2009-07-20, 01:06
Medlem
trombals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goz77
Råkade ut får något när jag var ute på en nattklubb för ett tag sedan.
Hade raggat på en tjej o vi började dansa sexigt med varandra. Helt plösligt kom en annan tjej som jag flirtat litet med tidigare under kvällen. Båda började dansa med mig och jag började tro att jag kanske kunde få båda, helt plötsligt säger den ena tjejen något till den andra varpå slagsmål utbryter, ingen liten bitchfight utan ordetntlig fistfight. Den ena tjejen får en knytnäve på näsan och blodet forsar, vakterna kommer o slänger ut båda....

Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, skulle nöjt mig med den första tjejen men de blev en kul historia i alla fall! =)

Största garvet idag. Hade börjar mjuka upp för lite härligt fyllesex å sen ökade vinsten för att plötsligt bli rånad, blåst på konfekten. Groggen efteråt måste smakat bitter.
Citera
2009-07-20, 01:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn

Perfekt utformat och givande inlägg.
Citera
2009-07-20, 09:40
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skippyy
Detta hände en tjej den lilla staden Arboga där jag bor.

Tjejen hade varit och festat en natt i Örebro och hittat sig en kille som hon fick följa med hem. Där gjorde dem det ena och det andra. Morgonen därpå skulle killen dra och jobba, så han lämnade en extranyckel åt tjejen att slänga ner i postluckan.
Tjejen vaknar, upptäcker att killen är borta och blir smånostalgisk för kvällen innan. Så hon skriver en skitsöt lapp och lägger den på byrån i hallen.
Hon hade precis tänkt att gå, men blev hastigt skitnödig. Så hon gick in och sket, men det funkade inte att spola. Hon blir skitorolig, och tyckte det skulle bli skitpinsamt utifall han kom hem´och såg hennes skit i toan. Så hon tog en plastpåse från köket och "tog" upp efter sig. Hon knöt påsen, tog sin väska och gick ut. Hon låste och slängde nyckeln i postluckan. Hon hinner gå ett par steg innan hon kommer på - BAJSPÅSEN LIGGER I HALLEN, bredvid den söta lappen....

100% sann, lovar och svär, känner henne.

En till:

Samma sak nästan. Om en kille som kallas Hästen som också är härifrån. Inte för hans kuk utan för han ser ut som en häst och är helt jävla körd i huvudet. Han gjorde en dam sällskap hem en utekväll och "sov över".
När han vaknade dagen efter, saknades hans kläder. Han letade och letade, och blev argare och argare eftersom han trodde att tjejen snott hans kläder. Så han sket i en plastpåse, stack flera hål med en kniv och svingade runt påsen med skit utskvättandes från den i hela köket.
Helt plötsligt kommer tjejen in, bärandes på hans kläder och frågar vad fan han håller på med. Han svarar likadant, undrandes vart fan hon varit.
-Tvättar dina kläder, sa tjejen.

"Bajspåsen" den har man hört många gånger..
Citera
2009-07-20, 10:27
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chriztah
och går in i våran hytt för att ladda på med bärs så är min polares farsa där också han berättar att jag inte ska vara sur och att han skulle fixa biffen åt mig, då börjar vi gå iväg mot en annan hytt en bit bort och där har han styrt finska kärringar mellan 30-45 vårar

HAHAHAHA, Schönaste farsan!
Citera
2009-07-20, 10:34
Medlem
es6packs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chriztah
Går in i våran hytt för att ladda på med bärs så är min polares farsa där också han berättar att jag inte ska vara sur och att han skulle fixa biffen åt mig, då börjar vi gå iväg mot en annan hytt en bit bort och där har han styrt finska kärringar mellan 30-45 vårar

HAHA,skönaste farsan!
Citera
2009-07-20, 10:42
Medlem
es6packs avatar
Oj, blev visst dubbelpost.

Men här kommer en från mig.

Var ute med en polare på kroggen, var egentligen inte ute efter ett ligg.
Vi tog ett par bärka efter jobbet mer bara.
Men i alla fall, såg en väldigt fin tjej som såg sjukt oskulds full ut, detta fick mig att tända till direkt.

Gick fram bjöd henne på en drink, sen började vi dansa.
Sen började jag smeka henne lite utanför kjolen på låren, drog upp handen lite diskret under kjolen.
Kände hon var blöt direkt, så jag frågade "Ska vi gå hem till dig?"
Fick bara fram ett "Mmm"

Väll hemma hos henne slet hon av oss båda kläderna redan inne i hallen, slutade med jag drog henne båda 1an 2an och oralt. ;>>

Visst, inge roligt med det.
Dock är detta, när jag vaknade så va hon inte bredvid mig.
Tänkte hon va i köket eller någonting.

