2009-07-21, 01:28
Medlem
Pluggade i New York för några år sedan, och som ensam svensk i skolan var man en liten kändis. Många visste vem man var vilket passade utmärkt på festerna. Jag bodde såklart en bit bort, av någon konstig anledning verkar alla familjer som tar emot studenter göra det, så jag sov ofta borta hos vänner.

På denna fest träffade jag en brud som inte hade några föräldrar hemma hos sig, och en kompis till henne skulle därför sova över där. Jag hakade såklart på! Polarens pappa kom och hämtade henne och kompisen, även jag fick skjuts trots att jag knäckte en till öl i hans bil

Kort efter att kompisen somnat börjar jag och värdinnan strula. Hon suger av mig runt i halva undervåningen innan vi flyttar denna till hennes sovrum. Där förstår jag att jag inte har någon kondom, men utan att ens försöka utan går jag in i hennes föräldrars sovrum och hittar ett par Otur som man har sover såklart hennes syrra med vänner i deras föräldrars säng som då såklart vaknar och ser mig naken där. Jag svarar inte på deras tilltal, jag har ju ett jobb att sköta!

Morgonen därefter visar det sig att morsan ska komma hem vid 8a-tiden och jag blir därför väckt vid 7:30. En dusch hinner man väl alltid tänkte jag men när man väl kommer ur duschen är morsan redan hemma! Hon är skogstokig och säger att hon redan ringt en taxi, jag försöker klä på mig i den mån det går. Kalsingarna är spårlöst borta. Eftersom morsan nu är på nedervåningen får jag kläddra ut ur hennes fönster och hoppa in i en närliggande buske. Taxichauffören ser såklart allt detta och får sig ett gott skratt då han genast förstår anledningen till min flyktväg
Citera
2009-07-21, 01:44
Medlem
Läst ett tag nu och ser inte allt för många flygplanshistorier. Min är inte väldigt märkvärdig då det var med en flickvän på den tiden men men....

Var på resa till Brasilien vilket tar ett par timmar att flyga. Efter lite strul med planet måste vi tyvärr flyga över dagen (fler personer vakna) men planet släcktes trots detta ner under flygningen så att folk kunde sova. Jag fällde min stol tillbaka medan hon drog upp armstödet för att lägga sig längst sätet med huvudet i mitt knä. Efter ett tag kände jag hur en hand öppnade gylfen och kort därefter suger hon av mig under filten. Svettig kåt kuk luktar och på planet är det absolut inget undantag! Jag var övertygad över att någon jävel skulle hitta oss men var för kåt för att bry mig. Efter "förspelet" tog vi våra tandborsta som ursäkt för att gå på badrummet tillsammans. Flygbadrummen är inte stora så det blev mest hon som red och lite stående bakifrån. Jag gick sedan tillbaka till sittplatserna och fick en hel del blickar av några andra killar, men det var det helt klart värt!
Citera
2009-07-21, 05:38
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
En trekant.

Orkar inte skriva i detalj
Citera
2009-07-21, 09:06
Medlem
Titmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Var på jeepträff och efter massa sprit erkände en polare att han aldrig slickat mus och undrade hur det var! Lite mer sprit senare hade vi övertalat en av tjejerna (ful som stryk) att göra grabben en tjänst, win win situation typ.

De gick in i ett av tälten och vi hör henne gny för att till slut komma.
Polarn kommer ut.. Hur var det? frågade vi.... Äckligt, det där gör jag aldrig om. När vi såg honom förstod vi varför, han var röd runt hela munnen. Tydligen hade hon mens. Tänk er 30-40 personer ligga och asgarva runt campen.

Numera går han under namnet Kapten Rödskägg!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
Citera
2009-07-21, 11:39
Medlem
lupozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarmange
Var på ett bröllop ute på en herrgård med ungefär 200+ gäster som minglade omkring.
Jag och min kusin drack en hel del.
Jag märkte hur full han började bli, sen försvann han bara iväg.
Vi hade varsit rum bokade på herrgården eftersom det var en nära släkting som hade bröllopet.
Hans berättelse går ungefär så här:
Han hittade en snygg dam i röd klänning som han tog med upp på rummet.
Dom körde på en bra bit in på småtimmarna.
Han var bra på fyllan och hade en del minnesluckor.
På morgonen när han vaknade stod tjejen och kollade ut genom fönstret, ut mot en hästhage på baksidan.
Pekar och säger: "Titta, hästar!!" Nu såg han helt plötsligt att tjejen var kakfet, blek, finnig och hade tjocka brillor. Hon pratade som en 10-åring, med ljus röst och lite lätt läspning. Han hade alltså lyckats plocka med sig ett riktigt sär till sitt rum som han hade utfört sina övningar med.
Dagen efter fick vi höra att hennes föräldrar oroligt hade letat efter henne

Najs. Femte eller sjätte versionen av samma historia bara i denna tråd.
Citera
2009-07-21, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
En trekant.

