2012-11-03, 18:59
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kolla en australiensisk doku som handlar om ett gäng meth-pundare (IV) en som tagit det sen chrystal kom till australien injicerar 3 GRAM om dagen, dom andra som också är hardcore tar väl 1,5 gram, dom kör konstant 7-10 dagar (så länge pensionen räcker) sen är dom av 1 vecka tills nästa utbetalning kommer.

Jävla rolig kille alltså, skönt skratt skulle lätt vilja punda med honom.

Sen är det en snubbe som har bestående psykos, han tror att han fått i sig kryp under huden av en dålig meth batch.

Bara att snorta det är jävligt. Vart i Australien för några år sen, då flödade det meth där!

Jag samt min vän tar inget IV, föredrar att röka dom flesta droger.

Men är man vaken ett par dagar så spökar det ordentligt. Röker man 1 gram på en dag är det nästan konstant rökning hela dagen. Pipan blir varm, in i frysen. Kolla kikhålet röka en till pipa osv..
Citera
2012-11-03, 20:22
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Bara att snorta det är jävligt. Vart i Australien för några år sen, då flödade det meth där!

Jag samt min vän tar inget IV, föredrar att röka dom flesta droger.

Men är man vaken ett par dagar så spökar det ordentligt. Röker man 1 gram på en dag är det nästan konstant rökning hela dagen. Pipan blir varm, in i frysen. Kolla kikhålet röka en till pipa osv..
Chrystal-meth går ju inte direkt banka ut utan att det syns och är dessutom en mycket renare form än pulver va? jag känner en som är och jobbar i Australien nu men skulle förvåna mig starkt om han skulle gå ut, handla mig en 5a och skicka hem, han är ostraffad och har aldrig rört en drog förutom alkohol som han knappt dricker och blir full. haha

Undra när det börjar komma till Sverige? många amfetaminister klagar över metatjacket men det är ju bara en förbättring av det vanliga egentligen, starkare och längre verkningstid ruset i sig är ju i sak det samma egentligen, dock kan jag tycka ibland att det finns en övre gräns för hur mycket meta som är skönt att skjuta i sig intravenöst jämfört med amfetamin där den övre gränsen egentligen inte finns men då är ju rent (läs inte metabankat) tjack inte lika rushvänligt heller och är rätt mjukt även i höga doser.

Dokumentären:

Four Corners - The Ice Age Documentary
http://www.youtube.com/watch?v=yxKst8BaPbc

EDIT: såg klassikern Spun igår, gick faktiskt på tv när jag zappade runt vilket mästerverk blir bara bättre och bättre för varje gång man ser den. nya detaljer man missat osv.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-11-03 kl. 20:57.
Citera
2012-11-05, 01:04
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Var det i den här tråden jag frågade om min överdos tidigare under dagen? Mitt inlägg och de som svarade mig är spårlöst försvunna. Kan meddela arr jag ringde till sjukhuset och efter att ha blivit skickad mellan olika avdelningar, där alla hade gptt hem för dagen så ingen svarade i telefon, då blev jag rekokomendrad att stanna hemma och äta mycket benso. Undrar just vad en läkare menar med "mycket" banso? Hehe.

Känner mig förövrigt helt återställd nu. Lite bensad fprtfarande. Ber om ursäkt om detta skulle fel tråd.

Undrar fan om jag bara har drömt ihop inläggen som jag skrev och svaren som jag fick...? Jag var ju lagom borta vid tidpunkten.
Citera
2012-11-05, 07:44
Medlem
Jonashss avatar
Jag fick tjack en gång också som det var riktigt överdrivet bra drag i, med stark återdoseringssug. Jag vet inte om jag vågar dra den hära jämförelsen men någon sa till mig efteråt att det var metamfetamin jag hade fått istället för amfetamin. Jag har nästan haft svårt att tro detta då priset på meta ska vara mer än på vanligt amfetamin. Däremot så var tjacket genomskinligt, och såg ut som glas, dock inte lika kristallklart som man ser på filmer och sånt. Det var lite gult också, om möjligt inte lite åt det bruna hållet också kanske. Synd att jag inte provade på att röka det, för hade det funkat att röka så hade det nog med stor sannolikhet varit meta.
Citera
2012-11-05, 08:46
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonashs
Jag fick tjack en gång också som det var riktigt överdrivet bra drag i, med stark återdoseringssug. Jag vet inte om jag vågar dra den hära jämförelsen men någon sa till mig efteråt att det var metamfetamin jag hade fått istället för amfetamin. Jag har nästan haft svårt att tro detta då priset på meta ska vara mer än på vanligt amfetamin. Däremot så var tjacket genomskinligt, och såg ut som glas, dock inte lika kristallklart som man ser på filmer och sånt. Det var lite gult också, om möjligt inte lite åt det bruna hållet också kanske. Synd att jag inte provade på att röka det, för hade det funkat att röka så hade det nog med stor sannolikhet varit meta.
Meta i sverige är ju sällan rent meta, utan bara metablandat vanligt tjack.

