2011-08-01, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skaaaaliz
En kompis till mig satte pa en 64-aring, han ar 21 ar gammal. De talade inte samma sprak men alkoholen forde dem tillsammans. Han tryckte henne tydligen i ett par buskar, och vad han behovde gora for att fa henne i "sang" var att bjuda pa 2 bars. Vart att tillagga ar att hon aven ar alkoholist & hemlos, men sog tydligen bra kuk.

Ibland är det bättre att gå hem och ta en runk
Citera
2012-02-08, 19:58
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Roligaste på länge. Jag fick syn på en riktig darling på en dejtingsajt i veckan. Jag skrev att hon var det sötaste jag sett, hahaha. Efter det inlägget tog saker o ting en vändning helt i min riktning, dvs telefonnummerutbyte och senare bestämdes det att vi skulle träffas. Redan samma kväll tog jag mitt åbäke till bil och körde några mil till henne. Satan va halt det var i skogen, men min bil var lika kåt som jag så den lydde minsta vink trots den aktningsvärda åldern av 12 år. Vi höll i oss bäst vi kunde och flög fram på skogsvägarna. Nitade mot en tegelmur men försent och en bråkdels sekund ifrån att den ej fungerande krockkudden fick utlösning. Döm om min förvåning när en liten kvinna kommer fram och frågar,
- vad är det här?
- det är resterna av mitt liv, svarar jag och pekar på gräsklippare och annan bråte i den överfulla kombin.
- jaha, kom in.

I kökslampans sken ser jag till min förskräckelse att detta är inte den skönhet jag en timme tidigare beundrade. Eller rättare sagt, det VAR en gång den skönhet jag betraktade. Det jag kände igen var leendet som faktiskt fanns kvar medan resten av ansiktet hade, hmm, en hel del kvar att önska.

Nu är inte Blatte den som spårar ur för så enkla grejer så jag chillar och tänker att jag ska ta seden dit jag kommer. Så jag bjuder damen på rödvin och vi kollar teve o har faktiskt väldigt trevligt. Mina nedre regioner har däremot insett faktum och lagt sig för kvällen.

Nu händer det märkliga, damen tar flera glas vin på raken och jag wtf liksom. Sen börjar hon klä av sig och mina vänner...den mest fulländade kropp ni kan tänka er framträder sakta framför mig. Hon har fan allt på rätt ställe och i rätt proportioner. Jag bara stirrar. Inte en enda gäddbuk i sikte, inte en enda cellulit, perfekta naturliga bröst, en midja att dö för och en bak som är stenhård och välformad. Som om inte detta vore nog är hon rakad. Som om INTE detta vore nog så stönar hon, -smek min fitta snälla.

Sen...vig som en nykläckt kyckling och lätt som en fjäder. Jag bollar med henne och hon njuter. Vi håller på hela natten och vi prövar allt roligt man kan göra som bara två kåta människor kan hitta på tillsammans. Med ett undantag, hon suger inte och det är därför jag inte vill träffa den här underbara 50-taggaren mer.

Men det är mitt roligaste och mest oväntade sexäventyr någonsin!
Citera
2012-02-08, 20:20
Medlem
Jag och en kompis var på fest då vi fick se 2 brudar vi båda snackat med ett tag. De undrade om vi ville hänga med hem till dom på efterfest ba vi 4. (lame i know) Men när vi drog dit så starta vi musiken å då tog en av tjejerna med min kompis på ett rum.

Då började jag och den andra hålla på, undertiden hörde man från det andra rummet att min kompis hade sex. Under detta så startade låten Look at My Horse och då hör man min kompis sjunga med under sexet! Å tro det eller inte men tjejen sjunger ''Ohh thats dirty!'' som tjejen sjunger i låten, jag utbrast i skratt men tjejen ville typ ha sex me mig också så everyone var en vinnare då! (Y)
Citera
2012-02-08, 20:44
Medlem
fixade en brud från krogen. innan jag skulle sätta på henne så strula vi o det var å jag kände hennes peruk kant =S var tvungen fort som fan o få ner handen mellan benen på henne för att känna så det inte var en kille. som tur så var det inte det så jag tröck på na.
Citera
2012-02-09, 09:54
Medlem
JerryCottons avatar
Hhmmm... Har ju hänt en del både roliga och sjuka saker. För att nämna en sjuk grej som hände i min ungdom. Var på sunkhakens sunkhak, Dovas på Kungsholmen och drack bärs när två ganska snygga brudar i 20 -22 års åldern kom och satte sig vid mitt bord.
Ena tjejen var ganska dragen och den andra relativt nykter och sansad. Efter c.a. 10 minuter så drog den fullare bruden ut min balle och började runka den under bordet! Tänkte wft!? Sedan ville hon dra med mig på muggen för att bli påsatt. Det var mission impossible med tanke på toalettens storlek och standard. Så hon gick på muggen för att pissa. När hon kom ut var hon fly förbannad på mig för att jag pratade med hennes kompis!

