2008-05-02, 01:44
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av red&blue
Frågan är ju nu om du på allvar tror att vi ska tro på detta eller om du ironiskt skriver ett inlägg som riktar sig till alla troll här?

Vadå?! Kan du ärligt talat säga att du aldrig raggat upp en 14 årig kurd på en fest, tagit dig hem till hennes hem som är bebott med minst 15 pers utan att någon av dessa vaknar, för att sedan inte endast få sätta på henne henne i fittan, utan även i röven, för att sen få avsluta med ett ansiktssprut?

Trodde detta var en del av varje mans ungdom, tydligen hade jag fel
Citera
2008-05-16, 22:15
Medlem
Chinamans avatar
December kväll Chinaman, 16år. Träffar den något slampiga tjejen, halvtaskigt hångel med en avsugning.

30min mellanrum.

Iväg på med polarens jacka. Presenterar mig nu igen för tjejen under aliaset Omid liten och ettrig, maskerad med en HH jacka och halsduk så sätter jag på henne igen.

//Chinaman
Citera
2008-05-21, 21:10
Medlem
Foveas avatar
Dags att återuppliva den här tråden känns det som.

Då ska vi se...
Den här kan tänkas låta lite som en skröna, men den är fullt sann, och de flesta som faktiskt spenderat tid på en någorlunda stor festival vet hur det är.
Detta blir långt som vanligt förresten.

Så, jag befinner mig på hultsfred för ett par år sedan. Jag och 3 polare har åkt ner med husvagn för lite extra komfort. Detta har ju sina för- och nackdelar. Husvagnscampingen är ju defenitivt lugnare, mindre 'slask' som springer runt, så att säga. Självklart är det ju inget fel på just dessa 'slask', utan är man på festival måste man självklart ta del av minst en, så jag spenderar en del tid med en annan polare som har belägrat sig i tältområdet av festivalen.

Så en kväll när jag var och besökte den här polarn har han på något sätt lyckats fixa sig en böna, och de har bestämt sig för att gå till hennes tält för, iallafall vad jag trodde, lite intimitet. Det visade sig dock att jag kan ha haft fel, då polaren ber mig ett antal gånger att följa med dom. Jag förstår inte riktigt varför han vill det, men full och glad följer man självklart med, hon kan ju ha någon polare/syster.

Väl i hennes tält så visar det sig att det inte fanns någon syster/polare till henne, utan det är jag, polarn och polarns ragg som ligger där. Självklart börjar dom pilla lite på varandra medan jag ligger där och skämtar som man ofta gör efter ett par pilsner. Jag förstår att det här är lite upplagt som en trekantshistoria, men det är det faktiskt inte. I don't do 2 guys (Vilket ni snart kommer få se), så jag försöker frenetiskt ta mig ut ur tältet, men polarn vägrar släppa iväg mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, så jag ligger där med en öl och skäms. Visste inte riktigt vad han sysslade med.

I vart fall lyckas jag på något sätt komma ur tältet någon gång framåt 7 på morgonen, varvid dom stannar kvar, och jag står ensam i ett hav av tält. Dock är jag inte den som är den, utan jag hittar ett bord några meter bort med vad som ser ut som ett par sköna lirare, så jag hälsar glatt och sätter mig ner och blir bjuden på en pilsner. Vi tjötar och krökar, och 2-3 timmar senare är vi 5 pers kvar, jag, 3 killar och en tjej, samtidigt som all alkohol har tagit slut. Som tidigare sagt är jag inte den som är den, utan jag bjuder med dom hem till min husvagn där jag har 1 flaska razz och någon dunk vin kvar. De följer med.

Väl framme sätter vi oss på gräsmattan utanför, i strålande sol, och börjar halsa ur razz flaskan som vi skickar runt. Det ska ju tilläggas att klockan var runt 9-10 på morgonen här, och samtliga var rätt trötta/fulla.

Anyways, flaskan tar slut, och medan jag sitter och raggar på den här tjejen märker jag att resten av skaran har somnat. Jaja, det var dom värda, jag och tjejen är i vart fall vakna. Lite grym charm och snärta repliker senare börjar vi hångla en bit bort från stället där killarna 30 minuter innan hade däckat. Jag tror inte ens jag hade börjat planera på hur/var jag skulle ligga med henne, men sånt där brukar ju lösa sig, vilket det även skulle göra i det här fallet.

Tilläggas ska att vi som sagt var 4 stycken som bodde i den här husvagnen. En ganska städad person med flickvän, 2 galningar som springer runt och är dyngraka och dräggiga, samt jag som var lite all around. Just den här natten hade dessa 2 dräggiga personer också lyckats spendera hela natten ute.

