Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-17, 22:28
Medlem
unicols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrolysen
En tysk tjej på besök, vi satt o gnugga och hon va så kåt så jeansen var dyngblöta ner till knäna + massa tyskt snusk-snack typ aah der snahbel, der stochk... (kan inte tyska) men nice va det!
klockren!
Citera
2010-02-18, 19:19
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pure.morning
Det är mycket möjligt, hahah!

Om inte så är det hög tid att det blir av
Citera
2010-02-18, 20:09
Bannlyst
Kåtaste jag satt på var en tjej som var så förbannat våt att hela sängen var genomblöt efteråt. Hon kom bara man rörde henne.

Min granne är en kåt slyna, henne har jag inte och vill inte sätta på:

Men genom väggen hörde jag henne bli knullad igår.

Det hela varade kanske 10-15 minuter. Först lite lätta stön för att sedan börja skrika som in i helvete.
Sedan började hon skälla på gubben "kom igen knulla mig, hårdare, hårdare.. jag är din lilla slyna". "Vad gör du?, Nu tar du och kör in den kuken igen annars..."
Allt detta dirtytalk med brutalt högt stönande var helt sjukt.

Jag kan lova att slynan fick vad hon tålde. Gubbens juck hördes rätt bra, lät som om hon hade en HILTI-maskin som satte på henne.
Citera
2010-02-18, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4DD3
Min flickvän, såklart!
Hon är den kåtaste flickan jag någonsin träffat.

Förra veckan låg vi i hennes soffa, myste och kollade på något på TV'n. Sen helt plötsligt börjar hon att krypa nedåt och knäppa upp jeansen och börjar att suga.
Helt uppskattat

Tack för tipset! Det kanske får gubben att blir lite mer på hugget

Känns inte som att jag har mycket att komma med men mitt bästa och finaste minne är med exet, vår sista natt tillsammans. Han smekte mig till flera orgasmer (som blev mina första någonsin) och vägrade ge sig. Han ville minsann att jag också skulle få ordentligt. Av allt. Det blev en lång underbar natt, för oss båda...
Senast redigerad av AylaNala 2010-02-19 kl. 00:04.
Citera
2010-02-19, 19:05
Medlem
Whitesnakes avatar
När jag fick min flickvän att komma 24 gånger under loppet av 6 timmar.. Har aldrig sett någon så kåt i hela mitt liv.. Lakanen gick att vrida ur..
Citera
2010-02-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4DD3
Min flickvän, såklart!
Hon är den kåtaste flickan jag någonsin träffat.

Förra veckan låg vi i hennes soffa, myste och kollade på något på TV'n. Sen helt plötsligt börjar hon att krypa nedåt och knäppa upp jeansen och börjar att suga.
Helt uppskattat

satan i gatan, det där måste vara den kåtaste tjejen i hela världen. Maken till kåt slyna får man leta efter. Hon verkar vara galet knullsugen... snacka om att vara uber kåt.
Citera
2010-02-27, 01:09
Medlem
Haha. Those were the days. Ok, jag tränade på ett numera nedlagt gym och där fanns det en aerobicsinstruktör med polskt ursprung. Blond och helt ok till utseendet.

Åkte jag hem till henne en Lördagkväll för att " titta på melodifestivalen "

Hennes kille var i Stockholm på jobb så det var fritt fram. Alltså när jag kom innanför dörren så flög hon på mig och slet av mina och sina kläder. Hon hånglade upp MIG mot väggen och skrek att jag skulle ta henne hårt.

Kalla mig hora, slå mig, våldta mig sa hon! När jag knullade henne så skrek hon som besatt att jag skulle köra hårdare

Hur som helst, jag knullade henne i fittan, röven och munnen och hon var aldrig nöjd. Hon ville ha mer hela tiden. Jag sprutade henne i munnen, fittan och röven och hon svalde min sats flera gånger. Mer mer mer.

Hon var helt tokig. Hon ville binda fast mig i sängen men jag vågade fan inte. Vem vet vad hon skulle hitta på?

