2010-08-30, 10:21
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmerson
Pics or GTFO.
Visst hörru att jag lägger upp de bilderna här.

I helgen var det dax för nya ex-sex-eskapader, denna gången bakom en kolonilottstuga i Tanto nere vid vattnet. När vi hållt på ett tag ser vi att det sitter folk i en kolonistuga, men det var inget vi brydde oss om. Vi skrattade, flyttade lite på oss till höger och fortsatte.
Citera
2010-08-30, 23:03
Medlem
gottmospahedens avatar
I slutet av Juni blev jag avsugen i en central park i Göteborg på en parkbänk, ca 23-01 när folk gick förbi hyfsat nära, någon måste ju ha sett..
Fan vad tråkigt sexliv jag har.
Citera
2010-08-31, 09:34
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flipster
Visst hörru att jag lägger upp de bilderna här.

I helgen var det dax för nya ex-sex-eskapader, denna gången bakom en kolonilottstuga i Tanto nere vid vattnet. När vi hållt på ett tag ser vi att det sitter folk i en kolonistuga, men det var inget vi brydde oss om. Vi skrattade, flyttade lite på oss till höger och fortsatte.
Baah jag var där! Så nära men ändå så långt ifrån..
Citera
2010-08-31, 17:00
Medlem
Tänkte dela med mig en grej jag varit med om. För flera år sen var jag på en fest och spanade in en så sjukt söt och sexig blond tjej (som visade sig vara dansare, och dansare brukar kunna röra sin kropp fint i sängen). Hur som haver så hände det inte så mkt mer än hångel och lite nipplesug för en däckad kompis till henne hade däckat bredvid i sängen. Det visade sig också att denna dansare hade pojkvän så jag antar att det spelade in lite att det inte blev ngt mer. Denna förhistoria är en sorts förklaring är att denna tjej var ngt som malde i mitt huvud flera år efteråt eftersom jag ville sätta henne so bad

Som sagt, flera år efter detta fick jag höra att hon blivit singel och eftersom jag var det med då tänkte jag att jag ger det ett försök. Lång historia kort så hördes vi av och jag drog till henne för en helhelg (hon bodde då på en annan ort). Hela den helgen var awesome, vi var som kaniner och jag var totalt dränerad efteråt. Vi fortsatte ses några gånger som KK och det var en speciell kväll jag tänkte passade in i detta forum.

Vi hade lånat en lägenhet, jag hade laddat med dunkvin (jag blir uthålligare i fyllan, haha), och jag hade eggat henne med sms flera veckor innan. Det är lätt en av de sjukaste nätterna i mitt liv. Vi knullade som tusan och toxikerad och uppkäftig som jag var så bestämde jag för att jag ville prova analsex när jag tog henne bakifrån. Hon sa aldrig ifrån och njöt uppenbarligen av det för hon lyckades komma av det. Visste fan inte att det var möjligt utan fittpill. Det lite grisigare var att vi inte körde med kondom och jag fick lite shit on the stick om man så säger Det var ändå awesome och jag lyckades bedriften med att pricka henne i ögat med satsen så det blev irriterat. Lägenheten såg ut som ett bombnedslag dagen efter (spillde vin, smärre brand av stearinljus och kroppsvätskor överallt). Man kan lugnt säga att jag tog ut den frustration jag hade av att inte få knulla henne den där första gången
Citera
2010-08-31, 18:54
Medlem
Jag pippade en brud som fick ett epilepsianfall en gång. Jag kan upplysa alla om att detta var måttligt roande. Jag hade ju inget aning om att hon fick såna, så jag trodde ju att hon var på väg att klappa ihop. Självklart blev jag livrädd, så jag kutade in till hennes tjejkompisrum(dom delade lägenhet) och gapade och skrek. Jag hoppas innerligt att jag slipper vara med om något liknande igen.
Citera
2010-08-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznuts
några riktigt sköna storys här, måste ge props till "hiss-och-soffkudde mannen"...

okej det här var väl en 5 år sen, då jag hade en riklig tillgång och aptit på flödder...och jag var aldrig den här snälla flum flödder-tuggaren, jag drack sprit och blev våldsam och irrationell