Så, medan jag ligger i solen på den härliga gräsmattan och hånglar och smeker en ung blondin hör jag den städade personen kommandes mot mig, pratandes i sin telefon. "Ni måste komma hit, ni måste komma hit! Fovea ligger och hånglar med en brud!"

5 minuter senare kommer dessa 2 dräggiga grabbar springades i all hast, det är ju trots allt lite grabbkultur att jävlas med andra, så de började jävlas medan jag låg där. Det ska även tilläggas att jag inte minns allt till 100%, så när jag skippar delar ibland är det för att jag i detalj inte minns allt. Det jag minns från den här tidpunkten är iallafall att någonstans under deras grabb-mobbing reser jag mig upp och säger till ena av dom 'Jag orkar inte mer, ska du ta över eller?', varvid han lägger sig och börjar hånglar med henne, samtidigt som jag och sista polarn börjar asgarva för att det tricket faktiskt fungerade. Till slut säger den andre till den tredje 'Vill du också smaka lite?', var på även han lägger sig och hånglar med henne.

Vid det här laget, snäll kille som jag är, börjar jag misstänka att hon trots allt kanske är lite väl onykter (Hon var ju fullt medveten, det ska vara glasklart, men troligtvis var hon lite (mycket) mer villig än vad hon skulle varit nykter).

Så jag tar till slut med henne in i husvagnen och polarn hänger med. Jag backar undan lite eftersom jag som sagt har lite moral, medan han och hon börjar klä av varandra. I slutändan står alltså jag fullt påklädd i valet och kvalet om jag ska hoppa in, samtidigt som polarn börjar mata i henne. Som sagt är jag ingen big fan av 2 killar och en tjej så jag muttrar 'Lite för sjukt för mig tror jag', samtidigt som jag lämnar husvagnen.

Nu kommer jag inte riktigt ihåg hur resten av dagen gick till, men jag vet att jag och dom här 2 dräggiga killarna var tvunga att vara nånstans på dagen (Vi arbetade på festivalen så det var diverse sysslor/möten vi skulle på), samtidigt som den 4:e, städade, av oss stannade kvar i husvagnen med den här primadonnan och sov.

Vi satt någonstans på festivalområdet, skrattade och undrade hur det gick för tjejen som låg och sov i vår husvagn med den städade killen, och när vi väl har rört oss tillbaka sitter vår städade polare och asgarvar. Vi frågar vad som är så roligt, varvid han svarar:

'Jo, några timmar efter att ni hade gått knackar det på dörren. Då står det en snubbe utanför som ser ut som ett jävla vrak och frågar om hans flickvän sover här inne. Det gjorde hon.'

Kan vara en av de få stunder jag verkligen skrattat på riktigt i mitt liv.

Stackars grabb måste jag säga. I vart fall såg vi ingen av dom under resten av festivalen så jag misstänker att tjejen inte berättade något. Tur var nog det...

Mer inom kort!
(Fyfan vad långt det blev, tror inte jag förväntar mig någon att läsa det här, men om ni har några minuter över: Varsågoda)
Senast redigerad av Fovea 2008-05-21 kl. 21:12.
Citera
2008-05-21, 23:26
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
Dags att återuppliva den här tråden känns det som.

Åh, stackars kille som har en såpass slampig tjej. EPISK tråd dock, skulle vilja se "ordentliga killen"s min när han får höra vad killen ville
Citera
2008-05-22, 01:18
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
Kan vara en av de få stunder jag verkligen skrattat på riktigt i mitt liv.

Du måste levt ett tråkigt liv. Men tack för historien, den var väldigt intressant
Citera
2008-05-22, 09:04
Medlem
Foveas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Du måste levt ett tråkigt liv. Men tack för historien, den var väldigt intressant

Det var ju skadeglädje å killens vägar. Den enda sanna glädjen. =)
(Och då menar jag inte 'How i met your mother' trilla och slå sig i huvudet style!)
Citera
2008-06-06, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotwilt
Bra tråd detta mkt rolig läsning.

Nåväl.. Detta hände en vän till en kompis till mig.

Vännen var hemma hos sin flickvän som han inte varit ihop med särskilt länge. Dom hade bestämde sig för att ha lite extra kul och hade sex i köket. Han körde henne doggy-style mot matsalsbordet och exalterad av situationen frågade han om dom inte kunde köra i 2:an vilket flickvännen inte hade något emot. Han sätter igång och allt var frid och fröjd. Plötsligt hör han hur någon fipplar med låset till ytterdörren som låg precis brevid köket, han och damen blir stressade som fan och ska såklart avbryta. Men mitt allt går något snett, exakt vad är oklart men förmodligen spände sig tjejen och killen inser det jobbiga: Han sitter fast!! I sin desperation trycker han ifrån allt vad han kan och det blir baksug. Tjejen skiter över hela hans mage varpå killen mår dåligt (som man gör när nån bajsar på en) och spyr på henne.
Låset går upp och in kommer päronen, det blev nog en soft situation.

