Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-06, 17:33
Medlem
BigFatCones avatar
I stort ett varenda gång tjack har varit inblandat så har det bara blivit sjukare och sjukare ju längre man håller på.

https://www.flashback.org/sp4804407 sammanfattar ganska bra.
Citera
2010-02-06, 19:43
Medlem
Exiters avatar
Ett ex, ensamstående trebarnsmamma. Räckte med att jag fick ut kuken och hon tog tag om den och hon skrek som en stucken gris. Så fortsatte det under hela akten som kunde vara upp till 3-4 timmar utan hänsyn till grannar och att balkongdörren ibland kund vara öppen.
Det var tider det, troligen inget man kommer att uppleva igen.
Citera
2010-02-06, 21:44
Medlem
mitt ex, vilken underbar liten slyna hon var ibland. Saknar dom tiderna.. hon brukade väcka mig kl 4 på natten klaga över att hon var kåt. Minns en vinterdag då vi hade inget att göra, hade sex, 6 gånger på en dag. Min kuk blödde och hade sår...fyfan vilken smärta. Hon brukade dessutom riva mig så hårt på ryggen att det blödde ofta. saknar dig anna..
Citera
2010-02-13, 23:14
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apjordan
mitt ex, vilken underbar liten slyna hon var ibland. Saknar dom tiderna.. hon brukade väcka mig kl 4 på natten klaga över att hon var kåt. Minns en vinterdag då vi hade inget att göra, hade sex, 6 gånger på en dag. Min kuk blödde och hade sår...fyfan vilken smärta. Hon brukade dessutom riva mig så hårt på ryggen att det blödde ofta. saknar dig anna..

Är det inte så för alla som är nykär??
Citera
2010-02-14, 01:14
Medlem
Algebras avatar
Då har du träffat fel tjejer, de är lika kåta som killar, men det krävs oftast lite jobb innan de visar det
Citera
2010-02-14, 09:56
Medlem
en tjej hon var 15 snackade med henne på nätet 2 veckor, hämtade henne i stan (oskuld viste inget om sex sa hon) kom hem till mig hånglade trosor byxor dyngsura, gick rakt ner sög som en utveckligsstörd dammsugare vrålade att ja skulle slicka henne torr. trång som ett as men älskade att få smisk och bli dominerad. var en skön liten slyna
Citera
2010-02-14, 10:12
Medlem
Mr.Sanders avatar
hehe min room mate var helt galet kåt igår. Skrek och nastan grinade om hur våt hon var och hur mkt hon ville ha stock
Hon sa att om jag snackade om sex EN gång till så skulle hon våldta mig! Detta hindrade dock inte mig som var i full gång att spela in hela spektaklet. Jag frågade saker som "vad ar det du vill ha?" "var vill du ha det?" "Hur kåt ar du?" osv 29 minuter av kåthet i dess renaste form som jag ska sitta och skratta åt flera veckor fram over Inte varje dag man får ett sliddjur att bekanna sina inre lustar såpass svart på vitt.
Dock så var jag tvungen att kontrollera mig eftersom hon ar just min room mate. Blev lite kukmassage dock Till slut var hon så kåt att hon sprang ut på gatan for att jakta efter balle.
Och jag vet att hon fick stock igår!
Citera
2010-02-14, 10:25
Medlem
Kruzs avatar
Det var nog en av gångerna med ett av mina ex. Vi hade hållit på hela dagen att hetsa upp varandra sexuellt och när vi väl hamna i säng så kom hon så fort jag körde in den i henne.
Citera
2010-02-15, 14:28
Medlem
En pingstvän, en MILF, som ville hämnas på sin otrogna man genom att ha sex med mig. Hon var helt galet kåt och våt!
Citera
2010-02-15, 14:37
Medlem
dwgs avatar
Fick med mig en riktig kåt brud för många år.
Vet inte hur många gånger vi knullade den natten men över allt i lgh.
T.o.m när vi satte oss under fläkten och skulle ta en cigg skulle hon rida
Var ett under att jag fick upp den varje gång, funkar ju inte som den ska i bland när man är full .
Citera
2010-02-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Haha! Eller hur! Ni har sett för mycket på film... Verkligheten är annan!

Handen på hjärtat, det är sant. Men du får iofs. tro vad du vill det spelar ju ingen roll för oss.
Citera
2010-02-15, 19:26
Medlem
ReAsOns avatar
Två stycken tjejer vad jag kan minnas som urskilt sig ur mängden. Båda skrek "KNULLA MIG HÅRDARE" och dylikt. Rev sönder mitt bröst och rygg. Slet mig i håret som det vore omvända roller. Jag kände mig som en slyna helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in