2009-01-17, 05:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Hur många här har varit i Landskrona?
Jag är född och uppvuxen i L-a. Som så många andra här av svensk härkomst vill vi att kosovobabianerna skall köras antingen ut eller till ugnarna!
2009-01-17, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
Jo charles bronson alternativet tror jag snart kommer öka , helt vanliga svenssons som fått nog som på sin fritid går runt och knäpper kulturberikare, problemet är ju att de flesta svenssons inte har några kriminella kontakter och då är det ganska svårt att få tag i skjutvapen i sverige, hade det varit lika lätt som i usa så hade vi haft ett par tusen lasermän på gatorna varje natt.
Japp, önskar verkligen att det varit lättare att få tag på en "piece" utan myndigheternas inblandning, gärna med ljuddämpare så man slipper onödig uppmärksamhet. Hade min önskan slagit in hade snart både GATU och La Bloodz slutat existera...
2009-01-17, 05:13
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Jag är född och uppvuxen i L-a. Som så många andra här av svensk härkomst vill vi att kosovobabianerna skall köras antingen ut eller till ugnarna!
Det skulle gå och ordna om vi kände någon på en speditionsfirma Man smugglar ut dom åt andra hållet via en 40 fots container som tullas och plomberas i sverige givetvis får vi ljudisolera lådan men i övrigt räcker en portapotti och lite vatten åt det 30 tal vi kan skicka åt gången .... Blir dom hungriga så finns det säkert någon av dom som kan räknas som överflödig
2009-01-17, 05:19
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skalman1973
Det skulle gå och ordna om vi kände någon på en speditionsfirma Man smugglar ut dom åt andra hållet via en 40 fots container som tullas och plomberas i sverige givetvis får vi ljudisolera lådan men i övrigt räcker en portapotti och lite vatten åt det 30 tal vi kan skicka åt gången .... Blir dom hungriga så finns det säkert någon av dom som kan räknas som överflödig

Ja du det börjar bli dags att ni svennar börjar att angagerar er och slutar knyta näven i fickan som vanligt om ni vill behålla Sverige,annars är det kört,men det är snart för sent tyvärr.

Så jag kan bara beklaga.... Hehehe
2009-01-17, 05:24
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moreorless
Ja du det börjar bli dags att ni svennar börjar att angagerar er och slutar knyta näven i fickan som vanligt om ni vill behålla Sverige,annars är det kört,men det är snart för sent tyvärr.

Så jag kan bara beklaga.... Hehehe

Om det kan vara till en tröst så ser jag först och främst engelsmän som världens värsta pack
2009-01-17, 05:33
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Om det kan vara till en tröst så ser jag först och främst engelsmän som världens värsta pack

Vad menar du? Engelsmän??? Hur stör dom dig?
2009-01-17, 05:38
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Vad menar du? Engelsmän??? Hur stör dom dig?

Tja har du mött en sammanslutning av engelsmän så vet du Dom väsnas och river precis allt i sin väg ....... Är det inte trasigt kalla på en engelsman så är det fixat och dom jävlarna är som kackerlackor precis överallt ..... Men visst det finns bra engelsmän också fast dom är i regel ointreserade av fotboll
2009-01-17, 05:44
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Tja har du mött en sammanslutning av engelsmän så vet du Dom väsnas och river precis allt i sin väg ....... Är det inte trasigt kalla på en engelsman så är det fixat och dom jävlarna är som kackerlackor precis överallt ..... Men visst det finns bra engelsmän också fast dom är i regel ointreserade av fotboll

Men kan du förklara för mig nu,vad fan har engelsmän med landskrona och göra?
2009-01-17, 05:45
Medlem
moreorlesss avatar
Jag tror att du är i fel tråd! Lilla vän....
2009-01-17, 05:47
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Jag tror att du är i fel tråd! Lilla vän....
Näh jag gav dig den som tröstpris fast du orkar nog inte läsa så långt bakåt Ståndpunkten är densamma kan dom smugglas in så kan dom smugglas ut
2009-01-17, 05:51
Medlem
moreorlesss avatar
Citat:
Näh jag gav dig den som tröstpris fast du orkar nog inte läsa så långt bakåt Ståndpunkten är densamma kan dom smugglas in så kan dom smugglas ut

Polarn, jag tror att mer full än vad jag är så här på morgonkvisten,så vi kan ta det senare i dag.

God natt på dig!
2009-01-17, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Att det sker rån och inbrott har inget med hur Landskrona är som stad, o dess folk. GATU existerar inte, det finns inte ens ett gäng i Landskrona.

Att det sker rån och inbrott måste givetvis vara svenskarnas och husens fel, va? Inte "folkets" (=albanernas) fel. Albaner begår givetvis inga av de här brotten och de domstolsbeslut vi har sett med jugoslaviska namn i är fejk?

Och att GATU inte existerer? Det finns några gängmedlemmar som inte håller med dig...

Nej. In i ignorelistan med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in