Haha. Those were the days. Ok, jag tränade på ett numera nedlagt gym och där fanns det en aerobicsinstruktör med polskt ursprung. Blond och helt ok till utseendet.
Åkte jag hem till henne en Lördagkväll för att " titta på melodifestivalen "
Hennes kille var i Stockholm på jobb så det var fritt fram. Alltså när jag kom innanför dörren så flög hon på mig och slet av mina och sina kläder. Hon hånglade upp MIG mot väggen och skrek att jag skulle ta henne hårt.
Kalla mig hora, slå mig, våldta mig sa hon!

När jag knullade henne så skrek hon som besatt att jag skulle köra hårdare
Hur som helst, jag knullade henne i fittan, röven och munnen och hon var aldrig nöjd. Hon ville ha mer hela tiden. Jag sprutade henne i munnen, fittan och röven och hon svalde min sats flera gånger.

Mer mer mer.
Hon var helt tokig. Hon ville binda fast mig i sängen men jag vågade fan inte. Vem vet vad hon skulle hitta på?
Det kanske låter som skitsnack men mellan 20:00 och 12:00 så knullade jag henne 13 gånger.
Det ÄR helt sant. Man var ju 23 år då och stark. Innan jag gick så pullade jag henne så att fingrarna luktade fitta tills jag kom hem hehe.
När vi möttes på gymmet nästa gång så fick jag ett paket med fint papper och guldsnöre om av henne. Det var ett par stringtrosor som hon hade onanerat i

Bredvid låg en lapp med fin text och kaniner på hahaha!
Har aldrig tidigare eller senare stött på någon som henne. Kåtare får du fan leta efter.
Vid senare tillfälle och under samma kväll knullade jag henne på George Duvals toalett, Mc Donalds toalett på Fredsgatan samt mot en pelare i parkeringshuset vid biljardpalatset
En bil full med glada invandrare blev åskådare då hon fick kuk mot pelaren haha. Jag tänkte låt dom kolla på, dom kanske kan lära sig nåt
En dag så slutade hon plötsligt på gymmet och jag såg henne inte på flera år. Stötte sedan på henne i stan och första hon sa var: Jag har opererat mig! Det syntes att pattarna blivit större.
Hon ville uppleva gamla tider och ville ha trekant med mig och hennes kompis som var med. Rätt ful kompis dock, mulatt med rastaflätor och litte stabbig. --------- hade oxå lagt på sig lite och såg inte ut som förr.
Ännu en anledning var att jag hade min flickvän med denna gången.
Hon blev inte så nöjd kan man säga när --------- snackade om sina silikonbröst och trekanter haha.
Hon var galen och man fick prestationsångest men...Je Ne Regret Rien....
Over and out