Första gången jag fick en fontänorgasm var rätt kul, visste inte att jag kunde få ens.
Min sambo slickade mig och sen helt plötsligt började han slicka på nåt skumt jävla sätt så hela jag börjde skaka som nåt besatt luder... Kände att jag kom och bara vrålade rakt ut, killen i sin tur flög upp från fittområdet, helt blöt i ansiktet och ba: "VA I HELVETE?!" samtidigt som jag skrek att: "Det var inte kiss, jag lovar, det var inte kiss!" Sen gapskrattade vi bägge två och sambon min var stolt som en tupp över sin "insats" i flera veckor.
Det kändes sjukt... och roligt.
En annan gång på festival så hade jag med mig nån kille i tältet, vi hade hånglat lite men sen blev jag röksugen eller nåt så jag krälade ur halvvägs ur tältet så jag hade överkroppen utanför och underkroppen inne. Tog en cigg, det kom förbi en kille som jag började hångla med, samtidigt började killen därinne i tältet att slicka mig. Ingen av killarna visste om "den andre", det var rätt spännande.
Dan efter till nån spelning nånstans såg jag att killarna umgicks med varandra och uppenbarligen var kompisar, haha. Det kändes rätt sjukt. Men dirty...