Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-21, 06:15
Medlem
spirdalas avatar
Den kåtaste ni har satt på?

Det mest kåtaste jag satt på skrek åt mig medans jag satt på henne att jag skulle knulla skiten ur henne o fylla hennes mun när jag skulle komma. Vad ska man göra? Helt underbart x

Bör tilläggas att analt hade varit inblandat innan

Vilka är era mest lösaktiga upplevelser?

Å då gäller det 1night fuck
Senast redigerad av spirdala 2009-11-21 kl. 06:31.
Citera
2009-11-21, 06:48
Bannlyst
Var väl en lösaktig 95:a. Hon skrek att jag skulle knulla henne hårdare, inget speciellt scenario - men det var det första som dök upp!
Citera
2009-11-21, 06:51
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Var väl en lösaktig 95:a. Hon skrek att jag skulle knulla henne hårdare, inget speciellt scenario - men det var det första som dök upp!

Usch vilken oanständig ungdom men det är guld kornen jag är ute efter kompis
Citera
2009-11-21, 06:59
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens

Det lät lite olagligt
Citera
2009-11-21, 08:26
Medlem
Drapåtrissors avatar
Gissar att hon passerat ca 45 nånting. Det gick för henne bara man nuddade vid henne kanske just den magiska kvällen. Men visst skenar hormornerna på upplopet har jag hört av flera.
Citera
2009-11-21, 08:27
Medlem
Menar du kåt vid just det tillfället, eller som har velat flest gånger per dag?

För mig går det iofs hand i hand.
Citera
2009-11-21, 09:09
Medlem
En tysk tjej på besök, vi satt o gnugga och hon va så kåt så jeansen var dyngblöta ner till knäna + massa tyskt snusk-snack typ aah der snahbel, der stochk... (kan inte tyska) men nice va det!
Citera
2009-11-21, 09:11
Medlem
Vad exakt är det du vill veta?

När jag var 19 år satte jag på 34 åring som jag träffade på en studentkryssning... hon var nog den vildaste jag varit med.
Citera
2009-11-21, 09:23
Medlem
Känns som att alla kommer dra massa överdrivna historier om hur tjejer bett dem knulla dem hårt i tvåan.
Citera
2009-11-21, 09:27
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
På det tråden handlar om.

Var väl därför du tittade in va?
Hmmm only fair....ja visst kikade jag här för att se vad folk delar med sig av, men eftersom min kille (antagligen/med största säkerhet ) läser mina inlägg så , tjaa vettifan hur mkt man ska säga? Vad tycker du? Samtidigt är jag dödstrött på att ta hänsyn till alla möjliga andra i allt jag skriver/säger.. Blääää

Ja ok han var riktigt kåt kan jag säga , och inte så LITE kinky, samt beredd att göra i stort sett VAD som helst för att få det han ville ha. Mmm sorry love. Men så är det.
Senast redigerad av Anemon 2009-11-21 kl. 09:29.
Citera
2009-11-21, 09:31
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Hmmm only fair....ja visst kikade jag här för att se vad folk delar med sig av, men eftersom min kille (antagligen/med största säkerhet ) läser mina inlägg så , tjaa vettifan hur mkt man ska säga? Vad tycker du? Samtidigt är jag dödstrött på att ta hänsyn till alla möjliga andra i allt jag skriver/säger.. Blääää

Ja ok han var riktigt kåt kan jag säga ,(15 tim) och inte så LITE kinky, samt beredd att göra i stort sett VAD som helst för att få det han ville ha. Mmm sorry love. Men så är det.

Skönt med tjejer som dig...alla har ju haft ett tidigare liv

Men fick han ALLT han ville?
Hör av dig när du blir singel
Citera
2009-11-21, 09:33
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Vem runkar? Enkelt svar , du....Jag är tjej men du är peddo (enligt min minnesbild) eller iaf frälst på thaihoror(det kommer på ett ut Same/same) så håll du din smutsstinkande käft och tilltala inte anständigt folk . OK?
Då är nog din minnesbild helt ute och cyklar. Mycket kan man kalla mig för men peddo där går gränsen. Som sagt fortsätt att runka framför skärmen och lämna oss som får till det i fred.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in