2008-02-02, 19:01
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av savoxovas
Jag tycker att ni etniska svenskar som bor i kommuner som Landskrona och Södertälje ska flytta därifrån i ännu större utsträckning än ni gör idag. Varför? Det finns flera anledningar.

?

Problemet är att de följer efter oss de är parasiter. De livnär sig på våran svett och blod.

Landskrona är en mer eller mindre förlorad stad dessvärre precis som malmö och södertälje vilken stad faller härnäst?
2008-02-02, 19:44
Medlem
Spoke_islands avatar
I slutet på 60-talet var jag, Norrbottning, inackorderad i Landskrona. Jag gick i L-krona stads yrkesskola, verkstadsmekanisk utbildning, tack vare närheten till varvet, jag skulle bli sjöman. Larvigatan, så hette den. Utbildningen var bra. Den enda blatte jag kom i kontakt med, han var ungrare, o f.ö en jävligt bra kille.Man var ute o drog på kvällarna, åkte till Helsingborg, turade till Helsingör...Inga problem, inget bråk. Sen....VÄLLDE det in svartskallar, and the rest is history.
2008-02-02, 22:18
Medlem
Galenzos avatar
Har postat länken i Brott&Straff, i tråden: Landskrona-vapensmugglingen, där den hör hemma eller åtminstone handlar det om krim i Landskrona. Dock inte säkert att alla uppgivna FB's upptäcker den.

http://img215.imageshack.us/content.php?page=done&l=img215/7716/videoaudiolandskronaoq1.png
2008-02-03, 15:19
Medlem
osis+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Nej!
Omvänd rasism är om t ex en vit person hatar vita av rasliga skäl. Att se ner på den egna rasen helt enkelt. Jackie Arklöv är ett bra exempel...

Jag menar att det är inte svenskar som hatar blattarna utan blattarna som hatar svenskar.
Men det räknas inte som rasism eftersom att svensken inte är en minoritetsgrupp.
Senast redigerad av osis+ 2008-02-03 kl. 15:21.
2008-02-03, 22:37
Medlem
TengilKatos avatar
Möllers blogg i Helsingborgs Dagblad - läsvärd

Herr Möllers blogg i HD understryker det vi alla redan vet. Vad lack man blir när man förstår hur långt fördärvet har kommit. Riksmedias och politikernas förljugenhet gör mig så arg.

http://blogg.hd.se/moller/2008/02/03/nu-har-alla-sparrar-slappt-i-landskrona/
2008-02-03, 22:40
Medlem
Politikerna har lyckats förstöra två vackra städer som Malmö och Landskrona med skadat importgods.
2008-02-03, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Har postat länken i Brott&Straff, i tråden: Landskrona-vapensmugglingen, där den hör hemma eller åtminstone handlar det om krim i Landskrona. Dock inte säkert att alla uppgivna FB's upptäcker den.

http://img215.imageshack.us/content.php?page=done&l=img215/7716/videoaudiolandskronaoq1.png

Alltså man ser ju ffs 2 bröderpar bara där..
2008-02-04, 00:30
Medlem
jckeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Politikerna har lyckats förstöra två vackra städer som Malmö och Landskrona med skadat importgods.

Äh, Malmö är inte förlorat. Malmö är stort, i norra och västra delarna finns det väldigt få invandrare. Jag känner mig lika trygg här som på andra orter. Men det är klart, jag rör mig inte på stan ensam efter midnatt, samt de södra och östra delarna finns det aldrig någon anledning för mig att besöka heller.
2008-02-04, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TengilKato
Herr Möllers blogg i HD understryker det vi alla redan vet. Vad lack man blir när man förstår hur långt fördärvet har kommit. Riksmedias och politikernas förljugenhet gör mig så arg.

http://blogg.hd.se/moller/2008/02/03/nu-har-alla-sparrar-slappt-i-landskrona/

Det går inte att visa sidan!
Sedan när man kollar de senaste blogg-inläggen så ser man att Möller har lagt ner bloggen...har det något med det som han skrev?
2008-02-04, 12:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azules
Det går inte att visa sidan!
Sedan när man kollar de senaste blogg-inläggen så ser man att Möller har lagt ner bloggen...har det något med det som han skrev?

Liknande har hänt på en annan blogg när någon raporterade om "dvärgligan". Förmodligen har censuren varit framme. Snacka om paranoid känsla man får.
2008-02-04, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Liknande har hänt på en annan blogg när någon raporterade om "dvärgligan". Förmodligen har censuren varit framme. Snacka om paranoid känsla man får.

Grymt tråkigt...vad hade Möller skrivit som var så "anstötande" i sin blogg?
2008-02-04, 12:38
Medlem
Grävulens avatar
Han nämde bland annat de två medelålders kvinnliga rånarna som rånade en annan kvinna mitt på dagen. Och så skrev han att alla skrattar åt Landskrona för att det ser ut som fan där och att makthavarna får börja reda upp problemen snart annars kanske det bildas medborgargarden eller liknande.

Man får som journalist inte ens hinta om hur situationen ser ut, för då blir man halshuggen av makten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in