Skön historia som inträffade igår som jag måste få berätta om. Klassiska "en polare" men så var ändå fallet. Kommer klippa in lite text från han själv och skriva en liten grund först.
Började med att vi på dagen snackar på Facebook med en av hans polare som skriver något i stil med "du har inte gräddat henne, du ljuger" Varpå "Jag har inte gräddat henne men jag ska göra snart, hon runkade av mig ju" skrivs tillbaka. Snubben på andra sidan lägger upp printscreen på det hela samtidigt som huvudpersonens syster är en av de gemensam vänner

Min kompis får lite panik när han får ett sms med "de där måste kännts tugnt" och säger panikslaget att hans polare måste ta bort bilden vilken också försvinner efter ett tag.
Kvällen rullar på och min polare visar på tv'n sin kamera till playstation'et, vi riggar kameran (sätter den på soff/sängbordet med lite skålar och plastblommor på, även tuggummi på de lysnade lampor som finns på kamrean. Ingen tjej har hört av sig så vi kollar på tv och sover tillslut men sen kommer ett sms och det blir fullfart i rummet, jag blir hemskickad vid 03.00 men innan vi drar så sätter vi på kameran.
"Alltså det hela började bra och hon frågade om du visste att vi skulle ligga, jag sa nej haha, sen sa hin att jag kunde berätta för dig eftersom hon berättat för sin kompis...
Kommer till mig, hon kollar runt, TVn är släckt då jag satte på timer tidigare, tänkte inte på att sätta på den igen. Hon kollar runt och LYFTER den vita rosen som ligger på kameran, hon kollar ner, ler, luktar på plastrosen och säger gulligt...
Vi börjar småprata, vi smeker, vi knullar, efter ett tag blir jag slak och den gick inte upp, där slutar inspelningen eftersom videon inte spelar in mer än totalt 45 minuter.... FAN så en tredje del är på cam bara
När jag blir slak säger hon: "ohh är du en sån som aldrig kommer"
Det blir genant för mig
jag fortsätter och trycker medan hon stönar spruta spruta spruta
Jag blir slak i henne hela tiden så jag runkar satsen på hennes mage, då uppstår en tystnad, jag går på toa och torkar, hon gör likaså, känslan är att jag gjort bort mig, vi börjar småprata och hon säger att hon ska hem
då tänker jag fan jag har gjort bort mig.....
så det var min flashback historia

And it's almost all on tape hahahhaa"
"Vad som sker i denna chat stannar i denna chat som alltid"
Fan vad guld att hon lyfte på blomman som låg rakt på kameran och missade den!
Edit*
"alltså trots en dusch så är mitt kön helt kletit
vafan har jag fått klamydia eller...??"