2026-02-09, 20:00
Bannlyst
Finns detta i Sverige numera?
Citera
2026-02-09, 20:05
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Jag har rökt det och det är bra tryck i grejjerna, jag blev glasklar och körde ett fyradygns race
Citera
2026-03-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag och vännen testade 0.1g var först på någon meter och det löste sig lika snabbt som kokain och smakade eller luktade inget direkt. Sved lite på tungan när jag la lite lite meta där för att smaka men det var allt, samt lite beska.

0.1an gav en varm och mjuk skjuts med kalla och varma ånger i munnen. 0.15g på 1.5 meter vatten var mitt sweetspot med en väldigt påtaglig skjuts samt ett väldigt rent meta rus

Menar du att du intog de 0.1-0.15 oralt?
Citera
2026-03-07, 11:59
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selfstorage
Menar du att du intog de 0.1-0.15 oralt?

IV (intravenöst).
Senast redigerad av jakirosmother 2026-03-07 kl. 12:09.
Citera
2026-03-07, 12:19
Medlem
Hur är uppskattad dosering rövpanna på crystal meth jämfört med rövpanna tjack?
Citera
2026-05-30, 02:45
Medlem
Pedris avatar
Min langare kan bara fixa meth och jag undrar:

Vad är farorna jämfört med vanligt amfetamin? Vad är fördelarna? Vanligt amfetamin kan jag kontollera utan problem och har bara varit positivt i mitt liv. Jag har dock en tendens att ta andra droger för långt så som alkhol och kokain.

Jag vill inte röka eller injecera. Kan man snorta eller svälja det?
Citera
2026-05-30, 06:45
Medlem
su9741s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedri
Min langare kan bara fixa meth och jag undrar:

Vad är farorna jämfört med vanligt amfetamin? Vad är fördelarna? Vanligt amfetamin kan jag kontollera utan problem och har bara varit positivt i mitt liv. Jag har dock en tendens att ta andra droger för långt så som alkhol och kokain.

Jag vill inte röka eller injecera. Kan man snorta eller svälja det?
Meth känns så pass naturligt att du inte inser hur påverkad du faktiskt är vilket kan lätt till överdos😁 Hände mig
Citera
2026-05-30, 18:55
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av su9741
Meth känns så pass naturligt att du inte inser hur påverkad du faktiskt är vilket kan lätt till överdos😁 Hände mig

Inte inser hur påverkad man är? Jag har testat två gånger med kristaller, krossade och tog nasalt. Första gången så räckte 0.35g i ett helt dyng. Mådde som på Amfetamin fast med en stark eufori, lite åt mdma hållet men inte lika starkt. Så vet inte vad du provat men jag blev bra påverkad båda gångerna jag provade.
Citera
2026-06-21, 22:05
Medlem
Imponerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollgrodus
Finns detta i Sverige numera?

Finns på Flugsvamp med Dead Drop i Malmö eller via PostNord för den som vågar sig på det numera. 2 gram för 999:- men ska tydligen vara bra.

Anledningen att Meth är så pass ovanligt i Sverige är nog till stor del att vanligt tjack är så populärt här, alla undersökningar de gör när de kollar avloppsvattnet eller hur fasen de funkar så hamnar svenskarna i topp gällande amfetamin. Men å andra sidan borde de rimligen finnas en marknaden för meth också när tjack är så populärt.

Enda stället jag stötte på det frekvent, klubbar och dealers i gattuhörn, var i Prag. Ingen aning om varför de var så mycket meth där, men hört att de är vanligt i Tjeckien och inte bara min erfarenhet de handfull gånger jag besökt huvudstaden. (som jag rekommenderar btw)
Citera
2026-06-22, 10:58
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad

Anledningen att Meth är så pass ovanligt i Sverige är nog till stor del att vanligt tjack är så populärt här, min erfarenhet de handfull gånger jag besökt huvudstaden. (som jag rekommenderar btw)

Det är ovanligt TROTS inte på grund av det du säger .
Är övertygad om att ifall Crystal meth skulle finnas i mer tillgämgligt i Sverige skulle tjackisarna älska det och det skulle ta över och dominera marknaden utöver övrigt tjack .

Att det inte är vanligare i Sverige beror på att de faktorer som fick meth-epidemin blomma i USA (t ex tillgången på receptfritt efedrin och därmed möjlighet att koka kristaller enkelt ) inte fanns i Sverige. Nu när det strypita i USA så finns en stark infrastruktur av organiserade stora gäng som kan tillverka i Mexiko vilket ger en ganska nära tillgång

I Europa har det blivit svårare med prekursorerna, och man har tvingats tillverka tjack med billigare metoder med kinesiska kemikalier.

Sen är marknaden i Sverige byggt på att massa olika småaktöree tar in olja eller sulfat ochv det vankas i varje led - så därför är kvalitén på gatan ganska låg och smutsig.

Skulle vi ha stora gäng som konkurrerade om marknaden och om det oftare var kristallform än sulfat gissar jag kvalitén skulle vara högre generellt. Även om man ju kan banka och återkristllisera chrystal också kanske det inte skulle ske i samma omfattning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in