2009-01-16, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RajGuZz
Så det är svenska lagens fel att ungdomsgäng skriker hora och fitta åt tjejer som idrottar i Landskrona?....

Skärp dig

Svenska lagen är inget mer än en kort paus från arbetet för de kriminella.
Landskrona är en lugn stad. Det är ni som aldrig sett dagsljus som fantiserar om att det är någon farlig stad.
2009-01-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Skärp dig

Landskrona är en lugn stad. Det är ni som aldrig sett dagsljus som fantiserar om att det är någon farlig stad.
Det är värre än övriga Sverige men framför allt är det sunkigt med alla invandrare och det räcker för att integrationen ska misslyckas.
2009-01-16, 20:16
Medlem
Bobby Creeks avatar
Hur många här har varit i Landskrona?
2009-01-16, 20:35
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Skärp dig

Ska en Alban komma och säga det. Det är lite som att jag skulle påstå att det inte är något problem för invandrare att vare med på NSF möten eftersom det går bra för mig. Ta dig i kragen.
2009-01-16, 21:41
Medlem
Josef K.s avatar
Allt lugnt och fint i Landskrona:

http://hd.se/landskrona/2009/01/16/vaepnat-raan-i-landskrona/

Lugnt som i Kosovo...
2009-01-16, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Hur många här har varit i Landskrona?

Jag har! Jag stannade dock inte länge nog för att bli utsatt för stenkastande svartskallar.
2009-01-16, 23:55
Bannlyst
Citat:
Skärp dig

Farligheten i Landskrona beror väl på vem du är? Är du etnisk svensk blond tjej och ensamen så är nog inte Landskrona nåt för henne att besöka.
2009-01-17, 00:15
Medlem
RajGuZzs avatar
Citat:
Skärp dig

Frågar du mig så verkar Landskrona inte vara en speciellt ofarlig stad då ungar under 15 år springer runt med knivar och skjutvapen och en myndighets(soc) lokaler blir sönderslagen av en arg mob, men vad vet jag? Kanske bara "fantiserar"
2009-01-17, 00:16
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Farligheten i Landskrona beror väl på vem du är? Är du etnisk svensk blond tjej och ensamen så är nog inte Landskrona nåt för henne att besöka.
Det är mest blattar mot blattar i Landskrona (vad jag vet). Nån från landskrona som har koll?
2009-01-17, 00:17
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jag har! Jag stannade dock inte länge nog för att bli utsatt för stenkastande svartskallar.
Det är just detta jag menar. Folk som inte ens känner till Landskrona förutom det som står på hd.se vet inte så mycke.
2009-01-17, 01:27
Bannlyst
Vet du ens varför det med socialmyndighetslokalen blev 'attackerad'?

Det är farligare att vara blatte i Landskrona än Svensk, det är fakta.
Jag har bott i Landskrona i närmare 17 år.

Att det sker rån och inbrott har inget med hur Landskrona är som stad, o dess folk. GATU existerar inte, det finns inte ens ett gäng i Landskrona.
2009-01-17, 03:06
Medlem
RajGuZzs avatar
Citat:
Vet du ens varför det med socialmyndighetslokalen blev 'attackerad'?

Det är farligare att vara blatte i Landskrona än Svensk, det är fakta.
Jag har bott i Landskrona i närmare 17 år.

Att det sker rån och inbrott har inget med hur Landskrona är som stad, o dess folk. GATU existerar inte, det finns inte ens ett gäng i Landskrona.

Vad jag kunnat läsa mig till så var det på grund av att en alban tagits från sin familj och blivit satt i fosterfamilj, och påstods ha blivit misshandlad där? Soc hade antagligen inte satt han där om de vetat om vilka människor det var, shit happens. Orsak eller inte, SÅ GÖR MAN INTE ett bra intryck på en myndighet du försöker övertyga. Man försöker ta lagen i egna händer och när man tar ut ilskan på oskyldiga personer som jobbar där som INTE misshandlat barnet är det bara svinigt, finns inget annat att säga än att det är riktigt svinigt och sjukt betéende.

Har inte lagt mig i debatten huruvida det är farligt som svensk eller blatte att bo där, men måste ett idrottslag byta lokal för att ett par ungdomar skriker hora och fitta upprepade gånger så är något riktigt fel i det samhället, och Sverige i helhet. Konstaterar bara att Landskrona verkar vara mer drabbat av kriminalitet än vilken stad i den storleken som helst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in