och all meta är ju långt i från crystal-meth det är ju en förfinad/starkare version av pulvermeta som jag förstått det, crystal är om inte helt frånvarande, väldigt ovanligt.. dock i australien, asien (där det smugglas till australien) och usa (där det mesta crystal-meth kommer från stora, riktiga labb i mexiko)
Citera
2012-11-05, 22:17
Medlem
undervattenfisks avatar
Såg idag på ett bättre säljforum som jag inte nämner namnet på ens att det är en snubbe där som får in chrystal-meth inom en snar framtid, vem tror du ska köpa? JAG!
Citera
2012-11-06, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glowy
Inte många här inne verkar ju veta mycket om crystal meth/ice/metamfetamin/chabu etc etc på riktigt, mer än de sett på youtube. Och det är STOR skillnad på tjack och meth. Meth är fan så mycket bättre. Och värre att tända av på förstås. Nu är jag väldigt intresserad av om det existerar riktigt crystalmeth i sverige (har själv gått på det i ca ett år och dagligen i asien) (har annars tagit droger till och från i tio år)

Med crystal meth menar jag inte något pulver eller tabletter eller kletiga klumpar eller något crap som någon säger är meth utan riktiga knastriga torra kristaller som liknar glasbitar. Riktigt meth har ingen direkt färg, är mer som vitaktigt glassplitter (kan vara gulaktigt men då kan det också vara giftigt, göra dig konstig i huvudet, yrsel, annat skit). Om man tar en riktigt högkvalitativ kristall av meth och trycker den mellan naglarna ska den brista i små stavar/ symmetriska splitter men stavformade. Om man lägger den i vatten ska den inte skjunka utan reagera kemiskt med vattnet och hoppa runt på ytan tills den löses upp.

Om man skjuter riktigt meth så behöver man inte värma lösningen, man bara tar kristaller i pumpen, suger upp vatten och skakar.

Har någon tagit detta utomlands och vet vad jag menar?
Finns det i Sverige?

Jag är så uttråkad på allt bikarbonattjack på skånska landsbygden att jag snart dör alternativt blir heroinist istället. (nu deltidsjonkar jag)
Kan inte någon som är invigd berätta något så jag iallafall kan dela goda minnen

Finns mycket måste bara veta rätt personer + att det är dyrt
Citera
2012-11-06, 06:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av master415
Finns mycket måste bara veta rätt personer + att det är dyrt
Vad är norm priset för en viss mängd? eftersom det är så pass potent känns det ju som halvgram lika bra kan säljas som 1or vanligt pulver görs i sverige?

Kristall meta är ju ett måste att testa innan man dör är då ett som är säkert.
Citera
2012-11-06, 06:56
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Vad är norm priset för en viss mängd? eftersom det är så pass potent känns det ju som halvgram lika bra kan säljas som 1or vanligt pulver görs i sverige?

Kristall meta är ju ett måste att testa innan man dör är då ett som är säkert.
Glasbitar går för ~1000kr/g i huvudstaden, +-200.
Citera
2012-12-03, 20:32
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Hur farligt är det att blanda med etylfenidat? Mitt meth tog slut tidigare under kvällen så jag var tvungen att dra en lina etyl. Ser en massa hallisar för tillfället, i övrigt mår jag fint.
Citera
2012-12-03, 21:52
Medlem
Kolatonys avatar
Crystal meth - when performance matters.
Citera
2012-12-04, 16:20
Medlem
Sessan-s avatar
Jag har provat crystal meth när jag bodde ett tag i USA. Har provat "vanligt" amfetamin också. Stor skillnad. Har dock aldrig injicerat något och skulle aldrig göra det. Räcker med att snorta eller bara svälja det.

Min kompis som gav det till mig i USA, berättade att många av hans europeiska kompisar som provat meth gör bort sig rejält. Ingen hajar hur starkt det är och många har visst fått rejäl fradga i munnen hos honom

Jag lyssnade på hans råd och tog bara en liten bit. Man blir helt kristallklar i huvudet, fick ingen avtändning heller men det kanske berodde på att jag tog så lite...

Shyssta grejer iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in