Ovanstående kan vara det roligaste jag har läst, jag kan tyvärr inte bjuda på något liknande men en liten berättelse kan jag dela med mig av.
Under min första semestervecka denna sommar åkte jag och flickvännen ut till en stor båtklubb för att bada vid den lilla stranden som finns där, kl var väl runt 21:00 när vi kom dit så det var inte så mycket folk i rörelse och stranden var tom.
Vi knallar ut i vattnet och då både hon och jag är rätt kåta av oss så började vi smeka varandra och klä av oss badkläderna. Jag hittade en sten på botten som jag la över kläderna så att de inte skulle flyta iväg och sen satte vi gång.
Hon hoppade upp i min famn där jag stod i vattnet och började rida mig, vi hörde röster utifrån sjön men då vi var skyddade av vattnet fortsatte vi knullandet.
Rösterna kommer närmare så vi lugnar oss lite, jag är fortfarande i henne men inte lika hetsiga rörelser.
Plötsligt kommer en båt runt udden och lägger ankar 20 meter ifrån oss. Smått förnärmade men samtidigt upphetsade av tanken att det är folk så nära inpå så fortsätter vi.
I båten är det fyra ungdomar i våran ålder som börjar bada från båten.
Vi fortsätter tills vi båda kommer, lite halv-diskret då ungdomarna plaskar runt bara ett 10-tal meter ifrån oss.
När vi insåg att dom antagligen inte kommer lämna platsen på ett tag var det bara att försöka fiska upp badkläderna och klä på oss så diskret som möjligt.
Jag tror inte att dom såg vad vi höll på med, men dom fattade nog när dom såg ett par stå tätt intill varandra väldigt länge och sen började plaska runt och fumla med badkläderna.