2009-07-22, 02:57
Medlem
DeSupras avatar
Har en polare som jobbar på ambulansen och hans arbetskamrat berättade om klanten som hade bongade-sex via webcam med en brud och fastnade i egna knyt. Kommer inte ihog nu hur många dagar han var fast men d var en en granne eller en släkting som hörde honom tillslut.
Citera
2009-07-22, 02:58
Medlem
vinjars avatar
Det här är några år sedan nu, jag var 16 och det var vinter, det hela börjar på en fest i ett hus som ligger en bit utanför samhället. Färdmedel: Moped.

Ortens välkända *fjortis* var där, något år yngre än mig och hade under en period stött på mig via sms och telefon, och även uttryckt en viss kärlek för mig. Jag ville inte veta av denne, men var för känslig för att bara säga detta rakt ut, så hon fick väl för sig att jag kanske var lite intresserad av henne också.

Hursom, festen är igång och man häver i sig alkohol. Jag går ut för att röka, full och självklart kåt som alltid, och där är hon. Hon börjar stöta på mig och vi börjar kyssas, för visst såg hon bra ut. Efter en stund går vi iväg till en närliggande bondgård, där vi tar det hela till en ny nivå.. Det slutar med att hon suger av mig, min debut gällande oralsex för övrigt, och jag när jag känner att börjar komma tänker jag "Fan vad skööööönt". Sen tänker jag: "Jag kanske ska säga till, hon vill kanske inte ha satsen i munnen..." Jag säger hastigt till, precis i det ögonblick jag kommer och sprutar istället i hennes ansikte och hår... Skickligt? Nej, hon blev förbannad och kunde absolut inte gå tillbaka sådär. Hjälte som jag är erbjuder jag skjuts hem, stupfull.

Resan går hyfsat bra och vi hamnar hemma hos mig där jag är ensam hemma. Jag är kåt igen och jag får komma till, knullar henne lite överallt i huset, inga starka minnen om detaljerna alls. Vi somnar i alla fall i min säng, och det är på morgonen därpå det intressanta händer...

Jag vaknar, ångest, vafan gjorde jag igår, med henne, nej!! Fram kommer också tanken "och var fan är hon någonstans?" Jag reser mig upp och SKRIKER av rädsla då hela jävla sängen är nerblodad. Vad i helvete?! Jag fattar ingenting, tösen är borta och det är blod överallt, har jag mördat henne och dumpat kroppen?! Var är kroppen? Vad har jag gjort?

Jag går runt i huset och gråter, letar i varje rum och fattar ingenting. Jag vågar inte ringa någon polare för INGEN ska få veta att jag ens har knullat den här tjejen, har jag nu också mördat henne skulle jag ju aldrig få ett liv igen.

När jag lugnat mig tänker jag igenom olika scenarion och inser då att kvinnor blöder naturligt varje månad, det måste var det som hänt och att hon dratt hem i skam utan att säga något. Jag var fortfarande inte helt säker på vad som hänt, jag var tvungen att få det bekräftat, men aldrig i livet skulle jag ringa upp henne för att få höra att hon levde. Hur skulle jag ta reda på det?

Lunarstorm var mitt svar, jag kan tillägga att jag själv inte var aktiv i detta vid 16 års ålder men den här tjejen var det, det visste jag. Jag surfar in och noterar hennes senaste login vilket var efter det misstänkta dråpet. Jag tackar gud några gånger, går ut med de blodiga lakanen och bokstavligt talat gräver ner dem en bit utanför huset.

Mitt upp i all ångest över den här på något sätt äckliga tjejen kom i alla fall två positiva saker. 1: Jag fick knulla. 2: Hon slutade smsa mig

Det tog ungefär ett år innan jag berättade om det hela för mina vänner :-P
Citera
2009-07-22, 03:38
Medlem
Fzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinjar
Det här är några år sedan nu, jag var 16 och det var vinter, det hela börjar på en fest i ett hus som ligger en bit utanför samhället. Färdmedel: Moped.

Ortens välkända *fjortis* var där, något år yngre än mig och hade under en period stött på mig via sms och telefon, och även uttryckt en viss kärlek för mig. Jag ville inte veta av denne, men var för känslig för att bara säga detta rakt ut, så hon fick väl för sig att jag kanske var lite intresserad av henne också.

Hursom, festen är igång och man häver i sig alkohol. Jag går ut för att röka, full och självklart kåt som alltid, och där är hon. Hon börjar stöta på mig och vi börjar kyssas, för visst såg hon bra ut. Efter en stund går vi iväg till en närliggande bondgård, där vi tar det hela till en ny nivå.. Det slutar med att hon suger av mig, min debut gällande oralsex för övrigt, och jag när jag känner att börjar komma tänker jag "Fan vad skööööönt". Sen tänker jag: "Jag kanske ska säga till, hon vill kanske inte ha satsen i munnen..." Jag säger hastigt till, precis i det ögonblick jag kommer och sprutar istället i hennes ansikte och hår... Skickligt? Nej, hon blev förbannad och kunde absolut inte gå tillbaka sådär. Hjälte som jag är erbjuder jag skjuts hem, stupfull.

Resan går hyfsat bra och vi hamnar hemma hos mig där jag är ensam hemma. Jag är kåt igen och jag får komma till, knullar henne lite överallt i huset, inga starka minnen om detaljerna alls. Vi somnar i alla fall i min säng, och det är på morgonen därpå det intressanta händer...

Jag vaknar, ångest, vafan gjorde jag igår, med henne, nej!! Fram kommer också tanken "och var fan är hon någonstans?" Jag reser mig upp och SKRIKER av rädsla då hela jävla sängen är nerblodad. Vad i helvete?! Jag fattar ingenting, tösen är borta och det är blod överallt, har jag mördat henne och dumpat kroppen?! Var är kroppen? Vad har jag gjort?

