2012-09-05, 12:12
Medlem
Mamadou666s avatar
Har en till kom jag på men sparar på den.

Edit: Onödigt inlägg, sry.
Senast redigerad av Mamadou666 2012-09-05 kl. 13:03.
Citera
2012-09-05, 14:59
Medlem
WhiteLimos avatar
Ingen jätteextremt, men det var på en kryssning när ca 5-6personer fick se min guppande stjärt(kompisen öppnade hyttdörren)

Var jobbigt då, men kul i efterhand ;D
Citera
2012-09-05, 20:21
Medlem
var nog när mitt ex ringde och ville att jag skulle komma över med kompisar för att gangbanga henne... ja... det blev av. rätt udda men kul var det. kan tillägga att hon är 16 år, fyller 17 i år (95a) hände faktiskt förrförra veckan
Citera
2012-10-12, 01:10
Medlem
Var nog när jag satt på en Morsa och hennes dotter...wow...
Citera
2013-01-14, 11:09
Medlem
alfonspungs avatar
Blondinen

Suttit och läst och försökt minnas om någonting drabbat mig någon gång..
Och till slut så minns jag.

Jag var 15 år och var precis hemkommen ifrån Danmark, hade varit iväg och handlat lite sprit med mor min.
Väl hemma så sitter jag i min ensamhet framför datorn och häver i mig lite sprit..(Morsan hade åkt iväg över helgen)
Polaren skriver då och jag bjuder över honom för att komma och chilla lite och förtära lite sprit med mig.
Vi sitter där hela kvällen tills dörrjäveln bara slängs upp och det blir ett jäääävla liv.. Upp kommer min syrra med ett X antal personer.
Varav en var en riktigt het blondin. En riktig 10a.
Full som ett ägg så fortsatte vi och festa och jag började små flirta med blondinen och vi började prata om musik för hon såg att jag hade en gitarr. - Hon föreslog att vi skulle göra någon låt ihop och jag nappade direkt..
Kvällen gick och hon kommer fram till mig och säger att hon vill prata med mig i vardagsrummet och ja fan,varför inte.

Soffan vi hade var en stor hörnsoffa och jag sätter mig i ena endan av den, och hon i den andra så sitter vi och kollar på varandra ett tag tills hon tillslut särar på benen och sitter helt utan trosor

Vad hon sa i detta tillfälle kommer jag inte riktigt ihåg men, det var något i stil att hon var sugen på mig och ville verkligen ligga. jag sitter helt stum och hon går nu förbi mig och stryker röven emot min axel och återgår till festen..

Jag chokad som en idiot springer fram till min polare och skriker " BLONDIN VILL LIGGA MED MIG!!!"
Han ser ju inget fel med det utan pushar sönder mig och säger bara " MEN FÖRFAN SÄTT HENNE DÅ"

Jag feg som jag var bangade ur, och då säger han "gör inte du det, så gör jag det.."
Till slut så kopplade vi varandra och utbröt ihop " Trekant "

Festen led mot sitt slut och vi följer bruden hem till hennes lägenhet, när vi går in i trapphuset så ryker tshirten - och väl inne i lägenheten så ryker alla kläder och vi for direkt in i sängkammaren (fortfarande riktigt fulla)
Polaren tar bruden i doggy samtidigt som hon suger av mig, och sen kör vi tvärtom och jag börjar först fingra lite där nere, tills jag lägger kommentaren " Du vill inte ha något hårdare i dig "..
men hon var fortfarande på och det blev en hel del knullande tills picken min la sig, så jag tänkte att jag går ut i köket och tar en cigg..

Hon kommer då efter en stund in till köket och ställer sig och putar upp arslet och trycker in en svart buttplug - jag blir helt kall, vet inte vad jag tänkte mer än att den där kommer jag få smaka på..
Jag tog mitt pick och pack FORT som fan och bara sprang hem som en galning.. jag sprang verkligen.

