Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-16, 20:20
Medlem
emmitusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Den där laddningen som finns mellan visa personer är nästan magisk.. Har en tjej som det mest varit spel med under flera år, vi båda vet ju att vi egentligen är perfekta tillsammans men det börjar aldrig. Jag behöver inte ha sett henne men känner i princip direkt när hon står i närheten. Det kommer dock komma en historia i den här tråden någon gång om när vi hamnat i säng tillsammans första gången, det kommer att skjutas fyrverkerier ifrån stadshuset och månen trilla ner.
Eller så kommer det vara tvärtom eftersom du har så höga förväntningar.
Citera
2010-08-17, 18:23
Medlem
Pontaans avatar
För mitt ex så räckte det att jag hade på mig linne för att hon skulle besudla mig. Och om jag slickade henne på öronsnibben så var det point of no return!
Citera
2010-08-17, 19:05
Medlem
dests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingPsychedelic
vi dunkade en brud en gång 14 på raken, hon var 14 år då, detta var 1995, i en liten håla called linghem

Linköping alltså..vad hette hon?
Citera
2010-08-17, 22:25
Medlem
En i min gammla klass..

Hade klassresa till polen, åkte natt tåg. Skulle sova får ett SMS av henne "Fick suga, knulla dig.. bla bla"

ALDRIG ens kysst bruden innan.. Men jävlar vilken bra tåg resa!
Citera
2010-08-17, 22:35
Medlem
PinkTacos avatar
Hm.. Den kåtaste killen jag har varit med.. Det måste vara en kille som jag var kk med under gymnasietiden. Vi brukade ha sex på varenda toalett i skolan så fort det blev rast. Under lektionerna brukade vi egga upp varandra genom att skicka lappar och ta på varandra i smyg så att ingen annan märkte.
I 3an åkte vi iväg på en klassresa. Det fanns 3 våningssängar, jag hade tagit ena sängen längst ner. Sent på kvällen kommer min kk in och lägger sig brevid mig. Vi har oralsex och avslutar med analsex. Ett flertal ggr tänder de andra i rummet lampan och undrar vad som förigår, men vi låtsas bara sova.
Citera
2010-08-17, 23:15
Medlem
En utåt sett pryd milfig pingstvän som lät mig spruta i hennes mun, ta henne i tvåan och som alltid var plaskvåt när vi älskade. En kväll tre gånger på tre timmar. Tyvärr gick hon tillbaka till sin tjocka man och lämnade mig ensam kvar... då hade jag redan hunnit bli kär i henne... Kan inte glömma henne...
Citera
2010-08-17, 23:51
Medlem
tano81s avatar
Ojojoj har ganska många minnen på lager Eftersom rubriken lyder "kåtaste bruden i vet" så kan jag erkänna att jag en gång åkte hem till en KK iklädd röd nätbody,stövlar och jacka.Tog taxi dit och hem haha.

När han öppna dörren och såg vad jag hade på mig så åkte ribban upp ganska omgående.....

Har gjort många crazy saker ska ni veta
Citera
2010-08-18, 10:58
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Dejtade en tjej för ett par år sen som var och varannan dag skickade sms i stil med;

"Du gör mig så våt, det rinner längs benen.. Måste nog duscha - för tredje gången idag. (Ja, jag har tänkt på dig två gånger tidigare idag"

När jag hämtade henne räckte det med att jag la handen på hennes lår så blev hon helt galen och började suga av mig i bilen.

Hade en kollega tidigare som ville suga av mig så fort vi hade ett par minuter över, fick sms där hon frågade om jag kunde smita ifrån för hon ville ha min sats i sin mun.. Hon frågade också om jag hade någon kompis som kunde tänkas vilja vara med då hon ville bli tagen i båda hålen samtidigt. Ett tag var det riktigt roligt att gå till jobbet.
Citera
2010-08-18, 11:19
Medlem
MannyCalaveras avatar
En tjej jag träffade under en semester för två år sedan ... hon blev helt vild bara man kysste henne. Det var lite som att trycka på en knapp där det stod "ligga" och man fick som man ville. Det fysiska förhållandet varande inte i många dagar men vi hann med väldigt mycket.
Har många fina minnen från den tiden.
Citera
2010-08-18, 13:25
Medlem
Danielitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Får inte riktigt ihop det där... du svävade lite ur ramen där med 2 timmar tror jag. Annars en fin sexnovell

2 timmar är inte så överdrivet. Mitt rekord är vad vare.. 6-7 timmar. Brukar för tjejens skull försöka köra minst en timme helst 2
Citera
2010-08-18, 15:22
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
h20h_ får en tillsägelse för sitt OT-inlägg.

// Mod
Citera
2010-08-18, 22:04
Medlem
P3RK3L3s avatar
Finns ju några stycken men en som jag spontant kommer att tänka på är en tjej jag dejtade några veckor för några år sen. Vi hade "normalkåtsex" i ett par veckor, men sen tröttnade jag på henne av andra anledningar och slutade dejta henne.
Ett år efter det träffades vi på en förfest och redan innan jag druckit upp min första öl viskade hon i mitt öra att jag gjorde henne så jävla kåt och att hon ville knulla med mig.
Bra start på kvällen! Sen gick vi till en husfest och efter en halvtimme drog hon in mig i ett rum och jag knullade henne mot väggen, medan folk försökte ta sig in i rummet, haha!
Sen stack vi till en annan fest och där drog hon in mig i badrummet direkt och jag knullade henne medan hon satt på handfatet och återigen medan folk försökte ta sig in i badrummet för att gå på muggen.
Ett par timmar senare var det dags igen och då i ett av rummen som nu var låst i alla fall, haha! Avslutade med att sitta grensle över henne och runka samtidigt som jag pullade henne i röven och hon pullade sin egen fitta och hade ett finger upp i röven på mig. Helt fantastiskt. Det lilla kåtludret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in