Köpte senast Glenn Lauritz bok - Jack uppskäraren som jag nu ska ge mig på.
Anledningen att jag köpte den var att jag intresserar mig av händelserna och gärna ville lära mig mer. Förslaget om just denna boken som skildrar händelserna fick jag på Flashback.
Fear and Loathing in Las Vegas
The Rum Diary
Hell´s Angels
Tänkte att det vore god tid till att börja komplettera bokhyllan med några titlar till av Hunter S. Thompson då jag inte läst så värst mycket utav honom tidigare. Vill passa på att tacka Dr. Glas på här på litteraturforumet för vägledning och tips!
Fear and Loathing in Las Vegas
The Rum Diary
Hell´s Angels
Tänkte att det vore god tid till att börja komplettera bokhyllan med några titlar till av Hunter S. Thompson då jag inte läst så värst mycket utav honom tidigare. Vill passa på att tacka Dr. Glas på här på litteraturforumet för vägledning och tips!
No sweat! Jag antar att du delger oss dina reflektioner i korrekt tråd efter läsning? Just The Rum Diary ska bli intressant att höra vad du tycker om.
No sweat! Jag antar att du delger oss dina reflektioner i korrekt tråd efter läsning? Just The Rum Diary ska bli intressant att höra vad du tycker om.
Ja! Böckerna blir antagligen skickade i morgon från Adlibris så framåt slutet av veckan kan jag börja med att läsa Hell´s Angels. Kommer nog bli riktigt grymt i synnerhet med dokumentären jag ska se (om) ikväll, kommer tillföra mer substans till läsningen kan jag ana. Recensioner kommer dyka upp i tråden för det ändamålet, ska först beta av ett par Paasolinna-böcker lagom till dessa kommer.
Ja! Böckerna blir antagligen skickade i morgon från Adlibris så framåt slutet av veckan kan jag börja med att läsa Hell´s Angels. Kommer nog bli riktigt grymt i synnerhet med dokumentären jag ska se (om) ikväll, kommer tillföra mer substans till läsningen kan jag ana. Recensioner kommer dyka upp i tråden för det ändamålet, ska först beta av ett par Paasolinna-böcker lagom till dessa kommer.
Spontanköpte Daniel Sjölins bok Världens sista roman på Åhlens under kvällen. Läste lite slött i den en gång på biblioteket men då vågade jag inte låna hem den, då jag fann den lite väl pretentiös och experimentell i all sin meta. Men nu ska jag slå hål i saken och se vad den egentligen går ut på.