2007-09-23, 22:19
Medlem
Ptomas avatar
"Jag har en vän vi kallar för grisen, han är ful som fan och en riktig gris mot kvinnor.

När han var i Thailand så fick han och hans vän inga ragg. Efter en vecka så tröttnade de och tog varsin hora till hotellet. Tjejerna sa att de skulle betala och gå upp till rummet så skulle de komma efter att ha mutat portiern. Dom vänta och vänta men förstod efter en stund att de blivit lurade.

Grisen blev sne och drog till centrum för att skaffa en ny hora, medan polarn ville sova. När han fick tag i en så ville han veta priset för att ta henne i baken, hämnden är ljuv.

När de var på rummet så kände han nåt som slog emot pungen. Han förde ner sin hand och fick tag i en pung som inte var hans egen. "Tjejen" blev stel.

Va i helvete... Va fan ska jag göra? Äh, va fan, jag har ju betalat! Whoos your daddy!"

Dela med dig av dina egna eller polares äventyr. Även myter och sägner är välkomna så skit i att verifiera källor:-)

Till Mod: Hittade ingen annan lämplig tråd.
Citera
2007-09-23, 22:20
Medlem
Ptomas avatar
Var på jeepträff och efter massa sprit erkände en polare att han aldrig slickat mus och undrade hur det var! Lite mer sprit senare hade vi övertalat en av tjejerna (ful som stryk) att göra grabben en tjänst, win win situation typ.

De gick in i ett av tälten och vi hör henne gny för att till slut komma.
Polarn kommer ut.. Hur var det? frågade vi.... Äckligt, det där gör jag aldrig om. När vi såg honom förstod vi varför, han var röd runt hela munnen. Tydligen hade hon mens. Tänk er 30-40 personer ligga och asgarva runt campen.

Numera går han under namnet Kapten Rödskägg!
Citera
2007-09-23, 22:21
Medlem
Ptomas avatar
Var i kefalonia när jag o frugan hade sex, sängen slog in i väggen vid varje stöt och frugan stönade till vid varje stöt. Våra grannar (unga italienare) började heja på vid varje stöt uuuueeejjjj-uuuueejjjj.

Efter att jag kom o skrek till så applåderade dom. Fantastiskt kul. Våra grannar på andra sidan bytte hotell efter ett par nätter. Svårt att sova:-)
Citera
2007-09-23, 22:41
Medlem
Ptomas avatar
Dålig action här så jag bumpar vidare:-)

Har en polare som vi kallar för "det vita hoppet", den är enorm har inte mätt den:-) men den är över 30 och grov som en överarm. En kväll drog vi hem varsin tjej hem till mig, jag till sovrummet och han till soffan. Medan jag och min dam hånglar hör vi ett skrik och
- Den där stoppar du inte in i mig.
Varpå han svarar - Men snälla, du an väl suga lite iallafall.....

Min dam rusar ut för att undsätta hennes kompis (trodde det var nåt skumt på gång), stannar med orden oh herregud och bara gapar.

Till slut fick jag nästan dra tillbaka min dam. Misstänker att hon tänkte på annat än min dong när vi hade sex men skiter jag i:-)

Det är killar som han som ger oss andra killar dåligt rykte...
Citera
2007-09-24, 08:40
Medlem
Ptomas avatar
Vi satt på jobbet en dag och en kollega gnällde om att hans och tjejens sexliv hade blivit lite trist och ville ha lite råd.
- Lek med en dildo på henne sa nån.
- Vi har ingen dildo.
- Men ta nån frukt eller grönsak eller köp en dildo.. Diskussionen dog ut och inget mer med det.
Dan efter kommer han till jobbet skitsur.
- De e fan sista gången jag lyssnar på er.
- Vadå ra?
- Vi lekte med en banan men den gick av i henne.
- Va, skalade du den ditt hjon.
- Ja....det tog ett bra tag innan hon fick ut allt o jag lär inte få pippa på ett par veckor!
Citera
2007-09-24, 08:50
Medlem
svineds avatar
Var hemma hos en polare på fest för ett par år sen, hans föräldrar var hemma o kom in o servera o snacka lite då o då, var en jäkligt söt tjej på festen som jag spana o stötte på lite smått och detta uppmärksammade polarns farsa, kom bort till mig o satte armbågen i sidan o sa tyst,
-Fan sätt på henne inatt hon é ju skitsnygg, och sagt o gjort drog jag över henna på natten så hela huset hade tydligen hört det, fick världens smile av polarns farsa på morgonen, skämdes rätt mycket själv...
Citera
2007-09-24, 08:58
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svined
Var hemma hos en polare på fest för ett par år sen, hans föräldrar var hemma o kom in o servera o snacka lite då o då, var en jäkligt söt tjej på festen som jag spana o stötte på lite smått och detta uppmärksammade polarns farsa, kom bort till mig o satte armbågen i sidan o sa tyst,
-Fan sätt på henne inatt hon é ju skitsnygg, och sagt o gjort drog jag över henna på natten så hela huset hade tydligen hört det, fick världens smile av polarns farsa på morgonen, skämdes rätt mycket själv...

