2010-05-08, 11:49
Medlem
mandiiss avatar
Mitt sjukaste, eller ett av dem, var en kille som jag träffade ett litet tag.. Nu i efterhand ångrar jag det för han var inte så himla fin han haha men iaf till saken, första gången vi hade sex så körde vi på, efter ungefär en kvart kanske säger han "vänta lite, jag hämtar en kondom DET BLIR SKÖNARE DÅ". Mongo. Det blev inget mer med honom kan jag ju säga haha
Citera
2010-05-10, 20:53
Medlem
Glamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber Harris
du e väl kille?

Uhm... *drar ned brallorna och kollar* Nope, inte idag heller.
Citera
2010-05-19, 22:58
Medlem
SpaCCs avatar
Detta var ett par år sedan på ett katolskt kyrkläger:
Klockan var runt 3 på natten och min vän var super kåt och drog en runk, då han insåg att han inte hade någonstans "att göra av satsen" som han själv uttryckte sig så var det en colaflaska som var närmast till hands. Han dumpar satsen i flaskan och somnar. Dagen efter vaknar han sent och ser att hans/min vän har druckit upp sin colaflaska. Som inehöll cola och manlig könssaft.
Efter att halvår får han veta att han druckit spermier spyr (han spydde på riktigt) åt tanken och får sedan repliken "haha, tänk om du skulle vara gravid" kastad över sig.
Citera
2010-05-20, 10:46
Bannlyst
hände förra veckan, jag å min kille va på badhuset, han sa att han tyckte att jag var upphetsande i badkläder, då sa jag att han inte såg så dum ut heller.. då drar han med mej på på läktaren och in på en toalett där han tillfredställde mej helt, riktigt lyckat men han har flyttat nu, så det var väl hans sätt att säga ''hej då'' på :C
Citera
2010-07-15, 01:37
Medlem
Precis hemkommen från mitt roligaste/sjuka äventyr.

Planerade för en lugn kväll men så fick jag ett sms från en milf som jag träffat 2-3 ggr innan, dock ej ensam och aldrig något sex inblandat, hon ville träffas för en öl eller två. Vi träffas vid 2030 dricker lite, stöter på två tjejer och en kille som vi börjar prata med, fler drinkar, vi alla bestämmer oss för att dra vidare och ännu mer alkohol. Vid 03 tiden så drar jag och milfen hem till henne, har blivet en del hångel tidigare på kvällen, hamnar i säng och har sex, somnar vid 05 tide, klockan 07 ringer det på hennes dörr. Panik utbryter, vi har ingen aning om vem det är, hennes telefon ringer och det visar sig vara en killkompis till henne som är lite av en stalker, kvikt som attan får jag springa in i gästrummet och gömma mig under en hög med kläder medans hon öppnar och släpper in killen. Han har tagit med frukost och hon får sitta där och prata med honom medans jag ligger gömd under kläderna i rummet bredvid. Ligger där i ungefär 1 timme och har tråkigt, plötsligt öppnas dörren in till rummet och mitt ragg säger att killen är på toa och att jag snabbt måste smita ut genom ytterdörren, tar min hög med kläder och springer ut, snabbt upptäcker jag att både mina skor och min tröja är kvar i hennes hus så där står jag i bar överkropp och utan skor i ett par jeans (befinner mig i australien och där jag är så är det vinter för tillfället) temperaturen ligger på en 8-10 grader. Inte mycket att göra förutom att sakta börja traska hemåt, folk tittade konstigt på mig haha. Ragget kom dock och plockade upp mig efter en 20 min vandrade och körde mig hem. Min housemate tittade konstigt på mig när jag kom in genom dörren utan tröja klockan 0845.
Citera
2010-07-15, 02:46
Medlem
Bordellos avatar
Den sexigaste tjejen jag har varit med har samtidigt varit en riktigt elak flicka. Snygg som fan och medveten om det, hon fick allt hon ville ha av killar. Samtidigt var hon jävligt elak och taskig.
När jag gick gymnasiet smsade och chattade jag med henne. En gång när jag var trött eller sne hade hon bett mig ta tåget till henne för att sätta på henne. Jag röt till och sket i henne, förmodligen första killen som gjort det mot henne.
När jag i början på något sommarlov var ute och söp med mina vänner fick jag ett sms ifrån henne.
'pippa?'
'om du kommer hit' svarade jag och tog det inte på så stort allvar.
En timme senare var hon här och helvete, tjejer man ser på TV är inte så här snygga! Vi gick hem till mig och hängde av oss.
Mitt rum såg ut som Christer Petterssons lägenhet efter en amfetaminfest så jag introducerade min mammas rum som mitt! Tur att hon sov borta den kvällen.
Vi knullade hårt och länge, det var inte det bästa sexet men det mest aggressiva sex jag varit med om då jag faktiskt fortfarande hade svårt för hennes bitchattityd.

