2010-02-25, 09:19
Medlem
okej, vi kan ta den här
Var på raggen på vägen till nån festplats, hade raggt upp några skysta kex att mumsa på så att säga.
Polar kör och en polare satt brevid honom jag bak med brudarna.
Börjar leka med en av brudarna, snart kliver hon på och ska rida min fyllepåle.
Hon rider och rider, vägen blir guppigare och guppigare med den som kör kör lika galet ändå och så när tjejen gör att uppjuck guppar bilen till, bruden far upp i taket och blir medvetslös
jag bara säger va fan du kan väll inte sluta nu din dumfan? då säger hennes polare du hon är ju väck ser du inte det? Okej säger ja och lyfter av bruden och säger till hennes kompis ner och sug okej blir sugen och laddar ur då ett nytt gupp kuken ner i halsen på bruden som i ren reflex spyr och biter, så där sitter jag med bitmärken i kuken och nerspydd. fan va vi gravade åt det.

En annan rolig sak var ja tog en brud på skuffen på en bil och bilen åker i väg där står ja med kuken i vädret och ser mitt knull försvinna, börjar då fyllekåt med neddragna brallor och runkandes springa efter bilen.
Citera
2010-02-25, 15:20
Bannlyst
Jag hade en 5timmars avsugning med 3st ladyboys i Thailand, patanda sa in i helvete allihopa. En suger kuk och 2 pa vartorna tills jag far kramp och halvlagger kroppen utanfor sangen. Varav en av dem dyker in som an bilmeck och borjar slicka mig i skitan.
Under hela tiden har vi slakt i rummet, men transarna tar aterhamtnings pauser pa ICE-pipan sa typ varje kvart blir rummet blatt av lagon nar dom auger i sig mer tjack. Vi far mota bort en stad karring fler gr som bara tokgarvar nar hon tittar in.
Nar jag vall efter 5 timmar i kramp sprutar den ena i munnen sa far jag Elvis-ben, bara skakar sa jag ramlar ur sangen med transan fortfarande runt kuk roten.
Inte nog med det, nar jag ska ta mig daifran har det ljusnat. Nar jag kommer ned och ska check ut de tre bockarna bruse ar det typ fullt i receptionen. Dar star jag, baktjackad och djavlig med tre transor! Vilken upplevelse
Citera
2010-02-26, 08:24
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjortbortmig
okej, vi kan ta den här
Var på raggen på vägen till nån festplats, hade raggt upp några skysta kex att mumsa på så att säga.
Polar kör och en polare satt brevid honom jag bak med brudarna.
Börjar leka med en av brudarna, snart kliver hon på och ska rida min fyllepåle.
Hon rider och rider, vägen blir guppigare och guppigare med den som kör kör lika galet ändå och så när tjejen gör att uppjuck guppar bilen till, bruden far upp i taket och blir medvetslös
jag bara säger va fan du kan väll inte sluta nu din dumfan? då säger hennes polare du hon är ju väck ser du inte det? Okej säger ja och lyfter av bruden och säger till hennes kompis ner och sug okej blir sugen och laddar ur då ett nytt gupp kuken ner i halsen på bruden som i ren reflex spyr och biter, så där sitter jag med bitmärken i kuken och nerspydd. fan va vi gravade åt det.

En annan rolig sak var ja tog en brud på skuffen på en bil och bilen åker i väg där står ja med kuken i vädret och ser mitt knull försvinna, börjar då fyllekåt med neddragna brallor och runkandes springa efter bilen.

och vem sa att där inte är stil o intelligens i raggarkultuten...
Citera
2010-02-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glamazon
Jag hade en rätt surrealistisk upplevelse när jag förlorade oskulden. Var ca 17 och åkte ned till Stockholm och hälsade på en killkompis. Vad han inte hade berättat var att han hade LAN-party i sitt hus, så det var ett gäng med kanske fem-sex killar där förutom han. Men vad fan, det var trevligt folk och vi umgicks allihop.

Jag och killkompisen hånglade en del och fick nästan till det en gång, då jag dock bangade ur (det gjorde ju svinont, vad fan!). Han fick dock en hyfsad avsugning, tror jag. Dagen efter börjar det märkliga.

