2010-08-12, 12:49
Medlem
En rätt nära kill kompis berättade att han knullat med en tjej ( hon hade föriövrigt ridigt han just då) så utbrast hon ''look at my horse, my horse is ameziing!''
Helfestligt tyckte jag, allmänt otändande tyckte han..
Citera
2010-08-18, 23:19
Medlem
Mitt sjukaste minne sexuellt måste nog vara min trekantsdebut.

Hade träffat en brud på en site för sexkontaker och vi fattade tycke för varandra men hon bodde/bor en bit utanför Gävle och jag i Täby så det verkade inte bli någon träff för oss.
En natt så pratade jag med henne och hon sa att hon var så jävla kåt (hennes ord) och ville träffa mig i skrivande stund. Jag förklarade att jag gärna hade kommit om det inte varit en vardag och arbete som väntade dagen efter. Hon kontrar då med att hon visat min profil för sin väninna och till min förvåning/glädje så visade det sig att dom tydligen båda var BS och hade tidigare erfarenhet av att dela på en kille. Jag vart mållös och det tog väl några minuter innan jag kunde tänka ordentligt igen.
Jag sa att skulle hoppa in i bilen och åka på en gång. Sagt och gjort så fann jag mig själv 1.5h senare i hennes hemort och jag knackade på hennes dörr med en spänning i kroppen som jag inte känt sedan jag skulle förlora oskulden. Hon öppnar dörren och hälsar mig lite nervöst medans hennes väninna sedan kommer och ger mig en kram och en puss på kinden. Denna kvinna hade jag aldrig sett och det visade sig att hon var en MILF på 41 år. Vi gick in och satte oss i soffan och drack lite kaffe och pratade en stund och det visade sig att även tjejen jag ursprungligt pratat med hade barn som var hemma men han sov och hade feber så vi fick vara tysta medans vi pratade. Plötsligt känner jag MILFens hand glida upp längs mitt lår och mot mitt skrev där hon började smeka min redan halvhårda kuk genom jeansen. Hon sa att det var dags att bege sig till sovrummet och det gjorde vi. Vi klädde av oss och dom började med att gemensamt suga mig så kuken blev riktigt hård. Jag sa åt tjejen jag haft kontakt med att gränsla mitt ansikte så jag kunde slicka henne medans väninnan hade munnen full. Hon satte sig över mig och jag började slicka henne samtidigt som väninnan gränslade mitt skrev och började rida mig. Jag märkte att tjejen var nära att komma så jag mumlade fram att jag ville att väninnan skulle timea sin orgasm med tjejens och efter någon minut kom båda nästan samtidigt. Dom bytte sedan plats och jag slickade nu milfen medans tjejen red mig och dom kom snart igen. Då kände jag att jag ville ta tjejen analt bakifrån och hon svankade fint och särade skinkorna för mig. Väninnan låg brevid och smekte sig medans jag sakta sakta började försöka pressa in ollonet i hennes trånga anal.

Då smäller plötsligt sovrumsdörren upp och hennes 5åriga son kliver in och ser mig stå och försöka få in min kuk i hans mammas stjärt medans hon gnyr högt. Jag flyger snabbt upp på fötterna och greppar en bh för att skyla mig själv med. Tjejen virar snabbt täcket runt sig och tar med sonen ut och stänger dörren efter sig. Jag och väninnan tittat på varandra med stora ögon och det är knäpptyst någon minut innan hon säger "Äh, han såg nog inget. Kom och knulla mig i anal så länge tills hon kommer tillbaka. Jag lyckas stama fram något i stil med "öhhh... uhmmm.. va? Hur ska det gå till frågar jag samtidigt som jag drar bort bhn för att nu visa en väldigt slak kuk. "Det ordnar jag säger hon med ett leende och börjar suga mig djupt med en blick som endast verka säga "knulla mig, knulla mig hårt" men hennes försök gav inga resultat. Kuken höll sig slak då jag endast kunde tänka på hur jag ärrat denna stackars pojke för livet. Det är nu jag även berättar att denna tjejen hade en sambo som jobbade på annan ort i veckorna... Jag började dra på mig mina kläder och sa att jag var tvungen att åka då det delvis var jobb imorgon och sen även för att jag nu var funktionshindrad sexuellt för den närmaste framtiden. Jag sa artigt hej då och åkte sedan hem med en sådan känsla av olust i kroppen och ett sjukt dåligt samvete.

Dom har hört av sig åtskilliga gånger efter det men jag har tackat nej till ytterligare träffar då den ungens blick fortfarande finns etsad på min hornhinna när jag tänker på dom två.