Men, hon satt vid datorn.
Då fråga ja, vad gör du så viktigt på datorn 08:30 på morgonen?
Gibbar, mitt ex fick mig att börja med detta jävla spelet, skit kul!
World of Warcraft, en 11 hunter.
Berättade jag också spelade, visade henne mina gubbar osv.

Slutade med 1 vecka efter lanade jag hemma hos henne, kan berätta det va det bästa lanet jag har varit på.

Minnesvärd stund;
Red mig medans jag raidade. (Raidade är när ni är massa spelare från samma "guild" och dödar svåra monster. )
Citera
2009-07-20, 13:36
Medlem
tattarmanges avatar
Var på ett bröllop ute på en herrgård med ungefär 200+ gäster som minglade omkring.
Jag och min kusin drack en hel del.
Jag märkte hur full han började bli, sen försvann han bara iväg.
Vi hade varsit rum bokade på herrgården eftersom det var en nära släkting som hade bröllopet.
Hans berättelse går ungefär så här:
Han hittade en snygg dam i röd klänning som han tog med upp på rummet.
Dom körde på en bra bit in på småtimmarna.
Han var bra på fyllan och hade en del minnesluckor.
På morgonen när han vaknade stod tjejen och kollade ut genom fönstret, ut mot en hästhage på baksidan.
Pekar och säger: "Titta, hästar!!" Nu såg han helt plötsligt att tjejen var kakfet, blek, finnig och hade tjocka brillor. Hon pratade som en 10-åring, med ljus röst och lite lätt läspning. Han hade alltså lyckats plocka med sig ett riktigt sär till sitt rum som han hade utfört sina övningar med.
Dagen efter fick vi höra att hennes föräldrar oroligt hade letat efter henne
Citera
2009-07-20, 14:53
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tattarmange
Var på ett bröllop ute på en herrgård med ungefär 200+ gäster som minglade omkring.
Jag och min kusin drack en hel del.
Jag märkte hur full han började bli, sen försvann han bara iväg.
Vi hade varsit rum bokade på herrgården eftersom det var en nära släkting som hade bröllopet.
Hans berättelse går ungefär så här:
Han hittade en snygg dam i röd klänning som han tog med upp på rummet.
Dom körde på en bra bit in på småtimmarna.
Han var bra på fyllan och hade en del minnesluckor.
På morgonen när han vaknade stod tjejen och kollade ut genom fönstret, ut mot en hästhage på baksidan.
Pekar och säger: "Titta, hästar!!" Nu såg han helt plötsligt att tjejen var kakfet, blek, finnig och hade tjocka brillor. Hon pratade som en 10-åring, med ljus röst och lite lätt läspning. Han hade alltså lyckats plocka med sig ett riktigt sär till sitt rum som han hade utfört sina övningar med.
Dagen efter fick vi höra att hennes föräldrar oroligt hade letat efter henne
Finns i många versioner där den mest kända antagligen är "Titta, sooolen!"
Inte sant med andra ord.
Citera
2009-07-20, 15:19
Medlem
Haha sjuka grejer vissa har varit med om!
Även jag har en historia att dela med mig utav, inte världens grej, men ändå;

För ett par år sedan blev jag bjuden till en flört jag tidigare träffat på fest, och hon är riktigt, riktigt snygg! Glad i hågen ringer jag en polare och kollar om han ska me, vilket var givet då hon skulle ha några tjejkompisar där.

Så vi tar hans vita volvo 740, kör långt åt helvete ut mot landet och jag tänker "shit, vi måste ha kört för långt"
Så jag ringer henne och frågar hur långt vi ska köra, fick reda på att vi ungefär åkt halvvägs, så vi fortsätter... långt ut i skogen!
Noterade även en skylt som det stod "Här slutar allmän väg", både jag och polarn drog på ett as garv men körde snällt vidare..

När vi väl kommer fram så är det en rätt stor villa, så jag tänker att det kanske kunde bli rätt trevligt ändå!
MEN.. Precis bakom villan, ligger det en liten friggebod på ungefär 15 kvm,
Det fanns inga fönster, dom var igenspikade med playwood (stavas de så?), färgen hade lossnat och det såg allmänt sunkigt ut..
det var DÄR vi skulle sitta,.. Vi blev totalt 5 pers:
Två snubbar (jag o polarn) sen två tjejer, varav den ena va min flört och den andra tänkte polarn ragga på, sen har det diskuterats varav den tredje var en flodhäst, gris eller möjligen en blandning utav de båda; könet var iaf en hona..