Hon lugnade ner sig efter ett tag men blev sur så fort jag sa något åt hennes polare. Hon föreslog att vi skulle ta en taxi till Korhamnstorg. När vi väl satte oss i taxin så drog hon upp kjolen och ville bli fistad! Hon verkligen tog tag i min näve och tyckte upp den i fittan. Lite paff man blev. Sen beordrade hon sin kompis att ta fram min kuk och suga mig, vilket hon gjorde. Lite konstigt med tanke på hur sotis hon var innan. Så där satt man i taxin med en näve i fittan och blev avsugen av en annan.

Taxichaffisen gluttade surt i backspegeln och sa att det där får vi vänta med tills vi kommer hem. Vi blev utkickade ur taxin strax innan Kornhamnstorg, slapp betala för resan. Sedan ville "fistbruden" bli påsatt bakifrån medans hon lutade mot en vägg, sagt och gjort. Hon kysstes med sin polare samtidigt. Efter ett tag gick hon ner och tog satsen i munnen och svalde.

När hon gjort det så blev hon förbannad igen av någon anledning och bad mig dra. Knallade sakta iväg och såg att hon gick ner på huk för att pissa. Precis då kom en polisbil, hon började bråka med snutarna som slängde in henne i bilen och åkte därifrån. Såg dock inte vart hennes kompis tog vägen.
Citera
2012-02-15, 14:31
Medlem
Roherians avatar
... jo alltså jag måste bidra med mitt knasigaste.
Det utspelar sig en midsommaraftonsnatt just i slutet på 90-talet. Ett stort gäng är på en skärgårdsö i en stuga. Jag och polaren J åkte till denna festlighet då hans fd flört stod värdinna. I övrigt kände vi ingen.

Mycket skrålande och drickande såklart, flertalet fina tjejer med både tajta häckar, bystiga klyftor och blickar som formligen skrek "ta mig" gjorde att folk försvann lite pö om pö och sen återkom säkerligen nyknullade, för log gjorde de i alla fall... Själv fick man hångla länge med en tjusig fröken, men hon drog utan förvarning. Trodde det var nitlott för min del så jag söp lite till istället.

Nåväl. Framåt natta var det sovning planerat. Vi drog oss till den stuga anvisad, och där fanns madrasser (av skumgummi ska tilläggas). Just som man är på väg i liggläge kommer 3 tjejer från sällskapet in, fulla som få och stökar allmänt runt. Fnissar, hejjar på mig och J och klär av sig ogenerat i underkläderna och dimper ner på soffa och madrass. Det småstimmas lite och plötsligt ser jag en av tjejerna krångla med nåt under sitt täcke och så får vi ögonkontakt, hon ler och fipplar fram sin hand som hon håller sina trosor i. Sen ler hon och släpper trosorna på golvet, lyfter lite lite på täcket och vinkar till åt mig. Trodde fan inte först hon menade allvar men tänkte "va fan" och sneglar åt J´s håll. Han har INTE tid att se vad jag gör då en av de andra brudarna har munnen full av hans balle.
Ner under hennes täcke och där var det ord och inga visor. Kallingarna av, hon sög och jag pullade och ganska raskt vart det att slinka in den nästan hårda i henne. J blir vid detta laget riden av sin brud och vi bara fortsätter. Att det ligger en 3e tjej 2m bort och försöker sova är det ingen som tar nån notis om.
Nåväl. Det knullas klart och jag tömde på "min" bruds mage. Hon nöjde sig och sa "gå och lägg dig" så det blev välan så. J var inte många minuter efter och utan att bry sig om kladdet somnade brudarna, så även jag.

Men vart är det knäppa och roliga undrar ni ?

jag vaknar några timmar senare. Fortfarande onykter tycker jag det låter konsigt och sneglar upp. Första jag ser är en string-rumpa knappt 1 m ifrån mig. Det är brud nr 3 som glidit utanför täcket. inte var dag man vaknar till det ... Nästa sak som fångar min suddiga syn är att hon jag satte på i soffan ligger och tar kuk från en snubbe. Han är så full så han måste hålla i soffan för att inte trilla och hon stönar teatraliskt (vad jag uppfattar det som iaf) och rätt var det är är han klar. Han tömde i henne.... och hon ser ut som om "äntligen klar" . Snubben välter över och dunsar i golvet . . han sover redan, utslagen är bara förnamnet. Den påsatta bruden verkar få för sig att gå på toa och hon skiter i att hon är naken utan bara reser sig, vinglar och går mot toan som ligger bredvid där jag är. jag ser hur det rinner sagge ur hennes slätrakade mus... ingen trevlig syn och jag ler samtidigt åt att jag satte henne tidigare. Snubben som däckade är alltså tvåa på det hålet.

