Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-31, 11:22
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Mytoman?

Kan du bara vara tyst ? Du förnedrar bara dig själv genom att du bevisar att du har ett innehållslöst liv där en sådan sak aldrig skulle hända. Ska du klaga på mytomani så ge dig inte på davidoff, han är en av dom här som alltid talar 100% sanning.

Dessa människor höjer standarden på forumet, till skillnad från dig.
Citera
2007-10-31, 11:48
Medlem
När man kommer hem med ett hondjur och det första hon gör innanför dörren är att dra ner byxorna och börja suga kuk.... då är jag nöjd. Och vet då givetvis att det är en riktig hynda.
Citera
2007-10-31, 12:00
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldTwat
Min dam är den kåtaste med det behåller jag för mig själv...

Denna story kommer från ett land utom Sverige.

Var på väg till jobbet, kollade spegeln, tog tag i väskan och nycklarna, stänger min dörr, låser så dörren, är på väg uti trapphuset, där sitter en söt flicka på trappen, som hälsar mig god morgon, god morgon, hälsar jag tillbaks, på väg nedåt trappen (ingen hiss - ingen electricity), då hon kallar på mig och ber mig stanna, ger mig en lapp med hennes telefonnummer...

Slut på dagen, går så hem, låser upp, knäpper på TV'n och öppnar en öl, efter ca. en timme och fyra öl senare knackar det på dörren, (jag väntade inget besök), öppnar så dörren, vem står där om inte hon, hon kliver raskt in genom dörren och slår sig ned i soffan, vi snackar i ca. två timmar, dricker öl och vin då hon försvinner iväg i 10 minuter, kommer tilbaks, lägger sig i soffan bredvid, till min stora förtjusning har hon bara en top och ett par trosor på sig, ett par trosor med öppning, hon börjar smeka sig själv och visar mig hur våt hon är, själv knäpper jag upp brallorna och visar henne min stolthet, hon sjunker ned på knä framför mig och börjar sakta men säkert slicka mina kulor, suga min kuk, hon vill att jag skall skjuta framåt med rumpan så hon kommer åt mitt rövhål, innan jag vet det, har jag en tunga raktuppi rövhålet medans hon runkar mig...

Detta fortsätter och det tar inte lång stund innan jag kommer, i hennes mun, med förrätten klar fortsatte vi till sovrummet och körde på ett bra tag, morgonen efter, sög hon av mig, runkade av mig, hade fingrar och tunga i mitt rövhål, kom så skönt, hon lämnade sina trosor på golvet...

Hon var dottern till mig granne, en riktig liten slampa, jag önskar att jag komihåg ditt namn...

Sedan vaknade du med filten i örat och ett taskigt halvstånd å tänkte Fan, det var bara en dröm...
Citera
2007-10-31, 13:24
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Mytoman?
bidra eller hall tyst
Citera
2007-10-31, 13:39
Medlem
Zumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Har varit med en Svart tjej som fick orgasm bara man tog på henne.
var mycket skumt tycker jag,hennes fitta blev helt vit och äcklig och hon lukatade bränt gummi ur musen.Hon kunde inte suga nått bra heller.

Hon var från Zimbawe.

Låter inge vidare
Citera
2007-10-31, 14:55
Medlem
Pussykings avatar
Den kåtatse brud jag träffat sög av mig på en toalett på Centralen fem minuter efter att vi träffats första gången, innan det hade vi bara haft nätkontakt.

När vi sen hade sex i sängen, gck det för henne non stop. Det blev nästan en sport att lotsa henne fram till orgasmen och sen sluta så hon fick vänta lite. Höll på i nästan fyra timmar. Det slutade med att hon fick kedjeorgasmer och tuppade av. Det var grymt bra sex och jag kände mig väldigt "duktig" efteråt, men jag kunde inte se hur jag skulle kunna toppa det. Alla "prestationer" efter det hade ju varit sämre, så vi träffades aldrig igen. Lite löjligt kanske.
Citera
2007-10-31, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sedan vaknade du med filten i örat och ett taskigt halvstånd å tänkte Fan, det var bara en dröm...

Låt mig citera davidoff - 'Bidra eller håll tyst'.
Citera
2007-10-31, 16:51
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endagitaget
Zimbabwe ??? Hmmmmmmm.

Det låter som om ett besök på läkarmottagningen inte skulle skada.

Det var cirka 10 år sedan,nej jag har inga sjukdomar
Citera
2007-10-31, 16:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
hade hon såna där etipopientänder som står rätt ut som 2 toy och högt hårfäste? http://www.ethiopianriftvalleysafaris.com/pics/girl.jpg

Nej,men inte fan var hon vacker heller
Citera
2007-10-31, 17:15
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elevator
jag garvade rejält när jag läste det där
en gast, fy tusan.

hahahahaha, jag också
Citera
2007-10-31, 17:55
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Har varit med en Svart tjej som fick orgasm bara man tog på henne.
var mycket skumt tycker jag,hennes fitta blev helt vit och äcklig och hon lukatade bränt gummi ur musen.Hon kunde inte suga nått bra heller.

Hon var från Zimbawe.

hahaha, hon var från zimbabwe, alltså svart, men fittan blev vit??
och hon luktade bränt gummi?

vilket kap
Citera
2007-10-31, 18:22
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
hahaha, hon var från zimbabwe, alltså svart, men fittan blev vit??
och hon luktade bränt gummi?

vilket kap

Vilken idiot fittsaften/juicen eller vad du vill kalla det.

Hon var inte direkt renlig eller fräsch i fittan så att säga.Som du kankse har märkt så
kan även tjejer fån nån sorts smegma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in