Det kanske låter som skitsnack men mellan 20:00 och 12:00 så knullade jag henne 13 gånger.

Det ÄR helt sant. Man var ju 23 år då och stark. Innan jag gick så pullade jag henne så att fingrarna luktade fitta tills jag kom hem hehe.

När vi möttes på gymmet nästa gång så fick jag ett paket med fint papper och guldsnöre om av henne. Det var ett par stringtrosor som hon hade onanerat i Bredvid låg en lapp med fin text och kaniner på hahaha!

Har aldrig tidigare eller senare stött på någon som henne. Kåtare får du fan leta efter.

Vid senare tillfälle och under samma kväll knullade jag henne på George Duvals toalett, Mc Donalds toalett på Fredsgatan samt mot en pelare i parkeringshuset vid biljardpalatset

En bil full med glada invandrare blev åskådare då hon fick kuk mot pelaren haha. Jag tänkte låt dom kolla på, dom kanske kan lära sig nåt

En dag så slutade hon plötsligt på gymmet och jag såg henne inte på flera år. Stötte sedan på henne i stan och första hon sa var: Jag har opererat mig! Det syntes att pattarna blivit större.

Hon ville uppleva gamla tider och ville ha trekant med mig och hennes kompis som var med. Rätt ful kompis dock, mulatt med rastaflätor och litte stabbig. --------- hade oxå lagt på sig lite och såg inte ut som förr.

Ännu en anledning var att jag hade min flickvän med denna gången.

Hon blev inte så nöjd kan man säga när --------- snackade om sina silikonbröst och trekanter haha.

Hon var galen och man fick prestationsångest men...Je Ne Regret Rien....

Over and out
Citera
2010-02-27, 02:17
Bannlyst
Min flickvän, riktigt kåt och älskvärd jävel
Citera
2010-02-27, 12:27
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Min katt, den javeln hade gatt runt och droppat fran baken i flera veckor. ingen hankatt som ville ta tag i problemet.
Citera
2010-02-27, 15:50
Medlem
Levi.xps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubblesDeVere
Min katt, den javeln hade gatt runt och droppat fran baken i flera veckor. ingen hankatt som ville ta tag i problemet.

Citera
2010-02-27, 16:20
Medlem
tradarwilles avatar
En ung brud som jag råkade börja "dansa" med på dansgolvet!

Hon började runka av mig ordentligt innanför byxorna och alkoholen hjälpte inte riktigt för jag tyckte det var sjukt pinsamt.. Slutade med att jag drog med henne till ett bord där vi fortsatte (även detta var pinsamt då vakter gick förbi och snegla) Här började hon även lite oralt så sa till henne att vi skulle gå hem till mig men slutade med att hon tyckte jag bodde för långt bort och hon drog med mig bakom pubben i detta härliga vinterland där jag knullade henne i 1an tills en uteliggare kom och där tog det roliga slut.

Måste tilläggas att det var "skumparty" och jag var blöt och det var något kallt ute i snön.. Kallt? Ja!

Kanske inte platsar här! Men va fan..
Senast redigerad av tradarwille 2010-02-27 kl. 16:28.
Citera
2010-02-27, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradarwille
En ung brud som jag råkade börja "dansa" med på dansgolvet!

Hon började runka av mig ordentligt innanför byxorna och alkoholen hjälpte inte riktigt för jag tyckte det var sjukt pinsamt.. Slutade med att jag drog med henne till ett bord där vi fortsatte (även detta var pinsamt då vakter gick förbi och snegla) Här började hon även lite oralt så sa till henne att vi skulle gå hem till mig men slutade med att hon tyckte jag bodde för långt bort och hon drog med mig bakom pubben i detta härliga vinterland där jag knullade henne i 1an tills en uteliggare kom och där tog det roliga slut.

Måste tilläggas att det var "skumparty" och jag var blöt och det var något kallt ute i snön.. Kallt? Ja!

Kanske inte platsar här! Men va fan..

Du glömde nämna att du snodde fruntimmret från din gamle kompis...

Btw, Varför tog du na inte i tvåan för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in