Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Bara att snorta det är jävligt. Vart i Australien för några år sen, då flödade det meth där!
Jag samt min vän tar inget IV, föredrar att röka dom flesta droger.
Men är man vaken ett par dagar så spökar det ordentligt. Röker man 1 gram på en dag är det nästan konstant rökning hela dagen. Pipan blir varm, in i frysen. Kolla kikhålet röka en till pipa osv..

Chrystal-meth går ju inte direkt banka ut utan att det syns och är dessutom en mycket renare form än pulver va? jag känner en som är och jobbar i Australien nu men skulle förvåna mig starkt om han skulle gå ut, handla mig en 5a och skicka hem, han är ostraffad och har aldrig rört en drog förutom alkohol som han knappt dricker och blir full. haha
Undra när det börjar komma till Sverige? många amfetaminister klagar över metatjacket men det är ju bara en förbättring av det vanliga egentligen, starkare och längre verkningstid ruset i sig är ju i sak det samma egentligen, dock kan jag tycka ibland att det finns en övre gräns för hur mycket meta som är skönt att skjuta i sig intravenöst jämfört med amfetamin där den övre gränsen egentligen inte finns men då är ju rent (läs inte metabankat) tjack inte lika rushvänligt heller och är rätt mjukt även i höga doser.
Dokumentären:
Four Corners - The Ice Age Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=yxKst8BaPbc
EDIT: såg klassikern Spun igår, gick faktiskt på tv när jag zappade runt vilket mästerverk blir bara bättre och bättre för varje gång man ser den. nya detaljer man missat osv.