Blondinen
Suttit och läst och försökt minnas om någonting drabbat mig någon gång..
Och till slut så minns jag.
Jag var 15 år och var precis hemkommen ifrån Danmark, hade varit iväg och handlat lite sprit med mor min.
Väl hemma så sitter jag i min ensamhet framför datorn och häver i mig lite sprit..(Morsan hade åkt iväg över helgen)
Polaren skriver då och jag bjuder över honom för att komma och chilla lite och förtära lite sprit med mig.
Vi sitter där hela kvällen tills dörrjäveln bara slängs upp och det blir ett jäääävla liv.. Upp kommer min syrra med ett X antal personer.
Varav en var en riktigt het blondin. En riktig 10a.
Full som ett ägg så fortsatte vi och festa och jag började små flirta med blondinen och vi började prata om musik för hon såg att jag hade en gitarr. - Hon föreslog att vi skulle göra någon låt ihop och jag nappade direkt..
Kvällen gick och hon kommer fram till mig och säger att hon vill prata med mig i vardagsrummet och ja fan,varför inte.
Soffan vi hade var en stor hörnsoffa och jag sätter mig i ena endan av den, och hon i den andra så sitter vi och kollar på varandra ett tag tills hon tillslut särar på benen och sitter helt utan trosor
Vad hon sa i detta tillfälle kommer jag inte riktigt ihåg men, det var något i stil att hon var sugen på mig och ville verkligen ligga. jag sitter helt stum och hon går nu förbi mig och stryker röven emot min axel och återgår till festen..
Jag chokad som en idiot springer fram till min polare och skriker " BLONDIN VILL LIGGA MED MIG!!!"
Han ser ju inget fel med det utan pushar sönder mig och säger bara " MEN FÖRFAN SÄTT HENNE DÅ"
Jag feg som jag var bangade ur, och då säger han "gör inte du det, så gör jag det.."
Till slut så kopplade vi varandra och utbröt ihop " Trekant "
Festen led mot sitt slut och vi följer bruden hem till hennes lägenhet, när vi går in i trapphuset så ryker tshirten - och väl inne i lägenheten så ryker alla kläder och vi for direkt in i sängkammaren (fortfarande riktigt fulla)
Polaren tar bruden i doggy samtidigt som hon suger av mig, och sen kör vi tvärtom och jag börjar först fingra lite där nere, tills jag lägger kommentaren " Du vill inte ha något hårdare i dig "..
men hon var fortfarande på och det blev en hel del knullande tills picken min la sig, så jag tänkte att jag går ut i köket och tar en cigg..
Hon kommer då efter en stund in till köket och ställer sig och putar upp arslet och trycker in en svart buttplug - jag blir helt kall, vet inte vad jag tänkte mer än att den där kommer jag få smaka på..
Jag tog mitt pick och pack FORT som fan och bara sprang hem som en galning.. jag sprang verkligen.
Polaren dök efter några timmar upp hemma hos mig, och han hade sluppit buttpluggen men, dom hade haft det väldigt hett!
Tjejen i fråga var då 23 bast, och hon hörde av sig till oss flera gånger och ville bjuda på glass och bada och grejer, det gick ett tag, men sen bytte hon namn och flyttade långt långt härifrån..
(hittade henne på fb för några månader sedan)
Jävligt lång historia, som är 100% sann, den är lite osammanhängade då jag var fruktansvärt jävla full när det hände och det är ju ändå snart 5 år sedan!
Peace / alfons