2012-12-04, 16:33
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessan-
Jag har provat crystal meth när jag bodde ett tag i USA. Har provat "vanligt" amfetamin också. Stor skillnad. Har dock aldrig injicerat något och skulle aldrig göra det. Räcker med att snorta eller bara svälja det.

Min kompis som gav det till mig i USA, berättade att många av hans europeiska kompisar som provat meth gör bort sig rejält. Ingen hajar hur starkt det är och många har visst fått rejäl fradga i munnen hos honom

Jag lyssnade på hans råd och tog bara en liten bit. Man blir helt kristallklar i huvudet, fick ingen avtändning heller men det kanske berodde på att jag tog så lite...

Shyssta grejer iaf

Jag har rökt en del meth i Asien. Samt här hemma i Sverige. Det är jävligt beroende framkallande. Dock så får jag ingen at. Men är man vaken några dygn på det spökar det rejält. I Asien ligger priserna beroende på land mellan ungerfär ~300 kr-1000 kr gramet. Om man har kontakter där kan man få det billigare.
Citera
2012-12-04, 16:47
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Jag har rökt en del meth i Asien. Samt här hemma i Sverige. Det är jävligt beroende framkallande. Dock så får jag ingen at. Men är man vaken några dygn på det spökar det rejält. I Asien ligger priserna beroende på land mellan ungerfär ~300 kr-1000 kr gramet. Om man har kontakter där kan man få det billigare.
Vilka länder är det billigast? Thainissarna kör ju hårt på glas i Sverige iaf.
Citera
2012-12-04, 19:18
Medlem
WTtjackiss avatar
Trodde inte det var en alltför stor skillnad mellan metamfetamin och till exempel dexamfetamin, eller amfetamin i överhuvudtaget. Vet att det är en skillnad, men hur stor den egentligen är har jag ifrågasatt länge då amerikansk media har en tendens att överdriva faran med drogen till en helt annan nivå.

Frågan är ju också att ifall skillnaden i potens är så jävla stor mellan amfetamin och metamfetamin, så undrar jag varför europa fortfarande flödar utav det gamla hederliga vanliga amfetaminet. Det är ju relativt simpelt att konvertera amfetamin till metamfetamin vad jag vet, och ibland har dom till och med samma precursors. Är det någon som vet varför europa har amfetamin och inte bara meta?
Senast redigerad av WTtjackis 2012-12-04 kl. 19:21.
Citera
2012-12-04, 19:29
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Trodde inte det var en alltför stor skillnad mellan metamfetamin och till exempel dexamfetamin, eller amfetamin i överhuvudtaget. Vet att det är en skillnad, men hur stor den egentligen är har jag ifrågasatt länge då amerikansk media har en tendens att överdriva faran med drogen till en helt annan nivå.

Frågan är ju också att ifall skillnaden i potens är så jävla stor mellan amfetamin och metamfetamin, så undrar jag varför europa fortfarande flödar utav det gamla hederliga vanliga amfetaminet. Det är ju relativt simpelt att konvertera amfetamin till metamfetamin vad jag vet, och ibland har dom till och med samma precursors. Är det någon som vet varför europa har amfetamin och inte bara meta?
Kommer ju mer och mer metamfetamin till Sverige och vanligt gatuamfetamin med meta i har enligt mina äldre tjackvänner varit realitet i 10 år.
Citera
2012-12-05, 17:45
Medlem
Någon som kombinerat ice med ecstacy under samma race? Hur var det?
Citera
2013-03-11, 17:22
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Fan i helvete vad jag saknar crystal meth. Verkar ju vara näst intill helt omöjligt att komma över nuförtiden, främst för att tullen har börjat hårdbevaka brev från UK. Finns det någon CS som ens kan mäta sig med meth? Vanligt tjack, kola, crack o.s.v. är ju rent bajs i jämförelse. Fan vad jag ångrar att jag inte köpte på mig ett jävla hekto innan methtyskarna på SR började scamma. Var typ två månader sist jag rökte meth och fortfarande känner jag ett sånt oerhört jävla sug efter det.

Varför har inte drogen slagit igenom i Europa för egentligen? Visst, det är svårare att få tag på precursors här vad jag har förstått, men med tanke på hur sjukt jävla mycket bättre meth är jämfört med allt annat så borde det ju kunna slå igenom något mer än vad gjort det tycker man.
Citera
2013-03-12, 15:09
Medlem
FRÅGA MIG VAD NI VILL OM METH! Jag har sett nästan alla bb!
Citera
2013-03-12, 15:53
Medlem
kputzkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martfejs
FRÅGA MIG VAD NI VILL OM METH! Jag har sett nästan alla bb!

ok, "mr know it all" jag har hört att kristal meta återkristaliseras i lungorna om man håller röken inne för länge, synpunkter på det påståendet?
Citera
2013-03-12, 15:57
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki
ok, "mr know it all" jag har hört att kristal meta återkristaliseras i lungorna om man håller röken inne för länge, synpunkter på det påståendet?

Nää meth är vattenlösligt. Återkristalliseras inte.
Citera
2013-03-12, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki

Såg på en dokumentär i natt och då sa en kille att man inte får hålla röken inne för länge just pga det du skrev.
Citera
2013-03-12, 16:01
Medlem
Anhedonias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Såg på en dokumentär i natt och då sa en kille att man inte får hålla röken inne för länge just pga det du skrev.

Såg också den. Det är en drogmyt.
Citera
2013-03-12, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sessan-
Jag har provat crystal meth när jag bodde ett tag i USA. Har provat "vanligt" amfetamin också. Stor skillnad. Har dock aldrig injicerat något och skulle aldrig göra det. Räcker med att snorta eller bara svälja det.

Min kompis som gav det till mig i USA, berättade att många av hans europeiska kompisar som provat meth gör bort sig rejält. Ingen hajar hur starkt det är och många har visst fått rejäl fradga i munnen hos honom

Jag lyssnade på hans råd och tog bara en liten bit. Man blir helt kristallklar i huvudet, fick ingen avtändning heller men det kanske berodde på att jag tog så lite...

Shyssta grejer iaf

Citerar det fetstilta: Hade en bekant förut som tydligen också hade gått på riktigt meta i några dagar istället för det vanliga tjacket som han hade gått på i kanske 15 år. Han hade också fradga i munnen och dreglade en del, såg helt förstörd ut. Så man ska ta det försiktigt med sånt, om man ens får tag på det i Sverige. Förmodligen var det ful-meth och inte rena kristaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in