2009-12-23, 02:44
Medlem
narohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Winston

looool
Citera
2009-12-23, 04:10
Medlem
Aquarellos avatar
Var på skolresa i Berlin 1986. Andra kvällen, efter att vi hade supit prästsonen, Johannes, redlös (hans första fylla någonsin), står vi och dividerar om vem som skall hjälpa honom hem till hotellet ... Plötsligt spatserar en asiatisk tjej i tjugofemårsåldern förbi och jag springer fram och brister helt sonika ut: "Hey, where are you going?" ”I'm on my way home", svarar hon måttligt intresserat. "I'll walk you home!" säger jag. "Where are you from? frågar hon. "I'm from Sweden - we're here on a class tripp ... it's our second day". "You better go with your friends", säger hon lite tvekande. Men jag insisterar på att få promenera henne hem och det slutar med att vi börjar knalla ned för Kurfürstendamm.

Jag märker ganska snabbt att hon är med i matchen fastän hon vinglar rätt så ordentligt. Hon berättar att hon kommer från Malaysia samt att hon jobbar på parfymavdelningen på ett NK-liknande varuhus. Jobbade med något japanskt märke som jag då inte kände till och inte minns namnet på. Hon såg ut som sminkbrudar gör i allmänhet på parfymavdelningar. Det här var ju the '80s: hon hade en kort volangklänning, på fötterna pumps och håret var slickat bakåt med hårgelé. Hon berömde mig för min engelska accent och jag förklarade att jag hade bott i USA ett år. Sedan bad jag henne prata lite tyska och då svarade hon genast: "Was willst du den wissen?" Jag replikerade på engelska: "So what do I wanna know?" Hon svarade: “But you have such great accent, I bet you have a good tongue then!" Jag blev lite paff och tänkte att det där var lite dubbelbottnat. "Okay, we just go to my place and listen to some music and smoke some pot ... you know what pot is?” ”Yeah – hash”, svarade jag och försökte låta världsvan.

Efter en tjugo minuters promenad var vi framme vid hennes port. Hon bodde i en hörnlägenhet på Kurfürstendamm. Vi tog hissen upp och när hon öppnade dörren möttes vi av en liten pekineser som glatt viftade på svansen. Jag hade en halva vodka med mig i pappas gamla hockeytrunk som mer såg ut som en gammal sjömanssäck. Vi hade använt vodkan när vi spetsade prästsonens öl under kvällen, och jag överdriver inte när jag säger att vi fyllde honom med minst fem öl och femtio centiliter vodka. Inte undra på att han spydde ner hissen på hotellet senare under kvällen.

Hur som haver, vi går runt lite i lägenheten som är en modernt inredd etta på runt 35 kvadrat. Hon drar ner persiennerna och tar sedan av sig till bh och trosor. På nattduksbordet finns det ett inramat foto på en kille. Jag frågar vem det är och hon svarar att det är hennes pojkvän. Det visar sig att han driver ett disco och jobbar till sent. Hon plockar fram två glas från baren och vi sätter oss på golvet vid ett lågt bord och jag häller upp vodkan. I ett skrin på bordet finns rökat och hon börjar rulla jointen. Jag sitter där och gullar med hunden och sippar på min vodka. När hon är klar och har tagit två bloss räcker hon spliffen till mig och reser sig sedan upp och knäpper upp andra knappen i min skjorta och säger: "Make yourself comfortable". Hon går på toa. Jag sitter där med hunden och tänker händer det så händer det.

När hon kommer ut från toaletten har hon trosorna vid knäna och drar långsamt upp dem. Hon sätter sig mitt emot mig och tar ett djupt bloss, sen säger hon: "Now, take off my bra!" Jag famlar mig över till henne och säger: "In Sweden girls don't wear bras and in the States I never got this far". Betänk att på åttiotalet hade tjejer knappt bh i gymnasiet om de inte hade extremt stora bröst. Fixar i alla fall upp bh:n på första försöket och börjar kyssa henne ... "No, lick my tits!” befaller hon. Jag börjar kyssa hennes bröst som är av storlek c-kupa. Hon är ganska lång, cirka 1.70 och har långa ben vilket är ganska ovanligt bland asiater. Efter att ha kysst och slickat hennes brön (´80s uttryck) i säkert fyra-fem minuter försöker jag åter kyssa henne, men då puttar hon bort mig och säger: "Now, take off your clothes!" Jag tar av mig mina kläder, samtidigt tar hon av sig trosorna och tar bort överkastet och påslakanet och lägger sig på rygg på sängen med ena knäet upp. Jag kastar mig över henne och vi kysser varandra i kanske fem sekunder sedan säger hon: "Now, eat my pussy!" Jag ner och börjar slicka ... Efter femton sekunder tittar jag upp och säger: "You don't have aids do you?" Hon reser sig upp lite grann och svarar bestämt: "No!" Jag ner igen och slickar säker tjugo minuter. Hon grymtar och gymnastiserar som jag vet inte vad. Under de här tjugo minuterna försöker jag kyssa henne på munnen en gång, men hon vrider bort munnen och pressar ner mitt huvud mot könet igen och det är bara för mig att fortsätta arbeta. Plötsligt säger hon: "Now, fuck me!" Full och hög som jag är med vin/sprit-balle börjar jag pumpa i missionärsställningen ... Men hon kräver att jag ska slicka henne på brösten samtidigt och det är inte det lättaste när man krökat och rökt as if there was tomorrow. Hon rullar och juckar som värsta porrstjärnan och dibben ramlar ur minst fem-sex gånger under den halvtimme som vi håller på (endast i missionären).

