Det hela började en sommardag för många herrans år sedan, jag var runt 20 år och hade en trevlig tös på msn från grannkommunen som tjatade för fulla muggar på mig om att jag skulle köpa ut åt sprit åt henne.
Sagt och gjort, en dag gick jag med på det och hon och henne kompis skulle komma med tåget och vi mötas upp där. Jag hade berättat vad jag hade för bil, och när jag sitter där och väntar kommer det två redan då fulla fjortisar och klampar in i bilen. Hade köpt ett flertal cider och några flaskor vin till tjejerna, samt även en flaska vodka.
Jag skulle köra de till en fest senare, men det var 2 timmar kvar så hon frågade om vi inte kunde åka till något fint ställe och dricka lite. Så jag tog med de till ett fint ställe vid en sjö, där vi sedan drack en del. Jag tog det dock rätt lugnt då jag körde.
Tjejerna blev fullare och fullare, och den andra tjejen börjar helt plötsligt klänga på mig och kyssas. Vilket gjorde den andra avundsjuk som också började hålla på. Jag sa lite drygt, "jaså, är det så här ni vill ha det kanske vi ska hitta något mer dolt ställe?" och tjejerna som verkade riktigt kåta skrek ja av glädje.
Vi satte oss i bilen och drog ut på landet, in på små grusvägar och runt. Till slut åkte vi förbi ett hus som låg rätt öde, det såg bebott ut, men ingen bil på uppfarten och inget tänt. Jag stannade en bit därifrån och bad tjejerna vänta. Jag traskade bortåt mot huset och kikade, ingen hemma. Jag letade lite överallt och hoppades på att de låg en nyckel någonstans, men ingen nyckel gick att finna. Kom då runt och in på altanen, där ett par skor stod utanför dörren och vips, där fanns en nyckel.
Sprang ner och hämtade tjejerna i bilen, och in i huset. Vi hittade barskåpet och vi söp på rätt ordentligt. Tjejerna tyckte det var så spännande och förbjudet det vi gjorde, och jag märkte att de faktiskt gick igång rätt bra på att jag var lite "bad ass".
Vi gick upp till övervåningen där vi fann ett sovrum med en stor dubbelsäng, och där började det intima. Vi låg och smekte varandra, och de började klä av mig. Jag var helt naken och de började suga, de turades om. Till slut fick jag nog och slet av kläderna av töserna. Deras små tajta fjortiskroppar, spets push-up och små söta stringtrosor. De fick vara på lite längre, men de åkte sedan av de med. Efter att ha knullat för fulla muggar frågar jag lite snällt om de vågar prova de andra hålet, de var tveksamma, och skrattade mest. Inget glidmedel hade vi dock, och inga kondomer. Jag kom genast på, matolja. Ner i köket och hittade en stor flaska, och våra kroppar blev helt insmorda och vi glänste som aldrig förr. Efter lite fingrar i ena flickans anal så gick hon med på att jag fick stoppa in den, hon halsade ur det sista ur vodkan och sa, ta det försiktigt. Det var så skönt, min kuk verkligen njöt av hennes lilla oskuldsfulla rumpa. Gah! Hennes vän var med och smekte våra kroppar och kysste på oss båda. Efter jag kommit i hennes oskuldsstjärt blev jag helt slut och föll ihop, hon hade ont och bara låg helt stilla. Hennes vän hällde i henne mer sprit, och hon däckade ihop där med sperman rinnandes ur hennes röv.
Din tur nu, frågade jag den andra. Men hon sa nej, och det accepterade jag. Vi pratade lite, eller snarare jag pratade och hon sluddrade mer och mer, samtidigt som hon bara drack mer och mer. Till slut föll hon ihop hon med och somnade.
Jag plockade ihop tjejernas kläder och drog därifrån, ut till bilen och åkte iväg en bra bit och stannade och sov i bilen mitt ute i skogen.
Dagen efter när jag kom hem blev det block på msn och har inte hört något från eller om dessa tjejer sedan dess.
Jag undrar än idag hur de gick för dem. Och jag kände mig faktiskt rätt hemsk där ett tag, det var inte så snällt gjort. Men skönt och jävligt kul hade jag, det kan jag inte förneka. Men inget minne att berätta för barnbarna dock.
(Så om ni känner igen det här, hör av er. Minns inte era namn tyvärr!)