Har läst alla inlägg nu, det var jobbigt men värt det!
Här kommer mitt bidrag!
Detta hände förra sommaren då jag var utomlands med familjen, dock var min två år äldre syster med så jag visste att jag skulle ha kul ändå.
En kväll sitter vi och äter på nåt uteställe och hittar några engelsmän på samma restaurang, två killar och en brud. En av killarna var lite snyggare än den ena. Vi börjar prata och de berättar att de ska till ett ställe med liveband och dricka lite öl senare, så jag och min syster följer med.
Väl där började vi dricka som dårar allihop, jag blev såklart snorfull direkt. Fick kontakt med den snyggare killen under kvällen och berättar för min syster att jag vill ha sex med honom, vilket hon tydligen också vill! Jag blir lite grinig eftersom "jag sa det först" och min syster hade pojkvän, men jag sket i det.
-Minneslucka- helt plötsligt sitter vi på hans moppe påväg till hans hotell för att ha trekant, jag, min syster och engelsmannen (Vi kan kalla honom Pelle). Jag som knappt kan stå är fet på, han var snygg och jag ville ligga!
Väl där inne börjar vi, han har min syster i sitt ansikte medan jag suger av honom, allt går bra tills jag känner mig lite illamående och måste spy. vilket jag gör på sängen bredvid min syster och honom.
När de märkt att jag spytt säger min syster något i stil med att hon kanske borde gå och att vi möts på hotellet lite senare.
Av någon anledning tycker Pelle synd om mig och vi går in i duschen för att duscha av mig.
I duschen hinner jag klarna till och fortsätter där jag avslutade - alltså med hans härlighet i min mun. Vi har sex i duschen ett tag för att senare gå över till den andra sängen där vi har ännu mer sex. När vi båda kommit och vi ligger och röker ber jag om ursäkt över mitt lilla "missöde" på hans säng men han säger att det inte var någon fara, så no harm done!
Han skjutsar mig till mitt hotell där jag spyr lite till för att senare däcka.
Han berättade även att han inte ville att min syster skulle vara med egentligen och att om han fick välja så skulle det bara vara jag. Score!
Vi hade även sex flera gånger efteråt men det är en annan historia!