... jo alltså jag måste bidra med mitt knasigaste.
Det utspelar sig en midsommaraftonsnatt just i slutet på 90-talet. Ett stort gäng är på en skärgårdsö i en stuga. Jag och polaren J åkte till denna festlighet då hans fd flört stod värdinna. I övrigt kände vi ingen.
Mycket skrålande och drickande såklart, flertalet fina tjejer med både tajta häckar, bystiga klyftor och blickar som formligen skrek "ta mig" gjorde att folk försvann lite pö om pö och sen återkom säkerligen nyknullade, för log gjorde de i alla fall...

Själv fick man hångla länge med en tjusig fröken, men hon drog utan förvarning. Trodde det var nitlott för min del så jag söp lite till istället.
Nåväl. Framåt natta var det sovning planerat. Vi drog oss till den stuga anvisad, och där fanns madrasser (av skumgummi ska tilläggas). Just som man är på väg i liggläge kommer 3 tjejer från sällskapet in, fulla som få och stökar allmänt runt. Fnissar, hejjar på mig och J och klär av sig ogenerat i underkläderna och dimper ner på soffa och madrass. Det småstimmas lite och plötsligt ser jag en av tjejerna krångla med nåt under sitt täcke och så får vi ögonkontakt, hon ler och fipplar fram sin hand som hon håller sina trosor i. Sen ler hon och släpper trosorna på golvet, lyfter lite lite på täcket och vinkar till åt mig. Trodde fan inte först hon menade allvar men tänkte "va fan" och sneglar åt J´s håll. Han har INTE tid att se vad jag gör då en av de andra brudarna har munnen full av hans balle.
Ner under hennes täcke och där var det ord och inga visor. Kallingarna av, hon sög och jag pullade och ganska raskt vart det att slinka in den nästan hårda i henne. J blir vid detta laget riden av sin brud och vi bara fortsätter. Att det ligger en 3e tjej 2m bort och försöker sova är det ingen som tar nån notis om.
Nåväl. Det knullas klart och jag tömde på "min" bruds mage. Hon nöjde sig och sa "gå och lägg dig" så det blev välan så. J var inte många minuter efter och utan att bry sig om kladdet somnade brudarna, så även jag.
Men vart är det knäppa och roliga undrar ni ?
jag vaknar några timmar senare. Fortfarande onykter tycker jag det låter konsigt och sneglar upp. Första jag ser är en string-rumpa knappt 1 m ifrån mig. Det är brud nr 3 som glidit utanför täcket.

inte var dag man vaknar till det ... Nästa sak som fångar min suddiga syn är att hon jag satte på i soffan ligger och tar kuk från en snubbe. Han är så full så han måste hålla i soffan för att inte trilla och hon stönar teatraliskt (vad jag uppfattar det som iaf) och rätt var det är är han klar. Han tömde i henne....

och hon ser ut som om "äntligen klar" . Snubben välter över och dunsar i golvet . . han sover redan, utslagen är bara förnamnet. Den påsatta bruden verkar få för sig att gå på toa och hon skiter i att hon är naken utan bara reser sig, vinglar och går mot toan som ligger bredvid där jag är. jag ser hur det rinner sagge ur hennes slätrakade mus... ingen trevlig syn och jag ler samtidigt åt att jag satte henne tidigare. Snubben som däckade är alltså tvåa på det hålet.
knorr nr 1 : Snubben som däckade hade försökt köra bil på fyllan och kvaddat 10m från huset. Han "råkade" sätta på henne när han kom in för att tvätta händerna, såg bruden i soffan naken utan täcke och hade helt sonika frågat om han fick knulla henne, och hon svarade ja.
knorr nr 2: J´s brud fick duscha och tvättade håret 3ggr innan hans sagge var borta. Det garvade vi länge åt.
knorr nr 3: jag hörde oavsiktligt ett snack mellan hon jag satte på och string-bruden (nr 3) förmiddagen efter. "min" brud trodde typ att hon bara legat med mig och Snubben med bilen . .men string-bruden upplyste henne om att hon sugit av 2 snubbar långt innan dess och högst troligen tagit en bakfumlare med en annan. Innan mig.
Där nånstans gav jag upp och påbörjade walk of . . failure..

. . insikten om vilken formidabel slampa den där bruden varit kan jag inte än till dags dato sudda ur mitt minne... fy faen...