2007-10-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Vårt tjack är väl rätt så mer flummigt och mysigt eller?

Meth mer uppåt?

Vet inte?
Tänkte komma över till dig inatt och jämföra
(det var inte fiska, bara skojigt)
Citera
2007-10-12, 20:32
Medlem
japan

Meth var en laglig medicin väldigt länge i japan
så de har en tradition av methbruk
men sedan är fest och ravekulturen STOR i Japan, mycket mer än här
tror unga japaner oftare blir hooked för de hatar det traditionella jobbandet etc...
Citera
2007-10-12, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glowy
Vet inte?
Tänkte komma över till dig inatt och jämföra
(det var inte fiska, bara skojigt)

Ta med dig ett par kinky japanbrudar

Då man blir rätt kinky på uppått så börjar det klarna varför japanska porrisar alltid är så jävla äckligt perversa
Bukkake- ett gäng helspeedade japaner som runkar i tio timmar och sprutar ner en liten söt skolflicka storgråtande.
Citera
2007-10-12, 20:44
Medlem
pilatuss avatar
Citat:
De effekter jag helst slipper med vanligt tjack är :
bikarbonatsmix och diverse andra skitmixer
bensinlukt, andra konstiga lukter
löser sig inte
gör mig inte euforisk bara klarvaken
går ur kroppen för snabbt
kramp i diverse hemliga kroppsdelar
och alla andra kroppsdelar

Vilka effekter tyckte du att du saknade, och vart tog du det?

Jag tog det här i Sverige.

Självklart jämför jag ju inte det med tjack som är bankat med tvättmedel och bakpulver.

Jag tyckte att det var för starkt, jag blev helt kokt i skallen och kunde inte flumma, det var en riktig slägga, jag blev helt hispig och satt typ och frustade i en timme innan jag kom till sans igen. Tjack är lagom milt och trevligt. Man blir vaken, är social, får gåshud och blir osmakligt kåt, det duger för mig. Metandet lämnar jag åt de hårda karlarna här i världen.
Citera
2007-10-12, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pilatus
Jag tog det här i Sverige.

Självklart jämför jag ju inte det med tjack som är bankat med tvättmedel och bakpulver.

Jag tyckte att det var för starkt, jag blev helt kokt i skallen och kunde inte flumma, det var en riktig slägga, jag blev helt hispig och satt typ och frustade i en timme innan jag kom till sans igen. Tjack är lagom milt och trevligt. Man blir vaken, är social, får gåshud och blir osmakligt kåt, det duger för mig. Metandet lämnar jag åt de hårda karlarna här i världen.

De hårda karlarna och så jag; en ganska smal grönögd blond tjej
Jag får samma effekt på meth med, men jag kanske har adhd eller nåt?
Nä jag vet inte, men jag brukade ofta blanda med piller eller allra helst riktigt bra opium... störtskönt.
Citera
2007-10-17, 23:27
Medlem
ViceSquads avatar
Meth är den smartaste drogen!
Citera
2007-10-20, 02:41
Bannlyst
Är det inte väldigt höga straff på tyngre droger i Japan? Har hört det från lite nära o kära
Citera
2007-10-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Is0la
Är det inte väldigt höga straff på tyngre droger i Japan? Har hört det från lite nära o kära

Jo fast det struntade man ju i då...Tror 7 år är minimumstraffet.. för innehav alltså.
Citera
2007-10-20, 14:40
Bannlyst
Citat:
Jo fast det struntade man ju i då...Tror 7 år är minimumstraffet.. för innehav alltså.

haha, strunta ni helt i straffet? Kan va det hårdaste jag har hört
Citera
2007-10-20, 14:59
Medlem
2500s avatar
Jag har aldrig provat crystal meth, men varför skulle det skilja sig från annat meth som finns. Det är väll bara det att folk inte pallar att kristallisera lika seriöst i slutet samt kanske inte orkar kyla ned det när man kristalliserar så att det inte blir stora kristaller och då endast pulver?

Det lär ju inte vara någon skillnad på rusen förutom att riktiga kristaller är ju svåra att banka

Men som sagt, har ingen aning bara läst om detta
Citera
2007-10-20, 16:54
Medlem
apanpapan2s avatar
Citat:

Innehav av hur mycket? Eller spelar mängden ingen roll i det japanska rättssystemet?

Glöm det läste inte igenom inläggen ordentligt
Citera
2007-10-20, 19:22
Medlem
jo

Det lär det väl göra, jag bara minns att mitt ex sa att det var sju år för att bara vara påtänd. Jag har inte läst några av deras lagar, men det är klart att deras rättsystem i många fall måste likna vårt, förutom att det är strängare, man får inte sova så mycket man vill och inte äta vanlig mat. Men i det distrikt där de flesta utlänningar håller till "Roppongi" är ju större delen på droger då och då, polisen gör inte så hemskt mycket där enligt min erfarenhet. Därmed inte sagt att jag rekommenderar att åka till Roppongi och knarka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in