Polaren dök efter några timmar upp hemma hos mig, och han hade sluppit buttpluggen men, dom hade haft det väldigt hett!

Tjejen i fråga var då 23 bast, och hon hörde av sig till oss flera gånger och ville bjuda på glass och bada och grejer, det gick ett tag, men sen bytte hon namn och flyttade långt långt härifrån..
(hittade henne på fb för några månader sedan)

Jävligt lång historia, som är 100% sann, den är lite osammanhängade då jag var fruktansvärt jävla full när det hände och det är ju ändå snart 5 år sedan!

Peace / alfons
Citera
2013-01-23, 21:43
Medlem
Detta är både roligt och "sjukt".

Jag var precis fyllda 20 och hade varit på puben en kväll där jag träffade en tjej som jag kände lite sen tidigare. Hon bodde på landet och jag inne i stan så hon ville prompt följa med mig hem och sova. Eftersom det var närmare hem till mig.

Hon följer med hem och vi knullar. Det var ett helt vanligt knull. Missionären, ridning och avslutades med doggy. Hon var lite "mullig" men fin som snus.

När vi är klara så frågar jag om hon vill följa med ut på en cigg, men då plockar hon fram en snusdosa och lägger in en brun påse under läppen.
Citera
2013-01-23, 22:40
Medlem
Första gången jag fick en avsugning måste varit det sjukaste....

I Båstad under Midsommar, 16 bast och skitnöjd. Befinner mig på en fest med mina polare och en drös damer. Bestämmer mig för att ta en avstickare från mina kompisar med två damer (båda året äldre). Går och traskar en bit och en utav tjejerna får ett samtal, då har hon en tjejkompis som har fest en bit bort. Hänger självklart med. Inne på festen får jag ögonkontakt med en tjej på direkten, eyefuckar som fan (full och glad som man är) och skiter i henne för stunden. Tiden går, hon kommer fram, jag gör några utav mina fetaste korttrick och det ena leder till det andra. Vi glider in på ett rum, ska ha lite mysigt, hon går ner på mig. Inte så sjukt kanske, men jag som var porrskadad (vem var inte det när man var 16...) börjar ju att jucka lite lätt och sedan kommer jag lite väl "djupt" - TOTAL katastrof. Hon börjar hosta till och jag blir så upphetsad att jag levererar en tidig sats, varpå hon vänder sig om och börjar spy som en gris! Får total panne, springer ut och säger att "Jag hittade en tjej i sovrummet som kräks" och lämnar sedan festen utan något spår...

Fick dessutom höra sen, av en utav tjejerna (som inte vet om vad som hände) att tjejen som jag "höll på lite med på festen" strulade runt en hel del efter jag hade gått

Vet dock inte om det där sista stämmer, men det hade varit lagom sjukt annars
Citera
2013-01-24, 08:57
Medlem
greenplants avatar
Detta hände för ett anta år sedan.
Hade en KK som var några år yngre än mig, hon bodde i en stuga ute på gården hos sina föräldrar. En kväll satt vi där och kolla på film när hennes lillasyster hörde av sig och ville hänga med oss. Sagt och gjort så kom hon ut och vi tittade klart på filmen. Hennes lillasyster frågade då om hon fick sova kvar där, min KK svarade att det går bra men att det blir i samma säng som oss, lillasystern var ok med det.

Efter att vi hade legat i sängen ett tag så "somnade" lillasystern, så då tog jag och min KK tillfället i akt och hade duktigt med sex. Vi var inte tysta för fem öre! Jag kommer medan KK´n rider mig, sen ligger vi och myser ett tag innan hon somnar.

