill ha det här måste jag slå henne.. Jag blir helt ställd men så jävla porrig som hon va så stanna jag, garvar och låtsas örfilar henne löst. Hon blir arg igen, kallar min mamma för en hora och då snear jag till för min mamma hade gått bort för några få år innan. Så jag börjar svära sönder henne och blir förbannad, hon säger igen att jag ska slå henne. Sen så gav hon mig en sån jävla örfil så jag bara gav en lika fet tillbaka. Hon blir tvär kåt, börjar slika sina fingrar och vill jag ska svära åt henne. Jag tänker hey lika bra att göra va fan hon vill så jag örfilar henne som fan, spottar på henne och svär. Hon går låss och flyger på mig och vi börjar knulla som fan.. Det var helt sjuka grejer som jag låter vara osagda. Men när hon red så örfila hon sig själv och pulla sig själv i halsen att hon fick spy reflexer. Sa grejer som "Slå mig din hund, spräng mitt jävla rövhål, våldta mig din jävla neger (och jag är brun ja, men svart, nej..) och sån skit... När hon kom blev det en mix mellan gråt, svordomar, örfilar och stön.. Den tjejen skrämde mig fan.. Var en sjuk upplevelse men fan lite otäckt efteråt..

En najs grev var att jag fick köra Roccos toalett dopp när jag dunka henne i daiman.. Man kände sig lite porrfilm då.. haha Men nej fan.. Aaaaldrig igen..
Citera
2010-02-17, 15:42
Medlem
pure.mornings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckysucky
Har VI haft sex?
Det är mycket möjligt, hahah!
Citera
2010-02-17, 18:06
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froztet
Den sjukaste jag dunkat måste varit den här tjejen jag lärde känna ute. Vi sprang på varandra flera gånger ute, flirta lite men det blev aldrig mer än lite små flirt och sånt.. Sen en kväll så sa jag till henne när jag träffa henne på ett stureplans hak att nu räcker det med spelet och ska jag få nummret eller inte. Hon börja garva, tog min mobil och skrev in det själv efter att ha plundrat luren för att "hon ville inte vara en hora av många" jag tänkte inte mer på ordvalet utan sa bara att "Im not a player, I just fuck a lot.." Hon garva som fan och gav mig den fetaste kyssen jag varit med om.. Hon var en sån där riktig kaxig blatte brud som var så jävla porrig att det ända jag tänkte är att dunka kebaben ur henne..

Well.. Hon smsa kvällen efter som var en lördag och sa att hon var hemma och vänta på mig och var lite kaxig över att "jag inte kommit förbi tidigare" så jag tänkte hey grönt ljus så jag gled över dit. Galningen öppnar och det första hon säger är "Jag visste du skulle vara här snabbt över din kåta horunge" jag blev helt ställd och kontrade med "va fan säger du idiot?!" Hon garvar, tar mig på kuken och säger kom in. Fett chockad över bemötandet så glider jag in och undrar va fan det är med henne. Efter att ha fixat lite käk och så frågar hon om jag ska ha massage, jag säger visst, hon börjar knåda ryggen super skönt men så plötsligt så biter idioten mig hårt som fan på mig röv. Jag lakkar till och frågar igen va fan hon gör den idioten. Då flippar hon helt, hon börjar svära åt mig, kalla mig alla möjliga grejer och säger att jag ska slå henne.. Jag tänker att jag har hamnat i samma rum som Exorcisten så jag tänker dra.. Hon drar av sig kläderna och står i underkläder och säger att om jag vill ha det här måste jag slå henne.. Jag blir helt ställd men så jävla porrig som hon va så stanna jag, garvar och låtsas örfilar henne löst. Hon blir arg igen, kallar min mamma för en hora och då snear jag till för min mamma hade gått bort för några få år innan. Så jag börjar svära sönder henne och blir förbannad, hon säger igen att jag ska slå henne. Sen så gav hon mig en sån jävla örfil så jag bara gav en lika fet tillbaka. Hon blir tvär kåt, börjar slika sina fingrar och vill jag ska svära åt henne. Jag tänker hey lika bra att göra va fan hon vill så jag örfilar henne som fan, spottar på henne och svär. Hon går låss och flyger på mig och vi börjar knulla som fan.. Det var helt sjuka grejer som jag låter vara osagda. Men när hon red så örfila hon sig själv och pulla sig själv i halsen att hon fick spy reflexer. Sa grejer som "Slå mig din hund, spräng mitt jävla rövhål, våldta mig din jävla neger (och jag är brun ja, men svart, nej..) och sån skit... När hon kom blev det en mix mellan gråt, svordomar, örfilar och stön.. Den tjejen skrämde mig fan.. Var en sjuk upplevelse men fan lite otäckt efteråt..

En najs grev var att jag fick köra Roccos toalett dopp när jag dunka henne i daiman.. Man kände sig lite porrfilm då.. haha Men nej fan.. Aaaaldrig igen..

Den slutsatsen kunde jag dra redan efter ett par rader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in