Så iallafall, jag och min tjej hade varit ute på krogen och jag var väl ganska lagom schnygg när vi landade hemma, och nu skulle det knullas! så efter akten börjar helt lungt och snällt blir jag stegvis mer hypad, låter och frustar högre, smackar henne på skinkorna aldeles för hårt för hennes smak,spottar, drar i håret och är allmänt grisig (nu lät det kanske inte så farligt när jag skrev det men enligt henne uppträdde jag inte okej), så hon avbryter och undrar vafan jag håller på med...hon går sen på muggen, och när hon kommer tillbaks står jag på knä i sängen och mumlar osammanhängande om folk jag ska klippa, folk som e skyldig deg etc...hon undrar vad jag sysslar med, jag ber henne fara helvete, sätter mej på sängkanten och börjar mumla än mer osammanhängade om folk hon aldrig hört mig nämna och situationer jag aldrig varit i...så varsamt lägger hon en öm hand på min axel och frågar hur det är med mej...om jag vill krypa ner under täcket kanske? varpå jag svarar med att ställa mig upp bredvid sängen och börjar pissa över golvet...tjejen får panik och skriker "VAFAN HÅLLER DU PÅ MED DU PISSAR PÅ GOLVET DIN IDIOT"...varpå jag tittar på henne med ett flin, fortfarande pissandes, och säger "DET ÄR BARA O TORKA UPP SUBBA!", sen kollapsar jag i sängen och är omöjlig att väcka på 14 timmar....

det var populärt
Det var det roligaste jag nånsin har hört. Så satans jävla roligt!! Vilken kung!! hahahahaa
Citera
2010-09-26, 02:35
Medlem
Jag minns en gång då jag red en amerikan på en allmän badstrand, utomlands.
jag red och båda njut fullt ut och efter ett tag säger han något i stil med "I think someone's coming".
-Great, tänker jag och fortsätter, ett tag senare upptäcker jag en gubbe som sitter typ två-tre meter bort på en parkbänk o stirrar.
Citera
2010-09-26, 10:35
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
I slutet av Juni blev jag avsugen i en central park i Göteborg på en parkbänk, ca 23-01 när folk gick förbi hyfsat nära, någon måste ju ha sett..
Fan vad tråkigt sexliv jag har.

Shit,2 timmar! Måste vara rekordlång avsugning det;-)
Citera
2010-09-26, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeznuts
några riktigt sköna storys här, måste ge props till "hiss-och-soffkudde mannen"...

okej det här var väl en 5 år sen, då jag hade en riklig tillgång och aptit på flödder...och jag var aldrig den här snälla flum flödder-tuggaren, jag drack sprit och blev våldsam och irrationell

Så iallafall, jag och min tjej hade varit ute på krogen och jag var väl ganska lagom schnygg när vi landade hemma, och nu skulle det knullas! så efter akten börjar helt lungt och snällt blir jag stegvis mer hypad, låter och frustar högre, smackar henne på skinkorna aldeles för hårt för hennes smak,spottar, drar i håret och är allmänt grisig (nu lät det kanske inte så farligt när jag skrev det men enligt henne uppträdde jag inte okej), så hon avbryter och undrar vafan jag håller på med...hon går sen på muggen, och när hon kommer tillbaks står jag på knä i sängen och mumlar osammanhängande om folk jag ska klippa, folk som e skyldig deg etc...hon undrar vad jag sysslar med, jag ber henne fara helvete, sätter mej på sängkanten och börjar mumla än mer osammanhängade om folk hon aldrig hört mig nämna och situationer jag aldrig varit i...så varsamt lägger hon en öm hand på min axel och frågar hur det är med mej...om jag vill krypa ner under täcket kanske? varpå jag svarar med att ställa mig upp bredvid sängen och börjar pissa över golvet...tjejen får panik och skriker "VAFAN HÅLLER DU PÅ MED DU PISSAR PÅ GOLVET DIN IDIOT"...varpå jag tittar på henne med ett flin, fortfarande pissandes, och säger "DET ÄR BARA O TORKA UPP SUBBA!", sen kollapsar jag i sängen och är omöjlig att väcka på 14 timmar....

det var populärt

Det låter stört och jag måste ombedja dig att uppsöka psykvården
Citera
2010-09-26, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Här kommer som utlovat fortsättningen på vår käre Uffes katastrofala snedsteg. Det skulle som sagt anordnas släktträff i Byhåla och självklart är hela byn involverade i festligheterna. Banjo någon?