Dagen efter vaknade vi av att morsan gick in i sitt rum och blir skitarg.
'Du får fixa det här för jag vill inte ligga i ditt knull!' skrek hon på mig.
Efter frukost följde jag bruden till tåget, vi pussades och sa hej då.
När jag senare kom hem var morsan riktigt jävla rågrinig! Hon pekade på sängen som var blodig och lakanen som var sönderrivna(!!!).
På golvet låg glidmedel och mina handbojor som jag inte kommer ihåg att vi använde. Fick arbeta av skulden hemma medan morsans och min relation inte var densamma i några veckor
Citera
2010-08-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killspreem
Kan la berätta detta då:

Jag satt hemma och nörda framför datorn,sedan så skriver polarn och säger att jag ska komma över till hans polare för han kände sig lite utstött då hans polare samt hans flickvän var där (våran tjej-kompis bl.a) och självklart drog jag dit för hade inget för mig...
Efter ha varit där i cirka 30 min så kände killen att han var lite kåt och ville ha sex med sin flickvän så han går och lyfter upp henne,tar in henne i sovrummet medans jag och polarn nörda framför hans dator (han lanade där).
Efter drygt 20-30 min så kommer dom ut,han sätter sig stolt som fan i soffan och hon kommer ut,röd som as och öppnade inte käften på över 40 min knappt...det kändes lite fel,vet inte om det är så himmla mkt och komma med men jag är inte van vid att folk har sex i närheten av mig...

tack för att du gjorde så att ja slösade ca 30 sekunder av mitt liv på din "historia"
Citera
2010-08-08, 11:10
Medlem
Skön historia som inträffade igår som jag måste få berätta om. Klassiska "en polare" men så var ändå fallet. Kommer klippa in lite text från han själv och skriva en liten grund först.

Började med att vi på dagen snackar på Facebook med en av hans polare som skriver något i stil med "du har inte gräddat henne, du ljuger" Varpå "Jag har inte gräddat henne men jag ska göra snart, hon runkade av mig ju" skrivs tillbaka. Snubben på andra sidan lägger upp printscreen på det hela samtidigt som huvudpersonens syster är en av de gemensam vänner Min kompis får lite panik när han får ett sms med "de där måste kännts tugnt" och säger panikslaget att hans polare måste ta bort bilden vilken också försvinner efter ett tag.

Kvällen rullar på och min polare visar på tv'n sin kamera till playstation'et, vi riggar kameran (sätter den på soff/sängbordet med lite skålar och plastblommor på, även tuggummi på de lysnade lampor som finns på kamrean. Ingen tjej har hört av sig så vi kollar på tv och sover tillslut men sen kommer ett sms och det blir fullfart i rummet, jag blir hemskickad vid 03.00 men innan vi drar så sätter vi på kameran.

"Alltså det hela började bra och hon frågade om du visste att vi skulle ligga, jag sa nej haha, sen sa hin att jag kunde berätta för dig eftersom hon berättat för sin kompis...
Kommer till mig, hon kollar runt, TVn är släckt då jag satte på timer tidigare, tänkte inte på att sätta på den igen. Hon kollar runt och LYFTER den vita rosen som ligger på kameran, hon kollar ner, ler, luktar på plastrosen och säger gulligt...
Vi börjar småprata, vi smeker, vi knullar, efter ett tag blir jag slak och den gick inte upp, där slutar inspelningen eftersom videon inte spelar in mer än totalt 45 minuter.... FAN så en tredje del är på cam bara
När jag blir slak säger hon: "ohh är du en sån som aldrig kommer"
Det blir genant för mig
jag fortsätter och trycker medan hon stönar spruta spruta spruta
Jag blir slak i henne hela tiden så jag runkar satsen på hennes mage, då uppstår en tystnad, jag går på toa och torkar, hon gör likaså, känslan är att jag gjort bort mig, vi börjar småprata och hon säger att hon ska hem
då tänker jag fan jag har gjort bort mig.....
så det var min flashback historia And it's almost all on tape hahahhaa"

"Vad som sker i denna chat stannar i denna chat som alltid"

Fan vad guld att hon lyfte på blomman som låg rakt på kameran och missade den!

Edit*
"alltså trots en dusch så är mitt kön helt kletit
vafan har jag fått klamydia eller...??"
Senast redigerad av HJA 2010-08-08 kl. 11:15.
Citera
2010-08-09, 00:13
Medlem
Efter en utekväll med min bästa väninnan hängde vi med två bekanta män hem på "efterfest", tidigare under kvällen hade vi hånglat, alla fyra med varandra (svingade lite). Slutade med att jag red av ena killen samtidigt som min väninna satt på den andra mannen i samma rum (vi befann oss i en etta), dock inte fyrkant. Busigt o porrigt. Samma sak har skett en gång till fast då i Spanien, med en annan väninna och två andra män. Dock inte lika skönt.
Citera
2010-08-09, 00:18
Medlem
Träffade en snubbe som var lika ostadig som jag själv på en festival för många år sedan, den tiden då jag inte var helrakad, hade en lite tofs upptill. Han gick ned på mig och hade det kalas. Upptäckte dock dagen därpå, då jag duschade, att killen hade slickat mig med tuggummi i käften vilket resulterade i en massa tuggummiklet därnere. Jag kunde inte annat är garva då jag gjorde denna upptäckt. Vilken jubelidiot.
Citera
2010-08-11, 14:34
Medlem
Doggystyle på tunnelbane spåret i duvbo (stockholm), 15 minuter hade vi på oss innan tåget kom
Citera
2010-08-11, 15:40
Medlem
Ditt sjukaste/roligaste sexäventyr

Citat:
Ursprungligen postat av crazyRR
Doggystyle på tunnelbane spåret i duvbo (stockholm), 15 minuter hade vi på oss innan tåget kom

Tyvärr är jag personligen ganska ospontan och har inte så många äventyr att prata om faktiskt. Visst har jag haft sex i bilen, i badrummet hos bekanta (när de är utanför dörren) och i havet i Thailand. Har gjort några grejer till. Men om sanningen ska fram så är det inte riktigt min grej. Man får väl offra sig lite för tjejen om hon vill ha det såklart (haha). Jag är mer för att ha sex länge på bekväma platser som hemmet. Får ingen kick av att någon skulle komma på mig. Skulle nog bli äcklad ifall det kom ex en äldre dam och såg mig i skogen om jag knullade tjejen för fullt, blä. mvh marcus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in