Extra kul om det hade varit hans dotter:-)
Citera
2007-09-27, 21:10
Medlem
Ptomas avatar
Har ni hört den här?
Det var en kille som var på väg in i sin lägenhet när han hörde någon som ropade på hjälp. Efter ett tag kunde lokalisera vilken av lägenheterna det var. Han gick in.
- Hallå, ropade han.
- Här inne, i sovrummet.
När han kommer in i sovrummet så ser han en kvinna som ligger bunden på sängen och en kille som ligger avsvimmat på golvet.
Han befriar kvinnan från repen, - O vad har hänt här da?
- Vi hade lite rollspel och när Peter ställde sig upp i sängen så slog fläkten till han i huvet och knocka honom
Citera
2007-09-27, 21:26
Medlem
jandis avatar
jag tycker lite synd om dig och din tråd så jag kan berätta en grej som hände förra året typ.

jag och min pojkvän har hothotsex, tight och svettigt och han har ansiktet vid min nacke och allt är skithärligt och så efter ett tag så tittar han upp och är heeelt blodig i hela ansiktet. haha. jävla chock det var. han hade tydligen slagit i näsan och börjat blöda näsblod och trott att det var varmt och svettigt och inte att det var blod. han såg ut som han kom från en blodig skräckfilm och när chocken lagt sig så började vi asgarva och sen gick vi och duschade och tvättade ur mitt hår som det rann jättemycket blod ifrån.
Citera
2007-09-28, 01:14
Medlem
Alladins avatar
En fest jag minns från mopedåldern...
Står utanför huset och frågar en dåvarande kompis om vart John är:
"Han sätter på Marie på dass.. först var dom på badkaret men nu har dom bytat till handfatet"
varvid jag svarar: "Hur vet du de?"
och han snabbt replikerar: "De finns väl fönster din idiot"

Kommer ihåg de så väl...
Citera
2007-09-29, 14:49
Medlem
Ptomas avatar
ok,här är en till snodd från misterbundy.com

Jag åkte natt flyg till europa och började flirta med en flygvärdinna i hopp om att komma med i tiotusenmetersklubben. Efter ett tag fick jag napp och vi kom överens om att mötas på muggen. Vi klädde av oss och hon började rida mig sittandes på toalettstolen. Plötsligt hamnade planet i ruggiga luftgropar och och vi åkte upp och ner med en smäll. Helt plötsligt finner jag mig själv ha fastnat mellan toalettstolen och väggen och kommer inte loss. Flygvärdinnan garvar som fan och OCH DET ÄR INTE ROLIGT!

Till slut kan hon hjälpa mig loss och det blev inget mer sex. Varje gång hon passerade min stol så fnissade hon och de andra flygvärdinnorna flina varje gång de gick förbi.

Osäker om jag är medlem...
Citera
2007-09-29, 16:09
Medlem
Bunnys avatar
Hörde av en av mina kompisar, en tjej, att en av hennes kompisar råkat ut för en snubbe som ville vara lite extra ball, å förmodligen ville han försöka att på ett inte alltför pinsamt sätt säga att han ville trycka henne i tvåan också...mitt under sexakten då han sombäst dunkar på bakifrån häver han ur sig "nu hoppar pappa upp en våning"...tjejen fann sig rätt snabbt å svara "nä, det är enkelriktat där"...hur det gick sen vet jag inte, men det blev inge åka av i tvåan för han i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in