Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kul att höra, frågan är bara vilken man skall börja med... Någon bok du tycker speciellt om som man bör börja med?
Mja, beror väl på om du vill läsa skönlitterärt eller inte. Jag hade nog först gett mig på
Världens dåligaste språk (var bara beredd på Lindströms väldigt liberala syn på språket!

), sedan tagit
Tre män i en båt, därefter
Jordens smartaste ord osv för variationen.