Vi var lajvare/rollspelare/gothfjortisar hela högen. Jag hade ett par fejkhandbojor med mig som brukade hänga som accessoar i bältet (såna utan knapp på, man behövde nyckel till dem) och han hade tillverkat en krage i metall som skulle användas i nån slavfångargrupp. Denna krage och dessa handbojor hade lattjats runt med en hel del under de här dagarna. Nu satt jag i en soffa och halvsov medan jag tittade på när min hångelkompis (tja, man kan väl inte säga kk när man inte knullat än) spelade något datorspel. En av hans lanpolare kommer in och knäpper på mig kragen. Jag är lat och orkar inte göra något åt saken. Så knäpper han på mig ena handbojan, drar dem igenom kragen och knäpper på mig andra handbojan också. Jag pallar inte fightas utan protesterar bara lite slött. Lanpolaren tar med sig nycklarna och går ut ur rummet. Jag reser mig upp för att följa efter honom och hämta tillbaka nycklarna, när min hångelkompis plötsligt reser sig upp, stänger dörren, sveper upp mig i armarna och bär bort mig till sängen.

Sagt och gjort, vi hånglar och jag blir för första gången penetrerad. Jag ligger i sängen naken på underkroppen, men på grund av handbojorna och kragen kan jag ju inte få av mig tröjan, utan den är bara hopkorvad uppe vid halsen. Efter gissningsvis kanske en halvtimma-fyrtio minuter av sex knackar det på dörren, min kk drar ett täcke över mig och går och öppnar. Det är lanpolaren som frågar:
"Förresten, vill ni ha nycklarna?"
"Ja det vill vi!" tycker vi båda.
"De ligger i frysen." Say what?

Så mitt kk får dra på sig kalsongerna och gå upp till övervåningen och leta reda på nycklarna, medan polaren ogenerat traskar in och sätter sig på en stol bredvid sängen och snackar skit med mig medan jag ligger nyknullad och halvnaken under täcket, tröjan uppdragen och händerna fastlåsta och allmänt förvirrad och road av hela situationen. Sedan kom mitt kk tillbaka, polaren traskade ut igen och vi fortsatte ha sex.

Egentligen en rätt schysst och trevlig stämning i hela gänget, men det kändes synnerligen märkligt.

du e väl kille?
Citera
2010-03-24, 11:07
Medlem
crats avatar
Har en bästa vän historia som jag tycker är jävligt kul om jag kan få till den i skrift...

Detta skedde 99 på finlandsfärjan, kompisen som vi kan kalla Anders (som är gift och har barn ) hade festat riktigt hårt och hade slutligen däckat i en korridor, Anders vaknar ur sitt medvetslösa tillstånd av att något eller någon suger av honom, han hade inte orkat titta på vem eller vad det var som gjorde detta sköna för han, så han hade bara njutit och slappnat av, när han tillslut kom så hade han slutligen kollat upp för att tacka för sig. och till sin chock ser han en polensk manlig städare möta han blick med sin kuk i hans mun. Anders hade i panik inte sagt någonting utan sprungit till sitt rum och tagit närmaste Jacks och halsat.

2004 fick vi reda på detta när vi drack pils och snacka old times. Det visade sig att Anders har gått i terapi för detta. Han har mått så dåligt och inte berättat för någon utom sin terapist. Jag och mina kompisar tyckte detta var otroligt kul och har mobbat honom sen dess
Citera
2010-03-24, 11:08
Bannlyst
en till här som kanse är lite off topic men, en kompis till mej hade träffat en tjej och jag och en annan polare kände för att jävlas lite med honom, efter en fredagsfylla ligger han naken på sängen på vi drar en lina med superlim och limmar ihop skinkorna på honom, han har alltid en jävla vattenflaska brevid sängen när han är bakis, och den är preppad med nåt laxerande medel. kommer inte ihåg vad det heter men iaf... sagt och gjort han vaknar bruden ligger brevid och dom börjar hångla och ska precis gå vidare när han plötsligt skiter på sej, han hinner bara ställa sej på knä i sängen och vända sej om när det händer.

bruden drog därifrån nästan direkt, jag å polaren står helt tysta och vågar inte säga något, när han plötsligt uttrycker: 2 meter! strålen var nästan 2 meter! det tar en sekund innan vi bryter ut och asgarvar helt okontrollerat!

han hade då sprutlackerat bruden när han sket på sej :P han var brun över hela ryggen och det luktade skit i hela lägenheten xP han svor att hämnas men inget har hänt än =) han brukar garva åt det själv när vi snackar om det :P
Citera
2010-03-24, 23:50
Medlem
NovaQs avatar
HAha,

Låg och knullade med ett ragg och jag är dyngrak out of my mind och pumpar på så gott jag kan och känner att jag är väldigt hungrig så ja säger att jag måste bara springa och ta en macka.