knorr nr 1 : Snubben som däckade hade försökt köra bil på fyllan och kvaddat 10m från huset. Han "råkade" sätta på henne när han kom in för att tvätta händerna, såg bruden i soffan naken utan täcke och hade helt sonika frågat om han fick knulla henne, och hon svarade ja.

knorr nr 2: J´s brud fick duscha och tvättade håret 3ggr innan hans sagge var borta. Det garvade vi länge åt.

knorr nr 3: jag hörde oavsiktligt ett snack mellan hon jag satte på och string-bruden (nr 3) förmiddagen efter. "min" brud trodde typ att hon bara legat med mig och Snubben med bilen . .men string-bruden upplyste henne om att hon sugit av 2 snubbar långt innan dess och högst troligen tagit en bakfumlare med en annan. Innan mig.
Där nånstans gav jag upp och påbörjade walk of . . failure.. . . insikten om vilken formidabel slampa den där bruden varit kan jag inte än till dags dato sudda ur mitt minne... fy faen...
Citera
2012-02-25, 23:42
Medlem
Det här visserligen inte ett sexäventyr men jag stötte på en helsjuk grej inne på sidan www.6corner.com. Är en kille därinne som skriver att han vill hyra ut sin "flickvän". "Flickvännen" är en sexdocka som han tydligen vill tjäna lite pengar på . Han har lagt upp bild också på sig och dockan. Så jävla roligt (Stefan heter profilen därinne)
Citera
2012-02-26, 00:54
Medlem
blev avsygen i bussen sen en kille sov i min sperm
Citera
2012-08-20, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
En gång efter avslutat arbetspass på krog/disco kliver jag upp på dansgolvet. Plötsligt står en söt ung flicka framför mig och dansar leende. Hon lägger armarna om mig, och vi börjar hångla. Hon stoppar ned handen i mina byxor och hugger tag i ballen, som redan står. Med andra handen för hon min hand ned i sina byxor. Blött. OK, här står jag på jobbet/dansgolvet och har sex, nästan. Vad gör man? - Kom med, säger jag och tar henne till ett förråd bakom scenen. Hon går ned på knä och tar mig i munnen. Det har nu gått ett par minuter sedan vi träffades för första gången. När jag sedemera kryper på henne öppnas dörren bakom mig, där står hennes oroliga kompisar och frågar vad vi gör. - Naäe, vi bara hånglar lite, säger jag samtidigt som de lyfter mig av henne. Innan hon försvinner tillsammans med dem säger hon: - här, du får mina trosor... Sedan satt jag på scenkanten med trosorna i handen och undrade vad fan som hade hänt egentligen. Har aldrig sett henne vare sig före eller efter detta. Men jag tänker ofta på henne när jag leker med mig själv .

Underbart kul tråd det här. Kom tänka på en sak som hände en kompis när vi var i det förlovade festparadiset Sunny Beach i Bulgarien. Jag har en kompis som då var förhållandevis blyg så han kan dras till lite märkliga tjejer ibland. Så jag tror andra eller tredje dan där träffa vi ett tjejggäng från Norge. Vi festa lite casual med dem den dan inne på den bästa nordiska klubben där. I mitt gäng fanns det då ofta ett tydligt mönster för hur utfallet skulle bli med vald tjej. Vi har det klassiska förklädet, den otroligt hopplösa som inte får tummen ur (jag) och så då han som kan dras till de med lite märkliga tendenser som min story kommer handla om.

Nåväl inget överdrivet konstigt hände denna kväll så nästa kväll bär det av igen till samma ställe - det vankades exclusiv specialfest med dyrt förköp och vi var en priviligerad skara som hade hela stället för oss själva, inklusive norskorna. Hela kvällen gick de som jobbade som värdar runt med vattenpistoler och fyllde oss med gratissprit och likväl kunde man också beställa gratis i baren. Min kompis målobjekt var redan ganska full när vi kom och hoppade bokstavligen på min kompis.Jag ser dem lite då och då med hon sittande i hans knä sådär lagom gulligt. Sedan händer det sjuka och tjejens galna sida tittar fram. Efter en stund kommer kompisen fram och berättar att fick fly från tjejn eftersom hon insisterade på sex mitt framför baren intill dansgolvet fullt synligt för alla! Han hade tydligen sagt att de kunde gå hem till honom istället min då hade hon börja gråta, vägrat och velat göra det där och då eller inte alls. Riktigt sjukt...

