Min dam är den kåtaste med det behåller jag för mig själv...
Denna story kommer från ett land utom Sverige.
Var på väg till jobbet, kollade spegeln, tog tag i väskan och nycklarna, stänger min dörr, låser så dörren, är på väg uti trapphuset, där sitter en söt flicka på trappen, som hälsar mig god morgon, god morgon, hälsar jag tillbaks, på väg nedåt trappen (ingen hiss - ingen electricity), då hon kallar på mig och ber mig stanna, ger mig en lapp med hennes telefonnummer...
Slut på dagen, går så hem, låser upp, knäpper på TV'n och öppnar en öl, efter ca. en timme och fyra öl senare knackar det på dörren, (jag väntade inget besök), öppnar så dörren, vem står där om inte hon, hon kliver raskt in genom dörren och slår sig ned i soffan, vi snackar i ca. två timmar, dricker öl och vin då hon försvinner iväg i 10 minuter, kommer tilbaks, lägger sig i soffan bredvid, till min stora förtjusning har hon bara en top och ett par trosor på sig, ett par trosor med öppning, hon börjar smeka sig själv och visar mig hur våt hon är, själv knäpper jag upp brallorna och visar henne min stolthet, hon sjunker ned på knä framför mig och börjar sakta men säkert slicka mina kulor, suga min kuk, hon vill att jag skall skjuta framåt med rumpan så hon kommer åt mitt rövhål, innan jag vet det, har jag en tunga raktuppi rövhålet medans hon runkar mig...
Detta fortsätter och det tar inte lång stund innan jag kommer, i hennes mun, med förrätten klar fortsatte vi till sovrummet och körde på ett bra tag, morgonen efter, sög hon av mig, runkade av mig, hade fingrar och tunga i mitt rövhål, kom så skönt, hon lämnade sina trosor på golvet...
Hon var dottern till mig granne, en riktig liten slampa, jag önskar att jag komihåg ditt namn...