PS. Jag önskar detta eller delar av det var "förskönat" och påhittat med vartenda ord är sanning och den natten finns fortfarande på mitt samvete DS
Senast redigerad av joelkil 2010-08-18 kl. 23:25.
Citera
2010-08-19, 11:10
Medlem
Sevenfoldeds avatar
Ovanstående kan vara det roligaste jag har läst, jag kan tyvärr inte bjuda på något liknande men en liten berättelse kan jag dela med mig av.

Under min första semestervecka denna sommar åkte jag och flickvännen ut till en stor båtklubb för att bada vid den lilla stranden som finns där, kl var väl runt 21:00 när vi kom dit så det var inte så mycket folk i rörelse och stranden var tom.

Vi knallar ut i vattnet och då både hon och jag är rätt kåta av oss så började vi smeka varandra och klä av oss badkläderna. Jag hittade en sten på botten som jag la över kläderna så att de inte skulle flyta iväg och sen satte vi gång.

Hon hoppade upp i min famn där jag stod i vattnet och började rida mig, vi hörde röster utifrån sjön men då vi var skyddade av vattnet fortsatte vi knullandet.
Rösterna kommer närmare så vi lugnar oss lite, jag är fortfarande i henne men inte lika hetsiga rörelser.
Plötsligt kommer en båt runt udden och lägger ankar 20 meter ifrån oss. Smått förnärmade men samtidigt upphetsade av tanken att det är folk så nära inpå så fortsätter vi.
I båten är det fyra ungdomar i våran ålder som börjar bada från båten.
Vi fortsätter tills vi båda kommer, lite halv-diskret då ungdomarna plaskar runt bara ett 10-tal meter ifrån oss.
När vi insåg att dom antagligen inte kommer lämna platsen på ett tag var det bara att försöka fiska upp badkläderna och klä på oss så diskret som möjligt.

Jag tror inte att dom såg vad vi höll på med, men dom fattade nog när dom såg ett par stå tätt intill varandra väldigt länge och sen började plaska runt och fumla med badkläderna.
Citera
2010-08-23, 23:10
Medlem
buskebuskages avatar
Fest hos kompisens flickvän, slutade i fyrkant med hans flickvän och hennes kompis.
Kompisen (tjejen..) sög av mig i 40 minuter medan jag sov. Bam - örfil och vi bytte partner, fick stånd direkt, tog min kompis flickvän bakifrån med ett finger i rumpan.. På henne..
Citera
2010-08-25, 16:54
Medlem
Okej här är mitt bidrag.

Vi var på klassresa i Lettland, kan notera att vi var bara 2 killar i klassen och resten tjejer. Och en dag på resan så sa jag och min klasskompis ( vi kallar honom göran) ikväll så super vi till det ordentligt, kan för övrigt säga att det var strikt alkoholförbud på resan, så vi var tvungna att sköta det hela snyggt. Sagt och gjort. Kvällen kom och vi började känna oss i bra form. Sen så stötte vi på ett gäng sköna letter på det sunkiga hotellet, och mer sprit blev det. Jag och Göran började då bli lite små kåta och gick in på några klasskamraters rum (tjejer) och frågade om dom ville festa lite med oss. Bara en som nappade.
Vi gick in på vårat rum och fortsatte festandet, vid det här laget var jag riktigt onykter och var halvt däckad. Varpå jag hör Göran och Linda har börjat hålla på lite med varandra. Nice tänkte jag, nu fick man något att somna till. Men då känner jag att Linda börjar hålla på med min kuk och runkar/suger av den som aldrig förr, medan Göran ligger och lapar muff på henne. Det hela slutar med att vi har en riktigt nice 3-kant på det halvsunkiga rummet. Synd bara att hon inte tog den i 2an. Men suga var hon bra på iaf.

Kan tyvärr tillägga att vi alla tre hade partner vi detta tillfälle, men vad gör man inte för ett litet klass knull I en klass gör man saker tillsammans, right? Och aprak var man också.
Citera
2010-08-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joelkil
Mitt sjukaste minne sexuellt måste nog vara min trekantsdebut.

Då smäller plötsligt sovrumsdörren upp och hennes 5åriga son kliver in och ser mig stå och försöka få in min kuk i hans mammas stjärt medans hon gnyr högt. Jag flyger snabbt upp på fötterna och greppar en bh för att skyla mig själv med. Tjejen virar snabbt täcket runt sig och tar med sonen ut och stänger dörren efter sig. Jag och väninnan tittat på varandra med stora ögon och det är knäpptyst någon minut innan hon säger "Äh, han såg nog inget. Kom och knulla mig i anal så länge tills hon kommer tillbaka. Jag lyckas stama fram något i stil med "öhhh... uhmmm.. va? Hur ska det gå till frågar jag samtidigt som jag drar bort bhn för att nu visa en väldigt slak kuk. "Det ordnar jag säger hon med ett leende och börjar suga mig djupt med en blick som endast verka säga "knulla mig, knulla mig hårt" men hennes försök gav inga resultat. Kuken höll sig slak då jag endast kunde tänka på hur jag ärrat denna stackars pojke för livet. Det är nu jag även berättar att denna tjejen hade en sambo som jobbade på annan ort i veckorna... Jag började dra på mig mina kläder och sa att jag var tvungen att åka då det delvis var jobb imorgon och sen även för att jag nu var funktionshindrad sexuellt för den närmaste framtiden. Jag sa artigt hej då och åkte sedan hem med en sådan känsla av olust i kroppen och ett sjukt dåligt samvete.

