Pluggade i New York för några år sedan, och som ensam svensk i skolan var man en liten kändis. Många visste vem man var vilket passade utmärkt på festerna. Jag bodde såklart en bit bort, av någon konstig anledning verkar alla familjer som tar emot studenter göra det, så jag sov ofta borta hos vänner.
På denna fest träffade jag en brud som inte hade några föräldrar hemma hos sig, och en kompis till henne skulle därför sova över där. Jag hakade såklart på! Polarens pappa kom och hämtade henne och kompisen, även jag fick skjuts trots att jag knäckte en till öl i hans bil
Kort efter att kompisen somnat börjar jag och värdinnan strula. Hon suger av mig runt i halva undervåningen innan vi flyttar denna till hennes sovrum. Där förstår jag att jag inte har någon kondom, men utan att ens försöka utan går jag in i hennes föräldrars sovrum och hittar ett par
Otur som man har sover såklart hennes syrra med vänner i deras föräldrars säng som då såklart vaknar och ser mig naken där. Jag svarar inte på deras tilltal, jag har ju ett jobb att sköta!
Morgonen därefter visar det sig att morsan ska komma hem vid 8a-tiden och jag blir därför väckt vid 7:30. En dusch hinner man väl alltid tänkte jag men när man väl kommer ur duschen är morsan redan hemma! Hon är skogstokig och säger att hon redan ringt en taxi, jag försöker klä på mig i den mån det går. Kalsingarna är spårlöst borta. Eftersom morsan nu är på nedervåningen får jag kläddra ut ur hennes fönster och hoppa in i en närliggande buske. Taxichauffören ser såklart allt detta och får sig ett gott skratt då han genast förstår anledningen till min flyktväg
På denna fest träffade jag en brud som inte hade några föräldrar hemma hos sig, och en kompis till henne skulle därför sova över där. Jag hakade såklart på! Polarens pappa kom och hämtade henne och kompisen, även jag fick skjuts trots att jag knäckte en till öl i hans bil
Kort efter att kompisen somnat börjar jag och värdinnan strula. Hon suger av mig runt i halva undervåningen innan vi flyttar denna till hennes sovrum. Där förstår jag att jag inte har någon kondom, men utan att ens försöka utan går jag in i hennes föräldrars sovrum och hittar ett par
Otur som man har sover såklart hennes syrra med vänner i deras föräldrars säng som då såklart vaknar och ser mig naken där. Jag svarar inte på deras tilltal, jag har ju ett jobb att sköta! Morgonen därefter visar det sig att morsan ska komma hem vid 8a-tiden och jag blir därför väckt vid 7:30. En dusch hinner man väl alltid tänkte jag men när man väl kommer ur duschen är morsan redan hemma! Hon är skogstokig och säger att hon redan ringt en taxi, jag försöker klä på mig i den mån det går. Kalsingarna är spårlöst borta. Eftersom morsan nu är på nedervåningen får jag kläddra ut ur hennes fönster och hoppa in i en närliggande buske. Taxichauffören ser såklart allt detta och får sig ett gott skratt då han genast förstår anledningen till min flyktväg
Efteråt berättade han för mig att han vaknade lagom när jag låg överst och vi skrattade ganska gott åt hela händelsen. Att man går i sömnen ibland har ju hänt..men att ha sex när man sover är väl något ovanligare? Kan tilläggas att det var som vanligt jävligt bra sex!