Jag går runt i huset och gråter, letar i varje rum och fattar ingenting. Jag vågar inte ringa någon polare för INGEN ska få veta att jag ens har knullat den här tjejen, har jag nu också mördat henne skulle jag ju aldrig få ett liv igen.

När jag lugnat mig tänker jag igenom olika scenarion och inser då att kvinnor blöder naturligt varje månad, det måste var det som hänt och att hon dratt hem i skam utan att säga något. Jag var fortfarande inte helt säker på vad som hänt, jag var tvungen att få det bekräftat, men aldrig i livet skulle jag ringa upp henne för att få höra att hon levde. Hur skulle jag ta reda på det?

Lunarstorm var mitt svar, jag kan tillägga att jag själv inte var aktiv i detta vid 16 års ålder men den här tjejen var det, det visste jag. Jag surfar in och noterar hennes senaste login vilket var efter det misstänkta dråpet. Jag tackar gud några gånger, går ut med de blodiga lakanen och bokstavligt talat gräver ner dem en bit utanför huset.

Mitt upp i all ångest över den här på något sätt äckliga tjejen kom i alla fall två positiva saker. 1: Jag fick knulla. 2: Hon slutade smsa mig

Det tog ungefär ett år innan jag berättade om det hela för mina vänner :-P

Härligt historia, fick mig ett garv innan läggdags.
Citera
2009-07-22, 04:05
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demoner
När man läser era inlägg verkar det som om killarna i båda fallen ljuger.
Tror jag inte. Jag har också vaknat av att ha sex. Somnade skedandes, vaknade sexandes i samma position.
Citera
2009-07-23, 06:53
Medlem
doublebasss avatar
Har läst alla inlägg nu, det var jobbigt men värt det!
Här kommer mitt bidrag!

Detta hände förra sommaren då jag var utomlands med familjen, dock var min två år äldre syster med så jag visste att jag skulle ha kul ändå.
En kväll sitter vi och äter på nåt uteställe och hittar några engelsmän på samma restaurang, två killar och en brud. En av killarna var lite snyggare än den ena. Vi börjar prata och de berättar att de ska till ett ställe med liveband och dricka lite öl senare, så jag och min syster följer med.

Väl där började vi dricka som dårar allihop, jag blev såklart snorfull direkt. Fick kontakt med den snyggare killen under kvällen och berättar för min syster att jag vill ha sex med honom, vilket hon tydligen också vill! Jag blir lite grinig eftersom "jag sa det först" och min syster hade pojkvän, men jag sket i det. -Minneslucka- helt plötsligt sitter vi på hans moppe påväg till hans hotell för att ha trekant, jag, min syster och engelsmannen (Vi kan kalla honom Pelle). Jag som knappt kan stå är fet på, han var snygg och jag ville ligga!

Väl där inne börjar vi, han har min syster i sitt ansikte medan jag suger av honom, allt går bra tills jag känner mig lite illamående och måste spy. vilket jag gör på sängen bredvid min syster och honom.
När de märkt att jag spytt säger min syster något i stil med att hon kanske borde gå och att vi möts på hotellet lite senare.
Av någon anledning tycker Pelle synd om mig och vi går in i duschen för att duscha av mig.

I duschen hinner jag klarna till och fortsätter där jag avslutade - alltså med hans härlighet i min mun. Vi har sex i duschen ett tag för att senare gå över till den andra sängen där vi har ännu mer sex. När vi båda kommit och vi ligger och röker ber jag om ursäkt över mitt lilla "missöde" på hans säng men han säger att det inte var någon fara, så no harm done!
Han skjutsar mig till mitt hotell där jag spyr lite till för att senare däcka.

Han berättade även att han inte ville att min syster skulle vara med egentligen och att om han fick välja så skulle det bara vara jag. Score!

Vi hade även sex flera gånger efteråt men det är en annan historia!
Citera
2009-07-23, 08:47
Bannlyst

Och du är snubbe va?
Vem fan har sex samtidigt med sina syskon
Citera
2009-07-23, 16:53
Medlem
doublebasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratatosk66

Och du är snubbe va?
Vem fan har sex samtidigt med sina syskon

tro det eller ej, jag är av det kvinnliga könet!
inte vet jag, vid det tillståndet jag befann mig i kunde jag gått med på vad som helst.
Citera
2009-07-23, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doublebass
tro det eller ej, jag är av det kvinnliga könet!
inte vet jag, vid det tillståndet jag befann mig i kunde jag gått med på vad som helst.

varför träffar jag aldrig folk som dej!
Citera
2009-07-23, 18:38
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Han berättade även att han inte ville att min syster skulle vara med egentligen och att om han fick välja så skulle det bara vara jag. Score!

Varför var hon med från första början då..?
Citera
2009-07-23, 18:41
Medlem
doublebasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTea
Varför var hon med från första början då..?

Det vet jag faktiskt inte, det kanske var hon som kom på idén och jag bara hakade på. Minnet är inte på topp so to speak.
Citera
2009-07-23, 18:45
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Det vet jag faktiskt inte, det kanske var hon som kom på idén och jag bara hakade på. Minnet är inte på topp so to speak.

Jag är egentligen mest imponerad av att han knullade med dig trots att du spydde i hans säng. Du måste vara både snygg och duktig!
Citera
2009-07-23, 18:52
Medlem
doublebasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTea
Jag är egentligen mest imponerad av att han knullade med dig trots att du spydde i hans säng. Du måste vara både snygg och duktig!

Gör mitt bästa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in