Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Vet du ens varför det med socialmyndighetslokalen blev 'attackerad'?
Det är farligare att vara blatte i Landskrona än Svensk, det är fakta.
Jag har bott i Landskrona i närmare 17 år.
Att det sker rån och inbrott har inget med hur Landskrona är som stad, o dess folk. GATU existerar inte, det finns inte ens ett gäng i Landskrona.
Vad jag kunnat läsa mig till så var det på grund av att en alban tagits från sin familj och blivit satt i fosterfamilj, och påstods ha blivit misshandlad där? Soc hade antagligen inte satt han där om de vetat om vilka människor det var, shit happens. Orsak eller inte, SÅ GÖR MAN INTE ett bra intryck på en myndighet du försöker övertyga. Man försöker ta lagen i egna händer och när man tar ut ilskan på oskyldiga personer som jobbar där som INTE misshandlat barnet är det bara svinigt, finns inget annat att säga än att det är riktigt svinigt och sjukt betéende.
Har inte lagt mig i debatten huruvida det är farligt som svensk eller blatte att bo där, men måste ett idrottslag byta lokal för att ett par ungdomar skriker hora och fitta upprepade gånger så är något riktigt fel i det samhället, och Sverige i helhet. Konstaterar bara att Landskrona verkar vara mer drabbat av kriminalitet än vilken stad i den storleken som helst.