Tänkte dela med mig en grej jag varit med om. För flera år sen var jag på en fest och spanade in en så sjukt söt och sexig blond tjej (som visade sig vara dansare, och dansare brukar kunna röra sin kropp fint i sängen). Hur som haver så hände det inte så mkt mer än hångel och lite nipplesug för en däckad kompis till henne hade däckat bredvid i sängen. Det visade sig också att denna dansare hade pojkvän så jag antar att det spelade in lite att det inte blev ngt mer. Denna förhistoria är en sorts förklaring är att denna tjej var ngt som malde i mitt huvud flera år efteråt eftersom jag ville sätta henne so bad
Som sagt, flera år efter detta fick jag höra att hon blivit singel och eftersom jag var det med då tänkte jag att jag ger det ett försök. Lång historia kort så hördes vi av och jag drog till henne för en helhelg (hon bodde då på en annan ort). Hela den helgen var awesome, vi var som kaniner och jag var totalt dränerad efteråt. Vi fortsatte ses några gånger som KK och det var en speciell kväll jag tänkte passade in i detta forum.
Vi hade lånat en lägenhet, jag hade laddat med dunkvin (jag blir uthålligare i fyllan, haha), och jag hade eggat henne med sms flera veckor innan. Det är lätt en av de sjukaste nätterna i mitt liv. Vi knullade som tusan och toxikerad och uppkäftig som jag var så bestämde jag för att jag ville prova analsex när jag tog henne bakifrån. Hon sa aldrig ifrån och njöt uppenbarligen av det för hon lyckades komma av det. Visste fan inte att det var möjligt utan fittpill. Det lite grisigare var att vi inte körde med kondom och jag fick lite shit on the stick om man så säger

Det var ändå awesome och jag lyckades bedriften med att pricka henne i ögat med satsen så det blev irriterat. Lägenheten såg ut som ett bombnedslag dagen efter (spillde vin, smärre brand av stearinljus och kroppsvätskor överallt). Man kan lugnt säga att jag tog ut den frustration jag hade av att inte få knulla henne den där första gången