På vägen dit känner jag att det jag borde göra är att spy så jag vänder och kutar in på dass och kör bokstavligt talat ner hela handen i halsen och spyr samtidigt som handen är kvar, dum som jag är så gör jag det här ståendes så spyan skvätter ut på golvet och på mina ben. Torkar av mig lite snabbt och rengör munnen och går in och berättar att jag har spytt.

Fick en konstig blick men fick köra vidare ändå. Ringde några dagar senare och bad om ursäkt för mitt oerhört orutinerade beteende.
Citera
2010-03-25, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glennhenry
När ska folk börja följa trådens ämne?

DITT sjukaste/roligaste sexäventyr. Sluta tramsa runt nu med att "min polare har gjort de o den polaren gjorde de".

Jävla tramsande med troll och skit.

om man inte har upplevt nåt lika sjukt själv dåe
Citera
2010-03-25, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gomery
I sommras så var jag och några polare på en strand och söp till det. Polarens lillesyrras kompis(ellr nått sånnt) kommer fram och strular upp mig. Het som fan är hon och full som fan är jag så min flickvänn glömmer jag bort ganska omgående. Vi rullar bort några hundra meter för att få vara ensamma. Jag drar av henne kläderna och börjar utföra magi med mina fingrar, till min förvåning reagerar hon knappt på denna gudabehandling. Så ja trycker upp kuken istället men då börjar hon tjaffsa om att jag ska ha kondom. Jag drar den gammla vanliga "Jag har redan kondom på mig". Plötsligt kommer jag helt oväntat (typ efter 30 sekunder) rakt in i henne. Men hon verkar inte märka det så jag säger lite snabbt "Näe jag har flickvänn detta går inte". Så vi rör oss mot de andra igen.

Dagen efter är hela min söta rumpa sönderbiten av sandloppor, hade röda prickar i två veckor. Skämmdes gjorde jag också för att jag slösade bort ett sådant praktknull, dessutom ångrar jag det eftersom jag hade flickvän =(

Alltså, seriöst? Om detta är sant så är du en riktig skitstövel. Vad hade du gjort om hon blev med barn? Vilket jävla svin du är som lurade henne till att tro att du hade kondom.
Citera
2010-03-25, 23:01
Medlem
LiKaShings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeatherCloud
Alltså, seriöst? Om detta är sant så är du en riktig skitstövel. Vad hade du gjort om hon blev med barn? Vilket jävla svin du är som lurade henne till att tro att du hade kondom.
Han är nog ett barn snarare än ett svin.
Citera
2010-05-03, 01:52
Medlem
"en vän till mig" var på en rätt vild fest och han beslutade sig för att bada naken i badkaret.
Rätt som det var kom en tjej, klädde av sig och satte sig på honom och börja nuppa efter ett tag.
Ingen låste dörren, så plötsligt när dom har kul kommer en kille in och börjar skita på toaletten bredvid badkaret.
Dom bara stirrar och när han märker det säger han "vad fan måste man skita så"
Citera
2010-05-03, 17:42
Medlem
anthropophobics avatar
Va på skolresa när jag gick i första ring, hela gymnasiet åkte till samma ställe över en helg.
Hade hållit på lite med en tjej som gick i 3an, men jag var oskuld så var lite osäker. På kvällen efter några bärs blev man dock lite självsäkrare, vi hade även fest i huset jag och några vänner bodde i så det var sjukt mycket folk där men vi gick upp till övervåningen iaf och började köra igång.

Under våran akt stängdes musiken där nere av, och notera att den här tjejen lät väldigt mycket, och med alkohol i blodet kunde jag hålla bra mycket längre än vad jag antar att en nykter oskuld gör.

Dagen efter när vi kom ner möttes vi av skratt och applåder, det visade sig att orsaken till att musiken hade stängts av var för att en av skolans gympalärare hade kommit in i huset och bett oss att lugna ner oss, och sagt att alla skulle gå och lägga sig.

Var lite pinsamt 3 år framöver varje gång man skulle ha gympa...
(Men jag fick iaf. ett rykte på skolan vilket gjorde framtida ragg lite lättare att lösa)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in