Citat:
Ursprungligen postat av
Rakii
Äldreomsorgen är en väldigt bra och rolig bok, mitt bästa minne av boken är Morfar och Pyrets krogrunda i Skellefteå!

Hehe, det verkar vara en sån bok som man antingen älskar eller, snudd på, hatar ...
Men jag ser fram emot att läsa den. Jag har bläddrat lite grand i den, och dialekten som den är skriven på verkar vara lite svår att förstå emellanåt. Hade du svårt med det?