2008-04-12, 09:36
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag finner dina historier mycket roliga och påhittiga, men tyvärr så har det hänt lite väl mycket för just dig. Jag kan inte ens i min vildaste fantasi tänka mig att du varit med om allt det du skrivit om i den här tråden.
Dock kanske du ska ge dig in i porrnovellsbranschen, tror du hade haft en given plats där.

Du låter bitter och avundsjuk min vän . Läser du det mesta så upptäcker du snart att det inte är enkom mig historierna handlar om utan mestadels mina halv- och helgalna vänner. Till det kommer att jag börjar bli gubbe så jag misstänker att jag iaf har ett 20årigt försprång på de flesta här inne
Citera
2008-04-13, 01:56
Medlem
kom att tänka på när jag var en runda i europa.

hade varit på krogen med några "kamrater", klockan är svinmkt och jag sätter mig på bussen för att ta mig hem till hotellet. känner mig bara allmänt trött och full. stirrar ut genom fönstret och undrar hur i helvete jag lyckades få ner en sisådär 15 stora starka. kan ju nämnas att det kändes som om dessa 15 var på god väg upp igen.
hursomhelst sitter en fager liten tös framför mig. en riktig het brunnet, de rätta brösten, fin fin kroppsform och ett riktigt läckert o sexigt ansikte. eller så var jag helt enkelt bara skitfull, har för mig att hon var läcker iaf, just där och då var hon det, alkoholens fel eller ej.

bussen stannar så småningom vid min station, full som jag är börjar jag klamra mig ur sätet lite sent, ser att bruden framför mig också går av. men! hon glömmer sin väska! gentleman som jag är (och eftersom jag ändå skulle av) plockar jag självklart upp den på vägen ut. överväger för en sekund att helt sonika ta med mig väskan för egen vinning (var ju fattig, pengarna gick till krogrundan). men som sagt, gentleman är man ju. med snabba steg springer jag ifatt tösen och försöker få henne att förstå att hon glömt sin väska. skitglad blev hon, sken upp som en sol. jag kunde känna hur även hon stank kraftigt av alkohol. väskan verkade dyr, typ gucci och skit, verkade oxå som om det fanns en hel del viktiga saker i den.

tjejen babblade dock på något språk jag inte förstod, förmodligen franska (jag var i holland), och ingen engelska ville hon snacka (eller så kunde hon ingen). glad var hon iaf. full var ju jag. slutade med att vi båda försökte förstå varandra, gick ju inget vidare men vi hade kul när vi stod där i mitt i natten och improviserade fram ett teckenspråk. det blev en liten stunds tystnad och plötsligt tog hon min hand och började leda in mig i ett buskage. jag var fortfarande skitfull och men fattade lite smått vad som höll på att hända så jag följde glatt med in.
utan att äns se mig i ögonen satte hon sig ner och knäppte upp mina byxor. kan ju nämnas att tjejen småfnittrade som om det hon gjorde var förbjuden frukt samtidigt som hon hade svårt att hålla balansen. jävligt glupsk var hon, lätt mitt livs bästa avsugning! hon kunde ta den riktigt djupt, visste precis vad hon gjorde med tungan och glömde inte heller att pungen finns! fy fan vad gött det var!

är kanske inte mkt till sexäventyr, har en del andra erfarenheter som nog kvalificerar sig bättre där, men att få en avsugning som tack för att man såg till att hon inte glömde sin väska, tja, det händer ju inte precis varje dag. dessutom var jag fortfarande ung när det begav sig, så glädjen var ju än större, och som sagt, avsugningen var i särklass legendarisk!
Citera
2008-04-13, 02:22
Medlem
Mimss avatar
Jag hade varit sugen på en vakt på ett hak jag hängde på förr och han var så löjligt snygg.. Efter en bra kväll hade vi hånglat i timmar och han ber mig följa med honom hem, (för han ville visa mig sin hund.. .)..

Ja följde med honom hem och helt plötsligt står han naken, och det var med ren och skär skräck jag såg på hans paket. Utan att överdriva så var den stor och tjock som en falukorv och lika böjd.

Jag nyktrade till på tre sekunder och ursäktade mig med den klockrena förklaringen... " Du jag är ledsen, men jag måste hem till min katt han klarar inte att vara ensam så länge"..
Citera
2008-04-13, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mims
Jag hade varit sugen på en vakt på ett hak jag hängde på förr och han var så löjligt snygg.. Efter en bra kväll hade vi hånglat i timmar och han ber mig följa med honom hem, (för han ville visa mig sin hund.. .)..

Ja följde med honom hem och helt plötsligt står han naken, och det var med ren och skär skräck jag såg på hans paket. Utan att överdriva så var den stor och tjock som en falukorv och lika böjd.

Jag nyktrade till på tre sekunder och ursäktade mig med den klockrena förklaringen... " Du jag är ledsen, men jag måste hem till min katt han klarar inte att vara ensam så länge"..

hans stolta hånflin måste ha tagit en jävligt oväntad vändning! skulle varit guldvärt att se hans min!
Citera
2008-04-13, 03:04
Medlem
Boomshakalaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mims

Blev du inte lite besviken?
Citera
2008-04-13, 03:22
Medlem
Mimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshakalak
Blev du inte lite besviken?

Jag blev så sjukt rädd när jag såg hans hästkuk och tänkte bara på vilken skada den skulle åsamka mig så jag hade inte tid för besvikelser, jag var bara jävligt nöjd med att jag kom hem hel..
Citera
2008-04-13, 03:24
Medlem
Mimss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inte_som_du
hans stolta hånflin måste ha tagit en jävligt oväntad vändning! skulle varit guldvärt att se hans min!

Tyvärr var det inte hans min som upptog min synfält just då..
Citera
2008-04-16, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreass
Får ta och gratulera iså fall
Första gången kommer man alltid att minnas...grattis....
Citera
2008-04-24, 17:43
Medlem
Ptomas avatar
Johan och Johan (ja tyvärr) var i Thailand som backpackers och ville festa till lite på en bar. Johan 1 som aldrig varit utomlands tidigare var som de flesta newbies ganska naiv. Johan 2 däremot hade varit med förr. Väl på baren så får de tag i varsin flicka och livet leker. Vad Johan 1 inte vet är att hans donna egentligen är en man och som de flesta vana Thairesenärer vet så är de ibland snyggare än den äkta varan. Johan 2 tycker att detta är fantstiskt skojigt och berättar inget för sin blåögda vän. Han tänker dock inte låta det “gå för långt”.

Ett par groggar senare så upptäcker Johan 2 att Johan 1 är spårlöst försvunnen. Fan, tänker han. Han har dragit iväg med transingen. Ute på gatan så upptäcker han att Johan 1 scooter är borta och han hoppar upp på sin egen moppe för att i ilfart bränna efter till deras skabbiga hotell.
Som väl är så hinner han upp dem på vägen, åker upp jämsides och skrikandes försöker han påtala det fatala misstaget. Johan 1 som har transingens händer masserande mellan sina ben och ett ganska fånigt leende på sina läppar hör först inte vad Johan 2 skriker utan skrattar bara och gör tummen upp. Johan 2 nu allt mer desperat kör nu så nära han kan och formligen vrålar i Johan 1 öra.

- HON ÄR INGEN HON! DET ÄR EN SNUBBE!

Johan 1 är ganska seg men till slut verkar hissen nå hela vägen upp. Med en handen gräver han bakom ryggen och får tag i ett litet manligt paket. Han tvärnitar således jagar efter transingen som av uppenbara skäl fått skräckens fåror i sitt gulbleka ansikte. Till slut får Johan 1 tag på fanstyget och spöar upp det lilla stycket till oigenkännlighet.

Varje kvinna han därefter mötte och skulle få ihop det med fick känna på groinprovet.
Citera
2008-04-24, 21:51
Medlem
Det här hände en gammal klasskompis till mig för några år sedan. Han hade gjort gjort slut med tjejen och för att han inte skulle deppa ihop så drog polarna ut honom på en barrunda.

Han hade alltid varit rätt bra på att ragga, åtminstonde när han var full, så han fick hem är rätt fräch tjej i sena trettioårsåldern. Hon hade i och för sig ring på fingret, men han tänkte att va fan det är hennes problem.

De knullade hela natten och på morgonen efteråt så tog han hennes nummer och drog. Han orkade inte ringa henne och glömde snart bort hela saken.

Någon månad senare gick han till en coach för att få råd om sin karriär (han funderarde på att byta jobb). På coachens skrivbord så fanns bilder på hans barn och fru. Och frun visade sig vara samma kvinna som han dragit hem och knullat på en månad tidigare.
Citera
2008-04-24, 23:13
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fovea
, skriker "Dom måste gå nu, dom måste gå nu! Jag har hela magen full! Dom måste gå!".

Jag förstår ingenting, men den fula polarn säger nåt på tyska till sin polare (min tyska), och hon förklarar för mig att det är dags för dom att gå. Hon klär på sig och båda försvinner innan jag ens hunnit stoppa in den.

Utan att ha lagt märkte till min polare innan, kastar jag nu en ond blick mot honom. Då ser jag att han ligger med sin skjorta på, halvt uppknäppt, med byxorna vid knäna och kuken i vädret, och har hela magen, inklusive skjortan, full av sagge, medan han asgarvar.

Han förklarade enkelt, när han väl slutat skratta, att han fullföljt sitt avtal som wingman genom att på 5 minuter, gå från en kyss till att komma över hela magen.

Jag gör en facepalm, vänder mig om och planerar in ett riktigt långt toabesök imorgon....

haha klockrent!
Citera
2008-04-25, 01:10
Medlem
fredagkväll och dags för barrunda som vanligt med grabbgänget som vanligt. efter X antal averkade pubar och och stora starka så raggas det rätt friskt. gänget börjar glida isär och en polare hittar en donna som han börjar stöta på. Det verkar gå rätt bra och till slut så ger dom sig av. Dom hinner komma hem och det ska sättas igång att när allt går snett. Han upptäcker fotot bredvid sängen på man och hustru. detta hade väl gått för sig player som han är om det inte vore för fotot tillhörde en känd svensk muskelbyggare. Vår kompis får här kalla fötter och bestämmer sig för att gitta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in