Hur som helst, vi krökar på i vanlig ordning sen när kvällen lider mot sitt slut så frågar jag snyggingen om inte jag kunde sova över där, då det skulle bli för dyrt med taxi..
"självklart" svarar hon och erbjuder sig snällt att sova med mig i friggeboden..
Jag är lyrisk för att man äntligen ska kunna få dunka på henne ordentligt!
Så polarn drar hem till den andra tjejen, medans jag lägger mig i sängen och chillar på snyggingen, för hon skulle upp och borsta tänderna..
Hon släcker lampan och drar upp till den stora villan.
Så det är helt BÄCKSVART i rummet. Jag kunde inte ens se min egna hand framför ögonen..
Nåväl hon kommer in igen efter ett tag, och vi sätter igång..
Grymaste sexet jag haft förtillfället.. Hon hade riktiga daddy-issues!
As nice!

Sen vaknar jag dagen efter, as bakis (brukar inte bli speciellt bakis, men jag hade druckit allt jag kom över kvällen innan, jag menar ALLT)..
Bredvid ligger den där flodhästen, för att nu citera Lars Ekborg:
"Och hon är så jävla ful, att när hon går in i vebon, då går sågbocken ut"
Det var det jävligaste jag sett, och jag känner ångesten komma över mig..

Jag plocka fort ihop mina kläder, ringde polarn, och krävde att han skulle hämta mig direkt!

Jag har aldrig hört av från snyggingen sen dess, och lär väl aldrig höra från henne igen.. Lömska spätta!
Citera
2009-07-20, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av es6pack
Oj, blev visst dubbelpost.

Men här kommer en från mig.

Var ute med en polare på kroggen, var egentligen inte ute efter ett ligg.
Vi tog ett par bärka efter jobbet mer bara.
Men i alla fall, såg en väldigt fin tjej som såg sjukt oskulds full ut, detta fick mig att tända till direkt.

Gick fram bjöd henne på en drink, sen började vi dansa.
Sen började jag smeka henne lite utanför kjolen på låren, drog upp handen lite diskret under kjolen.
Kände hon var blöt direkt, så jag frågade "Ska vi gå hem till dig?"
Fick bara fram ett "Mmm"

Väll hemma hos henne slet hon av oss båda kläderna redan inne i hallen, slutade med jag drog henne båda 1an 2an och oralt. ;>>

Visst, inge roligt med det.
Dock är detta, när jag vaknade så va hon inte bredvid mig.
Tänkte hon va i köket eller någonting.

Men, hon satt vid datorn.
Då fråga ja, vad gör du så viktigt på datorn 08:30 på morgonen?
Gibbar, mitt ex fick mig att börja med detta jävla spelet, skit kul!
World of Warcraft, en 11 hunter.
Berättade jag också spelade, visade henne mina gubbar osv.

Slutade med 1 vecka efter lanade jag hemma hos henne, kan berätta det va det bästa lanet jag har varit på.

Minnesvärd stund;
Red mig medans jag raidade. (Raidade är när ni är massa spelare från samma "guild" och dödar svåra monster. )

Haha! Jag har svårt att se den här tjejen som snygg...sorry.. =P
Citera
2009-07-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjack Berry
Var på fest i min ungdom, ett riktigt fylleslag med 20-talet ungdomar.

Det var föräldrafritt hos nån som jag inte kände. En kille på festen betedde sig allmänt vidrigt och jag och mina polare störde oss som fan på honom.

Får senare på småtimmarna veta att han däckat på övervåningen. Vi smyger upp och letar efter honom. Visar sig att han däckat i föräldrarnas sovrum och sover som en stock. Vi beslutar oss för att hämnas

Han har fräckt nog lagt sig i päronens dubbelsäng, inte ovanpå utan han har bäddat ner sig ordentligt. Han ser ut att sova som törnrosa men vi är ändå försiktiga så att vi inte väcker honom. Vi lyfter på täcket på ena sidan och viker upp det så att han bara har täcke på sig på ena halvan. Två av oss är skitnödiga

Vi drar ner brallorna och pressar ut ett par härliga korvar samt en slaskig hög med rännskita på lakanet

Vi pissar runt i kring och i skithögarna och lägger sen försiktigt tillbaka täcket

Medan två av oss gör detta så har en tredje snubbe runkat och sprutat sarre på kudden, en redig sats

Vi stänger försiktigt dörren och smyger ner igen. Sen super vi ner oss fullständigt varpå vi tackar för oss.

Killen som sov över fick nog både en och två obehagliga överaskningar när han vaknade dan efter

Annorlunda kille som lyckades komma till att två andra dumpar och pissar jämte..
Citera
2009-07-20, 17:54
Medlem
jontäs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Finns i många versioner där den mest kända antagligen är "Titta, sooolen!"
Inte sant med andra ord.
den har jag också hört...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera