2015-02-26, 16:59
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Okej

nemen jag fick tag på ett "pulver" som skulle vara kokain. Men det såg mer ut som typ "Flingsalt"/Kristaller så undrade om det var så MDPV ser ut!

Munnen domnade bort direkt, och näsan om man snorta. Verkligen pyttelite fick hjärtat och pulsen att rusa. Så det var starkt... Undrar bara vad jag fick.. rätt elakt att sälja mdpv som kokain kan ja tycka.. Lite skillnad i dosering

hm, men om man skulle jämföra dospotensen så ligger kokain ganska nära en då, i alla fall bra kola, du vet ta en nyckel & så.. verkar konstigt om någon säljer det som mdpv, tror inte det är så lätt att få tag på längre, men kan ha fel..

MDPV är som att vara han i Matrix (för att citera BFC) man rör sig liksom snabbare än verkligheten, eller tycks i varje fall göra det, bästa känslan

Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Är meth ens värt att lägga pengar på om man inte vill köra IV?

Vad jag vet så kickar det ganska ashårt vid rökning också..
Citera
2015-02-27, 12:58
Medlem
VVCs avatar
Någon som har testat det Mexikanska-dunder methet? Det som dom alltid visar i program som DrugInc som verkar vara så jävla potent?
Citera
2015-02-28, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
hm, men om man skulle jämföra dospotensen så ligger kokain ganska nära en då, i alla fall bra kola, du vet ta en nyckel & så.. verkar konstigt om någon säljer det som mdpv, tror inte det är så lätt att få tag på längre, men kan ha fel..

MDPV är som att vara han i Matrix (för att citera BFC) man rör sig liksom snabbare än verkligheten, eller tycks i varje fall göra det, bästa känslan

Jag köpte det i new york på så "badsalt" e väl vanligt där kanske...
men kan utesluta väl Crystal Meth också eftersom tandköttet domna bort..

iallafall det var kristaller, inte pulver. Kristaller som inte klibbade ihop.. kanske kastade bort typ Top grade Kola haha va vet ja! va ju en ganska risig snubbe ja köpte de av som va shysst o verkade känna rätt många. Colan hade han på sig sen gick han nåra meter längre bort o fixa gräs...

men kan langa upp en bild.

https://anonfiles.com/file/fb7d2a753d9b2ae6b836a13bc8235950

Som du ser det är finkornigt...
Senast redigerad av Detevigaaviga 2015-02-28 kl. 18:08.
Citera
2015-03-01, 07:19
Medlem
davvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Jag köpte det i new york på så "badsalt" e väl vanligt där kanske...
men kan utesluta väl Crystal Meth också eftersom tandköttet domna bort..

iallafall det var kristaller, inte pulver. Kristaller som inte klibbade ihop.. kanske kastade bort typ Top grade Kola haha va vet ja! va ju en ganska risig snubbe ja köpte de av som va shysst o verkade känna rätt många. Colan hade han på sig sen gick han nåra meter längre bort o fixa gräs...

men kan langa upp en bild.

https://anonfiles.com/file/fb7d2a753d9b2ae6b836a13bc8235950

Som du ser det är finkornigt...

Har ytterst knapp erfarenhet av kola då jag tyckt det är rätt tråkigt de få gånger om året jag tar det. Men iaf, vill minnas att kola även förekommer i så kallade flakes, typ "peruvian flakes". Kanske kan ha varit något sådant? Eller crack
Citera
2015-03-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Har ytterst knapp erfarenhet av kola då jag tyckt det är rätt tråkigt de få gånger om året jag tar det. Men iaf, vill minnas att kola även förekommer i så kallade flakes, typ "peruvian flakes". Kanske kan ha varit något sådant? Eller crack

Kokain är inte kristallint. Anledningen till att det finns termer som flake och fishscale när man pratar kola är att det refererar till hur det ter sig när man krossar det. Istället för att det pulveriseras eller blir klumpar så går det sönder i form av skärvor. Som keramik eller något annat som "skärvar" sig.
Citera
2015-03-04, 21:55
Medlem
creepyones avatar
Dont do meth kids!!! it will fuck you up
Citera
2015-04-24, 23:36
Medlem
esants avatar
Ni som har testat meth, är den lik någon CS? Bara nyfiken. Tänkte att den möjligtvis är lite som någon av -CMC-substanserna (förutom ruslängden) eftersom man hör den beskrivas som väldigt euforisk och stark.
Citera
2015-04-25, 19:37
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Ni som har testat meth, är den lik någon CS? Bara nyfiken. Tänkte att den möjligtvis är lite som någon av -CMC-substanserna (förutom ruslängden) eftersom man hör den beskrivas som väldigt euforisk och stark.
Man känner att de är mycket potentare/starkare än vad tjack är och ger mer "påtänd" känsla. Kroppen tar mer stryk av de (åhfan?!) också, både psykiskt och fysiskt.

Kicken däremot, de är där iaf jag känner störst skillnad. Kicken på meth är kortare än på tjack men slår snabbare och bra mycket hårdare. Är man för kickkåt så blir ruset därefter också, man får kicken varje gång men till slut så får man bara mer och mer ångest efter varje panna...

Nu lägger jag metat på hyllan ett tag framöver och går tillbaka till tjacket
Citera
2015-04-28, 02:40
Medlem
leddans avatar
Svårt och få tag i?
Citera
2015-04-28, 04:22
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leddan
Svårt och få tag i?

Sitter med en påse ren metamfetamin framför mig nu, och det är för mig enkelt att få tag i just NU. Jag tar inget av det såklart, det är för starkt för vardagar, men det finns mycket mindre än vanligt affe och till och med kola, men det finns jättemycket rent metamfetamin-hcl salt i rätt kretsar av bra vänner. Detta bankas alltid ut innan det når gatan, eller bankas med vanligt amfetamin - i regel i alla fall. Det går säkert fixa rent meta på gatan om du har otrolig tur men annars brukar det behövas att man är nära vän med en whole-sale dealer.

Men du kan säkert få det i rätt kretsar utan att vara i den situationen, men det är väldigt väldigt sällsynt i sin rena form som sagt generellt sett på gatan. Det är en för potent drog. Ren meta är potentare än ren affe. 0,3g räcker enkelt en hel helg. ENKELT.
Citera
2015-04-28, 06:47
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Sitter med en påse ren metamfetamin framför mig nu, och det är för mig enkelt att få tag i just NU. Jag tar inget av det såklart, det är för starkt för vardagar, men det finns mycket mindre än vanligt affe och till och med kola, men det finns jättemycket rent metamfetamin-hcl salt i rätt kretsar av bra vänner. Detta bankas alltid ut innan det når gatan, eller bankas med vanligt amfetamin - i regel i alla fall. Det går säkert fixa rent meta på gatan om du har otrolig tur men annars brukar det behövas att man är nära vän med en whole-sale dealer.

Men du kan säkert få det i rätt kretsar utan att vara i den situationen, men det är väldigt väldigt sällsynt i sin rena form som sagt generellt sett på gatan. Det är en för potent drog. Ren meta är potentare än ren affe. 0,3g räcker enkelt en hel helg. ENKELT.

Vilket län bor du i? I norra Sverige är det inte det vanligaste
Citera
2015-05-03, 21:16
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Vilket län bor du i? I norra Sverige är det inte det vanligaste

GBG-trakten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera