Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-30, 15:31
Medlem
C M Burnss avatar
Eftersom slamp-forumet är så PK-infekterat (även killar kan va slampor, slampor mår dåligt etc) så är här för alla er där ute en renodlad tråd där vi berättar om våra erfarenheter med riktigt kåta kvinnor. Det kan vara en flickvän som ville ha samlag 7 ggr/dan, nåt ONS, ja vadsomhelst. Berätta!

Mitt ex gjorde en väldigt trevlig sak en gång. Vi satt och åt tillsammans med halva hennes släkt (jag satt bredvid henne) och plötsligt så tar hon min hand, för den under hennes kjol och trycker mot muttan som är helt plaskvåt. Sedan ler hon mot mig. Det blev en mycket trevlig kväll när släkten var borta.
Citera
2007-10-30, 15:41
Medlem
AxelFoleys avatar
Vet inte om det här är något märkvärdigt, men jag låg hemma i min farsas soffa med en arab och strulade. När jag började slicka hennes vänstra bröst så stönade hon som om hon fick en 25 cm's dolme i sig, har nog aldrig hört någon stöna så hårt för något så litet. När jag senare tog ner handen innanför byxan på henne så behövde jag inte stoppa in något finger, fittan slukade fingret som en vattenvirvel.
Citera
2007-10-30, 17:28
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Vet inte om det här är något märkvärdigt, men jag låg hemma i min farsas soffa med en arab och strulade. När jag började slicka hennes vänstra bröst så stönade hon som om hon fick en 25 cm's dolme i sig, har nog aldrig hört någon stöna så hårt för något så litet. När jag senare tog ner handen innanför byxan på henne så behövde jag inte stoppa in något finger, fittan slukade fingret som en vattenvirvel.
lol
Citera
2007-10-30, 17:33
Medlem
Freedom Fighters avatar
haha.. ja, jag har också varit med ett par tre översensibla kvinnliga varelser. Faktum är att det blir nästan lite tråkigt, för det är fan ingen utmaning överhuvudtaget att göra dessa varelser kåta - de är det hela tiden.. eller blir, vid minsta beröring.

Deras grundstillstånd är kåt, vid penetration eller oral stimulans känner de högst troligt vad "normala" tjejer känner vid en standardorgasm. Vid klimax gråter, skrattar och förlorar de medvetandet om vartannat... i vissa fall kan man nästan tro att de har fått ett fullskaligt grand mal epilepsianfall! fascinerande och lite småläskigt ibland faktiskt
Citera
2007-10-30, 22:13
Medlem
sommarlovs avatar
En tjej jag kände en gång hade stora goa bröst, och varje gång man klämde på dem så rann det till för henne, hon skulle omedelbart rida mig, hon tiggde mig att suga på hennes ena bröst, det andra sög hon själv på, tråkigt nog kom hon så fort, så vi kom aldrig tillsammans...
Citera
2007-10-30, 22:23
Medlem
Pussylovers avatar
Sådan flickvän vill jag också ha
Citera
2007-10-30, 22:24
Medlem
slabadans avatar
Ack ja, kåta frigjorda kvinnor växer ju inte på träd. Förlorade min "svendom" till en kåt flicka ihögstadiet dock, en trekant till och med, på toan i skolan hehe. Hon var kåt och frigjord. Sen dess har det väl vart rätt segt tycker jag lol.
Citera
2007-10-30, 22:34
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Det där lät mindre fräscht, hon kan icke ha varit särskilt tight. Hade hon turban på sig? Edit; Slöja heter det visst.
Citera
2007-10-30, 22:35
Medlem
Pussylovers avatar
Edit : Ovan talare ändrade så då blev inte mitt lika roligt längre...

Tror jag var rolig iaf
Citera
2007-10-30, 22:40
Bannlyst
Min dam är den kåtaste med det behåller jag för mig själv...

Denna story kommer från ett land utom Sverige.

Var på väg till jobbet, kollade spegeln, tog tag i väskan och nycklarna, stänger min dörr, låser så dörren, är på väg uti trapphuset, där sitter en söt flicka på trappen, som hälsar mig god morgon, god morgon, hälsar jag tillbaks, på väg nedåt trappen (ingen hiss - ingen electricity), då hon kallar på mig och ber mig stanna, ger mig en lapp med hennes telefonnummer...

Slut på dagen, går så hem, låser upp, knäpper på TV'n och öppnar en öl, efter ca. en timme och fyra öl senare knackar det på dörren, (jag väntade inget besök), öppnar så dörren, vem står där om inte hon, hon kliver raskt in genom dörren och slår sig ned i soffan, vi snackar i ca. två timmar, dricker öl och vin då hon försvinner iväg i 10 minuter, kommer tilbaks, lägger sig i soffan bredvid, till min stora förtjusning har hon bara en top och ett par trosor på sig, ett par trosor med öppning, hon börjar smeka sig själv och visar mig hur våt hon är, själv knäpper jag upp brallorna och visar henne min stolthet, hon sjunker ned på knä framför mig och börjar sakta men säkert slicka mina kulor, suga min kuk, hon vill att jag skall skjuta framåt med rumpan så hon kommer åt mitt rövhål, innan jag vet det, har jag en tunga raktuppi rövhålet medans hon runkar mig...

Detta fortsätter och det tar inte lång stund innan jag kommer, i hennes mun, med förrätten klar fortsatte vi till sovrummet och körde på ett bra tag, morgonen efter, sög hon av mig, runkade av mig, hade fingrar och tunga i mitt rövhål, kom så skönt, hon lämnade sina trosor på golvet...

Hon var dottern till mig granne, en riktig liten slampa, jag önskar att jag komihåg ditt namn...
Citera
2007-10-30, 23:21
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Det där lät mindre fräscht, hon kan icke ha varit särskilt tight. Hade hon turban på sig? Edit; Slöja heter det visst.

Hon var faktiskt lagom tight, endast haft en kille innan mig och var då 16 år gammal.

Edit: Och ingen slöja hade hon på sig, riktigt het, modemedveten tjej som inte var uppfostrad i ett strängt muslimskt hem.
Citera
2007-10-30, 23:23
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Hon var faktiskt lagom tight, endast haft en kille innan mig och var då 16 år gammal.
Nåväl, bar hon slöja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in