Har hört att farsan tyckte så j-vla synd om honom att han fick duscha.
'
fast den där är gammal, alla har hört den.
Citera
2008-06-07, 02:27
Bannlyst
Kan ju berätta om en del som hänt mig genom åren;

1. Hade sex med en kille på roskilde i tältet, helt plötsligt börjar han slicka mig i häcken å jag tänker "han får skylla sig själv, är man så dum att man gör det på festival där alla är jävligt ofräscha så får man fan skylla sig själv". direkt efter så vill han hångla också, vilket jag naturligtvis inte gick med på eftersom jag precis innan har varit o skitit.

2. Körde en kille i häcken med en dildo en gång, han vaknade upp dagen efter med hela skrevet indränkt i extra virgin olivolja. men jag var nöjd.
Citera
2008-06-07, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flöddrish

1. Hade sex med en kille på roskilde i tältet, helt plötsligt börjar han slicka mig i häcken å jag tänker "han får skylla sig själv, är man så dum att man gör det på festival där alla är jävligt ofräscha så får man fan skylla sig själv". direkt efter så vill han hångla också, vilket jag naturligtvis inte gick med på eftersom jag precis innan har varit o skitit.

2. Körde en kille i häcken med en dildo en gång, han vaknade upp dagen efter med hela skrevet indränkt i extra virgin olivolja. men jag var nöjd.

VAFAN!!!!!! DU ÄR JU MIN SYRRA FÖR I HELVETE, FLÖDDRISH!!!!

Jaja, that aside... vill minnas att jag under samma festival drog över en danska ett par tält bredvid dig, mitt i allt kom jag på att jag glömt gummi. Springer ut för att hämta ett, när jag stöter på ert gäng som scorat ett par flak skön bira och en jävla massa marinerade oliver. Prioriteringarna gick åt helvete, och det vart inget plöj i lådan just då

Fast det värsta var iofs när jag dyngade ner hennes tält dagen efter då min bakismage gjort sig påmind... huga!

ps. flöddrish, var det kul att köra e*** i röven med en dildoish? :P
Citera
2008-06-07, 02:46
Medlem
countingcrowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flöddrish

Vadå, sov han när du gjorde detta?
Citera
2008-06-09, 01:51
Medlem
viqors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Det här hände en midsommarafton när jag var 19-20 år lastgammal. På festen finns det en 17-årig tjej med gigantiska bröst som beter sig ganska slampigt och det är ju som vi alla vet en fantastisk egenskap hos en kvinna så länge det inte är en flickvän, syster eller mamma

Hur som haver, efter lite att ha hejdlöst kastat i oss höghaltig alkohol så frågar denna underbara lilla varelse med de enorma talangerna om jag inte vill följa med upp i skogen för att få en present. Självklart accepterade jag inbjudan, en liten skogspromenad är alltid välkommet. Midsommar handlar ju trots allt om sprit, sex, ångest och naturupplevelser. Väl en bit inne i skogen tar hon av sig tröjan och trycker upp mig mot ett träd, knäpper av mig och drar ner mina vita stuprör. Sen följer en hyfsad avsugning. Väl klar och 300 miljoner invånare lättare så ler hon och säger att vi ses därnere. Själv står jag kvar en stund och suger lite på upplevelsen med ett fånigt leende.

När jag kommer tillbaka till festen så ser jag samma unga dam i tagen med att frenetiskt hångla med en av mina vänner och min första tanke är att stoppa dem och berätta för min vän vad hon haft i munnen för några minuter sedan. dock så gör sig min lilla djävul på axeln sig påmind och vi börjar planera hur vi ska kunna utnyttja detta på bästa sätt så vi låter min vän slicka i sig mina beska droppar

Samma lilla stycke åker senare hem till en annan vän för att kopulera men det är en annan historia. Vän nummer ett tråkar jag än idag att han teoretiskt sätt har haft min schnabel i munnen och om det inte är dags att komma ur garderoben snart, hehe. Det är detaljerna som gör livet värt att leva.

Sådär var min midsommar förra året, dock var det inte en kompis hon stod och hånglade med. Men jag och mina kompisar fick oss ett skratt ialf
Citera
2008-06-09, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Vadå, sov han när du gjorde detta?

Nej han var vaken. och HELT med på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto