Citat:
Ursprungligen postat av qapmoc
Oj det måste bli en hel del böcker, är avundsjuk på den tid du har till ditt förfogande. Favoritförfattare?
Är som sagt fortfarande arbetslös efter gymnasietiden och sjukskriven, så som jag sade blir det en jävla massa läsning. Är inne på min tredje bok denna veckan nu, Aniara av Harry Martinson som jag lär slutföra ikväll så jag kan börja med Norrlands Akvavit i morgon av Torgny Lindgren.
Min absolut favoritförfattare är Albert Camus då jag gillar filosofi och existensiallistiska böcker, Främlingen är min favoritbok. Andra jag gillar är b.la Kafka, Burroughs (William S.), Jack Keruac, Hunter S. Thompson, Charles Bukowski, Fjodor Dostojevskij och Jean-Paul Sartre b.la.