Finns ju några stycken men en som jag spontant kommer att tänka på är en tjej jag dejtade några veckor för några år sen. Vi hade "normalkåtsex" i ett par veckor, men sen tröttnade jag på henne av andra anledningar och slutade dejta henne.
Ett år efter det träffades vi på en förfest och redan innan jag druckit upp min första öl viskade hon i mitt öra att jag gjorde henne så jävla kåt och att hon ville knulla med mig.
Bra start på kvällen! Sen gick vi till en husfest och efter en halvtimme drog hon in mig i ett rum och jag knullade henne mot väggen, medan folk försökte ta sig in i rummet, haha!
Sen stack vi till en annan fest och där drog hon in mig i badrummet direkt och jag knullade henne medan hon satt på handfatet och återigen medan folk försökte ta sig in i badrummet för att gå på muggen.
Ett par timmar senare var det dags igen och då i ett av rummen som nu var låst i alla fall, haha! Avslutade med att sitta grensle över henne och runka samtidigt som jag pullade henne i röven och hon pullade sin egen fitta och hade ett finger upp i röven på mig. Helt fantastiskt. Det lilla kåtludret.