Dom har hört av sig åtskilliga gånger efter det men jag har tackat nej till ytterligare träffar då den ungens blick fortfarande finns etsad på min hornhinna när jag tänker på dom två.

PS. Jag önskar detta eller delar av det var "förskönat" och påhittat med vartenda ord är sanning och den natten finns fortfarande på mitt samvete DS

Slappna av för sjutton! Grabben var 5 år och begrep inte ett smack vad det var han såg och kommer inte på något sätt att vara ärrad av händelsen. Och ta ditt jävla manliga ansvar och boka in en ny träff med dem och avrapportera hur den går. Och om du inte pallar det så skickar du deras nr till mig så fixar jag det.
Citera
2010-08-26, 22:09
Medlem
Kvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJA
Skön historia som inträffade igår som jag måste få berätta om. Klassiska "en polare" men så var ändå fallet. Kommer klippa in lite text från han själv och skriva en liten grund först.

Började med att vi på dagen snackar på Facebook med en av hans polare som skriver något i stil med "du har inte gräddat henne, du ljuger" Varpå "Jag har inte gräddat henne men jag ska göra snart, hon runkade av mig ju" skrivs tillbaka. Snubben på andra sidan lägger upp printscreen på det hela samtidigt som huvudpersonens syster är en av de gemensam vänner Min kompis får lite panik när han får ett sms med "de där måste kännts tugnt" och säger panikslaget att hans polare måste ta bort bilden vilken också försvinner efter ett tag.

---En massa text---"

Jag fattade fan ingenting. Vad var din roll? Vad hade killens lillsyrra med det hela att göra? Klamydia?
Citera
2010-08-27, 08:45
Medlem
flipsters avatar
Vet inte om det kvalar in här, men det var lite annorlunda och lite småsjuk. I natt hade jag mms-ex-sex! Vi tog bilder på det vi gjorde och skickade till varandra under resans gång. Det funkade i alla fall!
Senast redigerad av flipster 2010-08-27 kl. 08:47.
Citera
2010-08-27, 09:50
Medlem
Walpens avatar
Haha ja jävlar vilken läsning !

Detta hände inte mig utan min far förra året på finlandsfärjan

Jag var över och hälsade på hos honom och han bestämde sig för att far och son, båda singlar, skulle åka båt och knulla på. Sagt och gjort nästa dag var det två dar skön kryssning och förhoppningsvis oförglömliga sexeskapader på g. Vi hade varsin hytt,bredvid varandra, och begav oss till baren för att bli fulla som fan och sedan förhoppningsvis få en donna med till hytten. Jag gav upp vid tre på morgonen men farsan bestämde sig för att försöka ett tag till. Var inte trött så jag läste en roman och hör ungefär en timme senare hur farsan sluddrar i hallen:
"Jävla kort, hur fan fungerar dessa?"
Döm min förvåning när han bankar på dörren till hytten och någon släpper in honom. Orkade inte reagera utan jag fortsatte min läsning. Sedan somnade jag.
Vaknar ungefär åtta på morgonen till ett sjuhelvetes jävla liv.
Tydligen hade far i sin fylla försökt att gå in i fel hytt, där en ännu fyllare gift dam släppte in honom i tron att det var hennes man, och han hade glatt spännit på.
Först på morgonen när kärringens egen man kom till hytten hade "misstaget" upptäckts
Paret bytte snart hytt
Senast redigerad av Walpen 2010-08-27 kl. 09:52.
Citera
2010-08-29, 00:26
Medlem
Staffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Vet inte om det kvalar in här, men det var lite annorlunda och lite småsjuk. I natt hade jag mms-ex-sex! Vi tog bilder på det vi gjorde och skickade till varandra under resans gång. Det funkade i alla fall!

Sånt kan fungera alldeles utmärkt
Citera
2010-08-29, 03:15
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomoremr.niceguy
Slappna av för sjutton! Grabben var 5 år och begrep inte ett smack vad det var han såg och kommer inte på något sätt att vara ärrad av händelsen. Och ta ditt jävla manliga ansvar och boka in en ny träff med dem och avrapportera hur den går. Och om du inte pallar det så skickar du deras nr till mig så fixar jag det.

Säg inte det. Femåringar begriper mer än man tror.
Citera
2010-08-29, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipster

Pics or GTFO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in