Efter ett tag frågar jag om det är Phil Collins i högtalarna. Hon svarar: "You shouldn't think of that” … “Aren't you coming soon?” Jag svarar att det aldrig går för mig när jag är full. Efter ytterligare några minuters juckande så knuffar hon mig åt sidan och säger: "You're too drunk." "Let me take from behind”, säger jag. "No, we'll do it again tomorrow", svarar hon. "Can I bring some of my friends”, frågar jag. "Yeah, sure … I'll bring some of my girlfriends”. "So do you often do this?" frågar jag. “No, I'm drunk”, blir hennes svar. Jag klädde på mig och hon skrev på en lapp att vi skulle träffas på ett ställe som hette Joe's Bierhouse kvällen efter. Vi tog hissen ned tillsammans; hon för att rasta hunden och vi sa auf Wiedersehen nere på gatan ... Typiskt så gick jag åt fel håll och det tog mig en timme att ta mig till hotellet istället för de tio minuter det annars skulle ha tagit.

Kvällen efter satt jag och två klasskompisar på Joe's Bierhouse och väntade förväntansfullt - men förgäves. Det fanns tre Joes's Bierhouse i Berlin. Men hade jag varit hon, hade jag nog inte heller dykt upp!
Senast redigerad av Aquarello 2009-12-23 kl. 04:44.
Citera
2009-12-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trombal
Det var ett helt sjukt sexäventyr, eller var det roligt? Lite svårt att sätta fingret på vilket!

Äh, sluta gnäll för fan. Jag tyckte det va värt tiden de tog att läsa de iaf!

Jag har också ett äventyr att berätta:

Var ute en vanlig fredagskväll och självklart var man sugen på lite av det rosa guldet... Sagt och gjort så drog man hem en halv ful (men full!) brud och började pumpa. 45 minuter senare var det färdigt och man la sig i sängen för att sova. Innan man han somna så tänkte jag att denna gången ska jag inte låta smittan gå vidare utan nu ska hon få veta direkt. Så jag frågade henne om hon tyckte de va bra eller inte? Helt okej svarade hon. Jahaja svarade jag, de va synd, för detta är nog de sista knullet du kommer få, åtminståne utan kondom för jag har HIV. De va inga trevliga blickar man fick tillbaka må jag lova...
Citera
2009-12-25, 00:25
Medlem
Mengele.s avatar

Intressant läsning!
Citera
2009-12-25, 01:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aquarello
text

Det där var riktigt intressant, nästan så man blev lite kåt i mitten av berättelsen.
Citera
2009-12-25, 01:53
Medlem
;)

som sagt rätt mkt text, men grym läsning. Dominerande asiat
Citera
2009-12-28, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Äh, sluta gnäll för fan. Jag tyckte det va värt tiden de tog att läsa de iaf!

Jag har också ett äventyr att berätta:

Var ute en vanlig fredagskväll och självklart var man sugen på lite av det rosa guldet... Sagt och gjort så drog man hem en halv ful (men full!) brud och började pumpa. 45 minuter senare var det färdigt och man la sig i sängen för att sova. Innan man han somna så tänkte jag att denna gången ska jag inte låta smittan gå vidare utan nu ska hon få veta direkt. Så jag frågade henne om hon tyckte de va bra eller inte? Helt okej svarade hon. Jahaja svarade jag, de va synd, för detta är nog de sista knullet du kommer få, åtminståne utan kondom för jag har HIV. De va inga trevliga blickar man fick tillbaka må jag lova...

Om det är sant, vilket jag betvivlar, är du fullkomligt dum i huvudet. Nya HIV-mannen?
Citera
2009-12-28, 11:28
Medlem
kicksareforribss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Om det är sant, vilket jag betvivlar, är du fullkomligt dum i huvudet. Nya HIV-mannen?

troll. annars har han nyss erkänt ett brott som garanterat ger fängelse
Citera
2009-12-28, 11:36
Medlem
jcm900mods avatar
Satte på en tjej på en förfest nyåret 08-09. En random kille klamapa in mitt i allt med en sko i ena handen och frågade om hans andra sko var där. Denna händelse tillsammans med en hel del att dricka gjorde det svårt att få upp den igen.
Citera
2009-12-28, 21:47
Medlem
blackspiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
Satte på en tjej på en förfest nyåret 08-09. En random kille klamapa in mitt i allt med en sko i ena handen och frågade om hans andra sko var där. Denna händelse tillsammans med en hel del att dricka gjorde det svårt att få upp den igen.

Oj, vilket äventyr.
Citera
2010-02-07, 22:00
Medlem
bnegoXXXs avatar
Skönaste tråden ikväll
Citera
2010-02-07, 22:58
Medlem
pdngs avatar
Första gången jag fick en fontänorgasm var rätt kul, visste inte att jag kunde få ens.
Min sambo slickade mig och sen helt plötsligt började han slicka på nåt skumt jävla sätt så hela jag börjde skaka som nåt besatt luder... Kände att jag kom och bara vrålade rakt ut, killen i sin tur flög upp från fittområdet, helt blöt i ansiktet och ba: "VA I HELVETE?!" samtidigt som jag skrek att: "Det var inte kiss, jag lovar, det var inte kiss!" Sen gapskrattade vi bägge två och sambon min var stolt som en tupp över sin "insats" i flera veckor.

Det kändes sjukt... och roligt.

En annan gång på festival så hade jag med mig nån kille i tältet, vi hade hånglat lite men sen blev jag röksugen eller nåt så jag krälade ur halvvägs ur tältet så jag hade överkroppen utanför och underkroppen inne. Tog en cigg, det kom förbi en kille som jag började hångla med, samtidigt började killen därinne i tältet att slicka mig. Ingen av killarna visste om "den andre", det var rätt spännande.
Dan efter till nån spelning nånstans såg jag att killarna umgicks med varandra och uppenbarligen var kompisar, haha. Det kändes rätt sjukt. Men dirty...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in