Efter en stund så vänder jag mig om och råkar då hamna sked med lillasystern. Efter en stund så lägger jag armen runt henne och du känner jag hur hon gnider sin rumpa mot mig. Låter min hand glida in under hennes t-shirt, då frågar hon vad jag gör, varpå jag svarar ingenting. Sen sagt och gjort så drar hon ner trosorna lite och "styr" in mig. Vi kör på tyst och försiktigt utan att väcka min KK Vi fortsatte att ha sex nån gång lite då och då efter det
Citera
2013-01-24, 13:43
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenplant
Detta hände för ett anta år sedan.
Hade en KK som var några år yngre än mig, hon bodde i en stuga ute på gården hos sina föräldrar. En kväll satt vi där och kolla på film när hennes lillasyster hörde av sig och ville hänga med oss. Sagt och gjort så kom hon ut och vi tittade klart på filmen. Hennes lillasyster frågade då om hon fick sova kvar där, min KK svarade att det går bra men att det blir i samma säng som oss, lillasystern var ok med det.

Efter att vi hade legat i sängen ett tag så "somnade" lillasystern, så då tog jag och min KK tillfället i akt och hade duktigt med sex. Vi var inte tysta för fem öre! Jag kommer medan KK´n rider mig, sen ligger vi och myser ett tag innan hon somnar.

Efter en stund så vänder jag mig om och råkar då hamna sked med lillasystern. Efter en stund så lägger jag armen runt henne och du känner jag hur hon gnider sin rumpa mot mig. Låter min hand glida in under hennes t-shirt, då frågar hon vad jag gör, varpå jag svarar ingenting. Sen sagt och gjort så drar hon ner trosorna lite och "styr" in mig. Vi kör på tyst och försiktigt utan att väcka min KK Vi fortsatte att ha sex nån gång lite då och då efter det

Haha faan vilken skadad lillasyster...tanken MÅSTE ju ha farit genom hennes lilla huvud att "kuken som är i mig just nu är täckt av min storasysters slidsekret"

Messed up girls ftw
Citera
2013-01-24, 13:55
Medlem
greenplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Haha faan vilken skadad lillasyster...tanken MÅSTE ju ha farit genom hennes lilla huvud att "kuken som är i mig just nu är täckt av min storasysters slidsekret"

Messed up girls ftw

Haha, ja det hade gått en timme sen jag var in i KK´n
Citera
2013-01-25, 15:19
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Detta är både roligt och "sjukt".

...

När vi är klara så frågar jag om hon vill följa med ut på en cigg, men då plockar hon fram en snusdosa och lägger in en brun påse under läppen.

Vad är det för sjukt med det? Har du aldrig träffat tjejer som snusar förut?
Citera
2013-02-16, 09:06
Medlem
Ja... nu känner jag mig så stolt, så jag måste berätta om nattens händelse. Något jag är väldigt stolt över, så jag kallar det ett "roligt" sexminne för att hålla mig till topicen

Efter några år med bristande tid för sex på grund av barn verkar det ha fixat till sig för frugan och mig nu. Och efter att ha varit hämmad innan har hon börjat bejaka sin sexualitet, och berätta för mig om fantasier och önskemål... sånt gör ju det hela mycket härligare. Och dessutom var hon ganska oerfaren, och nyfiken, när vi blev tillsammans, så jag har lärt henne mycket. En strikt uppfostran har dock begränsat henne...

I alla fall, nattens upplevelse. Efter en stunds sexande med en fantasi om att jag tog hennes oskuld och hon var 15 år (hennes förslag) så ville hon bli tagen bakifrån. Inte mig emot... till saken hör också att jag har en ganska grov kuk (omkrets 18 cm), och den lutar nedåt. Jag tog tag runt hennes bröst med vänster arm/hand, hade höger hand hårt stimulerande klittan, nafsade/bet/sög på hennes hals samtidigt som troligen kuken kom åt g-punkten ordentligt. Resultatet blev en g-punktsorgasm som var så stark att kuken åkte ut, och min högerhand blev ordentligt duschad... så det blev en g-punktsfontänorgasm av det hela. Häftigt som tusan, men i natt ska svärmor sova i den sängen... oops...

Det här blir nog vår nya favoritställning. Får se om det blir dubbel penetrering på det sättet också, alltså med en dildo eller något sånt... det är hon också väldigt sugen på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in