Senare får jag också veta att denna tjej har blivit utslängd just därför att hon hade sex synligt och fint mitt inne på dansgolvet med en annan dude...
Citera
2012-08-20, 19:28
Medlem
Efterfest kille 1, kille 2, kille 1s flickvän + jag, vi dricker hb, kille 1 skjutsar hem flickvännen som även råkar vara min bästa kompis, men han kommer tillbaka efter kanske 20 min. Då helt plötsligt kille 2 är sjukt sugen på mig och helt plötsligt har jag sex med båda två överallt i lägenheten flera gånger om. Mitt i allting när jag suger av kille 1 säger han "Fan du suger bättre än min flickvän"

Efter ett par månader får jag sms av kille 2 som frågar "Är du sugen på att hänga med mig och kille 1?"
Tackar nej för att jag "var för trött"

Två år senare frågar kompisen som jag inte längre känner så jättebra, "visst hade du trekant med kille 1 + kille 2 medans vi var tillsammans?"
Att ljuga fanns nog inte som alternativ just då. Sjukt glad över att hon inte brydde sig eftersom dom gjorde slut inte alls så lång tid efteråt.

Detta är dock sjukt längesedan 4-5 år, då jag gick i 8an.
Citera
2012-09-04, 14:15
Medlem
Underhållande tråd haha

Kanske inte platsar här men en av de mest pinsamma minnen jag har:/

Var jag en tjej kompis + en killkompis.
jag och killen va runt 14 tjejen var 1 år yngre.
Iaf det hela börja med att vi kom in på att prata sex
Min tjej kompis som var väldigt kåt av sig viskar till
Mig att vi ska minsann klä av oss .
Vi säger då till "Martin" att han får gå ur rummet och komma tillbaka om 5 min och knacka på.
Jag och "Sara" klär av oss Tänder ljus och försöker skapa någon slags mysstämning^^(fråga mig inte varför) vi lägger oss på sängen och försöker se sexiga ut:S
Då ingen av oss hade haft sex så gjorde vi som dom gjorde på tv la oss på sidan la handen i midjan och ropa med en tyst röst "nu kan du komma Martin"
Inget svar. Vi ligger kvar ändå efter lite mer än 10 min knackar det på dörren in till mitt rum
Vi svara i kör kom in med en "sexig" röst
Dörren öppnas och där står min pappa!!!!:O
Han skriver va i helvete håller ni på med??!!
Medans Martin står bakom min pappas rygg och as garvar...
Vi försöker fort bortförklara allt och skyla oss. Till slut skickar min pappa ut mina kompisar och jag får en rejäl utskällning
Det visar sig att Martin hämtat min pappa och sagt att vi ville honom något
(jätte roligt enligt han)
Min pappa där emot va inte speciellt glad

Jag ber till Gud än i dag och hoppas min pappa glömt bort detta...
Citera
2012-09-05, 12:01
Medlem
Mamadou666s avatar
Har två roliga att dela med mig av:

För några år sen, var väl 16 år tror jag så var jag på en fest med polarna. Väl där träffade jag en liten tajt tjej som jag genast blev sugen på. Det var heller inga tvivel från hennes håll att något skulle ske under kvällen.

Killen som hade festen hade låst hans föräldrars sovrum vilket limiterade alternativen rejält. Vi går ut på gatan (detta är i december) i kylan och bestämmer oss för att ta en vandring. Ute vid en snöbeläggd äng bestämmer vi oss för att försöka ha sex i den kalla december natten. Hon lägger sig på sig enormt stora fjällräven jacka (ofc), jag över och försöker trycka in den. Alla förstår säkert att detta var fullständing omöjligt i kylan då det var som att trycka en istapp mot en sten.

Skam den som ger sig. Vi bestämmer oss för att gå tillbaka till huset, provar tvättstugan och gästrummet men inga hade lås vilket hon inte var bekväm med. Tillslut, tack och lov, får jag nyckeln till sovrummet och vi får det översökat. Allt detta pågick under säkert 3 timmar, för ett litet tonårsligg men kåt var man ju!

Nummer två hände för några veckor sedan:
Är ute med polarna, är sjuk egentligen men ville gå ut för att träffa en tjej som också var ute. Träffar henne och hon är stupfull och jag bara lite bäng. Hon vill göra både det ena och det andra och eftersom hon var turist här (jag bor alltså inte i Sverige) så ville jag inte lämna henne själv eftersom jag är sån otroligt god människa . Får sitta med henne i någon timme eller så. Runt 5 snåret bestämmer jag mig för att skita i henne och dra hem, väl hemma sitter min polare och röker gräs med en riktigt tajt blond tjej som han dragit hem.

Går rätt fort sen är jag inne i mitt sovrum med henne, vi kör på till kl 8 på morgonen och båda är trötta som djur och jag försöker avsluta det hela gång på gång, men likförbannat ska hon ta tag i dasen och stoppa in den om och om igen. Tillslut, mitt uppe i missionären så stänger hon ögonen och drar ett snarkljud, hon somnade alltså. Vanligt kanske men första gången det hände för mig och jag har aldrig skrattat så mycket efter sex som då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in