Flashback bygger pepparkakshus!
2009-11-21, 16:42
Medlem
gubbslemmets avatar
Jag var 30 när jag stötte på en helt överjävligt kåt 19-årig tjej.
Vi knullade i princip 3 ggr dag i ett par veckor.
Sprut var man vill, analt, dildos, våldsamheter som dra i håret när man körde doggy osv. Riktigt långsamma sug/runksessioner med våra ögon fixerade i varandras, självfallet med mun o ansiktssprut som grand finale, långa slicksessioner med vad som kan liknas vid fontänorgasmer osv.

Hon sa att hon inte kunde förmå en jämnårig att göra samma grejer, så hon var glad att ha träffat en äldre förmåga med lite framåtanda i bingen.

Tog slut när jag träffade min nuvarande fru.
Citera
2009-11-21, 17:09
Medlem
Ett ex. Vi blev ihop när vi var unga så ingen erfarenhet hade vi.
Men djävlar vad vi knullade, runkade, slickade och hade det gott.
Hennes specialitet var att sitta på mitt ansikte medans jag slickade henne
och så hade jag två fingrar i röven på henne. Blyg i det verkliga livet, men när vi var ensamna så var det inga hämningar.
Citera
2009-11-21, 18:03
Medlem
gottmospahedens avatar
Måste vara min flickvän..
Citera
2009-11-21, 20:21
Medlem
Mystices avatar
Jag var helt övertygad om att jag skulle få läsa om mig själv i den här tråden.. Har väl iofs bara fått bekräftat från ca 50% av de jag har legat med att jag är den kåtaste tjejen jag mött, så resten vet jag ju inte vad de tycker..
Kanske inte så många av mina 'ex' hänger på fb.

OnT: En kille jag var ihop med (en flashbackare faktiskt ;-)) i något år. Kåt som fan i vanliga fall, ännu mer på tjack såklart. Deep throat, allmänt hårda tag, smisk, dra i håret, ansiktssprut osv. Nästan perfekt! :-D
Citera
2009-11-21, 21:19
Medlem
Pavelinhos avatar
Jag kommer aldrig att glömma honom, vi knullade som djur först tog han mig i röven sen tog jag honom i röven, sprut i ansiktet, han sprutade mig i röven och sen sög han ut det.

Det var den sjukaste jäveln jag knullat men jag kommer nog aldrig glömma hur härligt sex vi hade.
Citera
2009-11-21, 22:04
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavelinho
Jag kommer aldrig att glömma honom, vi knullade som djur först tog han mig i röven sen tog jag honom i röven, sprut i ansiktet, han sprutade mig i röven och sen sög han ut det.

Uff. Fy för fan. Nu mår jag lite illa. Hua. Vilka bilder man får. Kan du inte varna? Ukfpa...

Värsta var nog en 52-åring som var så blöt att förhuden knappt rörde sig. Hon ville ha mer och jag ringde efter en polare. Han blev väkt men kom galopperande med en flaska vinäger som han trodde var en flaska bra knullolja. Han är sjukt analfixerad. Det sprutade överallt. Hon satt som ett plåster sen på den krogen vi hittat henne men det blev inte likadant...
Senast redigerad av KalGustfXVI 2009-11-21 kl. 22:24.
Citera
2009-11-21, 22:17
Medlem
lekte med en kille en gång.. vi blev båda så kåta att vi skakade. Och jag var våt som in i..
Slutade såklart med att det blev väääldigt vilt. Aldrig skrikit/stönat/gnytt så mycket under sex någonsin (brukar mest gny) Och det var massa folk i rummet intill.
Mest oralt blev det dock ^^
Citera
2009-11-21, 22:51
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naiobe
lekte med en kille en gång.. vi blev båda så kåta att vi skakade. Och jag var våt som in i..
Slutade såklart med att det blev väääldigt vilt. Aldrig skrikit/stönat/gnytt så mycket under sex någonsin (brukar mest gny) Och det var massa folk i rummet intill.
Mest oralt blev det dock ^^
Hur lyckades du skrika med en kuk i munnen? Min tjej kan som bäst gny lite...
Citera
2009-11-21, 22:51
Medlem
Abstruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Hehe. Det FANNS bilder.. Tyvärr deletade nu, eftersom det var ett par år sen..

Har du postat i bildtråden i LB?

Känns dumt med en andra post utan att bidra själv, så får väl köra.

Den första tjejen jag hade sex med var oskuld, vi träffades under en gymnasiefest. När jag drog min hand genom mitt hår, tittande på henne med mina av alkoholen skelande ögon och sa "schhka vi knulla?" Så nappade hon.

Vi gick bort till en gränd och hon sög av mig så saliven rann nerför penisskaftet på mig. Efter det satte jag på henne så hårt att hennes huvud dunkade mot ett staket flertalet gånger. Hon skrek under hela akten vulgära engelska ord fast att hon var svenska.

Enda personen jag träffat som varit mer porrskadad än mig..
Citera
2009-11-22, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstrus

Hon skrek under hela akten vulgära engelska ord fast att hon var svenska.

Vart med om samma sak "yeah fuck me"
Citera
2009-11-22, 02:04
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1990
Vart med om samma sak "yeah fuck me"
Sånt tycker jag är ganska downturn. Även på porrfilmer där de har sjukt dåligt uttal, t.ex Puma. Rätt pinsamt tbh. Men irl är det väl mest tjejer som tror att sex ska va som i porrfilnerna och de suger ändå.
Citera
2009-11-22, 04:11
Medlem
dirnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Hur lyckades du skrika med en kuk i munnen? Min tjej kan som bäst gny lite...
Ja för oralt menas ju automatiskt blowjob.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in