Hur som haver, Uffe har inte sovit de senaste nätterna. Hundratalet olika skräckscenarios har han fantiserat ihop. Det kan inte gå smärtfritt. Uffes fru har dessutom något bestämt i blicken och är fåordig men cynisk som få.

Väl framme i Byhåla inkvarterar de sig i en gäststuga och den förste som kommer och välkomnar dem är Uffes kusin med tvillingarna i släptåg. Om hans fru var grinig innan var det ingenting i jämförelse vad som komma skall. Det är först nu som Uffes fru får se sin kombantant och det första som slår henne är hur vacker och ung Uffes kusin är. Dessutom så förbannat trevlig och i Uffes frus ögon lite väl flirtig mot Uffe som bara vill sjunka genom jorden och sakta dö.

Till festen och alla skitungar nattade samt där alla föräldrar springer omkring småfulla med en babywatcher i högsta hugg utmärker sig Uffes fru som fullast av dem alla. Efter några timmar är hon dessutom försvunnen. Uffe misstänker att hans kusin och fru sitter och hetsigt diskuterar någonstans så han börjar leta efter dem. På övervåningen så hör han stönanden och ett par människor står i en dörröppning och tittar in i en av rummen. När Uffe kommer så delar de sig och tittar på honom med hånfulla flin. När Uffe kommer in i rummet ser han sin fru i en dubbelmacka med två av hans manliga kusiner och munnen full med någon annan han inte känner.

Hans fru drar ut lemmen ur sin mun, tittar på honom och brister onyktert ut att:

- Snart är vi kvitt ditt as!

Uffe tittar sig omkring och ser som i dimma alla åskådare och alla som filmar denna pikanta händelse med sina mobiler. Han springer sonika därifrån, lastar in sitt barn i bilen och åker därifrån…

Nu är det bara två månader kvar innan Uffes fru ska ha sitt andra barn. Uffe vet inte om det är hans och ett DNA prov får utvisa om han är den lyckliga fadern.

Uffe och hans fru är fortfarande tillsammans men kommer aldrig att åka till Byhåla igen

Tyvärr men det här låter som något du kokat ihop av en blandning av porrlektyr och stefan och krister, knappast trovärdigt att vuxna människor har massa sex när det är fullt av barn i ett hus (om de inte är helt jävla perversa då) Sluta ljug.
Citera
2010-09-26, 22:34
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trytocatchme
Jag minns en gång då jag red en amerikan på en allmän badstrand, utomlands.
jag red och båda njut fullt ut och efter ett tag säger han något i stil med "I think someone's coming".
-Great, tänker jag och fortsätter, ett tag senare upptäcker jag en gubbe som sitter typ två-tre meter bort på en parkbänk o stirrar.

Hahaha, klockrent
Du gjorde min dag, tack för ett gott skratt
Citera
2010-09-26, 23:08
Medlem
Laxnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

En till:

Samma sak nästan. Om en kille som kallas Hästen som också är härifrån. Inte för hans kuk utan för han ser ut som en häst och är helt jävla körd i huvudet. Han gjorde en dam sällskap hem en utekväll och "sov över".
När han vaknade dagen efter, saknades hans kläder. Han letade och letade, och blev argare och argare eftersom han trodde att tjejen snott hans kläder. Så han sket i en plastpåse, stack flera hål med en kniv och svingade runt påsen med skit utskvättandes från den i hela köket.
Helt plötsligt kommer tjejen in, bärandes på hans kläder och frågar vad fan han håller på med. Han svarar likadant, undrandes vart fan hon varit.
-Tvättar dina kläder, sa tjejen.

HÄSTEN!!! HAHAHAHAHAHAHA Den sjuka karln har man träffat och umgåtts med ett par gånger.......vilken JÄVLA lirare det är.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in