Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-21, 09:42
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Då är nog din minnesbild helt ute och cyklar. Mycket kan man kalla mig för men peddo där går gränsen. Som sagt fortsätt att runka framför skärmen och lämna oss som får till det i fred.
Mhm men thaihoror hit home eh? Hahaha! Som sagt same/ same. IMO förstås. svårt att runka utan kuk iofs. Onani överlämnar jag åt de som är singel/inte kan styra sina lustar...
Senast redigerad av Anemon 2009-11-21 kl. 09:51.
Citera
2009-11-21, 09:46
Medlem
Anemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spirdala
Skönt med tjejer som dig...alla har ju haft ett tidigare liv

Men fick han ALLT han ville?
Hör av dig när du blir singel

Haha snuskis, ja i stort sett... Tja vi satsar ju för livet så...vi får väl se hur det hela faller ut.
Gud vad elakt! Men så är det ju, det finns inga garantier. Aldrig. Hur gärna man än vill ge/få det.
Senast redigerad av Anemon 2009-11-21 kl. 09:49.
Citera
2009-11-21, 09:49
Medlem
spirdalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Haha snuskis! Tja vi satsar ju för livet så...vi får väl se hur det hela faller ut.

Hahaha att jag jämnt blir misstolkad...jag snuskig,vill ju bara träffa nya vänner för o utvecklas som människa.

DOH just ja det var ju jag som startade den här tråden Fail
Citera
2009-11-21, 09:50
Medlem
Paco.Escobars avatar
Känns inte som att man kan outa ngt speciellt här utan att höra att man trollar.

Hur som helst så fick jag tag i en 32årig frånskild tvåbarnsmamma via ett community när jag var 19. Vi sågs en gång och tog en bärs på stan, inget mer med det, efter ett par dagar ringde hon mig så jag pallrade hem till henne. Det visade sig att hon var ganska inne i kinky S/M-grejer, visserligen tog hon inte fram så mkt av det, men hon var riktigt grov i språk osv. Var så stressad att jag inte kunde komma, vilket fick mig att framstå som värsta Italian Stallion haha... I "leken" var porrfilm, en "rabbit", analt, smisk, deepthroat och handfängsel involverat. Hon frågade även om jag ville bli "strappad" men tackade nej till det erbjudandet.

vet inte om det var särskilt bra, men det var en upplevelse!
Citera
2009-11-21, 11:43
Medlem
OT och svar på OT är raderat. Skärpning nu eller låset åker på.
//Moderator
Citera
2009-11-21, 12:30
Medlem
Johnrambos avatar
haha skön tråd!

Min kåtaste måste nog varit bruden som skrek mitt namn riktigt högt under HELA akten HELA tiden.. säg att jag heter Calle så var det, ÅÅÅH CALLE ÅH CALLE ÅH CALLE ÅH CALLE genom hela jävla samlaget... I början tyckte ja de va skumt som fan och tänkte vafan håller hon på med men efter en stund gillade jag det .. och hon sket verkligen i att det var andra som försökte sova i rummet när hon gapade o skrek mitt namn hela tiden
Citera
2009-11-21, 12:35
Medlem
spirdalas avatar
hahah tackar......va fan...måste ju få veta allt man har missat.
Citera
2009-11-21, 13:26
Medlem
YouSucks avatar
Det var när jag var 22 och började snacka med en 35-åring via ett community och vi skulle träffas. Det var som att hoppa in i en porrfilm och jag var huvudskådisen! Jag fick göra precis vad jag ville med henne. Deepthroat, dildo DP, analt, sprut i ansiktet. Och hela tiden körde hon på som om det vore sista gången hon fick knulla!

Goda minnen!
Citera
2009-11-21, 13:44
Medlem
Paco.Escobars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouSuck
Det var när jag var 22 och började snacka med en 35-åring via ett community och vi skulle träffas. Det var som att hoppa in i en porrfilm och jag var huvudskådisen! Jag fick göra precis vad jag ville med henne. Deepthroat, dildo DP, analt, sprut i ansiktet. Och hela tiden körde hon på som om det vore sista gången hon fick knulla!

Goda minnen!

Haha, word. Vi kanske träffat samma brud
Citera
2009-11-21, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrolysen
En tysk tjej på besök, vi satt o gnugga och hon va så kåt så jeansen var dyngblöta ner till knäna + massa tyskt snusk-snack typ aah der snahbel, der stochk... (kan inte tyska) men nice va det!
Hahaha garvböl "aah der snahbel" hahaha
Citera
2009-11-21, 14:18
Medlem
dirnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Var väl en lösaktig 95:a. Hon skrek att jag skulle knulla henne hårdare, inget speciellt scenario - men det var det första som dök upp!
Låter i och för sig inte som en kåt dam utan som en ung tjej som tror det ska vara som på porrfilm
Citera
2009-11-21, 16:27
Medlem
Bob Luntas avatar
Min kåtaste var nog ett kristet ex till mig. Har via empiriska studier lyckats dra slutsatsen att det är just kristna flickor som är slampigast och kåtast. Ingen tvåa var involverad, men jag knullade skiten ur henne på offentliga toaletter, i skogsgläntor, hemma hos vänner under täcken medan vi pratade med dem (utan att de märkte något) och så vidare. Risken att bli upptäckt måste varit det som eggade henne.

Hon blev senare ett bootycall som jag ringde när jag behövde. Ett av många minnen är när vi var på en fest, båda fulla som as och gick in och hade 1 1/2 timmes oavbrutet sex på festens enda toalett. Att folk stod utanför och knackade var ingenting som vi tog hänsyn till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in