Orkar inte skriva i detalj

TROLL
Citera
2009-07-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
massa text
Two big thumbs up!
Om detta är sant är du lite av en idol för mig nu
Citera
2009-07-21, 18:47
Medlem
Allt börjar med att man var full som en spruta, Får med mig en tjej hem till lyan, När vi väl kommer hem till mig känner jag hur jävla dåligt jag mår och måste spy, in på toan och spyr, tvättar av mig lite och råkar somna på toan.
4-5 timmar senare vaknar jag upp i badkaret :S men mår helt okej. låser upp dörren och ser tjejen ligga och sova i min säng.

Kryper ner jämte henne, väcker henne lite försiktigt och säger till henne att ta av sig trosorna, så bangar jag på henne.
Sen några timmar senare skickar jag hem henne =)
Citera
2009-07-21, 19:42
Medlem
yojiibochans avatar
haha, fan vad trevliga berättelser xD
Senast redigerad av yojiibochan 2009-07-21 kl. 20:04.
Citera
2009-07-21, 21:22
Medlem
pochps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beq
Du kommer nog skämmas över mitt inlägg, för att det är så extremt oextremt i jämförelse med alla tidigare inlägg...Men jag känner att jag har något som är lite småroligt och jag vill gärna göra ett inlägg i den här (i mina ögon) fantastiska tråden!

För några månader sedan sov min pojkvän över hos mig. Jag har en ganska liten enmanssäng, och dessutom snedtak ovanför. Det är mysigt, men inte så speciellt praktiskt vid sex. Anyhow, vi somnade utan att ha knullat den kvällen, men jag vaknar upp mitt i natten (det var fortfarande mörkt ute, så klockan var väl tre-fyra) av att vi har sex med varandra!

Jag reflekterade inte så värst över det, han hade väl vaknat och var sugen, tänkte jag. Det var en väldigt skön känsla av att vakna upp av sex i alla fall, det kan jag försäkra er. Vi hade sex ett tag till innan han lade sig ned igen, och båda somnade om illa kvickt.

På morgonen pratade jag med honom om det som hänt, och det visade sig att han också hade sovit! Han hade, likt mig, vaknat upp av att han satte på mig! En, för mig, rolig händelse som jag skrattade åt länge. Jag ler lite åt det än. Sex i sömnen. Udda, men mycket roligt!

Hände min nuvarande och mig en gång också. Han startade upp alltsammans i sömnen och vaknade efter en stund när jag var överst (jag var vaken och det verkade för mig som om även han var det) Efteråt berättade han för mig att han vaknade lagom när jag låg överst och vi skrattade ganska gott åt hela händelsen. Att man går i sömnen ibland har ju hänt..men att ha sex när man sover är väl något ovanligare? Kan tilläggas att det var som vanligt jävligt bra sex!
Citera
2009-07-21, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pochp
Att man går i sömnen ibland har ju hänt..men att ha sex när man sover är väl något ovanligare? Kan tilläggas att det var som vanligt jävligt bra sex!

När man läser era inlägg verkar det som om killarna i båda fallen ljuger.
Citera
2009-07-22, 01:32
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pochp
Hände min nuvarande och mig en gång också. Han startade upp alltsammans i sömnen och vaknade efter en stund när jag var överst (jag var vaken och det verkade för mig som om även han var det) Efteråt berättade han för mig att han vaknade lagom när jag låg överst och vi skrattade ganska gott åt hela händelsen. Att man går i sömnen ibland har ju hänt..men att ha sex när man sover är väl något ovanligare? Kan tilläggas att det var som vanligt jävligt bra sex!

Jag har också konstiga grejer som händer mig i sömnen, när jag sover hos min flickvän ibland så vaknar jag mitt i natten av att tjejen blir irriterad för att jag typ tar på hennes röv och muff, men jag visste inte ens att jag gjorde det för det var helt i sömnen, är detta sjukt eller? :P känns lite weird att jag inte ens vet att jag gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in